Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηλεκτρολογικές ερωτήσεις!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ηλεκτρολογικές ερωτήσεις!
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 29
    • 30
    • 12 / 30
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    593
    6641
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Συνήθως στο κοτσαδόρο δεν συνδέουν το καλώδιο ρεύματος. Ο αναπτήρας είναι καλή πηγή αλλά η ασφαλειοθήκη καλύτερη, έχει δύο καλές πηγές, συνέχεια και από το διακόπτη.

      Μάξιμε δεν είναι δύσκολο να τραβήξεις καλώδιο μέχρι πίσω. Ένας καλός ηλεκτρολόγος θα κάνει νοικοκυρεμένη δουλειά παράλληλα με τη πλεξούδα του αυτοκινήτου. Κανονικά η ασφάλεια που θα βάλεις προστατεύει το καλώδιο και να μην είναι ανάλογη του φορτίου που θα έχεις - η κάθε συσκευή έχει δική της ασφάλεια (μικρότερη πάντως δεν θα βλάψει, γράφω το κανονικό).

      Να μη χρησιμοποιήσεις το φως ομίχλης. Δεν μπορείς να το δουλεύεις σταματημένος και το καλώδιο είναι τόσο λεπτό που θα έχεις πολύ μεγάλη πτώση τάσης (π.χ. 9V στο τροχόσπιτο). Εξάλλου υπάρχουν μερικά ακόμη φωτάκια 12βολτ που μπορείς να ανάψεις σε στάση = ακόμα μεγαλύτερη πτώση τάσης => πολλά αμπέρ και υπερθέρμανση. Σίγουρα θα κάνεις ζημιά και στο διακόπτη των φώτων ομίχλης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        maximos last edited by

        Γειά σας,

        Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
        Ο ακροδέκτης 2 είναι αυτός που έχει συνδεθεί με το πίσω φως ομίχλης, (έτσι είναι η στάνταρ συνδεσμολογία σε επταπολική πρίζα κοτσαδόρου).
        ΔΕΝ είναι όμως κατευθείαν από την μπαταρία.
        Την 2η λύση (παροχή από το φώς ομίχλης) μου την πρότεινε ηλεκτρολόγος και μου φάνηκε ...κάπως !!
        Σαφώς και ΄γω με τα λίγα ηλεκτρικά μου, είμαι υπέρ της 1ης λύσης.
        Απλά με τρομάζει λίγο η διαδικασία του ξηλώματος ... για να περάσει το καλώδιο
        Το αυτοκίνητο (CR-V) έχει αναπτήρα και πίσω και θα κάνω και μιά βόλτα σε εξουσιοδοτημένους της Honda για να μην έχω προβλήματα με την εγγύηση, για να δώ μήπως και αποφύγω το ξήλωμα.
        Ήθελα να έχω όμως και κάποιες άλλες απόψεις, (όπως αυτές που μου δώσατε) για να μπορώ να αντικρούσω άν χρειασθεί.

        Ευχαριστώ και πάλι

        Φιλικά

        Μάξιμος

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          dpurpler last edited by

          να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά;
          Πήγα κι έκανα ένα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο νισάν συνεργείο και από ότι μου είπανε πρέπει να πάω σε ηλεκτρολόγο γιατί έχουν λιώσει τα καλωδιάκια του αισθητήρα 'λ'.

          Αυτό που έχει λιώσει τα καλωδιάκια είναι πάνω-πάνω στην εξαγωγή (ή στην εισαγωγή? - είμαι λίγο άσχετος με αυτά) και φαίνεται λίγο ξεκάρφωτο όπως είναι. Εντωμεταξύ, δεν έχει και καμιά σοβαρή μόνωση και γύρω γύρω έχει μέταλα που μπορεί να λιώνουν συνεχώς τα καλωδιάκια.
          Είναι λογικό αυτό; και μάλιστα σε μια μάρκα όπως η NISSAN (Almera GTi).
          Ο εξουσιοδοτημένος γιατί δεν μπορούσε να το φτιάξει;
          Θέλει ηλεκτρολόγο ή εξατμισά η όλη φάση;
          Τι επιπτώσεις έχω αν όντως ο 'λ' δεν λειτουργεί;

          Σόρυ για τον καταιγισμό ερωτήσεων, όποιος ξέρει απαντά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • B
            bluemicrar last edited by

            ξέρει κανείς που μπορώ να βρώ όργανο θερμοκρασίας αυτοκινήτου με αισθητήρα επαφής σε μέταλλο και OXI βιδωτό που έρχεται σε επαφή με το ψυκτικό υγρό ; δε θέλω να βγάλω τον αισθητήρα που έχει το αμάξι (δεν έχω ένδειξη αλλά leds) και δε θέλω να κάνω τρύπες και πατέντες όπως πχ Τ για να βάλω έναν ίδιο παράλληλα .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bluemicrar last edited by

              Ο χρήστης dpurpler έγραψε:
              να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά;
              Πήγα κι έκανα ένα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο νισάν συνεργείο και από ότι μου είπανε πρέπει να πάω σε ηλεκτρολόγο γιατί έχουν λιώσει τα καλωδιάκια του αισθητήρα 'λ'.

              Αυτό που έχει λιώσει τα καλωδιάκια είναι πάνω-πάνω στην εξαγωγή (ή στην εισαγωγή? - είμαι λίγο άσχετος με αυτά) και φαίνεται λίγο ξεκάρφωτο όπως είναι. Εντωμεταξύ, δεν έχει και καμιά σοβαρή μόνωση και γύρω γύρω έχει μέταλα που μπορεί να λιώνουν συνεχώς τα καλωδιάκια.
              Είναι λογικό αυτό; και μάλιστα σε μια μάρκα όπως η NISSAN (Almera GTi).
              Ο εξουσιοδοτημένος γιατί δεν μπορούσε να το φτιάξει;
              Θέλει ηλεκτρολόγο ή εξατμισά η όλη φάση;
              Τι επιπτώσεις έχω αν όντως ο 'λ' δεν λειτουργεί;

              Σόρυ για τον καταιγισμό ερωτήσεων, όποιος ξέρει απαντά...

              επειδή και εγώ Nissan έχω αν και καινούριο ... έχω πικρή εμπειρία από δήθεν εξουσιοδοτημένα Nissan . Για αυτό θα έλεγα να το πήγαινες στο Θεοχαράκη . Δε θα σου κοστίσει πολλά παραπάνω αλλά σίγουρα θα κάνουν καλή δουλειά αν πιέσεις λίγο τη κατάσταση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dpurpler last edited by

                Ευχαριστώ φίλε μου, τελικά το πήγα σε BOSCH service (που ήταν γεμάτο με cayene και διάφορα άλλα πορσικά ), τέσταραν τον αισθητήρα κι ήταν μια χαρά. Μου έβαλαν και μόνωση στα καλωδιάκια και τα τοποθέτησαν έτσι ώστε να μην έρχονται σε επαφή με ζεστά σημεία.

                Για καλό και για κακό έκανα κι ένα καθάρισμα μπεκ με υπερήχους. Κόστος 60

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  sirgus last edited by

                  μπαταρία με 13V με μηχανή σβηστή και παρ΄όλα αυτά η μίζα να γυρνάει αργά????

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης SirGus έγραψε:
                    μπαταρία με 13V με μηχανή σβηστή και παρ΄όλα αυτά η μίζα να γυρνάει αργά????

                    Αμπερ(αυτα νομιζω οτι παιζουν το μεγαλο ρολο) ποσα;Μπορει να μην κανει καλη επαφη καποιος πολος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sirgus last edited by

                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                      μπαταρία με 13V με μηχανή σβηστή και παρ΄όλα αυτά η μίζα να γυρνάει αργά????

                      Αμπερ(αυτα νομιζω οτι παιζουν το μεγαλο ρολο) ποσα;Μπορει να μην κανει καλη επαφη καποιος πολος.

                      ναι σωστά...αλλά συνήθως μια άδεια μπαταρία δεν έχει 13 V

                      ε?

                      (Οι πόλοι είναι οκ)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        d-jet last edited by

                        Διακόπτης...
                        Κώστα, τσέκαρε στο νετ αν μπορείς έναν τρόπο για να βάλεις ρελέ στο solenoid της μίζας. Στα σκαθάρια και στα παλιά πόρσε (εξάβολτα με τρελά ρεύματα) είναι σωτήρια μια τέτοια πατέντα, τόσο στη μίζα όσο και στα φώτα. Σώζεις και τους διακόπτες και έχεις και καλύτερη απόδοση!
                        Κάπου έχω το κύκλωμα αλλά τρέχα γύρευε τώρα γμτ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          sirgus last edited by

                          Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                          Διακόπτης...
                          Κώστα, τσέκαρε στο νετ αν μπορείς έναν τρόπο για να βάλεις ρελέ στο solenoid της μίζας. Στα σκαθάρια και στα παλιά πόρσε (εξάβολτα με τρελά ρεύματα) είναι σωτήρια μια τέτοια πατέντα, τόσο στη μίζα όσο και στα φώτα. Σώζεις και τους διακόπτες και έχεις και καλύτερη απόδοση!
                          Κάπου έχω το κύκλωμα αλλά τρέχα γύρευε τώρα γμτ...

                          χμ....ναι για τα φώτα το έχω ακούσει και εγώ.

                          για την μίζα μου το λέει ο chrmes αλλά τίποτα εγώ!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            d-jet last edited by

                            Ο χρήστης SirGus έγραψε:

                            χμ....ναι για τα φώτα το έχω ακούσει και εγώ.
                            για την μίζα μου το λέει ο chrmes αλλά τίποτα εγώ!

                            Και να μη βρεις το κύκλωμα, ο Χρήστος μπορεί να στο φτιάξει. Δεν είναι τίποτα παρά δυο λούπες, η χαμηλής στον διακόπτη και η υψηλής στο πηνίο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sirgus last edited by

                              Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                              χμ....ναι για τα φώτα το έχω ακούσει και εγώ.
                              για την μίζα μου το λέει ο chrmes αλλά τίποτα εγώ!

                              Και να μη βρεις το κύκλωμα, ο Χρήστος μπορεί να στο φτιάξει. Δεν είναι τίποτα παρά δυο λούπες, η χαμηλής στον διακόπτη και η υψηλής στο πηνίο...

                              1.τι ιδιαίτερο έχει αυτό το κύκλωμα?
                              2.Ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα?
                              3.Καλύτερα πριν το πηνίο παρά πριν τον διακόπτη?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                d-jet last edited by

                                Χμμμ... δες και εδώ:
                                http://www.pelicanparts.com/techarticle ... r_diag.htm

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  d-jet last edited by

                                  Στο ρελέ, με ένα κύκλωμα χαμηλού ρεύματος και έναν διακόπτη στη μια του πλευρά μπορείς να ελέγξεις ένα κύκλωμα με μεγάλο ρεύμα (όπως αυτο της μίζας) με ασφάλεια στην άλλη του πλευρά...
                                  Τι είπα τώρα; Αν το κατάλαβες εξήγησέ το μου και σε μένα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    sirgus last edited by

                                    είπες με απλά λόγια ότι στο ρελέ, με ένα κύκλωμα χαμηλού ρεύματος και έναν διακόπτη στη μια του πλευρά μπορείς να ελέγξεις ένα κύκλωμα με μεγάλο ρεύμα (όπως αυτο της μίζας) με ασφάλεια στην άλλη του πλευρά..

                                    Χρήηηηηηηηηστο σώσε μεεεεεεε

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      sirgus last edited by

                                      άρωστος Ολλανδός απάντησε

                                      no, the starter already has a relay fixed to it.
                                      The big tube is the starter itself, the smallt ube alongside it is the
                                      relay / solenoid.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        sirgus last edited by

                                        Ο ίδιος επιμένει ότι στον διακόπτη φτάνει 5 Α ρεύμα και εγώ επιμένω ότι φτάνει 20Α !

                                        Μπορεί να έχει χαλάσει κάτι και να φτάνει 20 σε μένα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          sirgus last edited by

                                          τι τάση πρέπει να έχω στους πόλους με το αυτοκίνητο στο ρελαντί?

                                          έχω ακούσει από 12 μέχρι 14 V :D:D

                                          (για παλιό αυτοκίνητο μιλάμε)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dmitspan last edited by

                                            ε ναι κάπου κει. Γιατί εσένα πόσο έχει?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 12 / 30
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr