-
Συνήθως στο κοτσαδόρο δεν συνδέουν το καλώδιο ρεύματος. Ο αναπτήρας είναι καλή πηγή αλλά η ασφαλειοθήκη καλύτερη, έχει δύο καλές πηγές, συνέχεια και από το διακόπτη.
Μάξιμε δεν είναι δύσκολο να τραβήξεις καλώδιο μέχρι πίσω. Ένας καλός ηλεκτρολόγος θα κάνει νοικοκυρεμένη δουλειά παράλληλα με τη πλεξούδα του αυτοκινήτου. Κανονικά η ασφάλεια που θα βάλεις προστατεύει το καλώδιο και να μην είναι ανάλογη του φορτίου που θα έχεις - η κάθε συσκευή έχει δική της ασφάλεια (μικρότερη πάντως δεν θα βλάψει, γράφω το κανονικό).
Να μη χρησιμοποιήσεις το φως ομίχλης. Δεν μπορείς να το δουλεύεις σταματημένος και το καλώδιο είναι τόσο λεπτό που θα έχεις πολύ μεγάλη πτώση τάσης (π.χ. 9V στο τροχόσπιτο). Εξάλλου υπάρχουν μερικά ακόμη φωτάκια 12βολτ που μπορείς να ανάψεις σε στάση = ακόμα μεγαλύτερη πτώση τάσης => πολλά αμπέρ και υπερθέρμανση. Σίγουρα θα κάνεις ζημιά και στο διακόπτη των φώτων ομίχλης.
-
Γειά σας,
Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Ο ακροδέκτης 2 είναι αυτός που έχει συνδεθεί με το πίσω φως ομίχλης, (έτσι είναι η στάνταρ συνδεσμολογία σε επταπολική πρίζα κοτσαδόρου).
ΔΕΝ είναι όμως κατευθείαν από την μπαταρία.
Την 2η λύση (παροχή από το φώς ομίχλης) μου την πρότεινε ηλεκτρολόγος και μου φάνηκε ...κάπως !!
Σαφώς και ΄γω με τα λίγα ηλεκτρικά μου, είμαι υπέρ της 1ης λύσης.
Απλά με τρομάζει λίγο η διαδικασία του ξηλώματος ... για να περάσει το καλώδιο
Το αυτοκίνητο (CR-V) έχει αναπτήρα και πίσω και θα κάνω και μιά βόλτα σε εξουσιοδοτημένους της Honda για να μην έχω προβλήματα με την εγγύηση, για να δώ μήπως και αποφύγω το ξήλωμα.
Ήθελα να έχω όμως και κάποιες άλλες απόψεις, (όπως αυτές που μου δώσατε) για να μπορώ να αντικρούσω άν χρειασθεί.Ευχαριστώ και πάλι
Φιλικά
Μάξιμος
-
να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά;
Πήγα κι έκανα ένα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο νισάν συνεργείο και από ότι μου είπανε πρέπει να πάω σε ηλεκτρολόγο γιατί έχουν λιώσει τα καλωδιάκια του αισθητήρα 'λ'.Αυτό που έχει λιώσει τα καλωδιάκια είναι πάνω-πάνω στην εξαγωγή (ή στην εισαγωγή? - είμαι λίγο άσχετος με αυτά) και φαίνεται λίγο ξεκάρφωτο όπως είναι. Εντωμεταξύ, δεν έχει και καμιά σοβαρή μόνωση και γύρω γύρω έχει μέταλα που μπορεί να λιώνουν συνεχώς τα καλωδιάκια.
Είναι λογικό αυτό; και μάλιστα σε μια μάρκα όπως η NISSAN (Almera GTi).
Ο εξουσιοδοτημένος γιατί δεν μπορούσε να το φτιάξει;
Θέλει ηλεκτρολόγο ή εξατμισά η όλη φάση;
Τι επιπτώσεις έχω αν όντως ο 'λ' δεν λειτουργεί;Σόρυ για τον καταιγισμό ερωτήσεων, όποιος ξέρει απαντά...
-
ξέρει κανείς που μπορώ να βρώ όργανο θερμοκρασίας αυτοκινήτου με αισθητήρα επαφής σε μέταλλο και OXI βιδωτό που έρχεται σε επαφή με το ψυκτικό υγρό ; δε θέλω να βγάλω τον αισθητήρα που έχει το αμάξι (δεν έχω ένδειξη αλλά leds) και δε θέλω να κάνω τρύπες και πατέντες όπως πχ Τ για να βάλω έναν ίδιο παράλληλα .
-
Ο χρήστης dpurpler έγραψε:
να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά;
Πήγα κι έκανα ένα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο νισάν συνεργείο και από ότι μου είπανε πρέπει να πάω σε ηλεκτρολόγο γιατί έχουν λιώσει τα καλωδιάκια του αισθητήρα 'λ'.Αυτό που έχει λιώσει τα καλωδιάκια είναι πάνω-πάνω στην εξαγωγή (ή στην εισαγωγή? - είμαι λίγο άσχετος με αυτά) και φαίνεται λίγο ξεκάρφωτο όπως είναι. Εντωμεταξύ, δεν έχει και καμιά σοβαρή μόνωση και γύρω γύρω έχει μέταλα που μπορεί να λιώνουν συνεχώς τα καλωδιάκια.
Είναι λογικό αυτό; και μάλιστα σε μια μάρκα όπως η NISSAN (Almera GTi).
Ο εξουσιοδοτημένος γιατί δεν μπορούσε να το φτιάξει;
Θέλει ηλεκτρολόγο ή εξατμισά η όλη φάση;
Τι επιπτώσεις έχω αν όντως ο 'λ' δεν λειτουργεί;Σόρυ για τον καταιγισμό ερωτήσεων, όποιος ξέρει απαντά...
επειδή και εγώ Nissan έχω αν και καινούριο ... έχω πικρή εμπειρία από δήθεν εξουσιοδοτημένα Nissan . Για αυτό θα έλεγα να το πήγαινες στο Θεοχαράκη . Δε θα σου κοστίσει πολλά παραπάνω αλλά σίγουρα θα κάνουν καλή δουλειά αν πιέσεις λίγο τη κατάσταση.
-
Ευχαριστώ φίλε μου, τελικά το πήγα σε BOSCH service (που ήταν γεμάτο με cayene και διάφορα άλλα πορσικά ), τέσταραν τον αισθητήρα κι ήταν μια χαρά. Μου έβαλαν και μόνωση στα καλωδιάκια και τα τοποθέτησαν έτσι ώστε να μην έρχονται σε επαφή με ζεστά σημεία.
Για καλό και για κακό έκανα κι ένα καθάρισμα μπεκ με υπερήχους. Κόστος 60
-
μπαταρία με 13V με μηχανή σβηστή και παρ΄όλα αυτά η μίζα να γυρνάει αργά????
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
μπαταρία με 13V με μηχανή σβηστή και παρ΄όλα αυτά η μίζα να γυρνάει αργά????Αμπερ(αυτα νομιζω οτι παιζουν το μεγαλο ρολο) ποσα;Μπορει να μην κανει καλη επαφη καποιος πολος.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
μπαταρία με 13V με μηχανή σβηστή και παρ΄όλα αυτά η μίζα να γυρνάει αργά????
Αμπερ(αυτα νομιζω οτι παιζουν το μεγαλο ρολο) ποσα;Μπορει να μην κανει καλη επαφη καποιος πολος.
ναι σωστά...αλλά συνήθως μια άδεια μπαταρία δεν έχει 13 V
ε?
(Οι πόλοι είναι οκ)
-
Διακόπτης...
Κώστα, τσέκαρε στο νετ αν μπορείς έναν τρόπο για να βάλεις ρελέ στο solenoid της μίζας. Στα σκαθάρια και στα παλιά πόρσε (εξάβολτα με τρελά ρεύματα) είναι σωτήρια μια τέτοια πατέντα, τόσο στη μίζα όσο και στα φώτα. Σώζεις και τους διακόπτες και έχεις και καλύτερη απόδοση!
Κάπου έχω το κύκλωμα αλλά τρέχα γύρευε τώρα γμτ... -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Διακόπτης...
Κώστα, τσέκαρε στο νετ αν μπορείς έναν τρόπο για να βάλεις ρελέ στο solenoid της μίζας. Στα σκαθάρια και στα παλιά πόρσε (εξάβολτα με τρελά ρεύματα) είναι σωτήρια μια τέτοια πατέντα, τόσο στη μίζα όσο και στα φώτα. Σώζεις και τους διακόπτες και έχεις και καλύτερη απόδοση!
Κάπου έχω το κύκλωμα αλλά τρέχα γύρευε τώρα γμτ...χμ....ναι για τα φώτα το έχω ακούσει και εγώ.
για την μίζα μου το λέει ο chrmes αλλά τίποτα εγώ!
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
χμ....ναι για τα φώτα το έχω ακούσει και εγώ.
για την μίζα μου το λέει ο chrmes αλλά τίποτα εγώ!Και να μη βρεις το κύκλωμα, ο Χρήστος μπορεί να στο φτιάξει. Δεν είναι τίποτα παρά δυο λούπες, η χαμηλής στον διακόπτη και η υψηλής στο πηνίο...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
χμ....ναι για τα φώτα το έχω ακούσει και εγώ.
για την μίζα μου το λέει ο chrmes αλλά τίποτα εγώ!Και να μη βρεις το κύκλωμα, ο Χρήστος μπορεί να στο φτιάξει. Δεν είναι τίποτα παρά δυο λούπες, η χαμηλής στον διακόπτη και η υψηλής στο πηνίο...
1.τι ιδιαίτερο έχει αυτό το κύκλωμα?
2.Ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα?
3.Καλύτερα πριν το πηνίο παρά πριν τον διακόπτη? -
Χμμμ... δες και εδώ:
http://www.pelicanparts.com/techarticle ... r_diag.htm -
Στο ρελέ, με ένα κύκλωμα χαμηλού ρεύματος και έναν διακόπτη στη μια του πλευρά μπορείς να ελέγξεις ένα κύκλωμα με μεγάλο ρεύμα (όπως αυτο της μίζας) με ασφάλεια στην άλλη του πλευρά...
Τι είπα τώρα; Αν το κατάλαβες εξήγησέ το μου και σε μένα! -
είπες με απλά λόγια ότι στο ρελέ, με ένα κύκλωμα χαμηλού ρεύματος και έναν διακόπτη στη μια του πλευρά μπορείς να ελέγξεις ένα κύκλωμα με μεγάλο ρεύμα (όπως αυτο της μίζας) με ασφάλεια στην άλλη του πλευρά..
Χρήηηηηηηηηστο σώσε μεεεεεεε
-
άρωστος Ολλανδός απάντησε
no, the starter already has a relay fixed to it.
The big tube is the starter itself, the smallt ube alongside it is the
relay / solenoid. -
Ο ίδιος επιμένει ότι στον διακόπτη φτάνει 5 Α ρεύμα και εγώ επιμένω ότι φτάνει 20Α !
Μπορεί να έχει χαλάσει κάτι και να φτάνει 20 σε μένα?
-
τι τάση πρέπει να έχω στους πόλους με το αυτοκίνητο στο ρελαντί?
έχω ακούσει από 12 μέχρι 14 V :D:D
(για παλιό αυτοκίνητο μιλάμε)
-
ε ναι κάπου κει. Γιατί εσένα πόσο έχει?
Ηλεκτρολογικές ερωτήσεις!