-
Επειδή είμαι στο παρά πέντε να πάρω μια 520 αυτόματη:
Αν π.χ. ανεβαίνεις Τσακώνα (αυτή μετά τη Μεγαλόπολη) , θα υπάρξει πρόβλημα αν το έχω στο D ή θα πρέπει να το γυρνάω αναγκαστικά στο σειριακό?
Υ.Γ. Εχω εδώ και ένα χρόνο ένα C2 sensodrive και δίνω το δικό μου για να πάρω αυτόματο. -
Ο χρήστης Alexis Labos έγραψε:
Επειδή είμαι στο παρά πέντε να πάρω μια 520 αυτόματη:Αν π.χ. ανεβαίνεις Τσακώνα (αυτή μετά τη Μεγαλόπολη) , θα υπάρξει πρόβλημα αν το έχω στο D ή θα πρέπει να το γυρνάω αναγκαστικά στο σειριακό?
Υ.Γ. Εχω εδώ και ένα χρόνο ένα C2 sensodrive και δίνω το δικό μου για να πάρω αυτόματο.Αν εννοείς την καινούρια, η βασική πλέον είναι η 523 (2,5lt 177ps) και μια χαρά θα βγάζει ότι ανηφόρα θες με το 6τάχυτο steptronic! Το οποίο δεν έχει καμία σχέση με τα απαρχαιωμένα (αλλά φθηνότερα) 4χυτα αυτόματα που συναντούνται σε άλλα αυτοκίνητα!
Αλλά και η προηγούμενη γενιά είχε 5τάχυτο αυτόματο, το οποίο (αν μπορώ να κρίνω από το 5τάχυτο της C-Class) είναι επίσης μια χαρά...Απλά η 520 έχει λιγότερη ροπή από τη C200 Kompressor, άρα λογικά επιβαρύνεται ελαφρώς περισσότερο από τον μετατροπέα ροπής...
Συν τοις άλλοις, πατάς γκάζι => κατεβάζει ταχύτητα => βγάζεις μια χαρά την ανηφόρα...
-
Oχι την καινούργια (δεν έχω τόσα λεφτά
Την Ε 39 νομίζω, μοντέλο 2001/2002 ..
Ισως να είναι καλύτερα να την κάνω μετά 528 για να έχω και τις ροπές που ΄χρειάζομαι.. -
Σωστή σκέψη μόνο μοβ να μην την κάνεις. !
-
Τη Δευτέρα που έρχεται , θα δοκιμάσω.
Εχει και σειριακό λογικά έτσι? -
Μιλάμε για το προηγούμενο μοντέλο, έτσι;;; Ναι, το κιβώτιο είναι 5τάχυτο 'σειριακό' σαν της Merc (μόνο που η Merc τα φτιάχνει μόνη της, της BMW η ZF αν δεν απατώμαι... όχι ότι σημαίνει κάτι αυτό... αφού το ξέρω όμως να μην το πω;;; )
Το test-drive είναι σίγουρα η καλύτερη λύση!
-
Εγω αναπολώ το CVT της Α-class με τις 7 virtual σχέσεις. Πραγματικά πήγαινες 'αέρα' - όχι γρήγορα αλλά πολύ ομαλά. Καταπληκτικό για τους επιβάτες που δεν καταλαβαίνανε τις αλλαγές!
Α, και μπορούσες να παίξεις με τις 'ταχύτητες'.
-
Ερώτηση:
Γυρίζοντας σε σειριακό, μπορείς να κάνεις τις αλλαγές χωρίς να αφήσεις το γκάζι?
Γίνεται δηλαδή, να αλλάζω με το γκάζι στο πάτωμα?? -
Ο χρήστης Alexis Labos έγραψε:
Ερώτηση:
Γυρίζοντας σε σειριακό, μπορείς να κάνεις τις αλλαγές χωρίς να αφήσεις το γκάζι?
Γίνεται δηλαδή, να αλλάζω με το γκάζι στο πάτωμα??Of course!
Παίδες, ο οδηγός δύσκολα θα 'χαλάσει'¨αυτόματο, οτι και να κάνει (στα πλαίσια της κοινής λογικής). Ο εγκέφαλος απλά δεν θα επιτρέψει την αυτο-καταστροφή του κιβωτίου!
-
Βασικά ξέρω άτομο στο φόρουμ αυτό που έχει καταφέρει σε σειριακό opel astra τελευταίας γενείας να του ''πετάξει'' ταχύτητες από το σπάσιμο που το κάνει...
-
Ο χρήστης Alexis Labos έγραψε:
Αν π.χ. ανεβαίνεις Τσακώνα (αυτή μετά τη Μεγαλόπολη) , θα υπάρξει πρόβλημα αν το έχω στο D ή θα πρέπει να το γυρνάω αναγκαστικά στο σειριακό?Την ιδια ανηφορα ανεβηκα με το crv Honda μου με D (δεν εχει σειριακο ) χωρις κανενα προβλημα.Αλλα και με το αυτοματο- σειριακο Peugeot 206 cc της κορης μου δεν χρειαστηκα να το γυρισω στο σειριακο.
-
Ο χρήστης Alexis Labos έγραψε:
Τη Δευτέρα που έρχεται , θα δοκιμάσω.Το test-drive είναι σίγουρα η καλύτερη λύση!
Να διαλεξεις μια διαδρομη με εναλλαγη ανηφορας-κατηφορας. Αυτη ειναι η καλυτερη περιπτωση για να 'μπερδεψεις' ενα αυτοματο κιβωτιο, να δεις δηλ. αν 'τρελαινεται' και ανεβοκατεβαζει συνεχεια, πως λειτουργει το κικ-νταουν και οι χειροκινητες αλλαγες, αν ειανι υπερβολικα μακριες οι σχεσεις κτλ.
(αν δεν εχει ηδη τελειωσει το θεμα)
-
Τα αυτόματα (κλασικά, με μετατροπέα ροπής) έχουν μερικές (3-4-5-6-7-8!) σχέσεις. Στην D διατίθενται όλες (μερικά τότε ξεκινάνε από 2α) και στις επόμενες διατίθενται όλες μέχρι το νούμερο που λένε πχ αν επιλέξεις την 3 έχεις 1η και 2α και 3η αλλά δεν βάζει 4η. Εννοείται ότι μπορείς να τις αλλάξεις εν κινήσει, δεν διατίθενται για να προεπιλέγεις προτού ξεκινήσεις...
Τα περισσότερα αυτόματα έχουν μακριές σχέσεις. Για αυτό όσο περισσότερες σχέσεις τόσο καλύτερα. Και έχεις την κατάλληλη για τις υπάρχουσες συνθήκες και οι αλλαγές είναι πιο απαλές αφού είναι πιο κοντά οι σχέσεις.
Μερικά αυτόματα καταλαβαίνουν πολλά και αντιδρούν σωστά, δηλαδή αν αφήσεις απότομα το γκάζι (πχ για να φρενάρεις πριν από στροφή) κρατάνε την συγκεκριμένη ταχύτητα και δεν ανεβάζουν κλπ.
Μπορεί στην ανηφόρα να πηγαίνει και με λίγες στροφές λόγω μετατροπέα ροπής αλλά ζεσταίνεται το κιβώτιο και είναι αντιοικονομικό. Για αυτό λοιπόν όπως και στα χειροκίνητα βοηθάει να είσαι με την κατάλληλη σχέση αν θέλεις να έχεις οικονομία και τράβηγμα. Αν το κιβώτιο δεν είναι αρκετά έξυπνο αυτό επιτυγχάνεται με κατέβασμα με το χέρι. Που είναι διαφορετικό πράμα από το kick down που γίνεται μόνο για επιτάχυνση και σημαίνει και χύσιμο πολλής βενζίνης. Γενικά θέλεις να κλειδώνει ο μετατροπέας ροπής ώστε να μην τρώει ενέργεια.
Παρόλο που μπορείς να ανεβάζεις και κατεβάζεις σχέσεις κατά βούληση υπάρχει μια σχετική καθυστέρηση με την οποία πρέπει να εξοικειωθεί κάποιος.
Συμπέρασμα: δεν είναι όλα τα αυτόματα ίδια, ας μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο καλάθι.... με μερικά η σπορ οδήγηση είναι εφικτή με άλλα απλά δεν κουράζεται το πόδι σου από τον συμπλέκτη στην πόλη.... -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Τη Δευτέρα που έρχεται , θα δοκιμάσω.
Το test-drive είναι σίγουρα η καλύτερη λύση!
Να διαλεξεις μια διαδρομη με εναλλαγη ανηφορας-κατηφορας. Αυτη ειναι η καλυτερη περιπτωση για να 'μπερδεψεις' ενα αυτοματο κιβωτιο, να δεις δηλ. αν 'τρελαινεται' και ανεβοκατεβαζει συνεχεια, πως λειτουργει το κικ-νταουν και οι χειροκινητες αλλαγες, αν ειανι υπερβολικα μακριες οι σχεσεις κτλ.
(αν δεν εχει ηδη τελειωσει το θεμα)
Οχι, δεν έχει τελειώσει το θέμα, μέχρι τη Δευτέρα πρέπει να έχω δώσει απάντηση για το αν θα τη πάρω..
Κατά 90% λέω ναι γιατί (αν και ψόφια σχετικά) βαρέθηκα τα ξεσπάσματα δύναμης και θέλω κάτι πιο ήρεμο..
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η ησυχία που επικρατεί μέσα και αν δεν κοιτούσα το στροφόμετρο , δεν θα καταλάβαινα ότι αλλάζει ταχύτητες..
Στο σειριακό που το έβαλα (το πήγα μέχρι και την τετάρτη) προς τα πάνω είναι μια χαρά, προς τα κάτω αργεί λίγο αλλά αν το μάθεις ...γίνεσαι γρήγορος.. -
Δεύτερο test drive σήμερα (όλο μέσα στη πόλη με κίνηση) και η δουλειά έκλεισε..
Από βδομάδα θα την έχω στα χέρια μου.. -
Σημερα εκανα για δευτερη φορα το ταξιδι Αθηνα - Καλαματα και αλλα 160 χλμ αναμεσα σε χωρια χωρις κανενα προβλημα με το CRV.
Απο πισω μου η κορη μου με το αυτοματο peugeot 206 cc απο οτι ειπε και εβλεπα κι εγω απο τον καθρεπτη δεν ειχε προβλημα.
-
Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
Σημερα εκανα για δευτερη φορα το ταξιδι Αθηνα - Καλαματα και αλλα 160 χλμ αναμεσα σε χωρια χωρις κανενα προβλημα με το CRV.Απο πισω μου η κορη μου με το αυτοματο peugeot 206 cc απο οτι ειπε και εβλεπα κι εγω απο τον καθρεπτη δεν ειχε προβλημα.
Eίσαι απαράδεκτος..
Ηρθες Καλαμάτα και ούτε ένα pm πριν...
Δεν πειράζει, την επόμενη φορά.. (που θα έχω και την 520 μου).. -
Επ πατριώτες. Βλέπω η πολη μας έχει έφεση στα αυτόματα. Αλέξη καλορίζικο το εργαλείο φίλε. Τη χρώμα τη πήρες? Δέρματα μέσα κ.τ.λ.? έχω και το γνήσιο cd της bmw με ολα τα accessories, exei και για τη δικιά σου μέσα. Τα πάντα. Αν είναι θα στο αντιγράψω και θα στο στείλω αν το θες. Άντε καλοτάξιδη.
-
Ο χρήστης bellos έγραψε:
Επ πατριώτες. Βλέπω η πολη μας έχει έφεση στα αυτόματα. Αλέξη καλορίζικο το εργαλείο φίλε. Τη χρώμα τη πήρες? Δέρματα μέσα κ.τ.λ.? έχω και το γνήσιο cd της bmw με ολα τα accessories, exei και για τη δικιά σου μέσα. Τα πάντα. Αν είναι θα στο αντιγράψω και θα στο στείλω αν το θες. Άντε καλοτάξιδη.Mια και είσαι Καλαμάτα, το έχει ο Αθανασόπουλος.
Από την άλλη Δευτέρα , θα το έχω στα χέρια μου. Αυτό γιατί θα έρθουν από Αθήνα να πάρουν το δικό μου (το παλιό)..
Το cd θα το χρειαστώ , αλλά καλύτερα να τα πούμε από κοντά κάποια στιγμή..
Το χρώμα είναι ασημί με πιο σκούρα δερμάτινα. -
Την πήρα..
Την έχω από το πρωί μέσα στη πόλη..
Είναι πολύ καλή, και πάρα πολύ ξεκούραστο το σασμάν του..
Μάλλον θα απαρνηθώ το συμπλέκτη ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!
ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΣΑΣΜΑΝ