-
Ποιο από τα δύο πιο πάνω αυτοκίνητα κατά τη γνώμη σας είναι καλύτερη αγορά και για ποιους λόγους; Παρακαλώ να τεκμηριώνετε την απάντηση σας παραθέτωντας επιχειρήματα κι οχι μόνο επειδή προτιμάτε μια από τις δυο μαρκες.
-
Ποιο από τα δύο πιο πάνω αυτοκίνητα κατά τη γνώμη σας είναι καλύτερη αγορά και για ποιους λόγους; Παρακαλώ να τεκμηριώνετε την απάντηση σας παραθέτωντας επιχειρήματα κι οχι μόνο επειδή προτιμάτε μια από τις δυο μαρκες.
-
Ποιο από τα δύο πιο πάνω αυτοκίνητα κατά τη γνώμη σας είναι καλύτερη αγορά και για ποιους λόγους; Παρακαλώ να τεκμηριώνετε την απάντηση σας παραθέτωντας επιχειρήματα κι οχι μόνο επειδή προτιμάτε μια από τις δυο μαρκες.
-
όχι πάλι!!!!
-
GOLF GT:
+
Δυνατος και ροπατος κινητηρας
Αισθηση υλικων και χειριστηριων
Καλυτερη-πιο παιχνιδιαρικη- οδικη συμπεριφορα
Θεση οδηγησης
Υπαρχει επιλογη και 3θυρουΜενει να αποδειχτει και αξιοπιστος
Ως κομπρεσορτουρμπισμενο ισως εχει πιο δυσκολη μεταπωληση
ΜΟΝΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗHONDA CIVIC
+
Εντυπωσιακο και καλοφτιαγμενο εσωτερικο
Φιλικη συμπεριφορα
Φημη αξιοπιστιας
Καλη μεταπωληση
7 χρονια εγγυησηΠοσο ξεκουραστο θα ειναι στο ματι μετα απο λιγο καιρο το τοσο εντυπωσιακο εσωτερικο?
Ακριβη(?) συντηρηση
ΑντιπροσωπειαΠροσωπικα μαλλον Golf...
-
4 χρόνια εγγύηση έχει το Golf προαιρετικά
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
όχι πάλι!!!!+1
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
4 χρόνια εγγύηση έχει το Golf προαιρετικάKανονικά έχει 2 χρόνια; Με πόσα λεφτά παραπάνω πάει στα 4 χρόνια;
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
4 χρόνια εγγύηση έχει το Golf προαιρετικά
Kανονικά έχει 2 χρόνια; Με πόσα λεφτά παραπάνω πάει στα 4 χρόνια;
αν δεν κάνω λάθος στα Golf είναι 310. Είχα ρωτήσει και για το δικό μου, αλλά μόνο για καινούρια ισχύει
-
Προσωπικά θα επέλεγα το civic για τους εξής λόγους:
- Καλύτερη εμφάνιση μέσα και έξω
- Κινητήρας ΗΟΝΔΑ
- Αξιοπιστία Honda
- Πιο χαμηλή κατανάλωση
- Πιο χαμηλό κόστος συντήρησης
- Value for money
- Χώρος αποσκευών
- Διάρκεια εργοστασιακής εγγύησης
Δεν θα επέλεγα το GT (πέραν των πιο πάνω λόγων που στην προκειμένη περίπτωση για το GT μετρούν αρνητικά):
- Το ερωτηματικό για την αξιοπιστία, τη συντήρηση αλλά κυρίως για τη διάρκεια του κινητηρα ΤSI ο οποίος είναι πιεσμένος μέχρι τα μπούνια. (ελπίζω να μην γίνει το ίδιο που έγινε όταν χρησιμοποίησε η VAG για πρώτη φορά τους κινητήρες ΤDI με τις διαφορετικές ιπποδυνάμεις που πολλοί από αυτούς προέκυψαν προβληματικοί και 'βλαπτικοί' για την τσέπη όσων τους πήραν)
- Τα γνωστά και διαρκούντα προβλήματα ποιοτητας του VAG.
Κατά τη γνώμη μου το VW υπερτερεί μόνο σε ιπποδύναμη (170 αντί 140, κιλά ανά ίππο (7,94 το VW αντί 9,02) και επιδόσεις (7,9 s αντί 8,9 s + καλύτερη ροπή για το VW)
Over all εγώ θεωρώ το civic καλύτερη αγορά
-
Με κλειστα τα ματια το GOLF GT. Ποιο ολοκληρωμενο αμαξι σε ολους τους τομεις (αναρτησεων, ποιοτητας κυλισης, κινητηρα, ποιοτητας, ηχομονωσης κλπ κλπ) Υπερτερει σχεδον σε ολα... και με τα 4 χρονια εγγυηση για μενα ειναι ΑΓΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ.
Αααα ειπαμε οτι θα εχει χαμηλοτερα τελη και ασφαλιστρα?
-
Χόντα,τουλάχιστον μέχρι να αποδειχτεί η αξιοπιστία του νέου κινητήρα τήν φόλκσβάγκεν.
-
Ο χρήστης sodhad έγραψε:
Κατά τη γνώμη μου το VW υπερτερεί μόνο σε ιπποδύναμη (170 αντί 140, κιλά ανά ίππο (7,94 το VW αντί 9,02) και επιδόσεις (7,9 s αντί 8,9 s + καλύτερη ροπή για το VW)Την οδική συμπεριφορά ξεχνάς...
-
Το Civic είναι πολύ όμορφο, αλλα μετά απο 1 χρόνο που έχεις βαρεθεί να το κοιτάς τελικά το μόνο που μετράει είναι να έχεις γκάζια και κράτημα/συμπεριφορά, και εκεί το Golf είναι σημαντικά καλύτερο.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αααα ειπαμε οτι θα εχει χαμηλοτερα τελη και ασφαλιστρα?
τα τέλη είναι ίδια για τα δύο αυτά αυτοκίνητα. Τα ασφάλιστρα να έχουν διαφορά 25-30 ευρώ το 6μηνο βαριά.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Κατά τη γνώμη μου το VW υπερτερεί μόνο σε ιπποδύναμη (170 αντί 140, κιλά ανά ίππο (7,94 το VW αντί 9,02) και επιδόσεις (7,9 s αντί 8,9 s + καλύτερη ροπή για το VW)
Την οδική συμπεριφορά ξεχνάς...
Δεν τη ξέχασα. Απλά θεωρώ ότι οι τελικοι αγοραστές του καθε αυτοκινήτου αντιλαμβάνονται πολύ διαφορετικά την έννοια οδική συμπεριφορά.
Αυτοί του GT θα εκτιμήσουν τον σπορτίβ προσανατολισμό του αυτοκινήτου ενώ αυτοί του civic την άνεση και τον περισσότερο οικογενειακό προσανατολισμό. Το σίβικ έχει κατά την ταπεινή μου γνώμη ένα ευρύτερο target group (ηλικιακό ή οτιδηποτε άλλο).
Άρα προσωπικά εδώ βάζω ισοπαλία από τη στιγμή που κρίνουμε all around τα αυτοκίνητα κι οχι ως πραγματικοί αγοραστές.
Παραδέχομαι πάντως ότι ο οδηγικός χαρακτήρας σε περίπτωση που κάποιος σκέφτεται σοβαρά την αγορά ενός από τα 2 αυτοκίνητα είναι ικανός να γυρει την πλάστιγγα υπέρ του ενός ή του άλλου. -
Ο χρήστης sodhad έγραψε:
Προσωπικά θα επέλεγα το civic για τους εξής λόγους:- Κινητήρας ΗΟΝDΑ
δηλ?
- Value for money
ε? τα ίδια λεφτά δεν έχουν πάνω κάτω...;
- Διάρκεια εργοστασιακής εγγύησης
τα εργοστασιακά είναι 3 στην Honda, τα +4 είναι από ασφάλεια. Στην VW είναι 4.
-
Ο χρήστης sodhad έγραψε:
Αυτοί του GT θα εκτιμήσουν τον σπορτίβ προσανατολισμό του αυτοκινήτου ενώ αυτοί του civic την άνεση και τον περισσότερο οικογενειακό προσανατολισμό.
Άρα προσωπικά εδώ βάζω ισοπαλία.μολις περασουν την 1η ανωμαλια που θα βρεθει μπροστα τους θα καταλαβουν οτι η πισω αναρτηση του Χοντα μονο ανετη δεν ειναι...
-
Ο χρήστης sodhad έγραψε:
- Πιο χαμηλό κόστος συντήρησης
ξερεις κατι που δεν ξερουμε?
-
Ο χρήστης sodhad έγραψε:
Προσωπικά θα επέλεγα το civic για τους εξής λόγους:- Κινητήρας ΗΟΝDΑ
δηλ?
Δεν σπάει, δεν χαλάει, δεν ξεδιψαει με λαδια κτλ κτλ.
- Value for money
ε? τα ίδια λεφτά δεν έχουν πάνω κάτω...;
2000 πιο ακριβό το GT σε σχέση με τη βασική έκδοση σπορτ του Civic (22490 το Civic 5d, 24670 το GT) που έχει σχεδόν τον ίδιο εξοπλισμό.
- Διάρκεια εργοστασιακής εγγύησης
τα εργοστασιακά είναι 3 στην Honda, τα +4 είναι από ασφάλεια. Στην VW είναι 4.
Για έλεγξε καλύτερα...
Τουλάχιστον στην Κύπρο (όπου ζω) τα 7 χρόνια της Χόντα σημαίνουν 7 χρόνια για μηχανικά μέρη και κιβώτιο ταχυτήτων και 3 για ηλεκτρικά. Οι ελληνικές ιστοσελίδες που περιέχουν στοιχεία για τεχνικά και εξοπλισμό (π.χ 4 τροχοί) δίνουν 7 χρόνια μηχανική εγγυηση για το Σίβικ και 2 για το VW. Kάποiος φίλος πριν λίγο είπε ότι μπορείς να αγοράσεις επέκταση της εγγύησης στην περίπτωση του GT. Πρέπει να πληρώσεις όμως, άρα το κόστος του GT θα ανέβει ακόμη περισσότερο (το Value for money που λέγαμε) . Στην Κύπρο το GT είναι λιγο φτηνότερο από το Civic 1.8 αλλά του τελευταίου δεν του λείπει τίποτα απο εξοπλισμό (προαιρετικό είναι μόνο το σύστημα δορυφορικής πλοήγησης κι αυτό επειδή δεν λειτουργεί ακόμα στην Κύπρο).
HONDA CIVIC 1.8 VS GOLF GT