-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ενα σου λέω...μην κάνεις πολύ παρέα με τον Ολύμπιο-εγκάθετο!!!
Said the donkey the cock bigheaded.
-
α) ακομα να πας εσυ για ύπνο;
β) αυτο το πρόβατα στην υπογραφή σου τι είναι; -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Και για να κάνουμε λίγο refresh στις μνήμες μας, όταν η Σιτροέν έφτιαχνε
DS Activa το 1956, οι σχιζομούρηδες φτιάχναν κατσαρόλες....
(πλάκα κάνω, έτσι!; μην παρεξηγηθω κιολας)
Εγώ δεν κάνω κι ας παρεξηγηθώ
οταν οι Ιαπωνες κεριζαν παγκοσμια πρωτα8ληματα F1 τη δεκαετια του 60 γαλλοι τι εκαναν?
εγω κανω πλακα γιατι οντως δεν ξερω τι εκαναν οι Γαλλοι
-
Κάτι άλλο κέρδιζαν οι Ιάπωνες τη δεκαετία του '60 στην F1...
1969 - Jackie Stewart - Matra (ΓΑΛΛΙΑ)
1968 - Graham Hill - Lotus (Βρετανία)
1967 - Denny Hulme - Brabham (Αυστραλία)
1966 - Jack Brabham - Brabham (Αυστραλία)
1965 - Jim Clark - Lotus (Βρετανία)
1964 - John Surtees - Ferrari (Ιταλία)
1963 - Jim Clark - Lotus (Βρετανία)
1962 - Graham Hill - BRM (Βρετανία)
1961 - Phil Hill - Ferrari (Ιταλία)
1960 - Jack Brabham - Cooper (Βρετανία) -
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
οταν οι Ιαπωνες κεριζαν παγκοσμια πρωτα8ληματα F1 τη δεκαετια του 60 γαλλοι τι εκαναν?εγω κανω πλακα γιατι οντως δεν ξερω τι εκαναν οι Γαλλοι
Μάλλον δεν ξέρεις ούτε τι έκαναν οι Ιάπωνες...
-
Ο χρήστης borbos έγραψε:
Το δικό μου έχει εισαγωγή Injen, εξάτμιση TODA (μαμά καταλύτης, χταπόδι) και daughterboard Κ-Pro.
Αυτά που λέει ο ΕΡ3 πρέπει να είναι γύρω στα +20-25 άλογα στον τροχό.
Φοράει και ημισλικ λάστιχα (όχι τίποτα 'θεϊκά' αλλά από τα δρόμου καλύτερα θα είναι)
με αυτα τα πραγματα 20-25 αλογα τροχο??χλωμο το βλεπω φιλε nass εως πολυ δυσκολο!!!
Ο ΕΡ3 μπορεί να σε πληροφορήσει ακριβώς, πάντως όλες οι δυναμομετρήσεις που έχω δει στους http://www.redliners.gr με αντίστοιχα πράγματα βγάζουν πάνω από 220 άλογα στρόφαλο. Οπότε το +25 που είπα τροχό ίσως είναι υπερβολή αλλά το +20 το θεωρώ εφικτότατο. Να σκεφτείς, το δικό μου με αλλαγμένο μόνο το πρόγραμμα (και χωρίς το κριτήριο να είναι η μέγιστη ιπποδύναμη αλλά η γραμμική και ασφαλής λειτουργία, διαφορετικά υπήρχαν περιθώρια για 2-3 άλογα ακόμα) είναι +12 τροχό στο Mustang.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
οταν οι Ιαπωνες κεριζαν παγκοσμια πρωτα8ληματα F1 τη δεκαετια του 60 γαλλοι τι εκαναν?
εγω κανω πλακα γιατι οντως δεν ξερω τι εκαναν οι Γαλλοι
Μάλλον δεν ξέρεις ούτε τι έκαναν οι Ιάπωνες...
test test test
ανταποκριση αμεση...
ολα λειτουργουν οκ... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το δικό μου έχει εισαγωγή Injen, εξάτμιση TODA (μαμά καταλύτης, χταπόδι) και daughterboard Κ-Pro.
Αυτά που λέει ο ΕΡ3 πρέπει να είναι γύρω στα +20-25 άλογα στον τροχό.
Φοράει και ημισλικ λάστιχα (όχι τίποτα 'θεϊκά' αλλά από τα δρόμου καλύτερα θα είναι)
με αυτα τα πραγματα 20-25 αλογα τροχο??χλωμο το βλεπω φιλε nass εως πολυ δυσκολο!!!
Ο ΕΡ3 μπορεί να σε πληροφορήσει ακριβώς, πάντως όλες οι δυναμομετρήσεις που έχω δει στους http://www.redliners.gr με αντίστοιχα πράγματα βγάζουν πάνω από 220 άλογα στρόφαλο. Οπότε το +25 που είπα τροχό ίσως είναι υπερβολή αλλά το +20 το θεωρώ εφικτότατο. Να σκεφτείς, το δικό μου με αλλαγμένο μόνο το πρόγραμμα (και χωρίς το κριτήριο να είναι η μέγιστη ιπποδύναμη αλλά η γραμμική και ασφαλής λειτουργία, διαφορετικά υπήρχαν περιθώρια για 2-3 άλογα ακόμα) είναι +12 τροχό στο Mustang.
H αλήθεια είναι ότι δεν πρέπει να το βλέπεις καθόλου χλωμό. Έχω δει πάνω από 20 Type R με παρόμοια νούμερα. Αλλά για του λόγου το αληθές δες τη δική μου δυναμομέτρηση από Μαλλιώρα (δυναμομέτρηση στις πλήμνες). Προς ενημέρωση να πω πως νορμάλ CTR εκεί βγάζουν 175-183 (στις πλήμνες πάντα...). Και το stock αναφέρετε σε δυναμομέτρηση με εξάτμιση και εισαγωγή (stock πρόγραμμα).
Μπορώ να ποστάρω πολλές δυναμομετρήσεις, αλλά δεν νομίζω πως έχει και νόημα...(είμαστε και off topic!)
-
Ειμαι πααααρα πολυ περιεργος για το TypeR γενικως.
Εχω καταληξει στο συμπερασμα οτι μαλλον ειναι αρκετα απαιτητικο σε οδηγικη προσπαθεια για να κανει χρονο. Το λεω γιατι εχω δει, αλλα με αρκετα καλες προδιαγραφες, να γυρνανε 16+, ενω πχ στους 4Τ τα τεστ του νορμαλ κυμαινονται απο 13,85-14,2. Ή ειναι πολυ ευαισθητο στις συνθηκες της πιστας, δηλαδη θελει οδοστρωμα σε καλη μερα. Και νομιζω οτι τα μαμα λαστιχα, ειναι πολυ καλα ετσι κι αλλιως, οποτε η διαφορα με τα φτηνα αγωνιστικα (FTZ RR), δεν πρεπει να ειναι τρομερη (σε σχεση με ενα 106 πχ, οπου η διαφορα ενος πολιτικου 14' με ενα RE540 14', ειναι χαωδεις).
Σαφως μου φαινεται εξισου περιεργο οτι στους ελληνικους αγωνες τα Ν TypeR, περνανε τα Α ..... -
Αυτό μη σου φαίνεται και τόσο περίεργο.. Άλλο τα χέρια του λαγού και άλλο της κουκουβάγιας...
Για τα μάτια δεν ξέρω να πω βέβαια, αλλά για τα χέρια...
-
Ο χρήστης EP3 έγραψε:
Το δικό μου έχει εισαγωγή Injen, εξάτμιση TODA (μαμά καταλύτης, χταπόδι) και daughterboard Κ-Pro.
Αυτά που λέει ο ΕΡ3 πρέπει να είναι γύρω στα +20-25 άλογα στον τροχό.
Φοράει και ημισλικ λάστιχα (όχι τίποτα 'θεϊκά' αλλά από τα δρόμου καλύτερα θα είναι)
με αυτα τα πραγματα 20-25 αλογα τροχο??χλωμο το βλεπω φιλε nass εως πολυ δυσκολο!!!
Ο ΕΡ3 μπορεί να σε πληροφορήσει ακριβώς, πάντως όλες οι δυναμομετρήσεις που έχω δει στους http://www.redliners.gr με αντίστοιχα πράγματα βγάζουν πάνω από 220 άλογα στρόφαλο. Οπότε το +25 που είπα τροχό ίσως είναι υπερβολή αλλά το +20 το θεωρώ εφικτότατο. Να σκεφτείς, το δικό μου με αλλαγμένο μόνο το πρόγραμμα (και χωρίς το κριτήριο να είναι η μέγιστη ιπποδύναμη αλλά η γραμμική και ασφαλής λειτουργία, διαφορετικά υπήρχαν περιθώρια για 2-3 άλογα ακόμα) είναι +12 τροχό στο Mustang.
H αλήθεια είναι ότι δεν πρέπει να το βλέπεις καθόλου χλωμό. Έχω δει πάνω από 20 Type R με παρόμοια νούμερα. Αλλά για του λόγου το αληθές δες τη δική μου δυναμομέτρηση από Μαλλιώρα (δυναμομέτρηση στις πλήμνες). Προς ενημέρωση να πω πως νορμάλ CTR εκεί βγάζουν 175-183 (στις πλήμνες πάντα...). Και το stock αναφέρετε σε δυναμομέτρηση με εξάτμιση και εισαγωγή (stock πρόγραμμα).
Μπορώ να ποστάρω πολλές δυναμομετρήσεις, αλλά δεν νομίζω πως έχει και νόημα...(είμαστε και off topic!)
του Μαλλιωρα το δυναμομετρο ειναι απο τα πιο αισιοδοξα!!!εχει βγαλει evo 8 μαμα 350 αλογα!!!! εφοσον λες οτι ειναι ευκολα τα +20 αλογα τα group n ποσα ειναι??παντως και στους redliners εχω δει απο normal κατι νουμερα τρελα που για μενα δεν ισχυουν!!!τελοσπαντων το typer μεσα στη πιστα ειναι τελειο αλλα θελει μπλοκε!!!
-
sergeant Η φράση 'δε τόλμησε να βάλει' δεν ήταν για εσένα, αλλά για τον φαιδρό που ούτε το ονομά του δε θέλω να αναφέρω.
-
borbos, αν το δικό μου με μόνο αλλαγή χαρτογράφησης έβγαλε +12 τροχό στο αυστηρότερο δυναμόμετρο, νομίζω τα +20 με CAI και χταπόδι-catback είναι πολύ ρεαλιστικό νούμερο. Και τόσο έχουν δει στους redliners, δε μιλάει κανείς για +40...
Τα group N μπορεί να είναι και 230+ άλογα διότι το δελτίο αναγνώρισης του TypeR έχει δύο παραλλαγές, την EUDM που ξέρουμε και τη JDM που βγάζει 'μαμά' 215 άλογα (με αρκετές αλλαγές σε σχέση με το EUDM), άρα γιατί όχι 230 με προσεγμένο πρόγραμμα, καλή βενζίνη κτλ. ?
Πάντως συμφωνώ πως θέλει ένα μπλοκέ βασικά και είναι μια χαρά!
Sorry tazio!
-
Εγώ είμαι αθώωος Νάσο δεν έγραψα για την μετατροπή των τάπερ.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
sergeant Η φράση 'δε τόλμησε να βάλει' δεν ήταν για εσένα, αλλά για τον φαιδρό που ούτε το ονομά του δε θέλω να αναφέρω.Είσαι εμπαθής
Με βρήκες στην κακιά στιγμή και με πατάς στο λαιμό
-
Borbos κάνεις το βασικό λάθος που κάνουν ΟΛΟΙ όταν αναφέρονται στο δυναμόμετρο του Μαλλιώρα και λένε ότι είναι αισιόδοξο. Βλέπουν νούμερα όχι όπως τα δίνει το dyno (δηλ στις πλήμνες....dynapack) αλλά με correction factors τα οποία είναι εντελώς ανυπόστατα και σε τέτοια δυναμόμετρα. Και αυτό γιατί θέλουν να δουν νουμερα μεγάλα. Ανάλογα σε ποιο dyno πας βλέπεις και τα αντίσοιχα νούμερα. Σε dynapack στις πλήμνες, σε άλλα στους τροχούς κοκ...
Με βρίσκει απολύτως σύμφωνο για το μπλοκέ!
-
Δεν θα το λεγα ανυποστατο. Το δυναμομετρο μετραει την ισχυ στους τροχους (ή στις πλυμνες του Μαλλωρα) γιατι αυτο το δινεται σαν input. Μετα ομως ο δοκιμαστης παταει συμπλεκτη οποτε το δυναμομετρο μπορει με αλλο τροπο να μετρησει τις απωλειες απο το σημειο του input μεχρι το συμπλεκτη.
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
sergeant Η φράση 'δε τόλμησε να βάλει' δεν ήταν για εσένα, αλλά για τον φαιδρό που ούτε το ονομά του δε θέλω να αναφέρω.
Είσαι εμπαθής
Με βρήκες στην κακιά στιγμή και με πατάς στο λαιμό
Βρε Χρήστο είναι δυνατόν να εννοώ εσένα;
Εννοώ αυτόν που έχει αβαταρ την πίσω πλευρά ενός μεγαφώνου.
Το ονομά του δε θα το πω. -
Δεν είσαι άξιος να αμαυρώνεις το όνομά μου πιάνοντάς το στο στόμα σου, ούτως ή άλλως. Ποιος ξέρει τι άλλο είχες εκεί πριν.
-
Κρίνεις εξ ιδίων;
-
Δεν κρίνω εξ ιδίων. Διαπιστώνω εξ ιδίοις όμασι.
Πάρε και το αντίστοιχο link:
:: 4ΤF-TD9 :: 9/7/06 ::