Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καθίσματα Βucket
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καθίσματα Βucket
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    36
    383
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nkaragou last edited by

      Παντως το χειροτερο ανακλινομενο να παρεις η διαφορα στην αισθηση σε σχεση με το εργοστασιακο ειναι πολυ μεγαλη.
      Επισης, το καλυτερο ανακλινομενο να παρεις η διαφορα στην αισθηση με το χειροτερο σταθερο ειναι πολυ μεγαλη (υπερ του σταθερου φυσικα).
      Εφ'οσον εισαι μικρος και χωρις ιδιαιτερες υποχρεωσεις παρε σταθερα...
      Αν δεν το κανεις τωρα, δε θα μπορεις να το κανεις αργοτερα (εκτος αν παρεις 4θυρο αυτ/το)...
      Το SportKa εχει πλαϊνους αεροσακκους?
      Αν ναι, τι σκοπευεις να κανεις με αυτους?
      Αν πας να τους απομονωσεις, αυτοματα απομονωνονται και οι υπολοιποι αεροσακκοι και θα εχεις μονιμως αναμμενο λαμπακι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stayrros46 last edited by

        Μόνο αερόσακο οδηγού έχω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nkaragou last edited by

          Παρε τοτε σταθερα buckets.
          Επισης βαλε τις βασεις που μπαινουν στο πλαϊ και μπορεις να ρυθμιζεις την κλιση του καθισματος.
          Αν μπορεις μη βαλεις καθολου σιδηροδρομους καθως σιγα-σιγα αποκτουν τζογους και θα χασεις οτι κερδιζεις απο το σταθερο καθισμα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            agalanop last edited by

            Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
            Παντως το χειροτερο ανακλινομενο να παρεις η διαφορα στην αισθηση σε σχεση με το εργοστασιακο ειναι πολυ μεγαλη.

            Όχι πάντα!
            Πολλά αυτοκίνητα έχουν εργοστασιακά καθίσματα με πλευρική στήριξη καλύτερη ή ισάξια με τα aftermarket ανακλινόμενα.

            Ειδικά τα φθηνά no name ανακλινόμενα είναι τελείως της πλάκας.
            Όχι μόνο δε σε στηρίζουν αλλά γλιστράς και φεύγεις τελείως από το κάθισμα.
            Για να μην αναφέρουμε για την τραγική ποιότητα κατασκευής τους, που τρίζουν και λυγίζουν μετά από 1 μήνα...


            Κατά τη γνώμη μου ένα σταθερό μη-ανακλινόμενο bucket είναι μονόδρομος, ειδικά σε αυτοκίνητα με τον χαρακτήρα του SportKa.

            Αναλόγως του καθίσματος που θα επιλέξεις και της διαμόρφωσης του πατώματος του αυτοκινήτου σου ίσως μπορέσεις να πετύχεις και χαμηλότερη θέση οδήγησης από την εργοστασιακή.
            Αν φυσικά σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο.

            Τα σωληνωτά buckets μάλιστα είναι και αρκετά άνετα. Πιο άνετα από πολλά εργοστασιακά καθίσματα.
            Τα ακριβότερα που είναι φτιαγμένα από fiberglass ίσως κουράσουν σε πολύωρη χρήση (2+ ώρες) λόγω του σκληρού κάτω μέρους τους.

            Το δύσκολο μπες-βγες είναι ο μεγαλύτερος μύθος που συνοδεύει δυστυχώς ακόμη και σήμερα αυτά τα καθίσματα.
            Ε ναι, όταν μπαίνεις πρώτα φορά στη ζωή σου προφανώς και θα δυσκολευτείς και θα σου κακοφανεί αλλά από τη 2η μέρα έχεις μάθει τον τρόπο και πραγματικά δε μπορείς να καταλάβεις τί σε δυσκόλεψε στην αρχή...
            Δεν κάνω πλάκα.

            Για να βάλεις 'τις βάσεις που πιάνουν στο πλάι' πρέπει να έχεις κάθισμα που να έχει τρύπες στο πλάι, και σε αυτή την περίπτωση δε μπορείς να κάνεις κι αλλιώς.
            Δηλαδή η φύση του καθίσματος καθορίζει τις βάσεις που θα μπουν.
            Σε γενικές γραμμές τα ανακλινόμενα και τα σωληνωτά σταθερά έχουν τρύπες από κάτω, ενώ τα ακριβότερα σταθερά (fiberglass) τις έχουν στο πλάι, και άρα επιτρέπουν εύκολη ρύθμιση της κλίσης τους.
            (στα πρώτα πρέπει να μπουν κατάλληλοι αποστάτες)

            Η ορατότητα προς τα πίσω κατά το παρκάρισμα και γενικώς την οπισθοπορεία εξαρτάται και πάλι από το σχήμα του καθίσματος στο πάνω μέρος.
            Με άλλα δε βλέπεις τίποτα πίσω και με άλλα δεν έχεις κανένα πρόβλημα.
            Οι ζώνες 4 σημείων που ενδεχομένως να φοράς δεν αποτελούν πρόβλημα στην πράξη αφού ακριβώς πριν βάλεις όπισθεν με ένα 'κλικ' τις απασφαλίζεις και δε σε ενοχλούν, παρκάρεις ελεύθερα.

            Με λίγα λόγια, αυτό που θέλω να πώ είναι να σταματήσουμε τους αφορισμούς και τις απόλυτες απόψεις μέχρι να έχουμε δοκιμάσει έναν ικανοποιητικό αριθμό bucket καθισμάτων.
            Άλλα χαρακτηριστικά έχει το ένα άλλα το άλλο, δεν κουράζουν όλα, δε σε δυσκολεύουν όλα, δε σε στηρίζουν όλα το ίδιο κτλ. κτλ.
            Δοκιμάστε και αποφασίστε!


            Με μπάκετ θα είναι πιό δύσκολα να γυρίζεις πρός τα πίσω , για να βλέπεις για όπισθεν , επειδή θα χρησιμοποιείς ζώνες 4 σημείων .
            Είναι απαραίτητο , η απλή ζώνη ΔΕΝ πρεπει να χρησιμοποιείται με μπάκετ , ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΗ , μπορεί να σε πνίξει .
            Ευκαιρία να βελτιώσεις την μέθοδο 'παρκάρω με τους καθρέπτες' !

            Αποστόλης.

            Αυτό από που προκύπτει φίλε μου?
            Αναλόγως ύψους του καθίσματος, ύψους του οδηγού και θέσης της ζώνης ναι, μπορεί να τύχει η ζώνη να περνάει από το λαιμό του οδηγού αλλά αυτό δεν αποτελεί και τον κανόνα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nkaragou last edited by

              Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:

              Παντως το χειροτερο ανακλινομενο να παρεις η διαφορα στην αισθηση σε σχεση με το εργοστασιακο ειναι πολυ μεγαλη.

              Όχι πάντα!
              Πολλά αυτοκίνητα έχουν εργοστασιακά καθίσματα με πλευρική στήριξη καλύτερη ή ισάξια με τα aftermarket ανακλινόμενα.
              Ειδικά τα φθηνά no name ανακλινόμενα είναι τελείως της πλάκας.
              Όχι μόνο δε σε στηρίζουν αλλά γλιστράς και φεύγεις τελείως από το κάθισμα.
              Για να μην αναφέρουμε για την τραγική ποιότητα κατασκευής τους, που τρίζουν και λυγίζουν μετά από 1 μήνα...

              Εννoουσα συγκεκριμενα για το αυτ/το του φιλου...
              Αλλα και παλι μετρημενα στα δαχτυλα του (ισως ενος...) χεριου ειναι τα αυτοκινητα με εργοστασιακα καθισματα καλυτερα απο τα aftermarket...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                maranx last edited by

                Αν χρησιμοποιείς την κανονική ζώνη με σταθερό μπάκετ Αλέξη είναι χρονοβόρο και αρκετά σπαστικό σε διαδρομή με συχνά μπες-βγες.
                Κυρίως το να περάσεις την πόρπη από την δεξιά τρύπα για να την ασφαλίσεις εννοώ.
                Αν χρησιμοποιείς 4 σημείων είναι ακόμα πιο χρονοβόρο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  agalanop last edited by

                  Καταρχάς Παναγιώτη σε μερικά bucket δεν χρειάζεται να περάσεις τη ζώνη από τη δεξιά τρύπα. Την περνάς πάνω από το κάθισμα χωρίς πρόβλημα.
                  Αλλά και στο Sprint (το οποίο φαντάζομαι ότι έχεις στο μυαλό σου) στο οποίο ένας αδύνατος χρειάζεται να την περάσει από την τρύπα, ένας πιο παχύς την περνάει από πάνω. Άρα ας αρχίσουμε το φαΐ...

                  Αλλά και να χρειάζεται να περάσει από κει η ζώνη, όπως είπα και παραπάνω είναι όλα θέμα συνήθειας. Την πρώτη φορά θα σου κακοφανεί, τη 2η μέρα δε θα καταλαβαίνεις για πότε την έβαλες.

                  Κουραστικό μπορώ να φανταστώ ότι θα είναι μόνο για κάποιον που κάνει π.χ. διανομές προϊόντων και πρέπει κάθε 10 λεπτά να σταματάει και να μπαινοβγαίνει, όλη μέρα.

                  Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
                  Εννoουσα συγκεκριμενα για το αυτ/το του φιλου...
                  Αλλα και παλι μετρημενα στα δαχτυλα του (ισως ενος...) χεριου ειναι τα αυτοκινητα με εργοστασιακα καθισματα καλυτερα απο τα aftermarket...

                  Ελπίζω να αναφέρεσαι στα καλά ανακλινόμενα aftermarket καθίσματα.
                  (π.χ. Sparco Torino & Monza, Recaro όλα, Sabelt Euro κ.α.)
                  Και 'καλά' = ακριβά, δυστυχώς.

                  Τα φθηνά, από 'WRC Tuning' και 'Type R' μέχρι 'Drag' και 'Winner' είναι πολύ πιθανό να έχουν πλευρική στήριξη ίδια με το ξύλινο παγκάκι του πάρκου της γειτονιάς μας...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    charmak66 last edited by

                    Ξέρει κανείς αν μπορούν τα τοποθετηθούν aftermarktet βάσεις σε εργοστασιακό κάθισμα; Το κάθισμα που έχω μ' αρέσει, αλλά θέλω να χαμηλώσει και άλλο το ρημάδι!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      maranx last edited by

                      Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
                      Καταρχάς Παναγιώτη σε μερικά bucket δεν χρειάζεται να περάσεις τη ζώνη από τη δεξιά τρύπα. Την περνάς πάνω από το κάθισμα χωρίς πρόβλημα.

                      Σε ποιά; (για σταθερά bucket πάντα μιλάμε)
                      Μπορείς να ανεβάσεις κάποια φωτογραφία;
                      Γιατί ειλικρινά δεν έχω συναντήσει κάποιο σταθερό που να το επιτρέπει (για λεπτά άτομα...).

                      Για μένα το μπες-βγες σε σχέση με τη φασαρία με τη ζώνη δεν είναι τίποτα και σίγουρα αν δεν ήταν αυτό θα το σκεφτόμουνα για σταθερό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nkaragou last edited by

                        Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:

                        Εννoουσα συγκεκριμενα για το αυτ/το του φιλου...
                        Αλλα και παλι μετρημενα στα δαχτυλα του (ισως ενος...) χεριου ειναι τα αυτοκινητα με εργοστασιακα καθισματα καλυτερα απο τα aftermarket...

                        Ελπίζω να αναφέρεσαι στα καλά ανακλινόμενα aftermarket καθίσματα.
                        (π.χ. Sparco Torino & Monza, Recaro όλα, Sabelt Euro κ.α.)
                        Και 'καλά' = ακριβά, δυστυχώς.

                        Τα φθηνά, από 'WRC Tuning' και 'Type R' μέχρι 'Drag' και 'Winner' **είναι πολύ πιθανό **να έχουν πλευρική στήριξη ίδια με το ξύλινο παγκάκι του πάρκου της γειτονιάς μας...

                        Υποθετω πως τα δοκιμασες εσυ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          agalanop last edited by

                          Εννοείται πως αυτά τα γράφω επειδή έχω κάτσει σε μερικά και έχω απογοητευτεί.
                          Ειδικά η Drag, βγάζει ένα ανακλινόμενο που είναι σχεδόν ίδιο με τα Recaro και σε τρελά χαμηλή τιμή. Με είχε ενθουσιάσει μέχρι που έκατσα και κατάλαβα ότι όχι μόνο δε σε κρατάει, αλλά σχεδόν... σε διώχνει από τη θέση σου. Δεν υπήρχε καμμία περίπτωση να αλλάξω οποιοδήποτε εργοστασιακό κάθισμα με αυτό το πράγμα, και 50 ευρώ να έκανε.

                          Παρόλα αυτά ο σωματότυπος του καθενός μας διαφέρει και δε βολευόμαστε όλοι με τα ίδια καθίσματα. Πριν απορρίψετε κάτι επειδή σας το είπε κάποιος σε ένα forum δοκιμάστε το, απλά μην έχετε την εντύπωση ότι όλα τα bucket είναι καλά. Μερικά είναι τελείως χάλια και αγοράζονται μόνο για το look.

                          Ο χρήστης maranx έγραψε:
                          Σε ποιά; (για σταθερά bucket πάντα μιλάμε)
                          Μπορείς να ανεβάσεις κάποια φωτογραφία;
                          Γιατί ειλικρινά δεν έχω συναντήσει κάποιο σταθερό που να το επιτρέπει (για λεπτά άτομα...).

                          Π.χ. στο Sparco Evo του Γιώργου.
                          Ή στο Winner Expert το δικό μου.
                          Και άλλα, που έχουν χαμηλά πλαϊνά εκεί ακριβώς όπου θα εμπόδιζαν.

                          Προτείνω Παναγιώτη αν η ζώνη είναι το μόνο σου πρόβλημα στην επιλογή σταθερού να κάνεις την καρδιά σου πέτρα και να πάρεις ένα, δε θα το μετανοιώσεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            maranx last edited by

                            Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:

                            Σε ποιά; (για σταθερά bucket πάντα μιλάμε)
                            Μπορείς να ανεβάσεις κάποια φωτογραφία;
                            Γιατί ειλικρινά δεν έχω συναντήσει κάποιο σταθερό που να το επιτρέπει (για λεπτά άτομα...).

                            Π.χ. στο Sparco Evo του Γιώργου.
                            Ή στο Winner Expert το δικό μου.
                            Και άλλα, που έχουν χαμηλά πλαϊνά εκεί ακριβώς όπου θα εμπόδιζαν.

                            Προτείνω Παναγιώτη αν η ζώνη είναι το μόνο σου πρόβλημα στην επιλογή σταθερού να κάνεις την καρδιά σου πέτρα και να πάρεις ένα, δε θα το μετανοιώσεις.

                            Στο sparco evo νομίζω πως χρειαζότανε να περάσει από την τρύπα (για το δικό μου σώμα). Θα το ξαναδοκιμάσω πάντως στην πρώτη ευκαιρία.

                            Επειδή ως πρώτη προτεραιότητα έχω πάντα την ευκολία και την πρακτικότητα μέχρι να πειστώ πως με βολεύει σχετικά θα συνεχίζω να το απορρίπτω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stayrros46 last edited by

                              Alex από το expert της winner είσαι ευχαριστημένος?
                              Στηρίζει σωστά?
                              Από ορατότητα προς τα πίσω τι λέει?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                agalanop last edited by

                                Από ορατότητα προς τα πίσω είναι μια χαρά. Σίγουρα πολύ καλύτερο σ'αυτό τον τομέα από το Sparco Sprint που είχα πριν.

                                Τώρα το αν στηρίζει σωστά εξαρτάται προφανώς από το σώμα του οδηγού.
                                Για εμένα είναι μια χαρά. Θα το προτιμούσα μόνο λίγο πιο ψηλό στην πλάτη.
                                Δηλαδή τα 'αυτιά' που υπάρχουν στους ώμους θα προτιμούσα να βρίσκονται λίγο πιο ψηλά, και το επίπεδο κομμάτι της πλάτης να είναι λίγο πιο μακρύ.
                                Αλλά εγώ είμαι 1.90, κάποιος στα 1.80-1.85 δε νομίζω ότι θα ενοχληθεί.
                                Από άποψη φάρδους στα πόδια & στη λεκάνη μου είναι τέλειο!

                                Ιδανικό σταθερό κάθισμα για μένα, για να καταλάβεις περίπου το σωματότυπό μου είναι το Sparco Evo.
                                Απλά the best.

                                Τα Winner όμως τα πήρα μέσω ενός group buy στην κυριολεξία στα μισά λεφτά.
                                Δεν ξέρω ποιά είναι η τιμή τους αυτή τη στιγμή στην αγορά αλλά ψάξτο λίγο, γιατί μπορεί να είναι τόσο ακριβά που να αξίζει να πάρεις το Evo, αν σου ταιριάζει κάτι τέτοιο.
                                Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ομολογκαρισμένα καθίσματα και οι τιμές είναι τσιμπημένες λόγω έγκρισης της μαμάς FIA...

                                Αν θες να σου πω κάποιο κατάστημα που να φέρνει Winner σε καλές -νομίζω- τιμές πες μου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  last_in_line last edited by

                                  ας γραψω και εγω την εμπειρια μου..
                                  εχω ενα sabelt μη ανακλινομενο (παρομοιο με το spint )

                                  επειδη φοραω γυαλια..(στραβομαρα φουλ.. ) στην οπισθεν δυσκολευει αρκετα..καμια σχεση με το νορμαλ..
                                  ο λογος ειναι οτι εχω συνηθισει να κανω οπισθεν γυρνοντας το σωμα+κεφαλι (βαζω και το δεξι χερι στο προσκεφαλο του συνοδηγου..)και οχι με καθρεφτες...
                                  κοβουν που κοβουν τα γυαλια οπτικο πεδιο..δεν μπορω να γυρισω και το σωμα μου λογω bucket..δυσκολη υποθεση λοιπον (για μενα παντα..)

                                  επισης ειναι λιγο δυσκολο και το μπες -βγες ιδιως αν κρατας τπτ και δεν μπορεις να στηριχτεις...

                                  βεβαια εγω το καθισμα το εχω αρκετα χαμηλα (δεν εχω βαλει σιδηροδρομο..μονο βαση) και αυτο ισως δυσκολευει καπως την προσβαση...

                                  α επισης τωρα με τις ζεστες ..επιβαρυνει καπως μιας και εισαι χωμενος μεσα ...

                                  απο την αλλη η αισθηση που δινει το καθισμα ειναι απιστευτη..
                                  τις πρωτες μερες με ψιλοτρομαζε το αμαξι...
                                  τελειως διαφορετικη αισθηση σε σχεση με το νορμαλ...
                                  ενιωθα πολυ καλυτερα τα μικρογλιστριματα του πισω μερους...γινεσαι ενα κομματι με το αμαξι..

                                  ειναι ισως απο τις καλυτερες βελτιωσεις για οποιον θελει να βελτιωσει την αισθηση του στριβειν...

                                  p.s
                                  την ζωνη την περναω απο πανω..(εχω την νορμαλ..)..δεν εχω κανενα προβλημα ισως λογω διαστασεων...1.87..95kg..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    agalanop last edited by

                                    Ο χρήστης last_in_line έγραψε:
                                    ...εχω ενα sabelt μη ανακλινομενο (παρομοιο με το spint )

                                    Κώστα αν θυμάμαι καλά έχεις το Racer?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      last_in_line last edited by

                                      οχι...αλλα του μοιαζει αρκετα...
                                      αυτο που εχω ηταν να ληξει η ομολογκασιον φετος..τελικα πηρε κανα χρονο παραταση...

                                      νομιζω ειναι το chrono..(θα κοιταξω για σιγουρια..)

                                      α επισης ειναι σωληνωτο....

                                      παντως δεν εχω μετανιωσει καθολου..
                                      απαραιτητο σε καθε μικρο gti..(που συνηθως τα καθισματα τους ειναι μετρια στο κρατημα..)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 2 / 2
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr