-
Καλημερα παιδια,
σορρυ για την 2 ημερη σιωπη αλλα το σκ δεν εχω προσβαση στο δικτυο δυστυχως...Χαιρομαι που η συζητηση απεκτησε ενδιαφερον και ομολογω οτι μ εχει βοηθησει και προβληματισει σημαντικα. Επειδη θελω το αυτοκινητο να φτιαχτει μια και καλη θελω να μαι ακριβης στις κινησεις μου.
Τα βιντεακια ειναι εκπληκτικα, ο τυπος ειναι μορφη...
Ο Eminem των restorers μου κανει!Η πιο πιθανη εκδοχη ειναι να χτυπησω με αμμοβολη μονο τα δυσπροσιτα σημεια καθως ολες οι εξωτερικες επιφανειες ειναι σε πολυ καλη κατασταση και θα ηταν κριμα να τις χαλασω εγω τωρα με την αμμοβολη.
Γι αυτες λοιπον θα προτιμηθει αλλη μεθοδος.
-
Ψάχνω για το ειδικό κερί που ψεκάζουν στις εξωτερικές επιφάνειες των VAG/BMW στο εργοστάσιο. Υπάρχει σε όλο το αυτοκίνητο, μέσα στους θόλους, στο πάτωμα, στον καθρέφτη...παντού. Αγόρασα ένα υλικό σαν καουτσούκ που υποτίθεται κάνει την ίδια δουλειά αλλά δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένος, γι'αυτό ψάχνω το αυθεντικό που έμπαινε από το εργοστάσιο και παρέχει την μέγιστη προστασία. Νομίζω cosmoline λέγεται. Ξέρει κανείς που μπορώ να το βρω;
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
να ρωτήσω κάτι; Το rollcage γιατί το κολλάνε πρώτα έξω από το αμάξι και όχι κατευθείαν μέσα; Μετά δε πρέπει να ξανακοπεί για να μπει; Μου θυμίζει την σπαζοκεφαλιά με το μπουκάλι και το πλοίο.το δικό μου είναι βιδωτό, όπότε μπαίνει βγαίνει σε... 2 κομμάτια.
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
Ψάχνω για το ειδικό κερί που ψεκάζουν στις εξωτερικές επιφάνειες των VAG/BMW στο εργοστάσιο. Υπάρχει σε όλο το αυτοκίνητο, μέσα στους θόλους, στο πάτωμα, στον καθρέφτη...παντού. Αγόρασα ένα υλικό σαν καουτσούκ που υποτίθεται κάνει την ίδια δουλειά αλλά δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένος, γι'αυτό ψάχνω το αυθεντικό που έμπαινε από το εργοστάσιο και παρέχει την μέγιστη προστασία. Νομίζω cosmoline λέγεται. Ξέρει κανείς που μπορώ να το βρω;Εδώ και πολλά χρόνια ψεκάζω κάθε χρόνο από κάτω τα αυτοκίνητα με κερί παρόμοιο με το εργοστασιακό. Κοίταξα το σπρέι που έχω τώρα και είναι της Loctite, γύρω στα 10 ευρώ. 1-2 σπρέι χρειάζεται για το κάτω μέρος του αυτοκινήτου.
Όπως δείχνει στις οδηγίες ψεκάζεις και μέσα στις πόρτες εκεί που λιμνάζει το νερό (χωρίς να βουλώνεις την αποχέτευση). Επίσης αν ψεκάσεις άβαφες λαμαρίνες δεν σκουριάζουν.
Όσο είναι φρέσκο 1-2 μέρες αποφεύγω να οδηγώ στη βροχή γιατί είναι ακόμα πολύ μαλακό και φεύγει. Μετά σκληραίνει και φεύγει πολύ δύσκολα. Όσο πιο λεπτόρευστο είναι το κερί όταν ψεκάζεις τόσο καλύτερο, ένα Wurth που είχα δεν μου άρεσε, ήταν παχύρρευστο και σκληρό καθώς έβγαινε από το στόμιο (δεν 'έτρεχε' από εκεί που έπεφτε) .
-
αυτό το κερί που λες εσύ είναι για εσωτερικές επιφάνειες. Αυτό που υπήρχε στους θόλους του golf είχε πάχος όσο το δαχτυλό μου περίπου και μπορείς να βάψεις και πάνω του.
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
αυτό το κερί που λες εσύ είναι για εσωτερικές επιφάνειες. Αυτό που υπήρχε στους θόλους του golf είχε πάχος όσο το δαχτυλό μου περίπου και μπορείς να βάψεις και πάνω του.Αυτό είναι συνθετική πίσσα (σιλικονούχα) και περνιέται με πιστόλι. Θα ρωτήσεις σε μαγαζιά που πουλάνε χρώματα αυτοκινήτων.
-
ξέρεις κάποιον συγκεκριμένο που να έχει; Οι 2 που αγοράζω ούτε έχουν ξαναδει τέτοιο πράγμα.
-
Αυτό χρησιμοποίησα εγώ, της HB Body.To αποτέλεσμα είναι στην φωτογραφία παρακάτω.
http://www.vwgolf-club.gr/images/100_2093.jpgή και αυτή μέσα από τον μπροστά θόλο
http://www.vwgolf-club.gr/images/100_2096.jpgΕμένα μου κάνει για κανονική πίσσα που μετά από 1 χρόνο θα έχει φύγει από τα πλυσίματα με το πιεστικό.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
αυτό το κερί που λες εσύ είναι για εσωτερικές επιφάνειες. Αυτό που υπήρχε στους θόλους του golf είχε πάχος όσο το δαχτυλό μου περίπου και μπορείς να βάψεις και πάνω του.
Αυτό είναι συνθετική πίσσα (σιλικονούχα) και περνιέται με πιστόλι. Θα ρωτήσεις σε μαγαζιά που πουλάνε χρώματα αυτοκινήτων.
Για να είναι τόσο παχύ χρησιμοποιείται κυρίως για ηχομόνωση. Παράλληλα προσφέρει προστασία από υγρασίες κλπ. Το μόνο υλικό που ξέρω να χρησιμοποιείται για τέτοιο σκοπό είναι η (πυκνή) πολυουρεθάνη (π.χ. Auditex Coat) και είναι τοξική όταν ψεκάζεις και στεγνώνει. Λιγάκι απίθανο να βρεις κάτι τέτοιο.
Δεν είναι πολύ δύσκολο να κάνεις λαμαρινοδουλειά όταν είναι σκεπασμένο με τέτοιο υλικό;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν είναι πολύ δύσκολο να κάνεις λαμαρινοδουλειά όταν είναι σκεπασμένο με τέτοιο υλικό;
Το αφαιρείς όταν είναι να επισκευάσεις κάτι.
αυτό το κερί που λες εσύ
Για να είναι τόσο παχύ χρησιμοποιείται κυρίως για ηχομόνωση. Παράλληλα προσφέρει προστασία από υγρασίες κλπ. Το μόνο υλικό που ξέρω να χρησιμοποιείται για τέτοιο σκοπό είναι η (πυκνή) πολυουρεθάνη (π.χ. Auditex Coat) και είναι τοξική όταν ψεκάζεις και στεγνώνει. Λιγάκι απίθανο να βρεις κάτι τέτοιο.
με τέτοιο υλικό;δε φαίνεται πολύ καλά αλλά κάπως έτσι είναι. Στο σημείο αυτό είναι αρκετά λεπτότερο.
-
τελικά η κερόπισσα αυτή είναι της WURTH
-
Ο χρήστης COSMAS ROUSSOS έγραψε:
Καλημερα παιδια,
σορρυ για την 2 ημερη σιωπη αλλα το σκ δεν εχω προσβαση στο δικτυο δυστυχως...Χαιρομαι που η συζητηση απεκτησε ενδιαφερον και ομολογω οτι μ εχει βοηθησει και προβληματισει σημαντικα. Επειδη θελω το αυτοκινητο να φτιαχτει μια και καλη θελω να μαι ακριβης στις κινησεις μου.
Τα βιντεακια ειναι εκπληκτικα, ο τυπος ειναι μορφη...
Ο Eminem των restorers μου κανει!Η πιο πιθανη εκδοχη ειναι να χτυπησω με αμμοβολη μονο τα δυσπροσιτα σημεια καθως ολες οι εξωτερικες επιφανειες ειναι σε πολυ καλη κατασταση και θα ηταν κριμα να τις χαλασω εγω τωρα με την αμμοβολη.
Γι αυτες λοιπον θα προτιμηθει αλλη μεθοδος.
ποιό αυτοκίνητο θες να φτιάξεις;
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
τελικά η κερόπισσα αυτή είναι της WURTHΈχει πολυουρεθάνη μέσα;
Καλά κάνεις και τα ψάχνεις γιατί ποτέ δεν βρίσκεις φανοποιό να σου φτιάξει το αυτοκίνητο όπως έρχεται από το εργοστάσιο.
-
Dinitrol δοκίμασες ΒΙΤ ???
-
γνωστή ως μάρκα η Dinitrol αλλά δεν την έχει δοκιμάσει κανείς. Καλύτερα να μην είμαι ο πρώτος.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
τελικά η κερόπισσα αυτή είναι της WURTH
Έχει πολυουρεθάνη μέσα;
Καλά κάνεις και τα ψάχνεις γιατί ποτέ δεν βρίσκεις φανοποιό να σου φτιάξει το αυτοκίνητο όπως έρχεται από το εργοστάσιο.
δεν νομίζω. Η πολυουρεθάνης είανι συνήθως 2 συστατικών. Δεν έχω δει καμία 'πίσσα' με σκληρυντή.
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
γνωστή ως μάρκα η Dinitrol αλλά δεν την έχει δοκιμάσει κανείς. Καλύτερα να μην είμαι ο πρώτος.Η Dinitrol χρησιμοποιείται εδώ και πολλά χρόνια και στην αεροπορική βιομηχανία. Τα προιόντα της είναι άριστης ποιότητας.
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
γνωστή ως μάρκα η Dinitrol αλλά δεν την έχει δοκιμάσει κανείς. Καλύτερα να μην είμαι ο πρώτος.εννοείς στην Ελλάδα..
πάντως ένα κερί που χρησιμοποίησα μου φαίνεται πολύ καλό
Δεν ξέρω για σκουριά γιατί 1 χρόνο το έχω βάλει μόνο, αλλά το κερί είναι όπως το άφησα από πέρσυ.
Στην Ολλανδία για παράδειγμα είναι η νο1 μάρκα για τα παλιά αυτοκίνητα
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
Καλημερα παιδια,
σορρυ για την 2 ημερη σιωπη αλλα το σκ δεν εχω προσβαση στο δικτυο δυστυχως...Χαιρομαι που η συζητηση απεκτησε ενδιαφερον και ομολογω οτι μ εχει βοηθησει και προβληματισει σημαντικα. Επειδη θελω το αυτοκινητο να φτιαχτει μια και καλη θελω να μαι ακριβης στις κινησεις μου.
Τα βιντεακια ειναι εκπληκτικα, ο τυπος ειναι μορφη...
Ο Eminem των restorers μου κανει!Η πιο πιθανη εκδοχη ειναι να χτυπησω με αμμοβολη μονο τα δυσπροσιτα σημεια καθως ολες οι εξωτερικες επιφανειες ειναι σε πολυ καλη κατασταση και θα ηταν κριμα να τις χαλασω εγω τωρα με την αμμοβολη.
Γι αυτες λοιπον θα προτιμηθει αλλη μεθοδος.
ποιό αυτοκίνητο θες να φτιάξεις;
To αυτοκινητο ειναι ενα φορντ εσκορτ 1 ης γενιας, θα προσπαθησω να το φερω σε οσο καλυτερη κατασταση γινεται, προς το παρον οι εργασιες εχουν παγωσει λογω εναρξης των διακοπων.
-
Μην αφήνεις ποτέ τον ελεύθερο χρόνο να πάει χαμμένο. Σε ένα παλιό αυτοκίνητο πάντα βρίσκεις κάτι να κάνεις.
Ιδανική μέθοδος απομάκρυνσης παλαιού χρώματος κ σκουριάς (?)