-
τι σχεση εχει η VW με ολα αυτα???
δεν βλεπεις οτι πανευρωπαικα οι πωλησεις της Ρενο πεφτουν?
διαβασες τι λενε τα παιδια στο φορουμ αυτο για το θεμα των πωλησεων? -
Τελικα στην Ελλαδα το κλιο ρς λες οτι αξιζει τα λεφτα του, αλλα στην υπολοιπη ευρωπη δε θα αξιζε μια τετοια τιμη;
δηλαδη, αξιζει τα λεφτα του για τον ελληνα αγοραστη -
Ακολουθεί ΕΙΡΩΝΙΚΟ μύνημα. Παρακαλούνται όσοι φίλοι της γαλλικής εταιρείας να μην το διαβάσουν για να μη παρεξηγηθούν.
[Στατιστικά πωλήσεων 1990-2006]](http://www.acea.be/ASB20/axidownloads20s.nsf/CategorizedOverviewACEA?OpenForm&Language=English&cat1=2&cat2=9)
Από το 1990 μέχρι και το 2005, η Renault ήταν 4 χρόνια 1η πανευρωπαϊκά, μιας και θες ΣΤΟΙΧΕΙΑ. Για την ελληνική αγορά, ας το αφήσουμε καλύτερα.
Το φοβερό και τρομερό Clio IIΙ RS -που είναι ατμοσφαιρικό, άρα το Megane RS δεν αξίζει επειδή είναι... turbo; μπορεί να κοστίζει όσο το... Megane RS -και με δερμάτινο παρακαλώ.
Και σ'αυτό 'ευθύνεται'... η φορολογία. Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει, αλλά βέβαια είναι το μοναδικό δίλιτρο ατμοσφαιρικό της αγοράς με 200 ίππους και έχει ένα ξεχωριστό ειδικό τέλος ταξινόμησης, μεγαλύτερο ακόμα και από εκείνο του Type R.
Την τιμή του θα την εκτιμήσουν πολλοί και θα ξεσκιστεί να πουλάει, πόσο θα παίζει ο χρόνος παράδοσης;
Να ρωτήσω πόσο πουλάει το Clio III 1.6;
@skye: Ο Έλληνας αγοραστής εκτιμάει περισσότερο τα καλά πράγματα και είναι διατεθειμένος να δώσει 9Κ περισσότερα από το Γάλλο, αφού παίρνει και υψηλότερους μισθούς
-
Aí äåí åßíáé ëÜèïò äéáôõðùìÝíç ç ôéìÞ
35000 € Ýêáíå ôï ðåñéïñéóìÝíçò ðáñáãùãÞò Focus RS MkI.
29800 € Ýêáíå ôï ðñþôï Type R
29000 êáé êÜôé øéëÜ RX8
29500 €ôï íÝï Focus Rs 2500cc
êáé áêïëïõèïýí óôá ~30 ÷éëéÜñéêá ðÜíù êÜôù
Golfù GTi ,
Rena Megkana Tourbati ,
Lagouna tourbati ,
Passat tourbato ......
Astra OPC /aplo dilitro
Ì×5 äéëéôñï ? Áí êáé äåí åßìáé óßãïõñïò áí öôÜíåé ôüóïÍï comments
-
Καλά, μην κάνετε έτσι. Μπορεί να το αφήσει στα 29 χιλιάρικα και να ξετινάξει τη μπάνκα.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Καλά, μην κάνετε έτσι. Μπορεί να το αφήσει στα 29 χιλιάρικα και να ξετινάξει τη μπάνκα. -
διαβαζα τωρα το σαββατοκυριακο στο ελληνικο EVO την δοκιμη του clio και σταθηκα σε ενα σημειο.....
ειπε σε μια στιγμη ο τσακαλος ο δημοσιογραφος οτι το το clio RS 197 εχει πιο ψηλη θεση οδηγησης απο το προηγουμενο
και μενω μαλακας....και σκεφτομαι : οπως λενε οι πρωτοι που το οδηγησανε, το αυτοκινητο ειναι απο καλο εως πολυ καλο εκτος ισως του τιμονιου του , που μενει στο δικο του φανταστικο κοσμο. και ερωτουμαι : ΑΝ οντως ισχυει κατι τετοιο για την θεση οδηγησης , ειναι ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ οι γαλλοι ή το παιζουν??? ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ;;;;;
-
Βρε παιδιά μα είναι και πρωταθλήτρια η Renault στην F1. Δε πρέπει να πληρώσουμε αυτές τις επιτυχίες;
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Βρε παιδιά μα είναι και πρωταθλήτρια η Renault στην F1. Δε πρέπει να πληρώσουμε αυτές τις επιτυχίες;να τις πληρωσουμε, το θεμα ειναι γιατι δεν τις πληρωνουν και οι υπολοιποι Ευρωπαιοι...
-
Εγώ νομίζω αποκλείεται να χει τόσο - δεν έχει λογική!Άλλωστε κάπου εδώ μέσα διάβασα οτι η αντιπροσωπεία εγκαταλέιπει την στρατηγική των υψηλών τιμών στα νεοφερμένα μοντέλα, γιατί δε βλέπει να της βγαίνει.Το απλό κλιό έχει υοστεί ΗΔΗ 2 μειώσεις τιμών...
Με τα 25 που χε το προηγούμενο να ναι ήδη πολλά, υποθέτω θα το πλασσάρουν γύρω στα 27500.Κι αυτά πολλά τα θεωρώ...Ως πρωην κάτοχος και πλεον...καταστροφέας Κλιο Ι , απορώ γιατί δε βγάζουν ένα τιμόνι της προκοπής!!Το κατέχουν το άτιμο το άθλημα...
-
Να γίνω λίγο καχύποπτος και να πω ότι μήπως γίνονται 'σφυγμομετρήσεις' μέσω των forum;
Βασική τιμή εκκίνησης άκουσα κι εγω στα 27500 από έκθεση Renault τον Βορρά!!!
Κύριοι της αυλής Μανιατόπουλου **δεν πάει άλλο **!!! Επιτέλους πρέπει να το καταλάβετε
Μιλάμε για 23000 ευρώ στην Γαλλία , γιατί δεν μιλάει κανείς για τα 21500 στην Γερμανία!
Έχω κι εγω αμάξι 2000 κυβ. και ο φόρος του ήταν 5000 ευρώ οπότε σταματήστε να πιπιλάτε την καραμέλα με την Ελληνική φορολογία.
Το κέρδος είναι κέρδος όταν είναι μέχρι 20-30% από εκεί και πάνω είναι στυγνή ΚΛΟΠΗ !!! -
Απ το εξωτερικό το φέρνουμε;
Ένα ταξιδάκι με τα Σούπερφάστ στην Ιταλία... -
η τιμη βεβαια που ειπε το παλικαρι μου φαινεται υπερβολικη...
βεβαια για την αντιπροσωπεια τα χουμε 1000πει...πιστευω οτι θα παει οπως και το προηγουμενο, με υπερκοστολογηση και να απευθυνεται μονο σε αυτους που εχουν το 'κουραγιο' να αγορασουν ενα διλιτρο κλιο...
τι να κανουμε...εδω που μενουμε ετσι ειναι τα πραγματα...
τη τιμη και γω τη κοβω εκει στα 27-28...δυστυχως δε περιμενω καμια κοστολογηση της προκοπης...
-
Καιγω ρε παιδια ειπα οτι δεν μάρεσε καθολου η τιμη πουμαθα λογω της ιδιοτητας μου,για τους περισοτερους λογους που αναφέρατε πριν ολοι και ευχομαι ειδικα και για μενα που ειμαι καθε μερα μεσα σε αυτα(την renault),να μην ισχύσει αυτη η τιμη γιατι θα ειναι ΕΝΑ δύσκολο ξεκινημα για την πορεία του που θα επικεντρωθουν καποιοι σε αυτο(στην 1η και ευκολη λύση),χωρις να προσέξουν ολα τα υπολοιπα σημεία του και φυσικά μιλάμε για την Ελλάδα γιατι εξω,αποτι αναφερατε,η πορεία του-πιστεύω-θάνε περίφυμη με 23κ ή 25κ. Το ευχομε λοιπ'ον και αναμενω νεότερα........
-
Γιατι ζητας απο τους καταναλωτες να μην επικεντρωθουν στην τιμη (το ονομαζεις μαλιστα ευκολη λυση) και δε το 'ζητας' απο την εταιρια?
Εγω αν ημουν στο τιμονι της Ρενο στην Ελλαδα, θα ηθελα να γεμισουν οι δρομοι με ενα τοσο καλο αυτοκινητο, αν μη τι αλλο θα ειναι και κραχτης για τις υπολοιπες εκδοσεις! Θα το πουλουσα ακομη και με οριακο κερδος!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Γιατι ζητας απο τους καταναλωτες να μην επικεντρωθουν στην τιμη (το ονομαζεις μαλιστα ευκολη λυση) και δε το 'ζητας' απο την εταιρια?Εγω αν ημουν στο τιμονι της Ρενο στην Ελλαδα, θα ηθελα να γεμισουν οι δρομοι με ενα τοσο καλο αυτοκινητο, αν μη τι αλλο θα ειναι και κραχτης για τις υπολοιπες εκδοσεις! Θα το πουλουσα ακομη και με οριακο κερδος!
Spiro τα είπες ΟΛΑ !!! Έχει που έχει καλές κριτικές , έτσι και κυκλοφορήσουν πολλά θα έχει κέρδη από αλλού η εταιρία (ΜΑΒΑ).
-
Ο χρήστης dimman έγραψε:
Γιατι ζητας απο τους καταναλωτες να μην επικεντρωθουν στην τιμη (το ονομαζεις μαλιστα ευκολη λυση) και δε το 'ζητας' απο την εταιρια?
Εγω αν ημουν στο τιμονι της Ρενο στην Ελλαδα, θα ηθελα να γεμισουν οι δρομοι με ενα τοσο καλο αυτοκινητο, αν μη τι αλλο θα ειναι και κραχτης για τις υπολοιπες εκδοσεις! Θα το πουλουσα ακομη και με οριακο κερδος!
Spiro τα είπες ΟΛΑ !!! Έχει που έχει καλές κριτικές , έτσι και κυκλοφορήσουν πολλά θα έχει κέρδη από αλλού η εταιρία (ΜΑΒΑ).
Μα ετσι ειναι, το κορυφαιο μοντελο παντα λειτουργει σαν κραχτης για τα μικροτερα.
Τωρα γιατι καποιοι (στην Ελλαδα) δεν το καταλαβαινουν αυτο ειναι αλλο θεμα...
Κριμα παντως να χαντακωθει στην Ελλαδα ενα τοσο καλο αυτοκινητο. Εξω η τιμη του ειναι μια χαρα=λογικη. -
Γιατί,οπως ανεφερα πιο πανω,ενα πωλητης ειμαι και το παραπονό μου με τιν τιμη ,μπορεί και να το έχω εκφράσει ήδη,αλλά και απο την άλλη νομίζω οτι πολοί απο εμάς στις δουλειές μας θέλουμε να αλλάξουν κάποια πράγματα,αλλά κάποι αλλοι ειναι τα 'αφεντικά¨που αποφασίζουν στο τί και το πώς.Νάσε σίγουρος οτι εμένα με 'πονά' περισσότερο,για τους προφανείς λόγους.....
-
Εγω δεν ειπα οτι φταις εσυ για τη τιμη!
Ομως σε προηγουμενες δημοσιευσεις σου, προσπαθουσες να δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα.
Και σιγουρα δεν φταιει ο Ελληνας καταναλωτης για την απαραδεκτη (αν ισχυσει) τιμη που αποφασισε η ΕΔΩ αντιπ/πια. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Γιατι ζητας απο τους καταναλωτες να μην επικεντρωθουν στην τιμη (το ονομαζεις μαλιστα ευκολη λυση) και δε το 'ζητας' απο την εταιρια?Εγω αν ημουν στο τιμονι της Ρενο στην Ελλαδα, θα ηθελα να γεμισουν οι δρομοι με ενα τοσο καλο αυτοκινητο, αν μη τι αλλο θα ειναι και κραχτης για τις υπολοιπες εκδοσεις! Θα το πουλουσα ακομη και με οριακο κερδος!
Αυτό δε κάνουν οι περισσότερες εταιρείες;
Ακραίο παράδειγμα η Ζ4 Μ...Τιμή σκάνδαλο...
Renault Clio RS 197