-
Εχω κατι αλουμινενιες aftermarket μαρκας RM - Real Modification
Δυστυχως δεν ξερω τι προελευσης ειναι αν και ο ζαντας μου ειπε οτι ειναι ευρωπαικες, και οτι ειναι καλες, οχι β πραμα (νομιζω ιταλικες). Περα απο αυτο εκανα το λαθος να μην δω με τα ματια μου το οφσετ, αν και ο τυπος μου ειπε οτι ειναι το ιδιο με την μαμα. Η σιδερενια μαμα γραφει πανω ΕΤ 36. Αυτο ειναι το οφσετ? Στην αλουμινενια. εξωτερικα δεν βλέπω τιποτα. Λογικα καπου δεν πρεπει να ειναι τυπωμενο??
-
Εχω κατι αλουμινενιες aftermarket μαρκας RM - Real Modification
Δυστυχως δεν ξερω τι προελευσης ειναι αν και ο ζαντας μου ειπε οτι ειναι ευρωπαικες, και οτι ειναι καλες, οχι β πραμα (νομιζω ιταλικες). Περα απο αυτο εκανα το λαθος να μην δω με τα ματια μου το οφσετ, αν και ο τυπος μου ειπε οτι ειναι το ιδιο με την μαμα. Η σιδερενια μαμα γραφει πανω ΕΤ 36. Αυτο ειναι το οφσετ? Στην αλουμινενια. εξωτερικα δεν βλέπω τιποτα. Λογικα καπου δεν πρεπει να ειναι τυπωμενο??
-
Εχω κατι αλουμινενιες aftermarket μαρκας RM - Real Modification
Δυστυχως δεν ξερω τι προελευσης ειναι αν και ο ζαντας μου ειπε οτι ειναι ευρωπαικες, και οτι ειναι καλες, οχι β πραμα (νομιζω ιταλικες). Περα απο αυτο εκανα το λαθος να μην δω με τα ματια μου το οφσετ, αν και ο τυπος μου ειπε οτι ειναι το ιδιο με την μαμα. Η σιδερενια μαμα γραφει πανω ΕΤ 36. Αυτο ειναι το οφσετ? Στην αλουμινενια. εξωτερικα δεν βλέπω τιποτα. Λογικα καπου δεν πρεπει να ειναι τυπωμενο??
-
Nai το ετ36 ειναι το οφσετ...
το θεμα ειναι να βρεις και τι καρε ειναι...
δηλαδη 4χ100 4χ108 (ειναι η αποσταση αναμεσα στα μπουλονια πολυ χοντρικα) -
Απο την μεσα μερια της ζαντας το γραφει.Σε καποια ακτινα πρεπει να ειναι χαραγμενο.
-
Ευχαριστω παιδες! οταν αλλαξα τακακια το ειχε χαραγμενο στο κεντρο στο πισω μερος της ζαντας, και το ειχε γραμμένο ως εξης +38. Η μαμα ζαντα ηταν 36
Τωρα ξερει κανεις το θα πει αυτο για ζαντα 15 αρα 6,5 ιντσες, (φοραω 195 λαστιχο)? Μαμα το clio 2 φοραγε 14 αρα και ειχε 175 λαστιχο. Ξερει κανεις πως μεταφραζεται αυτο σε συμπεριφορα στα δυναμικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου? (μιλαω για την διαφορα στο οφσετ μεταξυ των 2 ζαντων)
Αυτο που βλέπω εγω παντως ειναι οτι το αμαξι ειναι ΤΡΕΝΟ (εχω αμορτισερ ελατηρια), με στραβοτιμονια και γκαζι, φρενο πεταει καποιο κωλαρακι αλλα εχω την αισθηση οτι εχει αρκετα γερμανικη=υποστροφική συμπεριφορα. Φυσικα δεν μπορω να το συγκρινω με το παλιο setup, γιατι εχουν αλλαχτει πολλα και γιατι ποτε η Renault δεν μου εβαλε καλα αμορτισερ, ολα μου φαινοντας οτι ηταν χαλασμενα, και μαλλον ηταν απο μια μετρηση μου εκανα..
-
Οσο πιο μηκρος ειναι ο αρθμος Off set τοσο πιο εξω ερχεται η ζαντα απο το θολο. Αρα αυξανεις το μετατροχειο κατα καποιον τροπο ( με πολυ μικρο off set) . Οι αλλαγες που βλεπεις οφιλονται κυριος στο 195 αφου εχεις πλεον 20χιλ μεγαλυτερο πελμα. Επισης αν πηγες απο 175 / 60 R14 σε 195/ 50 R15 τοτε εχεις και χαμιλοτερο προφυλ, που συνεπαγεται σε πιο αμεσο στριψιμο και γενικα λιγοτερο μαγουλο οποτε και πιο αμεση συμπεριφορα. Το 6,5 ειναι το πλατος της ζαντας.
Που γρεφεται το οφσετ της ζαντας?