Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Που γρεφεται το οφσετ της ζαντας?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Που γρεφεται το οφσετ της ζαντας?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    6
    204
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jim01 last edited by

      Εχω κατι αλουμινενιες aftermarket μαρκας RM - Real Modification

      Δυστυχως δεν ξερω τι προελευσης ειναι αν και ο ζαντας μου ειπε οτι ειναι ευρωπαικες, και οτι ειναι καλες, οχι β πραμα (νομιζω ιταλικες). Περα απο αυτο εκανα το λαθος να μην δω με τα ματια μου το οφσετ, αν και ο τυπος μου ειπε οτι ειναι το ιδιο με την μαμα. Η σιδερενια μαμα γραφει πανω ΕΤ 36. Αυτο ειναι το οφσετ? Στην αλουμινενια. εξωτερικα δεν βλέπω τιποτα. Λογικα καπου δεν πρεπει να ειναι τυπωμενο??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jim01 last edited by

        Εχω κατι αλουμινενιες aftermarket μαρκας RM - Real Modification

        Δυστυχως δεν ξερω τι προελευσης ειναι αν και ο ζαντας μου ειπε οτι ειναι ευρωπαικες, και οτι ειναι καλες, οχι β πραμα (νομιζω ιταλικες). Περα απο αυτο εκανα το λαθος να μην δω με τα ματια μου το οφσετ, αν και ο τυπος μου ειπε οτι ειναι το ιδιο με την μαμα. Η σιδερενια μαμα γραφει πανω ΕΤ 36. Αυτο ειναι το οφσετ? Στην αλουμινενια. εξωτερικα δεν βλέπω τιποτα. Λογικα καπου δεν πρεπει να ειναι τυπωμενο??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jim01 last edited by

          Εχω κατι αλουμινενιες aftermarket μαρκας RM - Real Modification

          Δυστυχως δεν ξερω τι προελευσης ειναι αν και ο ζαντας μου ειπε οτι ειναι ευρωπαικες, και οτι ειναι καλες, οχι β πραμα (νομιζω ιταλικες). Περα απο αυτο εκανα το λαθος να μην δω με τα ματια μου το οφσετ, αν και ο τυπος μου ειπε οτι ειναι το ιδιο με την μαμα. Η σιδερενια μαμα γραφει πανω ΕΤ 36. Αυτο ειναι το οφσετ? Στην αλουμινενια. εξωτερικα δεν βλέπω τιποτα. Λογικα καπου δεν πρεπει να ειναι τυπωμενο??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pskarm last edited by

            Nai το ετ36 ειναι το οφσετ...
            το θεμα ειναι να βρεις και τι καρε ειναι...
            δηλαδη 4χ100 4χ108 (ειναι η αποσταση αναμεσα στα μπουλονια πολυ χοντρικα)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Απο την μεσα μερια της ζαντας το γραφει.Σε καποια ακτινα πρεπει να ειναι χαραγμενο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jim01 last edited by

                Ευχαριστω παιδες! οταν αλλαξα τακακια το ειχε χαραγμενο στο κεντρο στο πισω μερος της ζαντας, και το ειχε γραμμένο ως εξης +38. Η μαμα ζαντα ηταν 36

                Τωρα ξερει κανεις το θα πει αυτο για ζαντα 15 αρα 6,5 ιντσες, (φοραω 195 λαστιχο)? Μαμα το clio 2 φοραγε 14 αρα και ειχε 175 λαστιχο. Ξερει κανεις πως μεταφραζεται αυτο σε συμπεριφορα στα δυναμικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου? (μιλαω για την διαφορα στο οφσετ μεταξυ των 2 ζαντων)

                Αυτο που βλέπω εγω παντως ειναι οτι το αμαξι ειναι ΤΡΕΝΟ (εχω αμορτισερ ελατηρια), με στραβοτιμονια και γκαζι, φρενο πεταει καποιο κωλαρακι αλλα εχω την αισθηση οτι εχει αρκετα γερμανικη=υποστροφική συμπεριφορα. Φυσικα δεν μπορω να το συγκρινω με το παλιο setup, γιατι εχουν αλλαχτει πολλα και γιατι ποτε η Renault δεν μου εβαλε καλα αμορτισερ, ολα μου φαινοντας οτι ηταν χαλασμενα, και μαλλον ηταν απο μια μετρηση μου εκανα..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gregls last edited by

                  Οσο πιο μηκρος ειναι ο αρθμος Off set τοσο πιο εξω ερχεται η ζαντα απο το θολο. Αρα αυξανεις το μετατροχειο κατα καποιον τροπο ( με πολυ μικρο off set) . Οι αλλαγες που βλεπεις οφιλονται κυριος στο 195 αφου εχεις πλεον 20χιλ μεγαλυτερο πελμα. Επισης αν πηγες απο 175 / 60 R14 σε 195/ 50 R15 τοτε εχεις και χαμιλοτερο προφυλ, που συνεπαγεται σε πιο αμεσο στριψιμο και γενικα λιγοτερο μαγουλο οποτε και πιο αμεση συμπεριφορα. Το 6,5 ειναι το πλατος της ζαντας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr