Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μετρησεις με G tech Pro SS/RR
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μετρησεις με G tech Pro SS/RR
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 9 / 12
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    40
    229
    786
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mizardas last edited by

      ώπα! νόμιζα ότι ήταν το ίδιο version απλά ξαναποσταρισμένο...

      PS: Και υποχρεώθηκα στον Ολλανδό να τον κεράσω μπύρα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mizardas last edited by

        Κατέβασα από τη σελ. 9 την έκδοση 1.6.0 αλλά δεν βρίσκω κάπου την επιλογή για Αγγλικά...

        Βοήθεια, Βασίλη???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Επάνω στην toolbar έχει μερικά κουμπιά , το τελευταίο δεξιά είναι η γλώσσα.
          Μπορεί να είναι και σεταρισμένο διαφορετικά αλλά τσπ αν ανοίξεις τα κουμπιά στη λίστα θα εμφανιστεί το English ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            saxakias13 last edited by

            παιδια μια ερωτησουλα ακομα...οταν το εχουμε καλιμπραρει και το ξανασυνδεουμε την επομενη μερα θελει παλι καλιμπραρισμα.γιατι εγω το ξαναεβαλα και μου εδειχνει λαθος τις στροφες και το ξανακαλιμπραρισα....
            παιδια εχω saxo 1600 με τα 120 και φοραω σκουπα και εξατμιση και μου βγαζει 90-94 αλογα?ειναι σωστα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              saxakias13 last edited by

              esena to amaksi sou ti einai?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kouk last edited by

                Lancia Delta HF Turbo είναι το αμάξι του Βασίλη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  saxakias13 last edited by

                  ρε παιδια κ εγω στο excell δεν βρισκω πως αλλαζει η γλωσσατο 1,6,0 εχω κατατεβασει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    saxakias13 last edited by

                    ρε παιδακια πειτε λιγο για το excell πως το κανουμε στα αγλλικα?σε ποια toolbar δεν βλεπω τιποτε.εχω το 1,6,0 παιζει κανενα ρολο???

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Στη toolbar έχει μια επιλογή Taal - πατάς και έχεις 2 επιλογές - Nederlands και Εngels - επιλέγεις Engels = English

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        saxakias13 last edited by

                        μαλον τυφλος ειμαι γιατι δεν το βλεπω πουθενα αυτο...τι να πω???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          saxakias13 last edited by

                          οππςςς παιδακια σορρυ το βρηκα.....κατι επαιζε με το excel μου για αυτο δεν το εβρισκα
                          ευχαριστω παντως βασιλη!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ok ........

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mizardas last edited by

                              Εγώ πάντως ακόμη δεν το έχω βρει...
                              Προφανώς κάτι παίζει και με το δικό μου...

                              Κανείς εθελοντής να στείλει μια εικονίτσα, ή πιο αναλυτικές οδηγίες?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                saxakias13 last edited by

                                καλα και οτι το βρηκα και αλλαξα τη γλωσσα μην νομιζεις οτι καταλαβα πως δουλευει.....
                                δεν μπορω να περασω το αρχειο του epass στο excel.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pskarm last edited by

                                  paiδια πως πεηρεαζει το βαρος την επιδοση της ιπποδυναμης.
                                  εβγαλα χτες καποια αποτελεσματα με το gtech ενος παιδιου αλλα καπου μπερδευτηκα.

                                  σε 206 1.6 110αλογα βαλαμε βαρος 1200κιλα(2ατομα συν1040 το αμαξι)
                                  και μας εβγαλε
                                  σε 4 μετρησεις γυρω στα 78αλογα...οι μετρησεις ειχαν αποκλιση ως 0.5 αλογο τοπολυ αρα καλη επαναλληψιμοτητα.απο 77.8 ως 78.5

                                  σε μετρησεις εδειξε(3μετρησεις) 0-100 σε 10.1-10.2-10.24 με εκκινηση 4500σαλ και σπινιαρισμα και οχι σωστες 100% αλλαγες και
                                  0-400μ σε 17.1-17.2 .
                                  το παιδι εχει 206 1.6 και το ειχε σεταρισμενο απο το δικο του και καρατσεκαρισμενο.
                                  οι επιδοσεις μου ειπε με ενα ατομο θα ειναι αρκετα πιο κατω οποτε καπου ειναι σωστες αλλα η ιπποδυναμη δε ξερω αν ειναι σωστη.
                                  δημητριε εσενα μαμα τι εδειχνε το gtech?
                                  βασικα επειδη θα μπει συνεργειο το αμαξι αυτο που με εκαιγε ειναι η επαναληψιμοτητα και το ποσο θα βγαλει μετα δηλαδη 78+χχχ και οχι το απολυτο νουμερο αλλα διαβαζοντας οτι τα δικα σας ειναι κοντα στα εργοστασιακα μπεδευτηκα.το βαρος δε ειχα την εντυπωση οτι δεν επηρεαζει μετρηση ιπποδυναμης!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    digilef last edited by

                                    Οι ιπποδυνάμεις πυο βλέπεις είναι αυτές που βγαίνουν στον δρόμο....συμπεριλαμβανομένων των απωλειών μετάδοσης και των αεροδυναμικών απωλειών! Μαζί με αυτές κάπου στα 100 θα βγεί

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pskarm last edited by

                                      kai ta alla 10???????????

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Το βάρος (1200 κιλά) είναι σωστό ??
                                        Κανονικά πρέπει να ζυγιστεί το αυτοκίνητο άδειο και μετά να προσθέτεις το βάρος των επιβαινόντων όπως και τη διαφορά στην ποσότητα της βενζίνης.
                                        Συνήθως τα αυτοκίνητα είναι βαρύτερα των προδιαγραφών ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pskarm last edited by

                                          τελικα παιζει ρολο στην ιππδυναμη το βαρος >???
                                          το 206 ειναι απο κατασκευαστη 1040 και καπου εκει το εχω δει και σε τεστ περιοδικων(πργαματικο βαρος)+70+70 οι ιδυο επιβατες +20 λοιπα βαρη και βενζινη(ειχε 12 λιτρα το πολυ).
                                          πιθανον να ηταν και 1180-1190 αλλα το βαλαμε 1200 για να το θυμομαστε για μετα και επειδη μας ενδιεφερε η διαφορα στα αλογα επιδοσεις που θα δειξει και οχι τα απολυτα νουμερα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                            τελικα παιζει ρολο στην ιππδυναμη το βαρος >???

                                            Μα την ιπποδύναμη την υπολογίζει με το βάρος ! Είναι πολύ σημαντικό αν θέλεις να έχεις ακρίβεια. (σε περίπτωση που το θες για συγκριτικά αποτλέσματα δεν παίζει κανένα ρόλο)
                                            Αν έχεις την ίδια επιτάχυνση σε 2 αυτοκίνητα με διαφορετικό βάρος , το βαρύτερο θα έχει και τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 9 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr