-
ώπα! νόμιζα ότι ήταν το ίδιο version απλά ξαναποσταρισμένο...
PS: Και υποχρεώθηκα στον Ολλανδό να τον κεράσω μπύρα...
-
Κατέβασα από τη σελ. 9 την έκδοση 1.6.0 αλλά δεν βρίσκω κάπου την επιλογή για Αγγλικά...
Βοήθεια, Βασίλη???
-
Επάνω στην toolbar έχει μερικά κουμπιά , το τελευταίο δεξιά είναι η γλώσσα.
Μπορεί να είναι και σεταρισμένο διαφορετικά αλλά τσπ αν ανοίξεις τα κουμπιά στη λίστα θα εμφανιστεί το English ... -
παιδια μια ερωτησουλα ακομα...οταν το εχουμε καλιμπραρει και το ξανασυνδεουμε την επομενη μερα θελει παλι καλιμπραρισμα.γιατι εγω το ξαναεβαλα και μου εδειχνει λαθος τις στροφες και το ξανακαλιμπραρισα....
παιδια εχω saxo 1600 με τα 120 και φοραω σκουπα και εξατμιση και μου βγαζει 90-94 αλογα?ειναι σωστα? -
esena to amaksi sou ti einai?
-
Lancia Delta HF Turbo είναι το αμάξι του Βασίλη.
-
ρε παιδια κ εγω στο excell δεν βρισκω πως αλλαζει η γλωσσατο 1,6,0 εχω κατατεβασει
-
ρε παιδακια πειτε λιγο για το excell πως το κανουμε στα αγλλικα?σε ποια toolbar δεν βλεπω τιποτε.εχω το 1,6,0 παιζει κανενα ρολο???
-
Στη toolbar έχει μια επιλογή Taal - πατάς και έχεις 2 επιλογές - Nederlands και Εngels - επιλέγεις Engels = English
-
μαλον τυφλος ειμαι γιατι δεν το βλεπω πουθενα αυτο...τι να πω???
-
οππςςς παιδακια σορρυ το βρηκα.....κατι επαιζε με το excel μου για αυτο δεν το εβρισκα
ευχαριστω παντως βασιλη!!! -
Ok ........
-
Εγώ πάντως ακόμη δεν το έχω βρει...
Προφανώς κάτι παίζει και με το δικό μου...Κανείς εθελοντής να στείλει μια εικονίτσα, ή πιο αναλυτικές οδηγίες?
-
καλα και οτι το βρηκα και αλλαξα τη γλωσσα μην νομιζεις οτι καταλαβα πως δουλευει.....
δεν μπορω να περασω το αρχειο του epass στο excel. -
paiδια πως πεηρεαζει το βαρος την επιδοση της ιπποδυναμης.
εβγαλα χτες καποια αποτελεσματα με το gtech ενος παιδιου αλλα καπου μπερδευτηκα.σε 206 1.6 110αλογα βαλαμε βαρος 1200κιλα(2ατομα συν1040 το αμαξι)
και μας εβγαλε
σε 4 μετρησεις γυρω στα 78αλογα...οι μετρησεις ειχαν αποκλιση ως 0.5 αλογο τοπολυ αρα καλη επαναλληψιμοτητα.απο 77.8 ως 78.5σε μετρησεις εδειξε(3μετρησεις) 0-100 σε 10.1-10.2-10.24 με εκκινηση 4500σαλ και σπινιαρισμα και οχι σωστες 100% αλλαγες και
0-400μ σε 17.1-17.2 .
το παιδι εχει 206 1.6 και το ειχε σεταρισμενο απο το δικο του και καρατσεκαρισμενο.
οι επιδοσεις μου ειπε με ενα ατομο θα ειναι αρκετα πιο κατω οποτε καπου ειναι σωστες αλλα η ιπποδυναμη δε ξερω αν ειναι σωστη.
δημητριε εσενα μαμα τι εδειχνε το gtech?
βασικα επειδη θα μπει συνεργειο το αμαξι αυτο που με εκαιγε ειναι η επαναληψιμοτητα και το ποσο θα βγαλει μετα δηλαδη 78+χχχ και οχι το απολυτο νουμερο αλλα διαβαζοντας οτι τα δικα σας ειναι κοντα στα εργοστασιακα μπεδευτηκα.το βαρος δε ειχα την εντυπωση οτι δεν επηρεαζει μετρηση ιπποδυναμης! -
Οι ιπποδυνάμεις πυο βλέπεις είναι αυτές που βγαίνουν στον δρόμο....συμπεριλαμβανομένων των απωλειών μετάδοσης και των αεροδυναμικών απωλειών! Μαζί με αυτές κάπου στα 100 θα βγεί
-
kai ta alla 10???????????
-
Το βάρος (1200 κιλά) είναι σωστό ??
Κανονικά πρέπει να ζυγιστεί το αυτοκίνητο άδειο και μετά να προσθέτεις το βάρος των επιβαινόντων όπως και τη διαφορά στην ποσότητα της βενζίνης.
Συνήθως τα αυτοκίνητα είναι βαρύτερα των προδιαγραφών ... -
τελικα παιζει ρολο στην ιππδυναμη το βαρος >???
το 206 ειναι απο κατασκευαστη 1040 και καπου εκει το εχω δει και σε τεστ περιοδικων(πργαματικο βαρος)+70+70 οι ιδυο επιβατες +20 λοιπα βαρη και βενζινη(ειχε 12 λιτρα το πολυ).
πιθανον να ηταν και 1180-1190 αλλα το βαλαμε 1200 για να το θυμομαστε για μετα και επειδη μας ενδιεφερε η διαφορα στα αλογα επιδοσεις που θα δειξει και οχι τα απολυτα νουμερα. -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
τελικα παιζει ρολο στην ιππδυναμη το βαρος >???Μα την ιπποδύναμη την υπολογίζει με το βάρος ! Είναι πολύ σημαντικό αν θέλεις να έχεις ακρίβεια. (σε περίπτωση που το θες για συγκριτικά αποτλέσματα δεν παίζει κανένα ρόλο)
Αν έχεις την ίδια επιτάχυνση σε 2 αυτοκίνητα με διαφορετικό βάρος , το βαρύτερο θα έχει και τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη.
Μετρησεις με G tech Pro SS/RR