Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Ελληνικοί Αγώνες
    13
    89
    413
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      steliosc last edited by

      Ο χρήστης bravehard έγραψε:
      ΡΕ ΣΥ ΣΤΕΛΙΟ ,

      ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑ,ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗ ?

      ΜΕ ΤΙ ΥΓΡΟ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΓΡΑΦΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΠΟΥΘΕΝΑ?

      ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ

      Καλημερα Μπαμπη,
      Δεν γνωριζω αν γραφει κατι το κιτρινο βιβλιο.
      Ο ογκος ομως ειναι ανεξαρτητος απο το υγρο. Το θεμα ειναι οτι η μετρηση μπορει να επιρεαστει...
      Αν το υγρο ειναι κανενα σουπερ παχυρευστο τοτε ισως χρειαστει κανα 2ωρο μεχρι να παρεις τη σωστη ενδειξη, μεχρι να στραγγιξει απο τον ογκομετρικο σωληνα.
      Η αληθεια ειναι πως ολες οι μετρησεις δεν μπορει να ειναι 100% σωστες. Αν θελεις να εισαι 1000% ακριβης τοτε χρησιμοποιεις Surface scanner παιρνεις το 3D σχεδιαγραμμα του θαλαμου στο pro-enginner, στο Ideas η σε οποιο αλλο προγραμμα ειναι συμβατο, και με απλες διαδικασιες εχεις τον ογκο του θαλαμου. Αλλα οπως ειπε και ο ααα οχι στο Ελλαντα.

      Φιλικα
      Στελιος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        takinen last edited by

        Ο χρήστης SteliosC έγραψε:
        Δεν ειπα κατι διαφορετικο απο οτι εσυ...
        Φιλικα
        Στελιος

        Η διαφορά έγκειται στο αποτέλεσμα που αν και μικρή (1.5cc) μπορεί να έχει σημασία.

        Επί της ουσίας όμως συμφωνούμε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          steliosc last edited by

          Ο χρήστης takinen έγραψε:

          Δεν ειπα κατι διαφορετικο απο οτι εσυ...
          Φιλικα
          Στελιος

          Η διαφορά έγκειται στο αποτέλεσμα που αν και μικρή (1.5cc) μπορεί να έχει σημασία.

          Επί της ουσίας όμως συμφωνούμε.

          Φιλε Takinen,
          Οι διαφορες στις οποιες αναφερθηκα εγω ηταν δεκατα του χιλιοστου ενω εσυ εκατοστα(0.01mm) και χιλιοστα(0.001mm). Γι'αυτο και η διαφορα στο αποτελεσμα. Ελπιζω να συμφωνεις.

          Φιλικα
          Στελιος

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sp0 last edited by

            Παίδες επί της ουσίας όλοι συμφωνούμε.....Η θεωρία των σφαλμάτων στις μετρήσεις όπως και οι ανοχές των οργάνων μέτρησης είναι γνωστά σε όσους με σχετική ακαδημαϊκή μόρφωση ή όχι....Το θέμα είναι η εφαρμογή τους και η ερμηνεία του νόμου τόσο στο 'γράμμα' όσο και στο πνεύμα του....

            πχ. σωστός τεχνικός έλεγχος ύψους δεν μπορεί να γίνει στην κατηφόρα του παρκ φερμέ του Ξενία Πορταριάς με δεμένο χειρόφρενο....(άλλη υπόθεση που το έχω αρκετά ψηλότερο από το όριο και βρέθηκα σύννομος....).....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              apr last edited by

              Ο χρήστης SteliosC έγραψε:

              Δεν ειπα κατι διαφορετικο απο οτι εσυ...
              Φιλικα
              Στελιος

              Η διαφορά έγκειται στο αποτέλεσμα που αν και μικρή (1.5cc) μπορεί να έχει σημασία.

              Επί της ουσίας όμως συμφωνούμε.

              Φιλε Takinen,
              Οι διαφορες στις οποιες αναφερθηκα εγω ηταν δεκατα του χιλιοστου ενω εσυ εκατοστα(0.01mm) και χιλιοστα(0.001mm). Γι'αυτο και η διαφορα στο αποτελεσμα. Ελπιζω να συμφωνεις.

              Φιλικα
              Στελιος

              ΣΤΕΛΑΚΗ , ΣΥΜΦΩΝΕΙ , ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΡΙΜΠΙΛΤ ΤΟ 1300 ΑΡΑΚΙ ΤΟΥΣ , ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ 0, ΟΟ1 ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΛΟΥΣ ΑΠ'ΤΟ ΜΙΚΡΟΜΕΤΡΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                takinen last edited by

                Ο χρήστης SteliosC έγραψε:

                Φιλε Takinen,
                Οι διαφορες στις οποιες αναφερθηκα εγω ηταν δεκατα του χιλιοστου ενω εσυ εκατοστα(0.01mm) και χιλιοστα(0.001mm). Γι'αυτο και η διαφορα στο αποτελεσμα. Ελπιζω να συμφωνεις.

                Φιλικα
                Στελιος

                0.01cm=0.1 mm
                Είναι το ίδιο μέγεθος και με βάση αυτό υπολόγισα.
                [ Το άλλο που έγραψα για 0.001 mm ετο έγραψα κατά λάθος ... (...μάλλον η κουβέντα για σφάλματα...οδηγεί σε σφάλματα....) ]

                Για σφάλμα (μέτρησης των αρχικών διαστάσεων διαμέτρου και διαδρομής) +/- ένα δέκατο του χιλιοστού λοιπόν, η ογκομέτρηση έχει σφάλμα +/- 4.5 cc....

                Σε κάθε περίπτωση πάντως και με βάση το αυτοκίνητο του Π.Βασιλειάδη το οποίο ήταν η αφορμή για το θέμα αυτό, θα ήταν ενδιαφέρον αν γνωρίζαμε τι έδειξαν οι μετρήσεις που έγιναν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  apr last edited by

                  ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΕ ΥΠΕΡΕΝΤΑΤΙΚΑ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ , ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ .... ΜΑΣ ΕΣΚΑΣΕΣ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sp0 last edited by

                    Ο χρήστης takinen έγραψε:

                    Φιλε Takinen,
                    Οι διαφορες στις οποιες αναφερθηκα εγω ηταν δεκατα του χιλιοστου ενω εσυ εκατοστα(0.01mm) και χιλιοστα(0.001mm). Γι'αυτο και η διαφορα στο αποτελεσμα. Ελπιζω να συμφωνεις.

                    Φιλικα
                    Στελιος

                    0.01cm=0.1 mm
                    Είναι το ίδιο μέγεθος και με βάση αυτό υπολόγισα.
                    [ Το άλλο που έγραψα για 0.001 mm ετο έγραψα κατά λάθος ... (...μάλλον η κουβέντα για σφάλματα...οδηγεί σε σφάλματα....) ]

                    Για σφάλμα (μέτρησης των αρχικών διαστάσεων διαμέτρου και διαδρομής) +/- ένα δέκατο του χιλιοστού λοιπόν, η ογκομέτρηση έχει σφάλμα +/- 4.5 cc....

                    Σε κάθε περίπτωση πάντως και με βάση το αυτοκίνητο του Π.Βασιλειάδη το οποίο ήταν η αφορμή για το θέμα αυτό, θα ήταν ενδιαφέρον αν γνωρίζαμε τι έδειξαν οι μετρήσεις που έγιναν.

                    Και δυστυχώς δεν μου φαίνεται ότι θα μάθουμε ποτέ την αλήθεια, γιατί κάτι πουλάκια άλλα μου ψιθύρισαν εχθές το βράδυ....Κάτι για 1680 και όχι 1608....και η αρβύλα συνεχίζεται.......

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      apr last edited by

                      ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΣΠΥΡΑΚΟ 1680 , ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΧΑΒΑΛΟΙ .

                      ΜΟΝΟΝ ΑΠΟ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΠΟΛΥ , ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΤΑ 1800 ΟΠΩΣ ΤΟ ΝΤΡΑΞΤΕΡ ΤΟΥ ΑΛΕΠΗ .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bravehard last edited by

                        Ο χρήστης SteliosC έγραψε:

                        ΡΕ ΣΥ ΣΤΕΛΙΟ ,

                        ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑ,ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗ ?

                        ΜΕ ΤΙ ΥΓΡΟ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΓΡΑΦΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΠΟΥΘΕΝΑ?

                        ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ

                        Καλημερα Μπαμπη,
                        Δεν γνωριζω αν γραφει κατι το κιτρινο βιβλιο.
                        Ο ογκος ομως ειναι ανεξαρτητος απο το υγρο. Το θεμα ειναι οτι η μετρηση μπορει να επιρεαστει...
                        Αν το υγρο ειναι κανενα σουπερ παχυρευστο τοτε ισως χρειαστει κανα 2ωρο μεχρι να παρεις τη σωστη ενδειξη, μεχρι να στραγγιξει απο τον ογκομετρικο σωληνα.
                        Η αληθεια ειναι πως ολες οι μετρησεις δεν μπορει να ειναι 100% σωστες. Αν θελεις να εισαι 1000% ακριβης τοτε χρησιμοποιεις Surface scanner παιρνεις το 3D σχεδιαγραμμα του θαλαμου στο pro-enginner, στο Ideas η σε οποιο αλλο προγραμμα ειναι συμβατο, και με απλες διαδικασιες εχεις τον ογκο του θαλαμου. Αλλα οπως ειπε και ο ααα οχι στο Ελλαντα.

                        Φιλικα
                        Στελιος

                        ΟΝΤΩΣ ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΕΦΟΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΧΟΥΝ LAP TOP ΜΑΖΙΤΟΥΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΟΝ ΚΑΙ ΕΓΧΡΩΜΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΦΡΑΓΙΔΟΥΛΕΣ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΥΔΕΙΣ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ.

                        ΕΔΩ ΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ,ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΑΝΕ ΑΛΛΟΥ ΣΤΕΛΙΟ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ !

                        ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ SHOWMAN-WOMAN ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΚΛΠ ΚΛΠ.

                        ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΛΕΕΙ ΤΡΥΠΑΝΕ ΤΟ ROLL BAR ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΤΗΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!

                        ΚΑΙ ΜΕΤΑ ?

                        ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          takinen last edited by

                          Συμφωνώ και εγώ για την ανάγκη εκσυγχρονισμού των μεθόδων.
                          Όμως δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να μείνει αυτό που λέει ο aaa ότι τα περί μετρήσεων είναι δικαιολογία για μαιμουδιάρηδες.
                          Μπορούν να γίνουν δικαιολογία για μαϊμουδιάρηδες, εφόσον δεν εφαρμόζονται οι κανόνες και ενεργεί η 'προσωπική θεώρηση' του εκάστοτε τεχνικού εφόρου.

                          Αν εφαρμόζονται οι κανόνες που έχουν διατυπωθεί από ανθρώπους πολύ εξυπνότερους από εμάς, σε χώρες που είχαν ανάγκη τις σωστές μετρήσεις, προκειμένου να φτιάξουν σωστά εργοστάσια, ποιοτικούς ελέγχους κλπ, δεν δημιουργείται κανένα απολύτως πρόβλημα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            takinen last edited by

                            Ο χρήστης bravehard έγραψε:
                            ΟΝΤΩΣ ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΕΦΟΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΧΟΥΝ LAP TOP ΜΑΖΙΤΟΥΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΟΝ ΚΑΙ ...

                            Πολύ πιθανόν το lap top που αναφέρεσαι να είναι ελληνικό...(του nass)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              apr last edited by

                              ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΛΕΕΙ ΤΡΥΠΑΝΕ ΤΟ ROLL BAR ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΤΗΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!

                              ΚΑΙ ΜΕΤΑ ?

                              ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ

                              ΒΑΖΟΥΝ ΦΕΛΟ !

                              ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ ΕΣΥ , ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ Ο ΝΑΣΟΣ , ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ , ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ , ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΛΛΗΝΑ Τ.Ε. ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΟΨΕΙΣ ΜΙΑ ΦΕΤΟΥΛΑ ΣΑΝ ΣΑΛΑΜΙ ΔΗΛΑΔΗ , ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sp0 last edited by

                                Ο χρήστης APR έγραψε:
                                ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΣΠΥΡΑΚΟ 1680 , ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΧΑΒΑΛΟΙ .

                                ΜΟΝΟΝ ΑΠΟ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΠΟΛΥ , ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΤΑ 1800 ΟΠΩΣ ΤΟ ΝΤΡΑΞΤΕΡ ΤΟΥ ΑΛΕΠΗ .

                                Εγώ τα ξέρω.....Αυτοί όμως;.....Γιατί δεν βγαίνει επίσημη ανακοίνωση ώστε να μην σπιλώνονται άδικα άνθρωποι;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  apr last edited by

                                  ΑΦΟΥ ΒΓΗΚΕ Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ , ΚΑΙ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΥ , ΔΕΝ ΕΛΥΞΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    steliosc last edited by

                                    Ο χρήστης takinen έγραψε:

                                    Φιλε Takinen,
                                    Οι διαφορες στις οποιες αναφερθηκα εγω ηταν δεκατα του χιλιοστου ενω εσυ εκατοστα(0.01mm) και χιλιοστα(0.001mm). Γι'αυτο και η διαφορα στο αποτελεσμα. Ελπιζω να συμφωνεις.

                                    Φιλικα
                                    Στελιος

                                    0.01cm=0.1 mm
                                    Είναι το ίδιο μέγεθος και με βάση αυτό υπολόγισα.
                                    [ Το άλλο που έγραψα για 0.001 mm ετο έγραψα κατά λάθος ... (...μάλλον η κουβέντα για σφάλματα...οδηγεί σε σφάλματα....) ]

                                    Για σφάλμα (μέτρησης των αρχικών διαστάσεων διαμέτρου και διαδρομής) +/- ένα δέκατο του χιλιοστού λοιπόν, η ογκομέτρηση έχει σφάλμα +/- 4.5 cc....

                                    Σε κάθε περίπτωση πάντως και με βάση το αυτοκίνητο του Π.Βασιλειάδη το οποίο ήταν η αφορμή για το θέμα αυτό, θα ήταν ενδιαφέρον αν γνωρίζαμε τι έδειξαν οι μετρήσεις που έγιναν.

                                    Δικιο εχεις δεν προσεξα το cm, απο κεκτημενη ταχυτητα νομισα mm.
                                    Οπως και να εχει ομως, αυτο που ειπα, οτι δηλαδη το μοτερ το Peugeot με 78.6mm Διαμετρο (+0.1mm) και με 82.6mm διαδρομη(+0.1mm) εχει κυβισμο 1602.34cc, ειναι σωστο. Απλη εφαρμογη του τυπου...

                                    Φιλικα
                                    Στελιος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bravehard last edited by

                                      Ο χρήστης APR έγραψε:
                                      ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΛΕΕΙ ΤΡΥΠΑΝΕ ΤΟ ROLL BAR ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΤΗΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!

                                      ΚΑΙ ΜΕΤΑ ?

                                      ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ

                                      ΒΑΖΟΥΝ ΦΕΛΟ !

                                      ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ ΕΣΥ , ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ Ο ΝΑΣΟΣ , ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ , ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ , ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΛΛΗΝΑ Τ.Ε. ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΟΨΕΙΣ ΜΙΑ ΦΕΤΟΥΛΑ ΣΑΝ ΣΑΛΑΜΙ ΔΗΛΑΔΗ , ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ

                                      ΖΗΤΩ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ OPEN!!!!!!!!!!!!!!!

                                      ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        apr last edited by

                                        ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΣΑΡΟΝ ΣΤΟΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          @bravehard

                                          3 Τ.Ε. στην Ελλάδα κυκλοφορούν με laptop όπως ακριβώς τα περιγράφεις. Αυτό φυσικά δεν απαλλάσσει τον κάθε αγωνιζόμενο από το να διαθέτει το δελτίο αναγνώρισης (σφραγισμένο από την ΕΘΕΑ) του δικού του αυτοκινήτου...

                                          Το παχύμετρο υπερήχων είναι στο πρόγραμμα (ούτε η FIA δεν έχει) αλλά είναι ακριβό το άτιμο

                                          Σε καμία περίπτωση δεν τρυπάμε roll cage για να μετρήσουμε το πάχος τους. Οποιος ήταν στο σεμινάριο τεχνικών εφόρων στην Αθήνα θα θυμάται τι άκουσε Τ.Ε. που θεωρούσε ορθή τη μέθοδο αυτή Εδώ πάει αυτό που λέγαμε: αν ο αγωνιζόμενος δεν συνειδητοποιεί από μόνος του τι σημαίνει ασφάλεια, θα νομίζει πως κορόιδεψε τον Τ.Ε. αλλά στην πραγματικότητα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            bravehard last edited by

                                            Ο χρήστης nass έγραψε:

                                            Το παχύμετρο υπερήχων είναι στο πρόγραμμα (ούτε η FIA δεν έχει) αλλά είναι ακριβό το άτιμο

                                            Σε καμία περίπτωση δεν τρυπάμε roll cage για να μετρήσουμε το πάχος τους. Οποιος ήταν στο σεμινάριο τεχνικών εφόρων στην Αθήνα θα θυμάται τι άκουσε Τ.Ε. που θεωρούσε ορθή τη μέθοδο αυτή Εδώ πάει αυτό που λέγαμε: αν ο αγωνιζόμενος δεν συνειδητοποιεί από μόνος του τι σημαίνει ασφάλεια, θα νομίζει πως κορόιδεψε τον Τ.Ε. αλλά στην πραγματικότητα

                                            ΡΕ ΣΥ ΝΑΣΟ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ,ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΧΥΜΕΤΡΟ ΥΠΕΡΗΧΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ.

                                            ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΧΩ (?) ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ!

                                            ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr