-
Πιστευω οτι σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα, θα μου λυσετε την απορια.
Καθε ποτε πρεπει να τα αλλαζουμε? Φανταζομαι παιζουν ρολο τα χιλιομετρα και ο τυπος, αλλα χρειαζομαι σιγουρη απαντηση.
Λοιπον εχω 27700 χλμ και τα λαστιχα δεν θυμαμαι τι τυπος ειναι, μονο οτι ειναι αυτα που ειχαν οταν το παρελαβα (megane 1.4 5θ expression).
Κανεις καλος χριστιανος να βοηθησει? (Ενταξει η θρησκεια δεν παιζει ρολο, οποιος θελει απανταει). -
Πιστευω οτι σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα, θα μου λυσετε την απορια.
Καθε ποτε πρεπει να τα αλλαζουμε? Φανταζομαι παιζουν ρολο τα χιλιομετρα και ο τυπος, αλλα χρειαζομαι σιγουρη απαντηση.
Λοιπον εχω 27700 χλμ και τα λαστιχα δεν θυμαμαι τι τυπος ειναι, μονο οτι ειναι αυτα που ειχαν οταν το παρελαβα (megane 1.4 5θ expression).
Κανεις καλος χριστιανος να βοηθησει? (Ενταξει η θρησκεια δεν παιζει ρολο, οποιος θελει απανταει). -
Πιστευω οτι σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα, θα μου λυσετε την απορια.
Καθε ποτε πρεπει να τα αλλαζουμε? Φανταζομαι παιζουν ρολο τα χιλιομετρα και ο τυπος, αλλα χρειαζομαι σιγουρη απαντηση.
Λοιπον εχω 27700 χλμ και τα λαστιχα δεν θυμαμαι τι τυπος ειναι, μονο οτι ειναι αυτα που ειχαν οταν το παρελαβα (megane 1.4 5θ expression).
Κανεις καλος χριστιανος να βοηθησει? (Ενταξει η θρησκεια δεν παιζει ρολο, οποιος θελει απανταει). -
Φίλε Μάνο, εκτός από τα χιλιόμετρα και τον τύπο, παίζουν ρόλο και οι καιρικές συνθήκες, αλλά κυρίως η χρήση.
Για ελαστικά οικογενειακών αυτοκινήτων σαν το δικό σου (και τα δικά μας), πιστεύω πως τα 3 χρόνια είναι το μέγιστο (ασφαλούς) ζωής, αν δεν έχεις μεγάλες απαιτήσεις.
Η φθορά του πέλματος δεν είναι πάντα αξιόπιστος δείκτης, διότι μπορεί το πέλμα να μην έχει μεγάλη φθορά, αλλά η γόμα να έχει σκληρύνει πάρα πολύ με τον καιρό.
Ο εγκυρότερος τρόπος να καταλάβεις αν χρειάζεσαι καινούργια ελαστικά είναι να ...οδηγήσεις το αυτοκίνητο. Αν οι τροχοί αρχίσουν να μπλοκάρουν συχνά κατά το φρενάρισμα στη βροχή, αυτό είναι ένα αδιάψευστο σημάδι ότι χρειάζεσαι καινούργια λάστιχα.
-
Συμφωνώ με τον BTS.Είναι αυτό που ακούς πιο συχνά από όλους (βουλκανιζατέρ συμπεριλαμβανομένων) και όχι δυο όπως λένε μερικοί.
Μια απορία που θα ήθελα και εγώ να ρωτήσω: Στο Κλιώ που οδηγώ,τα λάστιχα στριγγλίζουν ακόμα και σε κανονικά ξεκινήματα,χωρίς η άσφαλτος να είναι ζεστή.Χαρακτηριστικά μου συνέβη και με +10 βαθμούς σε δρόμο που δεν είχε πολλή κίνηση εκείνη την ώρα.Τα λάστιχα είναι Απρίλιος 2001 με 23000 χιλιόμετρα και όχι ιδιαίτερες φθορές.Είναι απλά καλοχρησιμοποιημένα.Καμιά ιδέα;Έφθασε ο καιρός για αλλαγή μήπως; -
PAIDIA ONTWS O KALYTEROS KRITHS GIA TH KATASTASH TWN ELASTIKWN EINAI O IDIOS O ODHGOS.
H F8ORA TWN ELASTIKWN EKSARTATAI APO TA XILIOMETRA POU DIANYOUME,APO TIS KAIRIKES SYN8HKES,APO TO TROPO XRHSHS ALLA KAI APO TH POIOTHTA TOU ODOSTRWMATOS POU PAREPIPTWNTOS STHN XWRA MAS EINAI ENA MAYRO XALI(EKTOS THS ATTIKHS ODOU.)
ETSI KAT'EME KALO EINAI KA8E 25000-30000XLM TA ELASTIKA NA ALLAZONTAI GIA THN MEGISTH ASFALEIA TOU OXHMATOS MAS. -
AAAAAAAA KAI AN DEN KANW LA8OS TA ELASTIKA SOU FILE MEGANE 98 PREPEI NA EINAI 185/55/R 15.
-
Τρία χρόνια είναι το μέγιστο για να έχεις καλή επίδοση από τα ελαστικά. Ακόμα και ακίνητο να το έχεις το αυτοκίνητο, τα λάστιχα χαλάνε (¨ξεραίνονται¨) αφού αλλάζει η χημική σύσταση της γόμας τους. Αυτό οφείλεται σε πολυμερισμό, οξείδωση και άλλες χημικές διεργασίες που οφείλονται στο οξυγόνο, στο φώς, στην υγρασία και γενικά στην ατμόσφαιρα. Οι ίδιες οι εταιρείες αναφέρουν ότι τα καινούρια ελαστικά μπορούν να μείνουν φυλαγμένα πριν φορεθούν σε αυτοκίνητο σε καλά ελεγχόμενες συνθήκες (σταθερή υερμοκρασία, μακριά από το φώς, μέση υγρασία) μέχρι δύο χρόνια.
Φαντάσου τι γίνεται όταν εκτεθούν σε καθημερινό περιβάλλον. -
funkyreverend σιγά σιγά πρέπει να μαζέψεις λεφτά να τα αλλάξεις...μαντευω ότι έχεις μισελεν 175αρια άρα καλύτερα βάλε 185αρια...
-
Αν θελεις να εισαι ασφαλης και να οδηγεις στην χωρα μας (ζεστο κλιμα και χαλια δρομοι) θα προτεινα τα εξης:
α) Για οικογενειακη-ηρεμη οδηγηση 3 χρονια ανεξαρτητου φθορας.
β) Για γρηγορη οδηγηση 2 χρονια (αν και πιθανοτατα θα εχουν φαγωθει νωριτερα )
γ) Οταν φθασεις στο σημαδακι φθορας (περιπου 1.5-2 χιλιοστα χαραξης). Εχε ομως υποψην οτι το
λαστιχο εκει ειναι σοβαρα υποβαθμισμενο σε νερο ή χιονι. Αν κατεβεις παρακατω μπορεις να λες οτι εβαλες και slick για την πιστα!!!Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
τα λάστιχα στριγγλίζουν ακόμα και σε κανονικά ξεκινήματα,χωρίς η άσφαλτος να είναι ζεστή....
............Καμιά ιδέα;Έφθασε ο καιρός για αλλαγή μήπωςΕλα ντε!! Καποια λαστιχα στριγγλιζουν περισσοτερο απο τα αλλα. Στην αρχη νομιζα οτι στριγγλιζαν τα καινουρια μεχρι που ακουσα λαστιχα 6ετιας να δινουν ρεσιταλ φωνητικης! Τα δικα μου στριγγλιζαν μολις τα εβαλα και τα ζοριζα στις στροφες (λογω ABS-4WD δεν μπορω να τα ακουσω αλλου ). Μετα απο κανα 3μηνο ησυχασαν και τωρα ακουγονται μονο οταν ζοριστουν πολυ.
-
Τα λαστιχα που 'στριγγλιζουν' πολυ δεν ειναι και απαραιτητα φθαρμενα.Το φαινομενο παρατηρειται πολυ και σε λαστιχα ψηλου προφιλ,ιδιαιτερα τους καλοκαιρινους μηνες τα οποια στιργγλιζουν ακομα και σε στροφη με 20km/h.Το εχω παρατηρησει ιδιαιτερα σε Golf 1.4 που φοραει τα απαραδεκτα 175/80/14.Δε νομιζω οτι φταιει κατι τετοιο ομως στο Clio του φιλου funkyreverend καθως φοραει πιο νορμαλ διαστασεις.Απλα το στριγγλισμα απο μονο του μαλλον δε σημαινει και πολλα......
-
Ναι, όντως τα λάστιχα (τουλάχιστον τα στάνταρ 175/80/14) σε πολλά Golf διαμαρτύρονται έντονα ακόμα και σε στρίψιμο με 10... Το φαινόμενο το παρατηρούσα και με τα μαμισια Firestone, αλλά εντάθηκε με τα Michelen (Energy), που αντικατέστησαν τα πρώτα μετά από περίπου έναν 1,5 χρόνο λόγω πρόωρης φθοράς (από χαζομαρα...)
Πάντως τα μπροστά Michelen (για να μη σε λεν...που λένε στο χωριό μου... ) μετά από 2 χρόνια και όχι πάντα με την πιο απαλή οδήγηση είναι ακόμα σε αρκετά καλή κατάσταση και παρέχουν ικανοποιητικά περιθώρια πρόσφυσης σε κάθε κατεύθυνση. Είναι εμφανές ότι έχουν πέσει, αλλά όχι σε ανησυχιτικό σημείο. Μάλιστα προσωπικά θα περίμενα περισσότερη φθορά. Ακόμα εντυπωσιάζομαι από την πρόσφυση που προσφέρουν τόσο στενά λάστιχα στην εκίνηση. (καλά, δεν είναι και A4 TQ, αλλά είναι πολύ καλό), πράγμα που αποδεικνύει ότι πολλές φορές τα φαρδιά ελαστικά τοποθετούνται μόνο για λόγους εντυπωσιασμού (ακόμα και από τα εργοστάσια) και επιβαρύνουν άνευ λόγου την κατανάλωση.
-
Στα λάστιχα 185/55/15 που φορά το Megane Ι τι πίεση πρέπει να βάζουμε;
Με πιέσεις 2,3 μπροστά 2,1 πίσω το αυτοκίνητο γίνεται πολύ ξερό και τρίζει ολόκληρο.
Με πιέσεις 2,1 μπροστά 2,0 πίσω το αυτοκίνητο γίνεται πολύ μαλακό και χρειάζεται προσοχή στι απότομες ανωμαλίες ενώ τα λάστιχα φθείρονται γρηγορότερα.
Τελικά τι ειναι προτιμότερο ; -
Έχουν γραφεί ορισμένες ανακρίβειες σε αυτό το θρεντ.
Το πάχος του πέλματος είναι ο σημαντικότερος παράγοντας που επηρεάζει την πρόσφυση ενός ελαστικου. Άλλοι παράγοντες όπως χημικη διάβρωση κλπ την επηρεάζουν μεν αλλά σε πααααρα πολύ μικρότερο ποσοστό.
Από την άλλη ένας μέσος οδηγός είναι αδύνατο να καταλάβει την κατάσταση των ελαστικών του!!!!!
Αυτό γιατί έρχεται σε καθημερινή επαφή με το αυτοκίνητό του και έτσι είναι αδύνατο να καταλάβει τη φθορά η οποία συντελείται πολύ αργά και γραμικά.
Εκτός βέβαια και αν μιλάμε για οδηγούς που 'ψάχνονται' θυμούνται όρια στροφών κλπ.
Σίγουρα πάντως πρέπει να θέτουμε ορισμένα χρονικά ή χιλιομετρικά όρια όπως το πολύ 2-3 χρόνια ή 40-50.000 χλμ για να είμαστε σίγουροι και μην βρεθούμε προ εκπλήξεων. -
Ο χρήστης twins90 έγραψε:
Τελικά τι ειναι προτιμότερο ;Αυτό που σε ικανοποιεί περισσότερο οδηγικά!
Τι γινεται με τα ελαστικα????