-
Απο οτι διάβασα στις εγκυκλίους της ΕΘΕΑ,οι ξένες πινακίδες δεν ισχυουν πια!!!;;;;;
Τι σημαίνει αυτό;;;;
Αλλο ενα εισπρακτικό μέσο της ΕΘΕΑ;;;;
Οι πινακίδες αλλων χωρών δεν ισχύουν στην χώρα Ελλάδα;;;
Ξέρει κανείς;;;Η πάει να περάσει στο ντούκου;;;; -
Απο οτι διάβασα στις εγκυκλίους της ΕΘΕΑ,οι ξένες πινακίδες δεν ισχυουν πια!!!;;;;;
Τι σημαίνει αυτό;;;;
Αλλο ενα εισπρακτικό μέσο της ΕΘΕΑ;;;;
Οι πινακίδες αλλων χωρών δεν ισχύουν στην χώρα Ελλάδα;;;
Ξέρει κανείς;;;Η πάει να περάσει στο ντούκου;;;; -
Απο οτι διάβασα στις εγκυκλίους της ΕΘΕΑ,οι ξένες πινακίδες δεν ισχυουν πια!!!;;;;;
Τι σημαίνει αυτό;;;;
Αλλο ενα εισπρακτικό μέσο της ΕΘΕΑ;;;;
Οι πινακίδες αλλων χωρών δεν ισχύουν στην χώρα Ελλάδα;;;
Ξέρει κανείς;;;Η πάει να περάσει στο ντούκου;;;; -
Απ΄ όσο γνωρίζω (δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το ζήτημα), δεν είναι νόμιμο για Ελληνες πολίτες να οδηγούν στην Ελλάδα αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες. Και είχε δημιουργηθεί σχετικό θέμα παλιότερα σε κάποιο ράλι ΕΛΠΑ.
Οπότε, αν κατάλαβα καλά, η ΕΘΕΑ λέει 'προκειμένου να έχετε παρανόμως αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες, πάρτε πινακίδες ΕΘΕΑ'.
Το ίδιο πρόβλημα υπάρχει με τις πινακίδες δοκιμής ('ΔΟΚ'), οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιούνται μόνο σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις και παρανόμως κάποιοι τρέχουν σε αγώνες με αυτές.
-
Κι αν το αυτοκίνητο είναι νοικιασμένο από το εξωτερικό?
-
[i]ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 20/2006
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Νο 20/2006
Ιούνιος 2006
Θέμα: Αγωνιστικές πινακίδες ΕΘΕΑ για χρήση σε αγώνες
Η ΕΘΕΑ ανακοινώνει ότι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που συμμετέχουν σε αγώνες και φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας εξωτερικού, θα πρέπει να προμηθεύονται ειδικές αγωνιστικές πινακίδες από την ΕΘΕΑ, σύμφωνα με την Υπ.Απ. ΣΤ-1831/78.
Η διαδικασία για την χορήγηση των πινακίδων αυτών θα γίνεται ως εξής:
Την εβδομάδα πριν από τον αγώνα που θα συμμετάσχει θα καταθέτει στην ΕΘΕΑ αίτηση χορήγησης πινακίδων και αντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας.
Η ΕΘΕΑ θα χορηγεί τις πινακίδες και πιστοποιητικό καταχώρησης στον ενδιαφερόμενο την παραμονή του ελέγχου εξακρίβωσης και ο αγωνιζόμενος υποχρεούται να τις επιστρέφει στην ΕΘΕΑ την επόμενη μέρα του αγώνα.
Η μεταφορά του αγωνιστικού αυτοκινήτου στον τόπο εκκίνησης του αγώνα και η επιστροφή από τον τόπο τερματισμού πρέπει να γίνεται με την χρησιμοποίηση πλατφόρμας μεταφοράς (τρέιλερ) ή με φόρτωση του σε φορτηγό αυτοκίνητο, απαγορευμένης της κυκλοφορίας του με τις αγωνιστικές πινακίδες.
Διαπιστωμένη παράβαση σε ότι αφορά τη σύννομη χρήση των αγωνιστικών
πινακίδων θα επιφέρει την απώλεια του δικαιώματος χρήσης αγωνιστικών
πινακίδων στο μέλλον.[b]Το κόστος για την χρήση των αγωνιστικών πινακίδων είναι 50
-
Η απόφαση που αναφέρεται λέει αυτό, πως αν είσαι Ελληνας είναι παράνομο να οδηγείς στην Ελλάδα αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες (και αν ακόμα το έχεις νοικιάσει). Αρα δεν είναι ούτε άσχετη ούτε έχει διαφορά που είναι παλιά.
Επίσης: το μέγιστο διάστημα που μπορεί να μείνει ένα αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα είναι 6 μήνες, μετά πρέπει να επανεξαχθεί.
Οπότε θέμα υπάρχει, άσχετα αν μέχρι τώρα το αντιμετωπίζαμε με τυπικά Ελληνικό τρόπο ('αγνόησέ το και θα φύγει' )
Τώρα θυμήθηκα και το εξής (που μάλλον ήταν αφορμή για τα παραπάνω): πριν το φετινό Ακρόπολις το ΣΔΟΕ (ή το Τελωνείο ?) 'επισκέφθηκε' (από μόνο του ή κατόπιν καταγγελίας ? ) το συνεργείο γνωστού Ελληνα αγωνιζόμενου και ερεύνησε το αγωνιστικό του αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες, που ήταν εκεί.
Πέραν τούτων, ουδέν γνωρίζω.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Η απόφαση που αναφέρεται λέει αυτό, πως αν είσαι Ελληνας είναι παράνομο να οδηγείς στην Ελλάδα αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες (και αν ακόμα το έχεις νοικιάσει). Αρα δεν είναι ούτε άσχετη ούτε έχει διαφορά που είναι παλιά.Επίσης: το μέγιστο διάστημα που μπορεί να μείνει ένα αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα είναι 6 μήνες, μετά πρέπει να επανεξαχθεί.
Οπότε θέμα υπάρχει, άσχετα αν μέχρι τώρα το αντιμετωπίζαμε με τυπικά Ελληνικό τρόπο ('αγνόησέ το και θα φύγει' )
Τώρα θυμήθηκα και το εξής (που μάλλον ήταν αφορμή για τα παραπάνω): πριν το φετινό Ακρόπολις το ΣΔΟΕ (ή το Τελωνείο ?) 'επισκέφθηκε' (από μόνο του ή κατόπιν καταγγελίας ? ) το συνεργείο γνωστού Ελληνα αγωνιζόμενου και ερεύνησε το αγωνιστικό του αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες, που ήταν εκεί.
Πέραν τούτων, ουδέν γνωρίζω.
Νάσο σωστά, όμως μέγιστο θέμα προς εξέταση είναι το αν είναι σωστή η απόφαση αυτή. Κατά την ταπεινή μου γνώμη ο νομοθέτης έχει στο νου του τα Ι.Χ. και όχι τα αγωνιστικά, τα οποία αδίκως εντάσσονται σε αυτήν αφού δεν υπάρχει διαχωρισμός.
Μάλιστα το ότι από το 78 δεν έχει γίνει τίποτα για να τροποποιηθεί αυτή η απόφαση, μου θυμίζει την γνωστή τραγελαφική ιστορία του στρατού με τον σκοπό και το παγκάκι -
**Η μεταφορά του αγωνιστικού αυτοκινήτου στον τόπο εκκίνησης του αγώνα και η επιστροφή από τον τόπο τερματισμού πρέπει να γίνεται με την χρησιμοποίηση πλατφόρμας μεταφοράς (τρέιλερ) ή με φόρτωση του σε φορτηγό αυτοκίνητο, απαγορευμένης της κυκλοφορίας του με τις αγωνιστικές πινακίδες. **
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ........ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ .... ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ , ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ , ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ , ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΣΑΙ , ΚΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ .
ΕΛΑ ΠΑΡΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ , ΜΕ 150 ε , ΑΠΛΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΤΣΙΜΠΙΣΟΥΝ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ , ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΟΥ ΗΣΥΧΗ ΟΤΙ ΕΚΤΕΛΕΣΕΣ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ ΣΟΥ .ΤΙ ΨΑΧΝΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ passat 18t ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ , ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΡΑΚΟΣΑ , ΤΑ ΒΟΔΙΑ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΓΩΝΩΝ , ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΣΤΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ .
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ , ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΝΑ ΘΕΩΡΗΤΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ , ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ Η ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ , ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ **ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ ** .
ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΝΙΓΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΡΕΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΓΙΝΟΝΤΕ .
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Η απόφαση που αναφέρεται λέει αυτό, πως αν είσαι Ελληνας είναι παράνομο να οδηγείς στην Ελλάδα αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες (και αν ακόμα το έχεις νοικιάσει). Αρα δεν είναι ούτε άσχετη ούτε έχει διαφορά που είναι παλιά.Επίσης: το μέγιστο διάστημα που μπορεί να μείνει ένα αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα είναι 6 μήνες, μετά πρέπει να επανεξαχθεί.
Οπότε θέμα υπάρχει, άσχετα αν μέχρι τώρα το αντιμετωπίζαμε με τυπικά Ελληνικό τρόπο ('αγνόησέ το και θα φύγει' )
Τώρα θυμήθηκα και το εξής (που μάλλον ήταν αφορμή για τα παραπάνω): πριν το φετινό Ακρόπολις το ΣΔΟΕ (ή το Τελωνείο ?) 'επισκέφθηκε' (από μόνο του ή κατόπιν καταγγελίας ? ) το συνεργείο γνωστού Ελληνα αγωνιζόμενου και ερεύνησε το αγωνιστικό του αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες, που ήταν εκεί.
Πέραν τούτων, ουδέν γνωρίζω.
Ποιος νομος λεει οτι απαγορευεται να νοικιασεις αυτοκινητο απο εταιρια που νοικιαζει αυτοκινητα στην αγγλια πχ?Σου λεω λοιπον κανενας.Μπορεις λοιπον να νοικιασεις απο οποια χωρα της ευρωπης θελεις(οχι μαιμου εταιρια φυσικα)απλα να αναγραφεται στο συμβολαιο οτι μπορει να παει σε οποια χωρα της ευρωπης θελει.Παρανομο ειναι να το εχεις στο ονομα σου και να μην εισαι κατοικος εξωτερικου.Εκτος και αν βγηκε κανενας νεος νομος και τοτε θα πρεπει να παω να παραδοθω.
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
**Η μεταφορά του αγωνιστικού αυτοκινήτου στον τόπο εκκίνησης του αγώνα και η επιστροφή από τον τόπο τερματισμού πρέπει να γίνεται με την χρησιμοποίηση πλατφόρμας μεταφοράς (τρέιλερ) ή με φόρτωση του σε φορτηγό αυτοκίνητο, απαγορευμένης της κυκλοφορίας του με τις αγωνιστικές πινακίδες. **
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ........ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ .... ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ , ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ , ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ , ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΣΑΙ , ΚΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ .
ΕΛΑ ΠΑΡΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ , ΜΕ 150 ε , ΑΠΛΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΤΣΙΜΠΙΣΟΥΝ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ , ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΟΥ ΗΣΥΧΗ ΟΤΙ ΕΚΤΕΛΕΣΕΣ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ ΣΟΥ .ΤΙ ΨΑΧΝΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ passat 18t ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ , ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΡΑΚΟΣΑ , ΤΑ ΒΟΔΙΑ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΓΩΝΩΝ , ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΣΤΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ .
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ , ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΝΑ ΘΕΩΡΗΤΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ , ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ Η ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ , ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ **ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ ** .
ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΝΙΓΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΡΕΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΓΙΝΟΝΤΕ .
Εσενα τα τρειλερ σε πειραξαν,τα αγωνιστηκα που εκτελωνιζωνται χωρις πλαισια (επειδη οι καροτσες φευγουν πριν τη παραγωγη για να μπει πλαισιο)(ναι μωρε, για αυτα τα φτηνιαρικα λεω)και παιρνουν ελληνικες πινακιδες χωρις να υπαρχει τμημα για πιστοποιηση καταλληλοτητας ,δεν σε πειραξε,και αμα παει κανας φουκαρας που του εσπασε ο κινητηρας και εβαλε κανα αλλο ,του λενε παρε ρε τη μαιμου απο δω,α ρε τριανταφυλλοπουλος που μας χρειαζεται.
υσ.τα τρειλερ θα τα φτιαξει ο σταθακης μολις τελειωσει με τη συλληψη του loeb,αν και με ανασφαλη πληροφοριες,τον εχει βαλει να μανταρη την αττικη οδο.
-
Λοιπόν
-Ο καθε πολίτης εχει δικαίωμα να οδηγεί οπου θέλει αρκεί το αυτοκίνητο να ειναι νομιμο και να μην ειναι 'μαιμού'.Επίσης μπορεί να ειναι νοικιασμένο η οτι αλλο.
-Πινακίδες στην κατοχή του δεν δικαιούται να ειναι αλλης χώρας(αλλωστε ουτε αλλης πόλης δεν επιτρέπεται-εκτος και εισαι μονιμος κάτοικος-δηλ.πρέπει να δηλώσεις δνση κατοικίας Βόλου πχ για εχεις πινακίδες νομού Μαγνησίας).
-Η υποχρέωση που υπάρχει ειναι 'το αυτοκίνητο καθε εξι μήνες να βγαίνει στο εξωτερικό'.
Κατόπιν των παραπάνω η ΕΛΠΑ τι δουλειά εχει να ζητα οτι ζητά;;;;
Με πιο δικαίωμα χαρακτηρίζει το αυτοκίνητο ως μη νομιμο και ζητά να βγάλει δικές της πινακίδες προκειμένου να τρέξει στον αγώνα;;;;;
Με πιο δικαίωμα καταργεί το επίσημο κράτος;;;;(εφόσον στους αγώνες της δικαιούνται να συμμετάσχουν ολα τα αυτοκίνητα που ειναι νόμιμα).
Εδω χρειάζεται παρέμβαση του ΣΟΑΑ.
Με το ιδιο σκεπτικό πρέπει του χρόνου πχ η Subaru να βγάλει πινακίδες ΕΘΕΑ ετσι δεν ειναι;;;;;Γιατι το αυτοκίνητο δεν ειναι του Solberg.Ετσι δεν ειναι;;;;.
Επίσης με το ιδιο σκεπτικό ο Doncev πως θα τρέξει στο ΕΛΠΑ με αγγλικές πινακίδες;;;;;
Και μην τολμήσει κανείς να πεί 'ελα μωρε 150ευρώ το χρόνο είναι' γιατι προσωπικά θα τον χαρακτηρίσω τουλάχιστον ηλίθιο......... -
Εχει κάποιος ακριβές αντίγραφο της Υπ.Απ. ΣΤ-1831/78 που επικαλειτε η ΕΘΕΑ?
-
koulis1 +1000000
Κανένας δεν μπορεί να μου απαγορέψει να κυκλοφορήσω με ξένες πινακίδες, αρκεί το αυτοκίνητο να βγαίνει απο τη χώρα κάθε 6 μήνες.
Για να το πάμε και λιγάκι παρακάτω, ακόμη και αυτό (6 μήνες) είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ και η Ελλάδα πληρώνει τρελλά πρόστιμα κάθε χρόνο στην ΕΕ για αυτό το λόγο. Μας έχουν δικάσει και καταδικάσει πολλές φορές για αυτή την ιστορία αλλά μυαλό δεν βάζουμε.Πέρα απο την αρπαχτική ιδιότητα της ανακοίνωσης/απόφασης, ισχύει και το οξύμορο ότι το κάνουν για να είμαστε νόμιμοι για τις πινακίδες αλλά όχι για τη μεταφορά με το τρείλερ.
Ρε θα μας τρελλάνεται ρεεεεεεεεεεεεεεεεεε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ
Ο γενικός κανόνας είναι ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προσωρινά το αυτοκίνητό σας, το οποίο είναι ταξινομημένο στη χώρα της κύριας κατοικίας σας, σε οποιοδήποτε άλλο κράτος μέλος χωρίς πληρωμή τελών.
Επιπροσθέτως, απαγορεύεται να οδηγήσετε, στη χώρα της κύριας κατοικίας σας, όχημα ταξινομημένο στο εξωτερικό (αν και οι χώρες της ΕΕ μπορούν κατά την κρίση τους να εφαρμόζουν ελαστικότερες διατάξεις στο θέμα αυτό). Kατά συνέπεια, δεν μπορείτε να πουλήσετε, να μισθώσετε ή να δανείσετε καν το όχημά σας όταν το χρησιμοποιείτε προσωρινά σε άλλο κράτος μέλος και, αντιστρόφως, δεν μπορείτε να αγοράσετε, να μισθώσετε ή να δανεισθείτε (και να οδηγήσετε) όχημα που κυκλοφορεί με ξένες πινακίδες στη χώρα διαμονής σας.
Απαλλάσσεστε από τα σχετικά τέλη αν χρησιμοποιείτε το όχημά σας προσωρινά - δηλαδή για διάστημα, συνεχές ή μη, το οποίο δεν υπερβαίνει τους 6 μήνες ανά περίοδο 12 μηνών. Η ατέλεια αυτή ισχύει τόσο για την ιδιωτική όσο και για την επαγγελματική χρήση του οχήματός σας, αλλά δεν ισχύει για την επαγγελματική μεταφορά επιβατών ή εμπορευμάτων.
Ο περιορισμός της διάρκειας προσωρινής χρήσης δεν εφαρμόζεται στις περιπτώσεις των ατόμων τα οποία μεταβαίνουν κάθε μέρα σε όμορη χώρα για να εργαστούν εκεί («μεθοριακοί εργαζόμενοι»). Αν εμπίπτετε στην περίπτωση αυτή, μπορείτε να χρησιμοποιείτε κανονικά το όχημά σας στη χώρα στην οποία εργάζεστε με πινακίδες της χώρας στην οποία έχετε την κύρια κατοικία σας, χωρίς χρονικό περιορισμό και χωρίς πληρωμή τελών.
Το ίδιο ισχύει για τα εταιρικά αυτοκίνητα που παραχωρούνται από επιχειρήσεις γειτονικών χωρών σε μεθοριακούς εργαζομένους. Οι εργαζόμενοι αυτοί μπορούν να χρησιμοποιούν το εν λόγω όχημα για επαγγελματική και, επικουρικά, για ιδιωτική χρήση τόσο στη χώρα στην οποία έχει την έδρα της η επιχείρηση και στην οποία είναι ταξινομημένο το όχημα, όσο και στη χώρα της κύριας κατοικίας τους.
Μια άλλη περίπτωση παρατεταμένης προσωρινής χρήσης είναι εκείνη των φοιτητών και των συμμετεχόντων σε διακρατική εθελοντική δραστηριότητα, για τους οποίους δεν συντρέχει μεταφορά κατοικίας. Kατά συνέπεια, η χρήση ενός οχήματος το οποίο φέρει πινακίδες της χώρας κύριας κατοικίας θεωρείται ως ατελής προσωρινή χρήση• αυτό ισχύει καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών ή της διακρατικής εθελοντικής δραστηριότητας.
Η προσωρινή χρήση εφαρμόζεται επίσης στα άτομα τα οποία, χωρίς να αλλάξουν κύρια κατοικία, διαμένουν προσωρινά σε άλλη χώρα μεταφέροντας και το αυτοκίνητό τους για διάρκεια μεγαλύτερη των έξι μηνών. Είναι στη διακριτική ευχέρεια των κρατών μελών υποδοχής να ζητήσουν από τα άτομα αυτά να καταβάλουν ορισμένα τέλη για το χρονικό διάστημα πέραν της περιόδου των έξι μηνών η οποία καλύπτεται από την πλήρη ατέλεια.
Αρκετά κράτη μέλη έχουν επεκτείνει τις δυνατότητες ατελούς προσωρινής χρήσης, είτε για να καλύψουν ορισμένες συγκεκριμένες κατηγορίες προσώπων είτε μετά από προσωπική αίτηση του ενδιαφερομένου. Για περισσότερες πληροφορίες βλ. το δελτίο «Φόροι επί των οχημάτων».
http://europa.eu.int/youreurope/nav/el/ ... ng/el.html
-
Εχω αγωνιστικο με ξενες πινακιδες και παραχωρηση χρησης φυσικα. Εψαξα πολυ καλα το νομικο καθεστως, και η αληθεια ειναι μια: ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΑΦΕΙΑ.
Προσωπικα-και θεωρωντας οτι εκτος απο τα κακα πρεπει να γραφουμε και τα καλα- χαιρετιζω την αποφαση της ΕΘΕΑ που με βγαζει απο τον βραχνα των ΣΔΟΕ-ΜΟΕ-Τελωνεια, αφου το αυτοκινητο το εχω μονο για να τρεχω, δεν το κυκλοφορω ποτε στο δρομο κι οταν θελω να το δοκιμασω, παω στον φιλο μου τον Λαμπη και κανω οτι θελω.
Στο κατω κατω η ΕΘΕΑ δεν φταιει για τα κενα της Ελληνικης νομοθεσιας, και εκανε κατι που κατα τη γνωμη της (και μου) λυνει ενα προβλημα. Αν τωρα τα 150 ΕΥΡΩ ετησιως αυξανουν δραματικα τον προυπολογισμο, αξιζει να σας πω οτι ενα σωληνακι φρενων του Ιμπρεζα κανει 164(!!!) Ευρω.
Καταπινουμε την καμηλο και διυλιζουμε τον κωνωπα... -
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕ ΟΔΗΓΕ ΑΓΩΝΩΝ , ΣΤΡΑΤΗΓΕ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΛΟΓΩΝ , ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ , ΤΙ ΞΕΣΤΟΜΙΣΕΣ ΠΑΛΙ
δεν εχω ,magnum να γλειψω , εσυ ?
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Εχω αγωνιστικο με ξενες πινακιδες και παραχωρηση χρησης φυσικα. Εψαξα πολυ καλα το νομικο καθεστως, και η αληθεια ειναι μια: ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΑΦΕΙΑ.
Προσωπικα-και θεωρωντας οτι εκτος απο τα κακα πρεπει να γραφουμε και τα καλα- χαιρετιζω την αποφαση της ΕΘΕΑ που με βγαζει απο τον βραχνα των ΣΔΟΕ-ΜΟΕ-Τελωνεια, αφου το αυτοκινητο το εχω μονο για να τρεχω, δεν το κυκλοφορω ποτε στο δρομο κι οταν θελω να το δοκιμασω, παω στον φιλο μου τον Λαμπη και κανω οτι θελω.
Στο κατω κατω η ΕΘΕΑ δεν φταιει για τα κενα της Ελληνικης νομοθεσιας, και εκανε κατι που κατα τη γνωμη της (και μου) λυνει ενα προβλημα. Αν τωρα τα 150 ΕΥΡΩ ετησιως αυξανουν δραματικα τον προυπολογισμο, αξιζει να σας πω οτι ενα σωληνακι φρενων του Ιμπρεζα κανει 164(!!!) Ευρω.
Καταπινουμε την καμηλο και διυλιζουμε τον κωνωπα...Γιατι ρε γιατρέ ποιος το θέλει το αυτοκίνητο για να πηγαίνει στο κολωνάκι;;;;
Και τελικά για πες δηλ.τι θα σου κάνει το ΣΔΟΕ τη στιγμή που το αυτοκίνητο ειναι νομιμο;;;;Για εξηγησε το μας αυτό;;; -
Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
Εχω αγωνιστικο με ξενες πινακιδες και παραχωρηση χρησης φυσικα. Εψαξα πολυ καλα το νομικο καθεστως, και η αληθεια ειναι μια: ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΑΦΕΙΑ.
Προσωπικα-και θεωρωντας οτι εκτος απο τα κακα πρεπει να γραφουμε και τα καλα- χαιρετιζω την αποφαση της ΕΘΕΑ που με βγαζει απο τον βραχνα των ΣΔΟΕ-ΜΟΕ-Τελωνεια, αφου το αυτοκινητο το εχω μονο για να τρεχω, δεν το κυκλοφορω ποτε στο δρομο κι οταν θελω να το δοκιμασω, παω στον φιλο μου τον Λαμπη και κανω οτι θελω.
Στο κατω κατω η ΕΘΕΑ δεν φταιει για τα κενα της Ελληνικης νομοθεσιας, και εκανε κατι που κατα τη γνωμη της (και μου) λυνει ενα προβλημα. Αν τωρα τα 150 ΕΥΡΩ ετησιως αυξανουν δραματικα τον προυπολογισμο, αξιζει να σας πω οτι ενα σωληνακι φρενων του Ιμπρεζα κανει 164(!!!) Ευρω.
Καταπινουμε την καμηλο και διυλιζουμε τον κωνωπα...Γιατι ρε γιατρέ ποιος το θέλει το αυτοκίνητο για να πηγαίνει στο κολωνάκι;;;;
Και τελικά για πες δηλ.τι θα σου κάνει το ΣΔΟΕ τη στιγμή που το αυτοκίνητο ειναι νομιμο;;;;Για εξηγησε το μας αυτό;;;Να μια καλή ερώτηση, που αναμένω με εξαιρετικό ενδιαφέρον την απάντησή της.
Αγοράζω στο εξωτερικό ένα ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ αυτοκίνητο με ότι ξένες πινακίδες το πάρω.
Στη συνέχεια τις αφήνω πάνω ή αν θέλω τις αφαιρώ και εντελώς.
Έχω πάντοτε μαζί μου τα χαρτιά που βεβαιώνουν ότι το αυτοκίνητο αυτό σαν περιουσιακό στοιχείο μου ανήκει.
Έχω την FIA homologation του αυτοκινήτου αυτού.
Έχω ΔΤΤ.
Το μετακινώ παντού με τρέϊλερ.
Στις διαδρομές αυτές προς/από αγώνα με το τρέϊλερ, τρώω τις κλήσεις μου με αξιοπρέπεια, αφού και ελληνικές πινακίδες να είχα και ΕΘΕΑ πινακίδες να είχα τις κλήσεις θα τις έτρωγα λόγω του γνωστού νομοθετικού κενού.
Και φθάνω στο park ferme.
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΠΙΛΥΕΙ Ο ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΣ ΝΑ ΤΡΕΞΩ ΤΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΘΕΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΣΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ???Εάν κάτι δεν καταλαβαίνω, παρακαλώ πολύ τους επαϊοντες να μου εξηγήσουν με σαφήνεια ώστε να καταλάβω...
-
Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
Εχω αγωνιστικο με ξενες πινακιδες και παραχωρηση χρησης φυσικα. Εψαξα πολυ καλα το νομικο καθεστως, και η αληθεια ειναι μια: ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΑΦΕΙΑ.
Προσωπικα-και θεωρωντας οτι εκτος απο τα κακα πρεπει να γραφουμε και τα καλα- χαιρετιζω την αποφαση της ΕΘΕΑ που με βγαζει απο τον βραχνα των ΣΔΟΕ-ΜΟΕ-Τελωνεια, αφου το αυτοκινητο το εχω μονο για να τρεχω, δεν το κυκλοφορω ποτε στο δρομο κι οταν θελω να το δοκιμασω, παω στον φιλο μου τον Λαμπη και κανω οτι θελω.
Στο κατω κατω η ΕΘΕΑ δεν φταιει για τα κενα της Ελληνικης νομοθεσιας, και εκανε κατι που κατα τη γνωμη της (και μου) λυνει ενα προβλημα. Αν τωρα τα 150 ΕΥΡΩ ετησιως αυξανουν δραματικα τον προυπολογισμο, αξιζει να σας πω οτι ενα σωληνακι φρενων του Ιμπρεζα κανει 164(!!!) Ευρω.
Καταπινουμε την καμηλο και διυλιζουμε τον κωνωπα...Γιατι ρε γιατρέ ποιος το θέλει το αυτοκίνητο για να πηγαίνει στο κολωνάκι;;;;
Και τελικά για πες δηλ.τι θα σου κάνει το ΣΔΟΕ τη στιγμή που το αυτοκίνητο ειναι νομιμο;;;;Για εξηγησε το μας αυτό;;;Να μια καλή ερώτηση, που αναμένω με εξαιρετικό ενδιαφέρον την απάντησή της.
Αγοράζω στο εξωτερικό ένα ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ αυτοκίνητο με ότι ξένες πινακίδες το πάρω.
Στη συνέχεια τις αφήνω πάνω ή αν θέλω τις αφαιρώ και εντελώς.
Έχω πάντοτε μαζί μου τα χαρτιά που βεβαιώνουν ότι το αυτοκίνητο αυτό σαν περιουσιακό στοιχείο μου ανήκει.
Έχω την FIA homologation του αυτοκινήτου αυτού.
Έχω ΔΤΤ.
Το μετακινώ παντού με τρέϊλερ.
Στις διαδρομές αυτές προς/από αγώνα με το τρέϊλερ, τρώω τις κλήσεις μου με αξιοπρέπεια, αφού και ελληνικές πινακίδες να είχα και ΕΘΕΑ πινακίδες να είχα τις κλήσεις θα τις έτρωγα λόγω του γνωστού νομοθετικού κενού.
Και φθάνω στο park ferme.
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΠΙΛΥΕΙ Ο ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΣ ΝΑ ΤΡΕΞΩ ΤΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΘΕΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΣΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ???Εάν κάτι δεν καταλαβαίνω, παρακαλώ πολύ τους επαϊοντες να μου εξηγήσουν με σαφήνεια ώστε να καταλάβω...
To πρόβλημα είναι πως αγοράζεις το αυτοκίνητο, το βάζεις στο γκαράζ σου, κάνεις όλα όσα λες. ΟΚ. Μετά από 1 χρόνο μπαίνει το ΣΔΟΕ (ή εμφανίζεται σε κάποιο αγώνα, μετά από 'καρφωτή' 'συναδέλφου' σου) και σου κατάσχει το αυτοκίνητο (ή τέλος πάντων ό,τι άλλα κόλπα ξέρουν αυτοί οι εξαίρετοι τύποι) διότι σαν αυτοκίνητο είναι νόμιμο αλλά οι πινακίδες του δεν ισχύουν πλέον στην Ελλάδα διότι δεν το έβγαλες στο εξωτερικό κάθε 6 μήνες που προβλέπει ο Ελληνικός νόμος (= ναι, αυτός που σύμφωνα με την κοινοτική νομοθεσία είναι παράνομος και έχουμε καταδικαστεί από το ευρωπαϊκό δικαστήριο, αλλά παρόλα αυτά εξακολουθεί να ισχύει στην Ελλάδα) και δεν δικαιούσαι να το οδηγείς με ξένες πινακίδες μετά την παρέλευση του εξαμήνου (*).
Πως αντιδράς ? Προσφεύγεις στο ευρωπαϊκό δικαστήριο, η Ελλάδα καταδικάζεται κτλ. κτλ. (μετά βέβαια από 3 τέρμινα, οπότε το αυτοκίνητό σου έχει περάσει στην ομάδα Ε )
Αντίστοιχο πρόβλημα υπάρχει με τις πινακίδες 'ΔΟΚ' που ΔΕΝ μπορούν να χρησιμοποιούνται για αυτοκίνητα που συμμετέχουν σε ράλι, είναι για τελείως άλλη δουλειά
(*) τώρα θυμήθηκα πως αυτό δεν ισχύει μόνο για τους Ελληνες αλλά για τους πάντες. Γνωστός μου Βέλγος εγκατεστημένος στην Ελλάδα έφερε το αυτοκίνητό του (Golf Diesel) από το Βέλγιο και σε 6 μήνες το πήγε πίσω στο Βέλγιο και το πούλησε διότι δεν μπορούσε να το κυκλοφορήσει στην Ελλάδα με τις Βελγικές πινακίδες χωρίς να βγάλει Ελληνικές (και δεν μπορούσε καν να το κυκλοφορήσει στην Αθήνα, καθότι diesel, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία ) και δεν είχε σκοπό να πηγαίνει κάθε 6 μήνες ταξίδι στην Ιταλία με το αυτοκίνητο προκειμένου να διατηρήσει τις Βέλγικες πινακίδες.
ΞΕΝΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ