-
Αδη,το 1,6 που το έχω οδηγήσει,μου φάνηκε εντελώς ψόφιο
Και ήτανε τάχα μου και πειραγμένο -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Αδη,το 1,6 που το έχω οδηγήσει,μου φάνηκε εντελώς ψόφιο
Και ήτανε τάχα μου και πειραγμένομπας και ηταν ασχημα πειραγμενο?
το κουπε παει σβελτα σαν 1,6, απλα κανει θορυβο ψηλα...
μεγαλο μειονεκτημα η αναρτηση...λες και την εκανε αμερικανος...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Αδη,το 1,6 που το έχω οδηγήσει,μου φάνηκε εντελώς ψόφιο
Και ήτανε τάχα μου και πειραγμένομπας και ηταν ασχημα πειραγμενο?
το κουπε παει σβελτα σαν 1,6, απλα κανει θορυβο ψηλα...
μεγαλο μειονεκτημα η αναρτηση...λες και την εκανε αμερικανος...
Υποτίθεται ότι πήγαινε γρηγορότερα από πρίν,σύμφωνα με τα λεγόμενα του ιδιοκτήτη του
Τό πήραμε και στήν πίστα (ένα Σαββάτο βράδυ-κάποιοι θα το θυμούνται) όπου αγόρασε όλα-μά όλα τα οικόπεδα -
και πιστα...χοχοχοχοοχοχ
σιγουρα δεν ειναι για κει...
οχι οτι με χαλαει η 147, αλλα να θαβουμε και τις περιπου καλες προσπαθειες...
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Αδη,το 1,6 που το έχω οδηγήσει,μου φάνηκε εντελώς ψόφιο
Και ήτανε τάχα μου και πειραγμένομπας και ηταν ασχημα πειραγμενο?
το κουπε παει σβελτα σαν 1,6, απλα κανει θορυβο ψηλα...
μεγαλο μειονεκτημα η αναρτηση...λες και την εκανε αμερικανος...
Υποτίθεται ότι πήγαινε γρηγορότερα από πρίν,σύμφωνα με τα λεγόμενα του ιδιοκτήτη του
Τό πήραμε και στήν πίστα (ένα Σαββάτο βράδυ-κάποιοι θα το θυμούνται) όπου αγόρασε όλα-μά όλα τα οικόπεδαεγω πιστευα πως εστριβε σχετικα καλα, δεδομενου οτι ειναι χιουνται
μιλαμε για το τελευταιο, ετσι; οχι για κανα s coupe ..αυτον δε νομιζω να τον πολυ-νοιαζει αυτο που λες βεβαια..
ουτε τρεχει, ουτε θα πιεσει το αυτοκινητο για κατι παραπανω..
γενικα ειναι το ιδανικο ατομο να τον εχεις για.. ταξιτζη
αρκει να μη βιαζεσαι -
για να στριψεις γρηγορα και χωρις να παει η ψυχη σου στη κουλουρη θες πιο σκληρη αναρτηση...και το πισω μερος ελαφραινει αρκετα σε γρηγορη στροφη...
-
Ναί,βέβαια για το τελευταίο μοντέλο μιλάω
Αλλά
Οταν λέω ότι στήν πίστα αγόρασε οικόπεδα (ένα πολύ άσχημο μάλιστα,που παραλίγο να στοιχίσει),δέν μπορώ να ξέρω και τί έκανε ο οδηγός του
λίγοι ήτανε οι γύροι,ούτε μπήκα σάν συνοδηγός του να δώ,καί το παιδί ήτανε πρώτη φορά στήν πίστα
οπότε,όχι ότι σώνει και καλά το αυτοκίνητο έφταιγε
-
Αν μιλάμε για 'ΜΟΥΡΗ' παμε στο σκουνταϊ χωρις κουβέντες, του βάζεις το Τ μπροστά μαζι με κανα 2 σίτες και το κάνεις τουμπανο. Μετα φορτώνεις αράδα καθημερινά γκομενάκια ala fast and furius και το παιζεις και τυμπανιστής. Εχει φτιαχτει γι αυτο ακριβως το λογο καγκουρικο απο μαμα, kotestsi απο κούνια**.**
-
Kι ομως πως ειμαι σιγουρος οτι αν το συγκεκριμενο design προερχοταν απο BMW,Alfa romeo κτλ ολοι θα το εκθειαζαν?Για να δανειστω και τη φραση του funkyreverent
'Η λιτη και αερινη σιλουετα που απαρνειται τις συγχρονες επιταγες του Marketing,εμπνευσμενο απο την πλουσια ιστορια της φιρμας συναμα δειχνει και το δρομο στα μελλοντικα κουπε της Alfa Romeo/BMW/Audi...' -
Ποιο Χιουνται.... (οχι γιατι ειναι Χιουνται, μην παρεξηγηθω)
147.-(Εχω αρχισει τελευταια να σκεφτομαι σοβαρα, οταν αλλαξω το Φοκους, να χτυπησω μια 147 2.0 που θα 'ναι τοτε στον post-death ρογχο - φουλ εκπτωση να ικανοποιησω μια παλια και ανεκπληρωτη επιθυμια)
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Ποιο Χιουνται.... (οχι γιατι ειναι Χιουνται, μην παρεξηγηθω) -
Ναι βρε, το εννοω
Θα μπορουσε η συγκριση να ειναι με Golf, Astra, C4 ακομα και Focus. Παλι Alfa θα ψηφιζα
(απλά το Χιουνται ειναι, αν και κατα τ΄αλλα αξιοπρεπες, ακομα πιο αχρωμο-αγευστο-αοσμο... Οδηγικα και αισθητικα) -
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
μα φυσικα την ιταλιδα καλλονη.
μακραν το καλυτερο στην κατηγορια του.ακου κει χιουνται..
ημαρτον δηλ..147 μάλλον θα διάλεγα (άν ήταν η πρό φέις-λίφτ δέν θα έβαζα το 'μάλλον')
Το Χιουντάι πρέπει να είναι πολύ υποστροφικό,έτσι δέν είναι;Πάμε πάλι: το παιδί ενδιαφέρεται ΜΟΝΟ για μούρη. Το Χιουντάι, παρότι Χιουντάι, πουλάει μούρη αρκετά καλά. Τι να την κάνει την 147? Δεν κάνει ΜΟΝΟ για μούρη.
Χθες ήμουν στο αυτοκίνητο με μια φίλη άσχετη από αυτοκίνητα, και με προσπερνάει ένα Xιουντάι Κουπέ που ο τύπος είχε βάλει για σήμα το 'T' της αμερικανικής έκδοσης Tiburon, αντί για το 'Η' της Χιουντάι. Ψάρωσε η κοπέλα, μου λέει 'Τι αμαξάρα είναι αυτή?'
χιουνται παιρνουν ολοι οι καγκουρες που νομιζουν οτι κατι εχουν.
ξερω πολλους απο δαυτους.κ μονο παντως που τολμησαμε να συγκρινουμε αλφα με χιουνται αποτελει ιεροσυλια.
αν ειναι δυνατον να συγκρινουμε την αμελι με την γερασιμιδου?Με καλυψες Νασο...
Να παρει την σειρα ενα μπεμβε να πουλαει και μουρη...
Ελεος.... -
Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
μα φυσικα την ιταλιδα καλλονη.
μακραν το καλυτερο στην κατηγορια του.ακου κει χιουνται..
ημαρτον δηλ..147 μάλλον θα διάλεγα (άν ήταν η πρό φέις-λίφτ δέν θα έβαζα το 'μάλλον')
Το Χιουντάι πρέπει να είναι πολύ υποστροφικό,έτσι δέν είναι;Πάμε πάλι: το παιδί ενδιαφέρεται ΜΟΝΟ για μούρη. Το Χιουντάι, παρότι Χιουντάι, πουλάει μούρη αρκετά καλά. Τι να την κάνει την 147? Δεν κάνει ΜΟΝΟ για μούρη.
Χθες ήμουν στο αυτοκίνητο με μια φίλη άσχετη από αυτοκίνητα, και με προσπερνάει ένα Xιουντάι Κουπέ που ο τύπος είχε βάλει για σήμα το 'T' της αμερικανικής έκδοσης Tiburon, αντί για το 'Η' της Χιουντάι. Ψάρωσε η κοπέλα, μου λέει 'Τι αμαξάρα είναι αυτή?'
χιουνται παιρνουν ολοι οι καγκουρες που νομιζουν οτι κατι εχουν.
ξερω πολλους απο δαυτους.κ μονο παντως που τολμησαμε να συγκρινουμε αλφα με χιουνται αποτελει ιεροσυλια.
αν ειναι δυνατον να συγκρινουμε την αμελι με την γερασιμιδου?Με καλυψες Νασο...
Να παρει την σειρα ενα μπεμβε να πουλαει και μουρη...
Ελεος....μωρ' θα την επαιρνε χαλαρα, αλλα ειναι ακριβη...
-
Honda Civic 5dr 1.4 αφού δε τον ενδιαφέρουν οι επιδόσεις.
Αλλιώς ας βάλλει κάτι παραπάνω και ας πάρει MX5
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Kι ομως πως ειμαι σιγουρος οτι αν το συγκεκριμενο design προερχοταν απο BMW,Alfa romeo κτλ ολοι θα το εκθειαζαν?Για να δανειστω και τη φραση του funkyreverent
'Η λιτη και αερινη σιλουετα που απαρνειται τις συγχρονες επιταγες του Marketing,εμπνευσμενο απο την πλουσια ιστορια της φιρμας συναμα δειχνει και το δρομο στα μελλοντικα κουπε της Alfa Romeo/BMW/Audi...'Με όλο το σεβασμό Omikrone3 αλλά δεν γίνεται ένα σχέδιο σαν και αυτό να εχει προέρθει απο ευρωπαϊκή φίρμα. Φωνάζει απο μακριά οτι είναι ανατολίτης ο χιουνταϊ. Ειναι ενα σχεδιο που προσπαθεί να πείσει ότι το συνολικό όχημα είναι σπορ. Προσανατολισμένο στην υπερβολή και τον εντυπωσιασμό.
Σχέδιο που δε κρατάει στο χρόνο και δεν εχει ιδιαίτερο στυλ. -
Το προηγούμενο coupe ναι, το σημερινό όχι. Είναι σύγχρονο σχέδιο. Ίσως δεν είναι τόσο ευρωπαϊκό, αλλά φέρνει σε coupe από την Ιαπωνία (πχ Supra, S2000, Celica κλπ).
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Kι ομως πως ειμαι σιγουρος οτι αν το συγκεκριμενο design προερχοταν απο BMW,Alfa romeo κτλ ολοι θα το εκθειαζαν?Ναι θυμάμαι τις 'εκθειαστικές' ( ) κριτικές για τις καινούριες BMW
Το καινούριο coupe δεν είναι άσχημο είναι όμως ασχημότερο από την 147. Αλλά το θέμα μας δεν είναι ο σχεδιασμός αλλά η 'μούρη' του κάθε μοντέλου.Άρα κανένα από τα δύο. την 147 διότι όπως είπα και νωρίτερα είναι ιταλική (ή αλλιώς δεν είναι γερμανική), χαλάει εύκολα και είναι 'αργή'. Το coupe διότι εκτός από τα προηγούμενα είναι και Χιουντάι...(:slap:)
Αν θέλει να πουλάει μούρη θα πάρει Audi, BMW, Mercedes κλπ, αν δεν έχει τα λεφτά ας πάρει μια μεγάλη μηχανή.
Πάντως κάτι Tigra που διάβασα παραπάνω αν και ημίμετρα σε σχέση με το real thing, κυκλοφορούν λιγότερο από ένα hatchback άρα ας κοιτάξει προς τα κει... -
Εμένα μου αρέσει εμφανισιακά το Χιουντάι πάντως.Αλλά,η εμφάνιση δέν θα ήτανε ουδέποτε το πρώτο κριτήριο αγοράς αυτοκινήτου για μένα
-
Μα γιατί δεν παίρνει την Α150 που έχει και το αστέρι μπροστά να ξεμπερδεύει; Έχει και χώρους....
Alfa Romeo 147 vs.. Hyundai coupe..