Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΣΚΟΥΡΙΑ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΣΚΟΥΡΙΑ
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    26
    1334
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Το θέμα ενώθηκε με παλαιότερο [moderator]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostasv6 last edited by

        Pisteuw pws an tripseis thn skourgia, meta peraseis thn epifaneia me statheropoihth skourias kai keri den tha exeis provlhma, edw sthn aglia pou ola ta autokinhta ypoferoun apo skouria etsi ta swzoune.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          sirgus last edited by

          Ο χρήστης LOLIS έγραψε:
          Θελω τα φψτα σας στο εξης θεμα
          Εχω ενα peugeot 106 και εχει εμφανισει ιχνη σκουριας στα ψαλιδια
          και στον αξονα.
          Βεβαια τιποτα σπουδαιο απλα επιφανειακα αλλα επειδη με χαλαει σκεφτομαι να το περασω με HAMMERITE πιστευετε οτι θα γινει δουλεια η θα υπαρχει κανενα προβλημα που τωρα δεν μπορω να σκεφτω;

          δεν ξέρω αλλά όταν ακούω HAMMERITE αμέσως μου έρχεται στο μυαλό κάγκελο εξοχικού σπιτιού και τον Ελληνάρα με την φανελίτσα να το βάφει κάθε καλοκαίρι.

          Με λίγα λόγια υπάρχουν προιόντα πολύ καλύτερα και σαφώς ο μάστερ εδώ είναι ένας

          BIT!

          Ξέρει πολλά και ένα απλό βήμα είναι ένα καλό αστάρι και μετά βάψιμο.

          Ακόμα καλύτερα και πιο ακριβό είναι εποξικό αστάρι.

          εγώ ένα της sikkens που έχω μέχρι στιγμής όλα οκ

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • B
            bit last edited by

            πράγματι αν κάποιος έχει σκοπό να τρίψει και να αφαιρέσει όλη την σκουριά καλύτερα να χρησιμοποιήσει κάτι που να απευθύνεται καθαρά σε αυτοκίνητα και σε εφαρμογή πάνω σε καθαρή λαμαρίνα. Το hammarite έχει και αυτό την χρήσιμοτητά του, πχ όταν θες να βάψεις πάνω σε σκουριά (για κάποιον λόγο).

            Αν βρει κάποιος που πωλείται η πλήρης γκάμα των προϊόντων της hammerite ας μου πει γιατί θέλω να κάνω κάτι δοκιμές. Η ελληνική αγορά τελικά είναι για τα μπάζα, δε βρίσκεις τπτ που να αξίζει. Μόνο την σαβούρα προωθούν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sirgus last edited by

              συνεχίζουμε εδώ καλύτερα?

              http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=2451

              λουκετάκι εδώ τώρα που είναι νωρίς?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Η σκουριά συνήθως χτυπάει στα κρυφά μέρη, όπως θόλοι, πατώματα,φρύδια, και γενικά σε σημεία που μαζεύεται και παραμένει η λάσπη απο τους βρεγμένους δρόμους, η παραμένουσα υγρασίς σιγά-σιγά τρώει τα προστατευτικά υποστρώματα που έχει βάλει το εργοστάσιο, αν τώρα εκεί καθαριστεί και κολληθεί πρέπει πάλι να προστατευτεί απο την επαφή με το οξυγόνο της ατμόσφαιρας αλλιώς θα σκουριάσει πάλι.

                1ο βήμα. Πολύ καλό στέγνωμα και καθάρισμα απο τα χώματα, τις μπογιές και τα υποστρώματα και τρίψιμο μέχρι να φανεί γυαλιστερή λαμαρίνα.

                2ο βήμα. Αν χρειάζεται κόλλημα το κολλάμε, συνήθως αυτό δεν αρκεί και χρειάζεται άλλο κομμάτι απο επάνω ή ακριβώς κομμένο στα μέτρα του παληού κομματιού που αφαιρέθηκε. Η συγκόλληση γίνεται είτε με οξυγόνο και κόλληση με σύρμα, είτε με οξυγόνο και μπρουτζοκόλληση έιτε με MIG.

                3ο βήμα. Αν η επιφάνεια που επισκευάσαμε είναι εξωτερική και εμφανής στοκάρουμε με σιδηρόστοκο και τον τρίβουμε, ασταρώνουμε, στοκάρουμε με στόκο σπάτουλας, τρίβουμε με νερό και ντουκόχαρτο 320, στοκάρουμε με στόκο πιστολιού, τρίβουμε μα ντουκόχαρτο 400άρι και βάφουμε. Αν το σημείο είναι κρυφό και δεν φαίνεται ασταρώνουμε με αστάρι αυτοκινήτου για υπόστρωμα όχι απλό για επιφάνειες για βάψιμο και στην συνέχεια βάφουμε, μετά το βάψιμο περνάμε ένα παχύ στρώμα υπόστρωμα σαν τσίχλα είναι αλλά στεγνώνει, στους εσωτερικούς αρμούς βάζουμε αρμόκολλα, νομίζω το νούμερο της είναι 310, φροντίζουμε βέβαια όταν καθαρίζουμε το πληγωμένο σημείο να καθαρίσουμε ότι εμποδίζει το νερό απο τις βροχές να φεύγει, την ζημιά την κάνει η παραμένουσα υγρασία, πχ οι πόρτες στο κάτω μέρος έχουν τρύπες για να φεύγουν τα νερά που περνάνε απο τα τζάμια, αν φράξουν αυτές η πόρτα θα σκουριάσει, το ίδιο συμβαίνει και στα υπόλοιπα μέρη που είναι εκτεθειμένα, πχ στο πίσω μέρος των εμπρός φτερών και στο εμπρός μέρος των πίσω φτερών. Να προτιμάτε προιόντα της BODY, είναι Ελληνικά και απο τα καλύτερα στον κόσμο, πολλά προιόντα των άλλων μεγάλων εταιριών τα φτιάχνει φασόν η BODY, όλα τα προιόντα αυτοκινήτου θα τα βρείται στα μαγαζιά που πουλάνε χρώματα για αυτοκίνητα, μην χρησιμοποιείται οικιακά προιόντα δεν είναι κατάλληλα για τα αυτοκίνητα, δεν είναι σχεδιασμένα για το περιβάλλον του δρόμου με τα λάδια, τα αλάτια, τις πίσσες, το καυσαέριο που κάθεται στην άσφαλτο με την βροχή και περιέχει θείο που τρώει τα σίδερα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • B
                  bit last edited by

                  Πολύ ωραία δημοσίευση. Αλλά να προσθέσω το παρακάτω link γιατί παρεξηγήθηκα
                  http://www.hammerite-automotive.com

                  Η body είναι πράγματι πολύ καλή εταιρία. Χρησιμοποιώ αρκετά τους στόκους φινιρίσματος.
                  21 Quadra από αρμόκολλες τι έχεις χρησιμοποιήσει; Έψαχνα για 2 συστατικών αλλά η 3M τις βγάζει μόνο για χρήση με ειδικό πιστόλι ψεκασμού. Έχεις κάτι άλλο να προτείνεις;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 2 / 2
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr