Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επρεπε να σταματήσουν το Baldacci ?
    1. Home
    2. Ράλι Ακρόπολις
    3. Επρεπε να σταματήσουν το Baldacci ?
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Ράλι Ακρόπολις
    16
    36
    95
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kkot last edited by

      Ο χρήστης nass έγραψε:
      KOK-λάστιχο δηλαδή...

      ΚΟΚ- με κρίση, καλύτερα. Ναι μεν ο κανόνας πρέπει να είναι κανόνας αλλά εδώ δεν μιλάμε για μια καθημερινή περίπτωση αλλά μια ειδική περίπτωση που έτσι πρέπει να αντιμετωπισθει. Αυτό άλλωστε συμβαίνει και στην καθημερινή μας ζωή δεν σας έχει τύχη να σας σταματίσει περιπολικό και να σας την 'χαρίσει' ??? Βλέπεις, κρίνεις και πράτεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        friar last edited by

        Δικαιοσύνη είναι η εφαρμογή του Νόμου μετριασμένη με επιείκεια, όσον δεν αδικεί τους δίκαιους.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • N
          nass last edited by

          Βασικά απευθύνομαι στον kacey και στους άλλους φίλους που ήταν φανατικά υπέρ του 'ΝΑΙ' στο να σταματήσει η οργάνωση το Loeb.

          Οσο για το αν είναι ασφαλές να είσαι χωρίς πίσω προφυλακτήρα... Ακόμα και εκεί μπορεί να τεθεί θέμα ασφάλειας. Πχ. σταματά στο φανάρι, πάει ένας πεζός να περάσει ανάμεσα στα αυτοκίνητα και καίει το πόδι του στην εξάτμιση (που κανονικά καλύπτεται από τον προφυλακτήρα). Απίθανο ? Γιατί, το να πηγαίνει με 2.5 ρόδες ένα αυτοκίνητο το βλέπουμε συχνά ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • F
            friar last edited by

            Κακώς ο πεζός θα πάει να περάσει 'ανάμεσα' στα αυτοκίνητα σε οιανδήποτε περίπτωση. Να περάσει από την διάβαση πεζών.

            Επουσιώδης έλλειψης, να πάρει μία μικρή ποινή και να συνεχίσει.

            Αλήθεια είχε πουθενά φανάρια στην διαδρομή????

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              kacey last edited by

              @ nass

              μπορω να πω οτι μου φαινεται λιγο τραβηγμενο το να του κοψουν τον αγωνα για τον προφ. Η περιπτωση του Λοεμπ οπως καταλαβαινεις δεν εχει καμμια σχεση με την περιπτωση αυτη, οσον αφορα το ουσιαστικο κομματι (αν ηταν επικινδυνος). Αν τωρα ο ΚΟΚ λεει οτι ενα αυτοκινητο δεν μπορει να κινειται στον δρομο χωρις προφυλακτηρα (εγω να σου πω την αληθεια αυτο δεν το ειχα υπ'οψιν, και ξερεις ποσο τον ψαχνω τον ΚΟΚ), μπλεκει το πραγμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tt last edited by

                Η αστυνομία έπρεπε να εφαρμόσει τον ΚΟΚ, στο μέτρο που τον εφαρμόζει στην υπόλοιπη χώρα. Δεν εννοώ ούτε χαλαρά και ανεκτικά ούτε όμως με την αυστηρότητα του γράμματος του νόμου.

                Να αναφερθούμε στους νόμους και τα άρθρα του ΚΟΚ στο θέμα του Ακρόπολις; Ναι μπορούσε (πιστεύω, πως δεν επιβαλλόταν) να τον σταματήσει, αν έκρινε πως το αυτοκίνητο είναι επικίνδυνο για το πλήρωμα ή για τους υπόλοιπους χρήστες της οδού. Στην περίπτωση του Loeb, η διαπίστωση της επικινδυνότητας ήταν άμεση και προφανής.

                Το θέμα που με απασχολεί σε όλες τις περιπτώσεις τήρησης και ερμηνείας των κανονισμών, είναι άλλο. Ο θαυμασμός μου προς τους αγωνιζόμενους δεν εξαντλείται στις ικανότητες (σωματικές, ψυχικές), που στρίβουν δίπλα στους γκρεμούς. Θαυμάζω επίσης (σε όλους τους αγωνιζόμενους) τη γενναιότητα να πουν από μόνοι τους «το παιγνίδι τελείωσε», χωρίς να μεταφέρουν ψευτοδιλήμματα της συμφοράς στην αστυνομία (θα με σταματήσει;), στους συναθλητές τους (θα κάνει ένσταση;) ή στους αγωνοδίκες (θα με κόψει;).

                Έπρεπε ο Baldacci, αγαπητέ Νάσο και φίλοι, να φέρει το αυτοκίνητο σε κατάσταση να μην παραβαίνει τους κανονισμούς (όπως και οι υπόλοιποι αγωνιζόμενοι) και να φύγει με την ποινή του από το SP, με το κεφάλι ψηλά! Το θέμα για εμένα είναι πως δεν τον παραδέχομαι για αυτό που έκανε (αυτός και η ομάδα του). Το ίδιο για το Loeb. Και δεν έχω προβλήματα του τύπου δεν πηγαίνω το Loeb, αλλά το Solberg π.χ.

                Γιατί να ασχοληθούμε με το αν η αστυνομία αντιμετώπισε σωστά την ευθύνη που της μετέφερε ο Baldacci (τη δική του ευθύνη!!!) και με τις απαντήσεις να αξιολογούμε τους υπόλοιπους αν αγαπούν τους αγώνες ή είναι κρυόκωλοι; Δεν το καταλαβαίνω!

                Προφανώς δεν τα βάζω μαζί σου ούτε με κανένα άλλο φίλο του forum.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • N
                  nass last edited by

                  tt, το θέμα για το Baldacci το έθεσε όχι για άλλο λόγο, αλλά σαν αντιδιαστολή με το παρόμοιο θέμα με το Loeb. Και για να δείξω πως όλοι στην Ελλάδα είμαστε υπερ της ελαστικής εφαρμογής των νόμων -55% ψήφισαν πως έπρεπε να σταματήσουν το Loeb αλλά 93% πως δεν έπρεπε να σταματήσουν το Baldacci, παρότι και οι δύο παρέβαιναν τον ΚΟΚ.

                  Κατά τ΄ άλλα ο Baldacci έπαιξε και έχασε: προτίμησαν στο service να αλλάξουν άλλα ανταλλακτικά και να μη φάνε καπέλο, παρά να βάλουν τον προφυλακτήρα. Ας πρόσεχαν, αυτοί είναι οι κανόνες -και φτηνά τη γλύτωσε, σε βεβαιώνω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    apr last edited by

                    ΝΑΣΣΟΟΟΟ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΣΠ , ΘΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑΝ ΜΠΑΤΣΑΚΟ ΑΓΚΑΖΕ , ΚΑΙ ΟΠΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΘΡΕΤΕ Η ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΚΟΥΡΟ ΦΙΛΜ (ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ )ΣΤΑ ΠΙΣΩ ΤΖΑΜΙΑ ΘΑ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΦΩΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ . ΟΕΕΟ ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Εχουν ανοίγματα από τα οποία μπορείς να δεις το εσωτερικό του αυτοκινήτου άρα τζίφος -οεο

                      APR, με παρεξήγησες. Στην περίπτωση του Loeb ψήφισα 'ναι' διότι θα ήταν τραγικό για το Ακρόπολις και το WRC να πεθάνει κάποιος άνθρωπος από τη ζάντα του Loeb. Στην περίπτωση του Baldacci ψήφισα 'όχι' διότι δεν θεωρώ πως ετίθετο θέμα ασφάλειας. Ωστόσο δεν μπορώ να μην επισημάνω πως με τις παραπάνω ψήφους, όπως και οι περισσότεροι, που ψήφισαν αντίστοιχα με μένα, παραδέχομαι πως ο ΚΟΚ είναι μόνο ενδεικτικός και προαιρετικός στην Ελλάδα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        downhill last edited by

                        Πινακίδα είχε;Αν όχι έπρεπε να τον σταματήσουν και να τον γράψουν.Εμένα με είχαν γράψει όταν με του ξαδερφού μου το αυτοκίνητο,το πήγενα για επισκευή επειδή τον είχαν τρακάρει,και δεν είχαμε που να βάλουμε την πινακίδα...

                        My website!
                        https://luz.gr

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Είχε πινακίδα! (είναι σε ξεχωριστό πλαισιάκι από τον υπόλοιπο προφυλακτήρα, και είχε διασωθεί)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            downhill last edited by

                            Τότε δεν το σταμάταγε κανείς.Η πινακίδα είναι σημαντική.

                            My website!
                            https://luz.gr

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              apr last edited by

                              Ο χρήστης nass έγραψε:
                              Εχουν ανοίγματα από τα οποία μπορείς να δεις το εσωτερικό του αυτοκινήτου άρα τζίφος -οεο

                              .

                              ΤΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ Τ.ΕΦΟΡΟΥΣ , ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ Ο ΚΟΚ ΘΕΛΕΙ ΔΙΑΜΠΕΡΕΣ ΤΟ ΟΧΗΜΑ , ΓΙΑ ΟΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΡΕΥΟΜΕΝΟΥ , ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΛΙΣΗ , ΟΕΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Και όμως, ο ΚΟΚ λέει 'να μπορεί κάποιος που στέκεται έξω από το όχημα να δει τους επιβαίνοντες σε αυτό' Που με τα ανοίγματα είναι ΟΚ. Οπότε μάλλον από υπερβάλλοντα ζήλο του 'οργάνου' τη φάγατε... (απίστευτοι οι τύποι)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  cdl last edited by

                                  Ο χρήστης APR έγραψε:
                                  ...ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ Ο ΚΟΚ ΘΕΛΕΙ ΔΙΑΜΠΕΡΕΣ ΤΟ ΟΧΗΜΑ , ΓΙΑ ΟΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΡΕΥΟΜΕΝΟΥ , ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΛΙΣΗ , ΟΕΟ

                                  Για τα αυτοκίνητα όμως που έχουν εκ κατασκευής σούπερ φυμέ τζάμια και αυτό είναι ΔΗΛΩΜΕΝΟ στην άδεια κυκλοφορίας (όπως γίνεται και για τις ηλιοροφές), η Αστυνομία δεν μπορεί να σε γράψει. Εκεί δέν ισχύει η 'διαπερατότητα όρασης' ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    apr last edited by

                                    ΙΔΟΥ Η ΑΠΟΡΙΑ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      theofilos-fagadakis last edited by

                                      Μαλλον δεν ειναι ασχετο,μηπως εχει κανεις σε video το κομματι απο τους αμαν,αυτο που περναει ο κανακης κτεο το'εργαλειο'?,αν το εχει κανει ας το βαλει γιατι δεν το βρισκω μπας και ερθουμε ποτε στην ελληνικη πραγματικοτητα.ευχαριστω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 2 / 2
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr