-
Σχετικά με το παγκόσμιο των επόμενων χρόνων, η τρέχουσα 'ιδέα' στη FIA φαίνεται να είναι:
ο Παγκόσμιο του 2007 με 6-7 αγώνες μέχρι το Μάιο-Ιούνιο (ίσως το Ακρόπολις εκεί, μπορεί και να κλείνει τη χρονιά)
ο Παγκόσμιο του 2007-2008 με ~15 αγώνες, διαφορετικούς από αυτούς του προηγούμενου.
Οπότε σε 1.5 χρόνο, μέχρι τον Ιούνιο του 2008 γίνονται 22 διαφορετικοί αγώνες, μεταξύ των οποίων και οι υποψήφιοι (Ιορδανία, Ν. Αφρική, Νορβηγία, Πορτογαλία). Τότε πέφτει και η κρησάρα και το παγκόσμιο 2008-2009 έχει 14 ή και 12 αγώνες.
Αρα ίσως τα επόμενα 2 χρόνια έχουμε ένα μόνο Ακρόπολις!
-
Σχετικά με το παγκόσμιο των επόμενων χρόνων, η τρέχουσα 'ιδέα' στη FIA φαίνεται να είναι:
ο Παγκόσμιο του 2007 με 6-7 αγώνες μέχρι το Μάιο-Ιούνιο (ίσως το Ακρόπολις εκεί, μπορεί και να κλείνει τη χρονιά)
ο Παγκόσμιο του 2007-2008 με ~15 αγώνες, διαφορετικούς από αυτούς του προηγούμενου.
Οπότε σε 1.5 χρόνο, μέχρι τον Ιούνιο του 2008 γίνονται 22 διαφορετικοί αγώνες, μεταξύ των οποίων και οι υποψήφιοι (Ιορδανία, Ν. Αφρική, Νορβηγία, Πορτογαλία). Τότε πέφτει και η κρησάρα και το παγκόσμιο 2008-2009 έχει 14 ή και 12 αγώνες.
Αρα ίσως τα επόμενα 2 χρόνια έχουμε ένα μόνο Ακρόπολις!
-
Σχετικά με το παγκόσμιο των επόμενων χρόνων, η τρέχουσα 'ιδέα' στη FIA φαίνεται να είναι:
ο Παγκόσμιο του 2007 με 6-7 αγώνες μέχρι το Μάιο-Ιούνιο (ίσως το Ακρόπολις εκεί, μπορεί και να κλείνει τη χρονιά)
ο Παγκόσμιο του 2007-2008 με ~15 αγώνες, διαφορετικούς από αυτούς του προηγούμενου.
Οπότε σε 1.5 χρόνο, μέχρι τον Ιούνιο του 2008 γίνονται 22 διαφορετικοί αγώνες, μεταξύ των οποίων και οι υποψήφιοι (Ιορδανία, Ν. Αφρική, Νορβηγία, Πορτογαλία). Τότε πέφτει και η κρησάρα και το παγκόσμιο 2008-2009 έχει 14 ή και 12 αγώνες.
Αρα ίσως τα επόμενα 2 χρόνια έχουμε ένα μόνο Ακρόπολις!
-
Αυτό σηκώνει συζήτηση, το έκανα νέο θέμα!
-
ΩΡΑΙΑ ΛΟΙΠΟΝ! ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΦΕΤΟΣ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΓΙΑ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ! ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΟΣΜΟΣ!!! ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΟΙ 2 ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ???
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΣΤΟ WRC!!!
ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΑΣΧΗΜΗ ΕΙΚΟΝΑ ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ, ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΥΑΛΑ!!!!!!!!!, ΤΗΝ ΚΑΤΣΑΜΕ ΤΗ ΒΑΡΚΑ!!! -
§
Και ότι σκεφτόμουν να το συζητήσουμε...
Είχε αναφερθεί ότι το WRC θα διοργανώνεται από τέλος καλοκαιριού μέχρι την αρχή του επομένου (ή κάτι τέτοιο) και ότι αντί για πρωταθλήματα 2008, 2009, 2010 θα γίνουν πρωταθλήματα 2008/2009, 2009/2010 κ.ο.κ. (εκτός του mini-2007)
Ο χρήστης nass έγραψε:
ο Παγκόσμιο του 2007 με 6-7 αγώνες μέχρι το Μάιο-Ιούνιο (ίσως το Ακρόπολις εκεί, μπορεί και να κλείνει τη χρονιά)Ποιοί μπορεί να είναι αυτοί οι αγώνες;
Ας εξαιρέσουμε την Ιαπωνία και την Αυστραλία που έχουν κάποια προβλήματα χρηματοδότησης ( ; ), και την Κύπρο και την Τουρκία λόγω σκληρότητας.Θα στοιχημάτιζα ότι θα είναι σίγουρα Μόντε Κάρλο, Σουηδία, Φινλανδία, Γαλλία, Ισπανία, Αγγλία, και ακόμα ένας-δύο αγώνες που πιθανόν να είναι εκτός Ευρώπης (π.χ. Ν.Ζηλανδία, τι στο καλό, παγκόσμιο είναι όχι ευρωπαϊκό)...
Συνεπώς, το Ακρόπολις είναι αμφίβολο...
ο Παγκόσμιο του 2007-2008 με ~15 αγώνες, διαφορετικούς από αυτούς του προηγούμενου.
Θα έλεγα ότι είναι δύσκολο κλασικοί -ευρωπαϊκοί- αγώνες να μην διεξαχθούν... Δεν είναι να το αποκλείει κανείς αλλά...
Για να χωρέσει το Ακρόπολις εκεί μου φαίνεται ότι θα πρέπει να γίνει προσπάθεια...
Οπότε σε 1.5 χρόνο, μέχρι τον Ιούνιο του 2008 γίνονται 22 διαφορετικοί αγώνες, μεταξύ των οποίων και οι υποψήφιοι (Ιορδανία, Ν. Αφρική, Νορβηγία, Πορτογαλία). Τότε πέφτει και η κρησάρα και το παγκόσμιο 2008-2009 έχει 14 ή και 12 αγώνες.
21 αγώνες δλδ:
[list=1:2i746wsk]
[:2i746wsk]Africa ( Kenya ; )[/2i746wsk]
[:2i746wsk]Argentina[/2i746wsk]
[:2i746wsk]Australia[/2i746wsk]
[:2i746wsk]Cyprus[/2i746wsk]
[:2i746wsk]Finland[/2i746wsk]
[:2i746wsk]France[/2i746wsk]
[:2i746wsk]Germany[/2i746wsk]
[:2i746wsk]Great Britain[/2i746wsk]
[:2i746wsk]Greece[/2i746wsk]
[:2i746wsk]Ireland ( ; )[/2i746wsk]
[:2i746wsk]Italy[/2i746wsk]
[:2i746wsk]Japan[/2i746wsk]
[:2i746wsk]Jordan[/2i746wsk]
[:2i746wsk]Mexico[/2i746wsk]
[:2i746wsk]Monte Carlo[/2i746wsk]
[:2i746wsk]New Zealand[/2i746wsk]
[:2i746wsk]Norway[/2i746wsk]
[:2i746wsk]Portugal[/2i746wsk]
[:2i746wsk]Spain[/2i746wsk]
[:2i746wsk]Sweden[/2i746wsk]
[:2i746wsk]Turkey[/2i746wsk][/list2i746wsk]Αρα ίσως τα επόμενα 2 χρόνια έχουμε ένα μόνο Ακρόπολις!
Πολύ πιθανόν...
§
-
kubiak, τα γράφω όπως τα άκουσα από FIA-τζή: όσοι αγώνες είναι στους 6-7 του πρώτου μισού του 2007, δεν θα είναι στους 15 του 2007-2008...
Τέλος πάντων, ένα σχέδιο είναι αυτό...
Η βασική ιδέα είναι το ό,τι το WRC μετατρέπεται σε 'χειμερινό'.
-
Για να μην συμπίπτει σε μεγάλο βαθμό με την F1 φαντάζομαι!
Αρα πάλι θέμα marketing.
Γνώμη μου ειναι οτι το έχουν παραχέσει με το θέμα του marketing και θα δούμε κάποια άλλη μορφή αγώνων να αποκτάει δημοτικότητα!
-
Καλά το φαντάζεσαι
Η πλάκα είναι πως αυτός που μου τα ΄λεγε δεν πιστεύει πως θα δουλέψει το κόλπο
-
Μπάχαλο θα γίνει πάντως.......
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
kubiak, τα γράφω όπως τα άκουσα από FIA-τζή: όσοι αγώνες είναι στους 6-7 του πρώτου μισού του 2007, δεν θα είναι στους 15 του 2007-2008...Τέλος πάντων, ένα σχέδιο είναι αυτό...
Η βασική ιδέα είναι το ό,τι το WRC μετατρέπεται σε 'χειμερινό'.
EΠΕΙΔΗ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ,ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΙΝΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ 2007 ΚΑΙ ΘΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ 2007-2008.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Όπως το αντιλαμβάνομαι, θα κοιτάξουν να κάνουν αγώνες στο Νότιο ημισφαίριο από Οκτώβριο μέχρι Φεβρουάριο και στο Βόρειο ημισφαίριο από Μάρτιο μέχρι Ιούνιο.
Για να έχουν καλοκαίρι συνέχεια και να αποφεύγουν όσους περισσότερους αγώνες F1 γίνεται!
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
kubiak, τα γράφω όπως τα άκουσα από FIA-τζή: όσοι αγώνες είναι στους 6-7 του πρώτου μισού του 2007, δεν θα είναι στους 15 του 2007-2008...
Τέλος πάντων, ένα σχέδιο είναι αυτό...
Η βασική ιδέα είναι το ό,τι το WRC μετατρέπεται σε 'χειμερινό'.
EΠΕΙΔΗ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ,ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΙΝΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ 2007 ΚΑΙ ΘΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ 2007-2008.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Δηλαδή θα έχουμε αγώνα Σεπτέμβριο ή Οκτωβριο?!!!!
-
§
Ο χρήστης nass έγραψε:
kubiak, τα γράφω όπως τα άκουσα από FIA-τζή: όσοι αγώνες είναι στους 6-7 του πρώτου μισού του 2007, δεν θα είναι στους 15 του 2007-2008...ok, κάτι θα έχει ακούσει περισσότερο αυτός (ο maFIA-τζής)...
Τέλος πάντων, ένα σχέδιο είναι αυτό...
Και όπως λέτε (και λέγαμε παλαιότερα), ένα σχέδιο για να μην συμπίπτει με την F1... ( μα καλά, η F1 δεν είναι -κυρίως- τηλεοπτική; )
Η βασική ιδέα είναι το ό,τι το WRC μετατρέπεται σε 'χειμερινό'.
Νot bad, not bad...
Άντε και στα Ελληνικά βουνά με σκούφους, μπουφάν, γάντια, και χωρίς ψυγειάκια (και κανένα ενοικιαζόμενο snowmobile )...§
-
Παιδιά, μπορεί φέτος να μην πήγαν όλα κατ'ευχήν για τον εθνικό μας αγώνα, αλλά επειδή ο θεσμός του παγκοσμίου έχει πρόβλημα ταυτότητας(που το δημιούργησαν στην μετα-ISC εποχή οπου η περιπέτεια αναγκάστηκε να γίνει ριάλιτι ελέω τηλεθέασης) δεν νομίζω οτι έχουν την πολυτέλεια να βγάλουν παραδοσιακούς αγώνες που είναι η 'ραχοκοκκαλιά' του πρωταθλήματος. Αν δηλαδή πρέπει να βγούν κάποια events απο το καλεντάρι, τότε μάλλον κινδυνεύουν οι διοργανώσεις του Μεξικού, της Γερμανίας, της Ιαπωνίας, της Κύπρου και της Τουρκίας.
Φαντάζεστε εσείς WRC χωρίς Ακρόπολις; χωρίς Μόντε; η μήπως χωρίς 1000 λίμνες;
Και στο κάτω κάτω αν ξεκινήσουν να κάνουν συστήματα μια μέσα-μια έξω, το πιθανότερο είναι να καταρρεύσουν τα σχέδιά τους λόγω πολυπλοκότητας, όπως και τότε με την F2 που για ένα χρόνο δε μέτραγε και απο ένας αγώνες (ευτυχως για τις στατιστικές τουλάχιστον, το πήρε και έλληνας μια φορα!). Δεν γίνεται ένα θεσμό που δεν τον αφήνουν να ωριμάσει να προσδώσει καρπούς, ελέω τηλεθέασης όσα λεφτά και αν τον ποτίσουν, ό,τι αλλαγές και αν κάνουν προς την λάθος κατέυθυνση. Εδώ δεν μπορούν να συννενοηθούν για τους κανονισμούς και τις κατηγορίες και βάζουν τα εργοστάσια να ρίχνουν λεφτά σε project αναμφίβολης υποστήριξης στο μέλλον. S2000 και WRC και PWRC και Gr.R τα έχουν κάνει αχταρμά!
-
Σωστα, αχταρμας ειναι η σωστη λεξη. Και υπαρχει λογος για αυτο, δεν υπαρχει ηγεσια στο WRC απο πλευρας FIA. Βασικα για χρονια ο κατοχος της θεσης ειτε ειχε ξεδοντιαστει απο εξουσια, ειτε ηταν λιγος, ειτε ειχε αλλους στοχους και εγραφε τη θεση, ειτε αντιμετωπιζε αλλα προβληματα. Σε καθε περιπτωση εχει χρονια να χαραχθει μια ξεκαθαρη, τεκμηριωμενη στρατηγικη και αυτο φαινεται στην αθλια κατασταση του πρωταθληματος.
Η προσωπικη μου εκτιμηση ειναι οτι το χειμερινο μοντελο θα μεινει στα χαρτια αμεσως μολις αναλαβει ο επομενος προεδρος που θα ειναι ειτε ο Προβερα, ειτε ο οργανωτης του Φιλανδικου ραλι (να με συμπαθατε, ονομα δε θυμαμαι). Ειναι μια κακη ιδεα που κανεις λογικος ανθρωπος δε θα τολμησει να εφαρμωσει.
-
Μακάρι!!!
Α! ο Προβερά πάει για εκεί ε?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Όπως το αντιλαμβάνομαι, θα κοιτάξουν να κάνουν αγώνες στο Νότιο ημισφαίριο από Οκτώβριο μέχρι Φεβρουάριο και στο Βόρειο ημισφαίριο από Μάρτιο μέχρι Ιούνιο.Για να έχουν καλοκαίρι συνέχεια και να αποφεύγουν όσους περισσότερους αγώνες F1 γίνεται!
(υπογράμμιση από εμένα)
Με αυτόν τον τρόπο θα αλλοιωθεί και ο χαρακτήρας αγώνων, όπως το Μόντε Κάρλο και η Σουηδία, που διαμορφώνεται εκτός των άλλων και από το κρύο κλίμα. Black ice στο Μόντε Κάρλο, χιόνια στη Σουηδία. Πριν δύο τρία χρόνια, αν θυμάμαι καλά, υπήρχε προβληματισμός για την επιτυχία του αγώνα στη Σουηδία, εξαιτίας της ποιότητας του χιονιού στις ειδικές.
Συνολικά μου φαίνεται μεγάλη αλλαγή για να έχει επιτυχία ...
-
el-em, η εκτίμηση για το που θα ενταχθεί το Ακρόπολις είναι δική μου, έπρεπε να το είχα ξεκαθαρίσει αυτό. Στα υπόλοιπα νομίζω συμφωνούμε.
Βασικά το WRC έχει όντως πρόβλημα ηγεσίας και ταυτότητας. Είτε με το συγχωρεμένο το Mehta, που ήταν συμπαθέστατος αλλά μάλλον 'λίγος' (βασικά yes-man του Mosley), είτε με το Reggis, που δεν ήξερε που πατούσε και που βρισκόταν, δεν υπήρχε το αντίστοιχο ενός Bernie...
Go_For_Pole, ο άνθρωπος που λες λέγεται Simo Lampinen και είναι μια καλή επιλογή.
tt, σίγουρα θα ληφθούν υπόψη οι ιδιαιτερότητες που αναφέρεις, δεν είναι δυνατό το Σουηδικό να γίνει Ιούνιο ή οι 1000 λίμνες Δεκέμβριο... Ωστόσο για πολλούς αγώνες η ημερομηνία διεξαγωγής δεν έχει μεγάλη σημασία (πχ. Ακρόπολις: άσχημα θα ήταν το Σεπτέμβριο ?)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Βασικά το WRC έχει όντως πρόβλημα ηγεσίας και ταυτότητας. Είτε με το συγχωρεμένο το Mehta, που ήταν συμπαθέστατος αλλά μάλλον 'λίγος' (βασικά yes-man του Mosley), είτε με το Reggis, που δεν ήξερε που πατούσε και που βρισκόταν, δεν υπήρχε το αντίστοιχο ενός Bernie...Τα προβληματα σε πρωτη φαση ειναι αυτα, σε τελικη αναλυση ομως ειναι ακομη πιο πολλα και σοβαροτερα. Ας πουμε λοιπον οτι βρισκεται ανθρωπος σοβαρος και ικανος για να αναλαβει τη θεση.
Πρεπει καταρχην να αποφασισει αν η περιοδος θα ειναι χειμερινη ή θα παραμεινει ως εχει.
Πρεπει να αποφασισει ποσους αγωνες θα δεχτει. Εκει πρεπει σιγουρα να γινει δυσαρεστος με μερικους διοργανωτες αγωνων στους οποιους προφανως δοθηκαν ψευτικες υποσχεσεις και οι οποιοι σπαταλησαν αρκετο χρημα. Επισης θα πρεπει να ισορροπησει τις αναγκες ISC, κατασκευαστων και ιδιωτων.
Πρεπει να αποφασισει ποιους κανονισμους θα ακολουθησει βραχυπροθεσμα και μακροπροθεσμα. Εκει επισης πρεπει να γινει δυσαρεστος με μερικους κατασκευαστες στους οποιους δοθηκαν ψευτικες υποσχεσεις και οι οποιοι σπαταλησαν αρκετο χρημα.
Και τωρα αρχιζουν τα δυσκολα που λιγο πολυ συσχετιζονται με τα προηγουμενα:
Πρεπει να βρει ενα τροπο να βελτιωθει ο λογος εξοδων/προβολη που αυτη τη στιγμη βρισκεται πιο χαμηλα απο τον αντιστοιχο του WTCC (για την F1 δεν τειθεται καν θεμα) με αποτελεσμα να χανονται κατασκευαστες.Πρεπει να βρει ενα τροπο να κανει την διεξαγωγη των αγωνων οικονομικα βιωσιμη. Ετσι οπως ειναι στημενοι οι αγωνες του WRC στοιχιζουν πολλα, νομιζω ολοι το καταλαβαινουμε αυτο, αλλα δυστυχως δινουν ελαχιστες δυνατοτητες στους διοργανωτες για να εχουν εσοδα. Αν δεν αλλαξει αυτο θα δειτε ολο και περισσοτερα ραλι να αντιμετωπιζουν οικονομικα προβληματα. Το καμπανακι ηδη χτυπησε σε Ιαπωνια, Αυστραλια, Νεα Ζηλανδια, ισως και αλλου που δε γνωριζω. Το σιγουρο ειναι οτι για να αλλαξει η κατασταση απαιτουνται ριζικες αλλαγες (υπερδεικες, εισητηριο στις ειδικες) και μια γενικοτερη στροφη σε ενα πιο εμπορικο προσωπο.
Αντικειμενικα ο γριφος ειναι τοσο δυσκολος που δεν νομιζω οτι μπορει να αντιμετωπιστει, ουτε απο τον πλεον αξιο.
WRC 2007-2009