-
Το ελεύθερο φίλτρο μετά απο 2-3 ημέρες που κάνει ο ' εγκέφαλος ' για να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα ( περισσότερος αέρας ) ανεβάζει την κατανάλωση, λίγο μεν αλλά την ανεβάζει, στέλνει περισσότερο καύσιμο αφού διαβάζει περισσότερο αέρα, κυρίως στο τέρμα γκάζι είναι σημαντική η αύξηση της κατανάλωσης.
Το χάρτινο φίλτρο είναι καλύτερο στην κατακράτηση των πολύ μικρών σωματιδίων, ένας κινητήρας χωρίς φίλτρο μέσα στην ΑΘΗΝΑ σε 30.000 χλμ είναι για πέταμα, αυτό σημαίνει ότι αν με το χάρτινο φίλτρο φτάσει αξιοπρεπώς στις 300.000 χλμ με ελεύθερο φίλτρο στα μισά χλμ θα θέλεις κινητήρα τον οποίο θα έχεις ήδη ξαναπληρώσει σαν αξία απο την αύξηση της κατανάλωσης για να πάρεις μπάσο ήχο και 1-3 άλογα και 0.5 kg ροπής απο τις μεσαίες στροφές και επάνω που η κατανάλωση είναι πολύ μεγάλη και αυτό μόνο όταν το φίλτρο σου είναι πολύ καθαρό.
Εγώ έχω το φιλτροκούτι της μάνας του με περισσότερες τρύπες, έτσι έχω τον θόρυβο που θέλω παράλληλα με την προστασία και την οικονομία.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Εγώ έχω το φιλτροκούτι της μάνας του με περισσότερες τρύπες, έτσι έχω τον θόρυβο που θέλω παράλληλα με την προστασία και την οικονομία.
Με αυτό το τρόπο δεν εισάγεις καυτό αέρα απο το χώρο του κινητήρα
Αν ισχύει κάτι τέτοιο το μόνο σίγουρο είναι οτι ρίχνεις την απόδοση άρα πάει περίπατο και η οικονομίαΕπιπλέον με αυτόν τον τρόπο αλλάζεις τις όποιες μελέτες έχουν γίνει για τις πιέσεις που πρέπει να αναπτύσονται κατά την εισαγωγή του αέρα και έως το φιλτροκούτι με αποτέλεσμα........
- να μην εισάγεις την ποσότητα που θες και με τα δυναμικά στοιχεία που θες (πίεση,ταχύτητα,παροχή) καθώς ενώ έχεις δημιουργήσει υποπίεση λόγω ταχύτητας στην εισαγωγή να την μειώνεις αισθητά αμέσως μετά λόγω της διαφοράς πίεσης μετώπης αυτοκινήτου και χώρο κινητήρα συνυπολογίζοντας βέβαια και την υποπίεση απο το μοτέρ!
2)Επιπλέον στις χαμηλές στροφές με αυτόν τον τρόπο μειώνεις την ροπή καθώς ουσιαστικά καταργείς το φιλτροκούτι!
Βέβαια όλα αυτά έχουν να κάνουν και με την κατασκευή που έχει το εργοαστασικό φιλτροκούτι, την θέση της εισαγωγής κτλ.....
Μπορεί δηλαδή η εργοστασιακή λήψη φρέσκου αέρα να μην είναι καλή και με τις τρύπες να βελτιώνεις την παροχή όπου ψηλά να αποδίδει καλύτερα.....το καλοκαίρι όμως με την ζέστη και τον καυτό αέρα που ρουφάς απο το χώρο του μοτέρ?
Πάντα φιλικά και καλοπροαίρετα απο το φτωχό μου το μυαλό σε συνδυασμό με απλές αρχές της μηχανικής ρευστών και κάμποση σκοτούρα βελτίωσης και της δικιάς μου εισαγωγής
-
Πολύ εύστοχες οι παρατηρήσεις σου.
-
Εγω με τη χρηση χοανης BMC παρατηρησα καλυτερη αποκριση στο γκαζι.
Σε οτι αφορα την αποδοση,εχω δυναμομετρηση που δειχνει 6 αλογα αυξηση!!Επειδη αυτο μου ειχε φανει υπερβολικο,εκανα 'δοκιμη' με νορμαλ ST και υπηρχε διαφορα σε ολα τα ανοιγματα,ειδικα ψηλα!
Απο την αλλη ομως αυξηθηκε αισθητα η καταναλωση κι αυτο το ειδα σε ταξιδια που εκανα.Καταργοντας τη χοανη και επιστρεφοντας στο εργοστασιακο φιλτροκουτι,ειδα αυξηση της αυτονομιας στα ιδια επιπεδα που ηταν παλια.
Συμπερασματικα,δεν ξερω αν τελικα αξιζει τοσο πολυ μια χοανη,ακομα κι αν εχεις εξαμιση.Τα κερδη υπαρχουν αλλα το κοστος σε καταναλωση δεν αντισταθμιζει τα οφελη.Απο την αλλη βεβαια το μαμα φιλτρο μου κοστιζει 50ευρω!!!!Ειναι καθαρα θεμα επιλογης οπως φαινεται,
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Τα φίλτρα που είναι φτιαγμένα απο αφρό χρειάζονται τακτικό καθάρισμα και λάδωμα, πχ κάθε 5000 χιλιόμετρα. Αν δεν λαδωθεί δεν κρατάει τίποτα. Υπάρχουν ειδικά λάδια στο εμπόριο, αλλά και ένα απλό 10άρι λάδι την ίδια δουλειά κάνει.ξέρει κάποιος που θα βρω αυτό το ειδικό λάδι για τα φίλτρα αέρος?
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Τα φίλτρα που είναι φτιαγμένα απο αφρό χρειάζονται τακτικό καθάρισμα και λάδωμα, πχ κάθε 5000 χιλιόμετρα. Αν δεν λαδωθεί δεν κρατάει τίποτα. Υπάρχουν ειδικά λάδια στο εμπόριο, αλλά και ένα απλό 10άρι λάδι την ίδια δουλειά κάνει.
ξέρει κάποιος που θα βρω αυτό το ειδικό λάδι για τα φίλτρα αέρος?
τελικά ένα 10άρι λάδι έχει 2 ευρω και το ειδικό λάδι τουλάχιστον 10.
Μην τρελαθούμε τελικά! (αρχίζω και βάζω μυαλό!! )
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Τα φίλτρα που είναι φτιαγμένα απο αφρό χρειάζονται τακτικό καθάρισμα και λάδωμα, πχ κάθε 5000 χιλιόμετρα. Αν δεν λαδωθεί δεν κρατάει τίποτα. Υπάρχουν ειδικά λάδια στο εμπόριο, αλλά και ένα απλό 10άρι λάδι την ίδια δουλειά κάνει.
ξέρει κάποιος που θα βρω αυτό το ειδικό λάδι για τα φίλτρα αέρος?
τελικά ένα 10άρι λάδι έχει 2 ευρω και το ειδικό λάδι τουλάχιστον 10.
Μην τρελαθούμε τελικά! (αρχίζω και βάζω μυαλό!! )
Ειναι σιγουρο πως το 10αρι λαδι (προφανως μιλαμε για υδραυλικο λαδι ετσι? δε γνωριζω να υπαρχει λιπαντικο λαδι με σταθερο SAE 10...) δε θα κανει καποια ζημια στο αφρωδες υλικο του φιλτρου??? π.χ. να το λιωσει???
Για τα φιλτρα γαζας δε νομιζω να υπαρχει προβλημα... -
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Τα φίλτρα που είναι φτιαγμένα απο αφρό χρειάζονται τακτικό καθάρισμα και λάδωμα, πχ κάθε 5000 χιλιόμετρα. Αν δεν λαδωθεί δεν κρατάει τίποτα. Υπάρχουν ειδικά λάδια στο εμπόριο, αλλά και ένα απλό 10άρι λάδι την ίδια δουλειά κάνει.
ξέρει κάποιος που θα βρω αυτό το ειδικό λάδι για τα φίλτρα αέρος?
Μόνο να προσέξεις πολύ τη ποσότητα του λαδιού που θα βάλεις αν το αμάξι έχει hot-wire MAF τα σταγονίδια του λαδιού θα το καταστρέψουν.
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Τα φίλτρα που είναι φτιαγμένα απο αφρό χρειάζονται τακτικό καθάρισμα και λάδωμα, πχ κάθε 5000 χιλιόμετρα. Αν δεν λαδωθεί δεν κρατάει τίποτα. Υπάρχουν ειδικά λάδια στο εμπόριο, αλλά και ένα απλό 10άρι λάδι την ίδια δουλειά κάνει.
ξέρει κάποιος που θα βρω αυτό το ειδικό λάδι για τα φίλτρα αέρος?
τελικά ένα 10άρι λάδι έχει 2 ευρω και το ειδικό λάδι τουλάχιστον 10.
Μην τρελαθούμε τελικά! (αρχίζω και βάζω μυαλό!! )
Ειναι σιγουρο πως το 10αρι λαδι (προφανως μιλαμε για υδραυλικο λαδι ετσι? δε γνωριζω να υπαρχει λιπαντικο λαδι με σταθερο SAE 10...) δε θα κανει καποια ζημια στο αφρωδες υλικο του φιλτρου??? π.χ. να το λιωσει???
Για τα φιλτρα γαζας δε νομιζω να υπαρχει προβλημα...10αρι ειναι και το λευκο λαδι της Singer για τις ραπτομηχανες.
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Τα φίλτρα που είναι φτιαγμένα απο αφρό χρειάζονται τακτικό καθάρισμα και λάδωμα, πχ κάθε 5000 χιλιόμετρα. Αν δεν λαδωθεί δεν κρατάει τίποτα. Υπάρχουν ειδικά λάδια στο εμπόριο, αλλά και ένα απλό 10άρι λάδι την ίδια δουλειά κάνει.
ξέρει κάποιος που θα βρω αυτό το ειδικό λάδι για τα φίλτρα αέρος?
τελικά ένα 10άρι λάδι έχει 2 ευρω και το ειδικό λάδι τουλάχιστον 10.
Μην τρελαθούμε τελικά! (αρχίζω και βάζω μυαλό!! )
Ειναι σιγουρο πως το 10αρι λαδι (προφανως μιλαμε για υδραυλικο λαδι ετσι? δε γνωριζω να υπαρχει λιπαντικο λαδι με σταθερο SAE 10...) δε θα κανει καποια ζημια στο αφρωδες υλικο του φιλτρου??? π.χ. να το λιωσει???
Για τα φιλτρα γαζας δε νομιζω να υπαρχει προβλημα...εγώ βρήκα SAE 10
-
προς κατοχους TFSI κ βεβεια για οποιους ξερουν σχετικα !!!!
εχω ενα octavia RS mkII με τον 2.0Τ !!!!
στην εισαγωγη του αερα εχει ενα κουτι σαν σκουπα που ειναι φατσα στην μετοπη του καρου κ περνει αερα καργα απο μπροστα οπου τον στελνει στην συνεχεια στο φιλτροκουτι κλπ-κλπ !!!
δειτε εδω !!!
ολα ωραια κ καλα μεχρι εδω, η απορια που εχω ειναι οτι αυτο το πλαστικο πραγμα εχει μια τεραστια τρυπα (ανοιγμα) απο κατω οπου φευγει ολος ο αερας προς τον χωρο της μηχανης !!!!
κ ρωταω εγω, ολος αυτος ο αερας ειναι αναγκη να χανεται ????
γιατι εχει αυτο το τεραστιο κενο ???
εδω που φαινεται καθαρα το κενο (ανοιγμα) που υπαρχει
ξερει κανεις κατι γιατι ειναι αυτο το κενο εκει ???
δεν θα ηταν καλυτερα να ειναι κλειστο εκει κ ολος ο αερας να πηγαινει στο μοτερ κ οχι να χανεται ????
-
Για να φεύγει το νερό που θα μπει και να μη το ρουφήξει ο κινητήρας.
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Τα φίλτρα που είναι φτιαγμένα απο αφρό χρειάζονται τακτικό καθάρισμα και λάδωμα, πχ κάθε 5000 χιλιόμετρα. Αν δεν λαδωθεί δεν κρατάει τίποτα. Υπάρχουν ειδικά λάδια στο εμπόριο, αλλά και ένα απλό 10άρι λάδι την ίδια δουλειά κάνει.
ξέρει κάποιος που θα βρω αυτό το ειδικό λάδι για τα φίλτρα αέρος?
τελικά ένα 10άρι λάδι έχει 2 ευρω και το ειδικό λάδι τουλάχιστον 10.
Μην τρελαθούμε τελικά! (αρχίζω και βάζω μυαλό!! )
Ειναι σιγουρο πως το 10αρι λαδι (προφανως μιλαμε για υδραυλικο λαδι ετσι? δε γνωριζω να υπαρχει λιπαντικο λαδι με σταθερο SAE 10...) δε θα κανει καποια ζημια στο αφρωδες υλικο του φιλτρου??? π.χ. να το λιωσει???
Για τα φιλτρα γαζας δε νομιζω να υπαρχει προβλημα...εγώ βρήκα SAE 10
Ο.Κ. να το εχουμε στα υπ'οψιν μας.
Μπορεις να αναφερεις μαρκα και λοιπα στοιχεια?
Παντως εγω (Focus 1 1600) με το φιλτρο της Κ&Ν στο εργοστασιακο φιλτροκουτι ειδα διαφορα.
Προς το καλυτερο στις χαμηλες και μεσαιες στροφες (ανεβαζει πιο προθυμα) και λιγοτερο στις υψηλες στροφες.
Ισως για πιο σωστη δουλεια να χρειαζεται και προσθετο chipακι που ομως δεν προτιθεμαι να βαλω... -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Για να φεύγει το νερό που θα μπει και να μη το ρουφήξει ο κινητήρας.εχεις δικιο, δεν το ειχα σκεφτει
-
Λαδακι για το φιλτρο μπορειs να βρειs τηs K&N μαζι με σαπουνι καθαρισμου !
-
Ο χρήστης greg-st έγραψε:
Εγω με τη χρηση χοανης BMC παρατηρησα καλυτερη αποκριση στο γκαζι.
Σε οτι αφορα την αποδοση,εχω δυναμομετρηση που δειχνει 6 αλογα αυξηση!!Επειδη αυτο μου ειχε φανει υπερβολικο,εκανα 'δοκιμη' με νορμαλ ST και υπηρχε διαφορα σε ολα τα ανοιγματα,ειδικα ψηλα!
Ακόμα και 6 άλογα να πήρε το αμάξι, σε μετρήσεις επιτάχυνσης και τελικής δεν φαίνεται η διαφορά. Με τέτοια τελική που έχει το δικό σου, 6 άλογα δεν φτάνουν ούτε για ένα χ.α.ω. παραπάνω.
-
Όλα είναι θέμα αίσθησης και όχι πραγματικότητα. Κάτι σαν την αίσθηση ότι το αμάξι πετάει όταν βγαίνουμε από το συνεργείο ακόμα και όταν μας έχουν αλλάξει μόνο μια ασφάλεια!!!!
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εγω με τη χρηση χοανης BMC παρατηρησα καλυτερη αποκριση στο γκαζι.
Σε οτι αφορα την αποδοση,εχω δυναμομετρηση που δειχνει 6 αλογα αυξηση!!Επειδη αυτο μου ειχε φανει υπερβολικο,εκανα 'δοκιμη' με νορμαλ ST και υπηρχε διαφορα σε ολα τα ανοιγματα,ειδικα ψηλα!
Ακόμα και 6 άλογα να πήρε το αμάξι, σε μετρήσεις επιτάχυνσης και τελικής δεν φαίνεται η διαφορά. Με τέτοια τελική που έχει το δικό σου, 6 άλογα δεν φτάνουν ούτε για ένα χ.α.ω. παραπάνω.
το θεμα ρε παιδια δεν ειναι τα αλογακια ποσα πειρε παραπανω το θεμα ειναι πως θα παει τα αμαξακι και αφου παει καλητερα καλος
-
Εγω εχω μια σκουπα της green με φιλτρο της ιδιας και ειναι πολυ αξιοπιστη λυση για εξτρα ιπποδυναμη...
-
Λοιπόν, κύριοι, επειδή δεν έχω σαφή απάντηση για την κατανάλωση, υπάρχει αυτό το site:
http://www.spritmonitor.de/en/
Μπορείς να εισάγεις τα γεμίσματά σου και σου βγάζει τις καταναλώσεις ανά λάστιχο που φοράς, ανά βεντζίνη που βάζεις, ανά στυλ οδήγησης κλπ. Επιπρόσθετα, μπορείς να συγκρίνεις την κατανάλωσή σου με άλλα αντίστοιχα αυτοκίνητα.
Είναι πολύ καλό!!!
Ρίξτε μια ματιά, αξίζει τον κόπο νομίζω!
Αλλά θέλω να ρωτήσω το εξής: Εγώ έχω ένα almera GTI και η κατανάλωσή μου είναι 11λιτ/100 χλμ. Από τα 10 περίπου ίδια τουτού που υπάρχουν μέσα στην βάση δεδομένων του site, είμαι ο πιο φαγάνας. (ο μέσος όρος είναι 8,5 λίτρα / 100 χλμ)
ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΛΕΤΕ στο φίλτρο ελευθέρας που έχω και στην εξάτμιση;;;
Δεν έχω αντίστοιχα στατιστικά με το μαμά φίλτρο γιατί έχω ενάμησι μήνα που το πήρα το αμάξι και το φίλτρο ήταν πάνω.Αξίζει τον κόπο λέτε να αλλάξω φίλτρο με μαμακίσιο;; Μπορεί να φταίει η εξάτμιση η οποία είναι επίσης aftermarket??? Θα μειωθεί η κατανάλωσή μου; Ή να κοιτάξω κάτι άλλο που μπορεί να φταίει;
Σκουπα,βαρελακι ή φιλτροχοανη?