-
ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ (GRONHOLM-MAKINEN) ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΓΚΥΜΟΝΟΥΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΔΡΟΜΩΝ,ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΕΙ. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΑΛΛΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΙΠΟΤΑ,ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΒΙΟΙ JUDGE OF FACTS ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΝΤΕΣ.
ΑΠΛΑ ΘΕΛΗΣΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΕΤΣΙ.
ΑΝ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΠΕ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΨΑΘΑΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ SUPER RALLY ΘΑ ΕΧΑΝΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ.
ΠΑΛΙ ΣΤΑΘΗΚΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΥΧΕΡΟΣ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗ ΕΓΙΝΕ ΜΟΛΙΣ ΕΙΧΕ ΤΡΑΚΑΡΕΙ Ο ΠΕΤΡΟΣ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Σαφώς και θα έπρεπε να τον σταματήσουν,σαφώς και άμα ήμουν στη θέση του θα το τολμούσα και εγώ! Αλλά το γαμώτο είναι ότι τον Γκρόνχολμ τον έχουν σταματήσει και άλλους....
-
Και κατι να ευθυμησουμε λιγακι.
Ειδα οτι στο SP αμα τη αφιξει αγωνιστικου οι αρμοδιοι κριτες εκαναν ελεγχο (πιστοποιηση ) ελαστικων.
Στη περιπτωση του Λεμπ τι συμπερασμα εβγαλαν ? Φορουσε τα δηλωμενα ? -
να ρωτησω κατι? η αττικη οδος εχει καμερες κατα μηκος.δεν τον ειδαν η μηπως ειναι ολη loebακηδεςκαι τον αφησαν...
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ (GRONHOLM-MAKINEN) ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΓΚΥΜΟΝΟΥΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΔΡΟΜΩΝ,ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΕΙ. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΑΛΛΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ.Στο Ακρόπολις το προηγούμενο είναι προς την κατεύθυνση του να τον αφήνουν να συνεχίζει. Πχ. Delecour το 2000 με 3 τροχούς και φλεγόμενος από τη Δρυμαία μέχρι τη Λιλαία ή Hirvonen με το 'ερείπιο' το 2004 στο μισό 2ο σκέλος.
Συμφωνώ πάντως πως θα έπρεπε να υπάρχουν ίδια μέτρα και σταθμά, εφόσον είναι βαθμοί στη μέση...
ΚΑΙ ΜΗΝ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΙΠΟΤΑ,ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΒΙΟΙ JUDGE OF FACTS ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΝΤΕΣ.
Οχι στην Αττική Οδό, όπου άρχισε να σκορπάει εξαρτήματα (και ίσως τότε ήταν ήδη πολύ αργά)
ΑΠΛΑ ΘΕΛΗΣΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΕΤΣΙ.
Ναι. Αλλά ήταν λάθος (εκ των υστέρων εκτίμηση).
ΑΝ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΠΕ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΨΑΘΑΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ SUPER RALLY ΘΑ ΕΧΑΝΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ.
Θα έχανε 3.5 λεπτά και θα τερμάτιζε 7ος-8ος.
ΠΑΛΙ ΣΤΑΘΗΚΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΥΧΕΡΟΣ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗ ΕΓΙΝΕ ΜΟΛΙΣ ΕΙΧΕ ΤΡΑΚΑΡΕΙ Ο ΠΕΤΡΟΣ.
Ναι, ο άτιμος, έχει το κοκκαλάκι της νυχτερίδας
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Και κατι να ευθυμησουμε λιγακι.
Ειδα οτι στο SP αμα τη αφιξει αγωνιστικου οι αρμοδιοι κριτες εκαναν ελεγχο (πιστοποιηση ) ελαστικων.
Στη περιπτωση του Λεμπ τι συμπερασμα εβγαλαν ? Φορουσε τα δηλωμενα ?Αν εξαιρέσουμε αυτό που έλειπε, ναι (το στικεράκι πάνω στη δεξιά πίσω ζάντα επέζησε)
-
O Λεμπ ήταν εξαιρετικά ποιο ακίνδυνος από κάτι τύπους FULL GTI TURBO 16V i που κάνουν ότι μ@λακία τους έρθει στο κεφάλι στους δρόμους.
-
Ναι, γιατί απλά ήταν επικινδυνο για τους υπόλοιπους χρήστες ειδικά της Αττικής οδού που οι ταχύτητες είναι μεγάλες.
Προτείνω να τον σταματήσουν τον Αύγουστο στην γερμανία έτσι κι αλλίως για να αποκτήσει και το πρωτάθλημα ενδιαφέρον
-
απ οτι καταλαβα τον leb κανεις δεν τον παει
δεν πειραζει ομως θα κερδισει τη γερμανια ο κοντος. -
Ο χρήστης stamelos έγραψε:
απ οτι καταλαβα τον leb κανεις δεν τον παει
δεν πειραζει ομως θα κερδισει τη γερμανια ο κοντος.Καμία σχέση ούτε με το Loeb, ούτε με τις ζημιές στο οδόστρωμα της Α.Ο.
Το αυτοκίνητο που σκορπούσε κομμάτια στο πέρασμά του ήταν αρκετό. -
Αν και ειμαι fun του seb πιστευω οτι επρεπε να τον σταματησουν μολις βγηκε απο την ειδικη!(Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ) Το αυτοκινητο ηταν επικινδυνο για την ασφαλεια των διερχομενων στην εθνικη οδο.Ενας που κινηται στην εθνικη με την οικογενεια του και του ερθει ενα ακραξονιο στην κεφαλα, στα αρ......δια του αν ειναι ο seb η αν γινετε ραλι ακροπολις!Πρεπει να γινουμε πιο αυστηροι !!!
-
Συγνώμη αλλά όποιος είδε το βιντεάκι που ανέβασε ο fabiaWRC με τα κομμάτια που έφευγαν από το Xsara (μεταξύ άλλων και ολόκληρη η πλύμνη του πίσω αριστερού τροχού μαζί με ημιαξόνια κλπ) και ακόμα πιστεύει ότι η απόφαση να τον αφήσουν να συνεχίσει ήταν η σωστή, πραγματικά πρέπει να πάει να τον εξετάσουν.
Κι εγώ τον θαυμάζω και τον υποστηρίζω το Γάλλο, αλλά όχι κι έτσι.
-
κυριοι συμφωνω με ολα αυτα που λετε και εχετε απολυτω δικιο αλλα ελατε στη θεση του, και εσεις ειμαι σιγουρος οτι θα κανατε το ιδιο,
μεσα στη πιεση και το αγχος δεν το σκεφτεσαι απλα πας να το επισκευασεις
και να εισαι μεσα στον αγωνα.τωρα εγω θα ξεφυγω λιγο,ας εβρισκε η οργανωση αλλη απλη διαδρομη που θα ηταν πιο safe για ολους, αγωνας του WRC ηταν οχι rallysrint ολα μεσα ειναι και πρεπει να τα εχεις προβεψει. -
Ο χρήστης stamelos έγραψε:
κυριοι συμφωνω με ολα αυτα που λετε και εχετε απολυτω δικιο αλλα **ελατε στη θεση του, και εσεις ειμαι σιγουρος οτι θα κανατε το ιδιο,**μεσα στη πιεση και το αγχος δεν το σκεφτεσαι απλα πας να το επισκευασεις
και να εισαι μεσα στον αγωνα.τωρα εγω θα ξεφυγω λιγο,ας εβρισκε η οργανωση αλλη απλη διαδρομη που θα ηταν πιο safe για ολους, αγωνας του WRC ηταν οχι rallysrint ολα μεσα ειναι και πρεπει να τα εχεις προβεψει.Κανείς δε μίλησε για 'εγκληματική αμέλεια του Loeb', φυσικά ο άνθρωπος στα πλαίσια του αγώνα και της ανοχής των αρχών έκανε ο,τι μπορούσε για να φτάσει στο σέρβις.
-
να κανω και λιγο πλακα, κριμα να μην ειμαι απο πισω να παρω
κατι για σουβενιρ μια δαγκανουλα μια πλυμνη εστο ενα ιμιαξονακη
κριμα -
Ο χρήστης stamelos έγραψε:
απ οτι καταλαβα τον leb κανεις δεν τον παει
δεν πειραζει ομως θα κερδισει τη γερμανια ο κοντος.Μα και εγω οπαδος Λοεμπ ειμαι, αλλα να τον σταματησουν λεω...
Ρε παιδες, ειπαμε:
Χεσ'τε ακομα και την ασφαλεια των αλλων (την δικια μας δηλαδη). ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ. ΔΕΝ λενε οτι ειναι στην κριση της τροχαιας ή των αγωνοδικων αν θα τον κοψουν ή οχι, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ. Οι βαθμοι που πηρε ειναι παρατυποι.
Τι δεν καταλαβαινετε απο αυτο ρε παιδια?
Επειδή το λες συνέχεια αυτό (που έκανα bold), να σε πληροφορήσω πως δεν ισχύει. Πουθενά δεν το λένε αυτό και μάλιστα 'σαφέστατα' οι κανονισμοί του αγώνα. Αυτό που λένε είναι πως το αυτοκίνητο πρέπει να είναι σύμφωνο με τον ΚΟΚ στις απλές διαδρομές. Η ευθύνη της οργάνωσης για το να τηρεί το αυτοκίνητο τον ΚΟΚ εξαντλείται στον έλεγχο εξακρίβωσης, οπότε και τσεκάρονται πράγματα όπως φώτα, φλας, καθαριστήρες και άλλα που επιβάλλει ο ΚΟΚ. Στη διάρκεια του αγώνα, την ευθύνη για την τήρηση του ΚΟΚ στις απλές διαδρομές την έχει, όπως και για όλα τα άλλα αυτοκίνητα, Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ. Η οποία δεκάρα δε δίνει (ή δεν θα έπρεπε να δίνει) για τους κανονισμούς του αγώνα, τον ΚΟΚ έχει (ή θα έπρεπε να έχει) ως 'ευαγγέλιο'.
Οπότε αν έπρεπε κάποιος να τον σταματήσει, αυτός είναι η αστυνομία. Από τη στιγμή που δεν το έκανε, η οργάνωση του αγώνα δεν έχει δικαίωμα για περαιτέρω επέμβαση και σίγουρα οι βαθμοί που πήρε είναι εντός των κανονισμών του WRC και νομιμότατοι.
Το λάθος της οργάνωσης είναι πως δεν πληροφορήθηκε έγκαιρα αυτά που είδαμε στο βίντεο, ώστε να ζητήσει από την αστυνομία να σταματήσει το αυτοκίνητο ή να προσφέρει κάποιας άλλης μορφής προστασία στους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου (πχ. ένα αυτοκίνητο της οργάνωσης να ακολουθεί το Loeb, αν και δεν είναι ό,τι καλύτερο)
Δεν ειπα οτι επρεπε η οργανωση να βγει στους δρομους και να κυνηγαει τα πληγωμενα WRC, σαφως και την ευθυνη του να τον σταματησουν ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ την εχει η αστυνομια. ΑΛΛΑ:
Οταν εφτασε στο SP σε αυτη την κατασταση και αφου οι οργανωτες γνωριζουν οτι επρεπε να χρησιμοποιησει δημοσιο δρομο για να φτασει μεχρι εκει (στην κατασταση που οφθαλμοφανεστατα ηταν), και ειναι προφανες οτι τον ΚΟΚ ΔΕΝ μπορουσαν να τον τηρησουν, τοτε ΕΚΕΙ ΣΤΟ SP δεν επρεπε να τον πεταξουν εξω απο τον αγωνα? Μπορει και να κανω λαθος στην ακριβη διατυπωση και εφαρμογη του κανονισμου, αλλα αμα κανω λαθος απλα πειτε το μου ρε παιδια...
-
Μήπως ξέρει κανείς αν υπήρχε κάποιο απο τα συνοδευτικά αυτοκίνητα της Αττικής Οδού μπροστά η πίσω απο το αυτοκίνητο του Loeb; Θεωρώ απίθανο να μην υπήρχε σε έναν τέτοιο δρόμο, αλλά θα ήθελα να σιγουρευτώ απο κάποιον που μπορεί να το έχει δει.
Και επίσης απο κάποιον που μπορεί να βρέθηκε εκείνη την στιγμή στην Α.Ο. οι οδηγοί που ακολουθούσαν τι έκαναν, πως αντέδρασαν; Σταμάτησαν απο μόνοι τους και χάζευαν το πρωτόγνωρο και απίστευτο θέαμα ή υπήρχε κάποιος που τους επέβαλλε να ακολουθούν σε μια απόσταση ασφαλείας; Στην τηλεόραση και στις φωτογραφίες είδαμε ένα αυτοκίνητο μόνο του να κινείται και να του φεύγουν κομμάτια. Φυσικά και κανείς λογικός οδηγός δεν θα επιχειρούσε να τον προσπεράσει, όμως άλλο είναι η ατομική πρωτοβουλία και άλλο να υπάρχει ένας αστυνομικός που να κάνει το ελάχιστο που θα μπορούσε στηνσυγκεκριμένη φάση.
Ευχαριστώ
Στάθης -
Γεια χαρά σε όλους.
Είναι το πρώτο μου post σε αυτό το forum και θα εκθέσω ένα γεγονός και όχι θεωρητικό συμβάν. Στην εταιρεία που δουλεύω (Ενοικιάσεις Αυτ/των) πολύ συχνά έχω δει ατυχήματα πολύ ή λιγότερο σοβαρά από αποκολλημένα τμήματα και κυρίως ρεζέρβες οχημάτων. Θα σταθώ σε ένα από αυτά (πριν 2 χρόνια περίπου) όταν λύθηκε ρεζέρβα από τζιπάκι στην ευθεία της εθνικής στο Σχηματάρι, πρωινή ώρα, και την «έφαγε» αυτ/το της εταιρείας που ερχόταν κάποια μέτρα πίσω. Το αποτέλεσμα ήταν να προσπαθήσει να κάνει ελιγμό αλλά τελικά να μην τα καταφέρει. Η ρόδα σφήνωσε κάπου στο μπροστινό μέρος του αυτ/του και μη μπορώντας ο οδηγός να το ελέγξει έπεσε στα προστατευτικά και τουμπάρισε. Αποτέλεσμα ήταν το ζευγάρι που ήταν μέσα να σκοτωθεί επί τόπου. Και έρχομαι τώρα να θέσω την ερώτηση…. Υπάρχει κανείς, από αυτούς που υποστηρίζουν ακόμα ότι δεν έπρεπε να είχαν σταματήσει τον Loemb, που να θέλει το τηλέφωνο των γονιών και των 2 μικρών ορφανών που έμειναν πίσω, να τους το πει? Και μιλάμε για περίπτωση με το ελαφρυντικό του ότι κανείς δεν ήξερε ότι η ρεζέρβα έχει χαλαρώσει και κινδυνεύει να πέσει., και όχι ότι το βλέπω που διαλύεται αλλά δε βαριέσαι…..
Ήμαρτον ρε παιδιά…. Και fun των αγώνων είμαστε, και πωρωνόμαστε, και τρέχουμε κατά διαστήματα και τον γουστάρουμε τον Γάλλο, και απίθανο το θέαμα με την xsara και τις σπίθες στην άσφαλτο…. αλλά να υπάρχουν και όρια…
Ο δρόμος είναι δρόμος και κανενός Loemb ο αγώνας δεν μπορεί να θέτει σε κίνδυνο τη ζωή κανενός.Εντελώς φιλικά προς όλους, και καλώς σας βρήκα.
Καλιαρόπουλος Νίκος
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Οταν εφτασε στο SP σε αυτη την κατασταση και αφου οι οργανωτες γνωριζουν οτι επρεπε να χρησιμοποιησει δημοσιο δρομο για να φτασει μεχρι εκει (στην κατασταση που οφθαλμοφανεστατα ηταν), και ειναι προφανες οτι τον ΚΟΚ ΔΕΝ μπορουσαν να τον τηρησουν, τοτε ΕΚΕΙ ΣΤΟ SP δεν επρεπε να τον πεταξουν εξω απο τον αγωνα? Μπορει και να κανω λαθος στην ακριβη διατυπωση και εφαρμογη του κανονισμου, αλλα αμα κανω λαθος απλα πειτε το μου ρε παιδια...Κανένας δεν έχει αυτό το δικαίωμα... Μπορεί ο τεχνικός έφορος να μην τον αφήσει να βγει από το sp αν το αυτοκίνητο δεν είναι σε καλή κατάσταση (όπως έγινε με τον Χίρβονεν και το 'σώβρακο' Ιμπρέζα, στο οποίο είχε πειραχτεί το cage). Kανείς δεν μπορεί να του απαγορέψει να μπει στο sp και να το επισκευάσει (αν επισκευάζεται), εφόσον έφτασε ως εκεί...
-
ΠΟΛΥ ΔΕΝ TO TΡABATEEEE ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΘΕΜΑΤΑΚΙ ?
ΚΑΙ ΕΣΥ ΛΟΥ ΜΟΥ ?
ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΠΡΟΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΩ ΔΕΞΙ , ΝΑ ΕΡΧΟΤΑΝ Ο ΜΠΑΤΣΑΚΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΓΕ ,................... ΚΥΡΙΕ ΛΟΥ ΜΟΥ ΜΟΥ , ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΡΗ ΑΓΚΑΖΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΑΣ .
ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ....................ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕ ΤΡΟΧΟΝΟΜΕ ,ΚΑΝΕ ΜΟΥ ΛΙΓΟ ΦΡΟΥΟΥΟΥ , ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ .....ΤΡΑΓΟΥΔΑΓΕΣ ?
ΦΙΛΑΚΙΑ
Υ.Γ. ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΥ ΟΙ ΓΑΡΓΑΡΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΟ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ , ΚΛΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ,ΤΑ ΚΑΘΩΣ ΠΡΕΠΕΙ , ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΣΑΣ
Επρεπε να σταματήσουν το Loeb ?