Και για να μην τρέφουμε αυταπάτες:
Flash news after SS18
Loeb / Elena '**Οι ειδικές ήταν καλές αλλά πραγματικά σκληρές **τόσο για τα αυτοκίνητα όσο και για όλους εμάς.'
Gronholm / Rautianen 'Οι ειδικές δε θα έπρεπε να χρησιμοποιηθούν ούτε καν δύο φορές. Οι Οργανωτές πρέπει να επιλέγουν πολύ καλά τις επαναλαμβανόμενες ειδικές. Ήταν λες και βρισκόμασταν στο Safari.' Του χρόνου σίγουρα θα είναι καλύτερες...
Solberg / Mills 'Γενικώς οι ειδικές ήταν σκληρές. Οι Οργανωτές πρέπει να στέκονται στις μικρές λεπτομέρειες. Υπάρχουν πράγματα που εύκολα μπορούν να βελτιωθούν. Πάντως νομίζω πως η Αθήνα είναι το καλύτερο σημείο για τον αγώνα'
SOLBERG / MENKERUD 'Ο αγώνας ήταν σκληρός, αλλά ωραίος. Πάντως προτιμώ τη Λαμία' Εσύ λέγε...
WILSON / ORR 'Χαίρομαι που κατάφερα να τερματίσω και που βρίσκομαι στην πρώτη δεκάδα. Ήταν σκληρός, αλλά πολύ καλός αγώνας. Αν η Οργάνωση είχε κάνει λίγο καλύτερη δουλεία στην προετοιμασία των δρόμων, θα ήταν ακόμα καλύτερος' ’λλος ένας που λεει όλα καλά...
**GARDEMEISTER / HONKANEN 'Αληθινό Ακρόπολις! Σκληρό, ζεστό και με δύσκολες ειδικές. Είχαμε πολλά κλαταρίσματα, αλλά έτσι πρέπει να είναι το Ακρόπολις' ** Είπατε τίποτα;
Τελική συνέντευξη τύπου
Gronholm 'Η υπερειδική ήταν καλά. Σε έκανε να νοιώθεις ότι θα μπορούσες και να κερδίσεις ένα Ολυμπιακό μετάλλιο'
Rautiainen 'Είναι ωραία εδώ στην Αθήνα. Μ αρέσει η φύση/στυλ των ειδικών, αλλά το να τις περνάς τρεις και τέσσερις φορές, παραπάει. Κάποιες ειδικές είναι για να τις περνάς μόνο μία φορά. Με μια καλή επιλογή δρόμων μπορείς να βρεις ειδικές που να περνιούνται δύο φορές, αλλά σε καμία περίπτωση τέσσερις αυτό ήταν πολύ'
Διάφορες Δηλώσεις:
Kronos team principal Marc Van Dalen **'We've just been through an Acropolis Rally that is truly worthy of its legend' **
Aimé Chatard, BFGoodrich's Rallies Programme Manager
'The return of the Acropolis Rally to the Athens region this season marked a return to some of the punishing tracks that have forged the reputation of this event over the years. As predicted, it turned out to be a tough weekend for tyres, especially Legs 2 and 3. Not only were the stages extremely rough but some sections were run up to four times and average speeds were relatively high'