-
Ξεκινώντας από αυτό http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?p=604251#604251 και μια συζήτηση με το φορουμά dimos στο SP, πιστεύετε πως έπρεπε η Αστυνομία να σταματήσει το Loeb στο δρόμο ή καλά έκαναν και τον άφησαν να συνεχίσει ?
Ξεκαθαρίζω πως, κατά την άποψή μου, το αυτοκίνητο επί της ουσίας δεν είχε πρόβλημα ασφάλειας για το πλήρωμα ή για άλλους οδηγούς και άρα δεν ετίθετο θέμα να τον σταματήσει η οργάνωση του αγώνα. Αλλά σίγουρα ετίθετο θέμα να τον σταματήσει η Αστυνομία. Και μπορεί να έκανε και ζημιά στο οδόστρωμα της Αττικής Οδού...
Από αντίστοιχα προηγούμενα σε άλλες χώρες: σε Μεγ. Βρετανία (Μάκινεν), Αυστραλία (Σόλμπεργκ νομίζω) κα. θα τον είχαν σταματήσει σε 1 χλμ. Στην Τουρκία πέρισι τον άφησαν να συνεχίσει.
-
Ξεκινώντας από αυτό http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?p=604251#604251 και μια συζήτηση με το φορουμά dimos στο SP, πιστεύετε πως έπρεπε η Αστυνομία να σταματήσει το Loeb στο δρόμο ή καλά έκαναν και τον άφησαν να συνεχίσει ?
Ξεκαθαρίζω πως, κατά την άποψή μου, το αυτοκίνητο επί της ουσίας δεν είχε πρόβλημα ασφάλειας για το πλήρωμα ή για άλλους οδηγούς και άρα δεν ετίθετο θέμα να τον σταματήσει η οργάνωση του αγώνα. Αλλά σίγουρα ετίθετο θέμα να τον σταματήσει η Αστυνομία. Και μπορεί να έκανε και ζημιά στο οδόστρωμα της Αττικής Οδού...
Από αντίστοιχα προηγούμενα σε άλλες χώρες: σε Μεγ. Βρετανία (Μάκινεν), Αυστραλία (Σόλμπεργκ νομίζω) κα. θα τον είχαν σταματήσει σε 1 χλμ. Στην Τουρκία πέρισι τον άφησαν να συνεχίσει.
-
Ξεκινώντας από αυτό http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?p=604251#604251 και μια συζήτηση με το φορουμά dimos στο SP, πιστεύετε πως έπρεπε η Αστυνομία να σταματήσει το Loeb στο δρόμο ή καλά έκαναν και τον άφησαν να συνεχίσει ?
Ξεκαθαρίζω πως, κατά την άποψή μου, το αυτοκίνητο επί της ουσίας δεν είχε πρόβλημα ασφάλειας για το πλήρωμα ή για άλλους οδηγούς και άρα δεν ετίθετο θέμα να τον σταματήσει η οργάνωση του αγώνα. Αλλά σίγουρα ετίθετο θέμα να τον σταματήσει η Αστυνομία. Και μπορεί να έκανε και ζημιά στο οδόστρωμα της Αττικής Οδού...
Από αντίστοιχα προηγούμενα σε άλλες χώρες: σε Μεγ. Βρετανία (Μάκινεν), Αυστραλία (Σόλμπεργκ νομίζω) κα. θα τον είχαν σταματήσει σε 1 χλμ. Στην Τουρκία πέρισι τον άφησαν να συνεχίσει.
-
Σαφώς όχι!!!
-
Φυσικά οχι!
Είναι αγώνας. Δεν είναι καθημερινότητα. Και πρέπει να αντιμετωπίζεται με την ανάλογη προσοχή. Οχι αποστειρωμένα!
-
άσχετα αν μας αρέσει ως κανονισμός ή όχι, στα road sections δεν υποτίθεται ότι πρέπει να τηρείται ο ΚΟΚ της διοργανώτριας χώρας; Αν έβγαινα εγώ στην Α.Ο. με το αυτοκίνητό μου στις δύο ρόδες, δε θα με σταματούσαν;
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
άσχετα αν μας αρέσει ως κανονισμός ή όχι, στα road sections δεν υποτίθεται ότι πρέπει να τηρείται ο ΚΟΚ της διοργανώτριας χώρας; Αν έβγαινα εγώ στην Α.Ο. με το αυτοκίνητό μου στις δύο ρόδες, δε θα με σταματούσαν;Γιαυτό ρωτάω
-
Τάσο άλλο μια καθημερινή και άλλο σε αγώνα!
Δεν είναι το ίδιο!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αλλά σίγουρα ετίθετο θέμα να τον σταματήσει η Αστυνομία. Και μπορεί να έκανε και ζημιά στο οδόστρωμα της Αττικής Οδού...Από αντίστοιχα προηγούμενα σε άλλες χώρες: σε Μεγ. Βρετανία (Μάκινεν), Αυστραλία (Σόλμπεργκ νομίζω) κα. θα τον είχαν σταματήσει σε 1 χλμ. Στην Τουρκία πέρισι τον άφησαν να συνεχίσει.
**Δεν μπορεί να έρχεται ο καθ'ένας να μας χαλάει τους δρόμους!!! **
Μα να μη βρεθεί ένας τροχαίος που να υποστηρίζει κι αυτός τον 'ψηλό'...
-
Εγώ νομίζω ότι πρέπει να ισχύουν τα ίδια μέτρα και σταθμά για όλους τους αγώνες. Όχι άλλα για Ελλάδα και άλλα για UK. Πάντως ορθώς νομίζω δεν τον σταμάτησαν...
-
Το όργανο έχει κρίση... Κι αυτός συγκαυλωμένος είναι! Έτυχε σε γνωστό μου (και το σχολιάζαμε σήμερα στην Ψάθα) να δει στον δρόμο μπάτσο να φωνάζει:
' Go Σέμπι, go...'
Δεν νομίζω να σταματήσουν ποτέ αγωνιστικό στην Ελλάδα... Ούτε σε λαό με μεσογειακό ταπεραμέντο... Αφήστε τους κρύους του βορρά και τους Αυστραλοαμερικανούς να κόβουν μεροκάματα... Άλλωστε το ελληνικό κράτος έχει φροντίσει να μας κόβει ταρίφες με τον νεό Κ.Ο.Κ. Σιγά μην περίμενε να καταρεύσει η ανάρτηση του Loeb...
-
Φυσικά και ψήφισα 'όχι'.
Αν είναι να ισχύει ο ΚΟΚ, τότε να δούμε και την έκθεση της ασφαλιστικής και της Τροχαίας για το τι έγινε με τον Σολμπεργκ και ποιος πήγαινε αντίθετο ρεύμα κλπ
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Τάσο άλλο μια καθημερινή και άλλο σε αγώνα!Δεν είναι το ίδιο!
Ο ΚΟΚ είναι ίδιος κάθε μέρα, Νίκο! Και -καλώς ή κακώς- ο ΚΟΚ είναι κομμάτι των κανονισμών που διέπουν έναν αγώνα ΠΠΡ, στις απλές.
Δε λέω αν μου αρέσει ή όχι, απλώς them's the rules
-
Εμένα μου αρέσει (και πιστεύω και στους οδηγούς) που εδώ όλος ο μηχανισμός κάνει τα πάντα για να εξυπηρετεί τον αγώνα. Καλώς δεν τον σταμάτησαν, αγώνας είναι κι όχι διαδρομή 'σπίτι - γραφείο'.
-
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
Αν είναι να ισχύει ο ΚΟΚ, τότε να δούμε και την έκθεση της ασφαλιστικής και της Τροχαίας για το τι έγινε με τον Σολμπεργκ και ποιος πήγαινε αντίθετο ρεύμα κλπΕννοείται πως θα το δεις αυτό (ΟΚ, όχι εσύ αλλά θα υπάρξει σίγουρα), σε απλή ήταν και ισχύει κανονικά ο ΚΟΚ εκεί και υπάρχει και θέμα ασφάλειας (όποιος παρέβη τον ΚΟΚ πληρώνει η ασφάλειά του -φαντάζεστε να ζητήσει η Subaru αποζημίωση την 3η θέση του Ακρόπολις από κανένα κυρ Βασιλάκη -χώρια καμιά 30αριά χιλιάδες σε ανταλλακτικά )
-
tazz
Ετσι κι αλλιώς, είναι street legal τα wrc; Απ'όλες τις απόψεις όμως. Εκπομπές καυσαερίων, επίπεδα θορύβου, είναι ασφαλισμένα προς τρίτους;
Δε ρωτάω ειρωνικά, ρωτάω γιατί εχω μαύρα μεσάνυχτα
-
Δεν ξέρω αν είναι νόμιμα 'τεχνικά', πάντως αποκλείεται να μην έχουν ασφάλεια προς τρίτους. Ο Νάσος σίγουρα θα ξέρει περισσότερα.
-
nass
Αφελής ερώτηση Νο2
Τα αγωνιστικά δηλαδή έχουν και πράσινη κάρτα; -
Ναι είναι hrdoukas, όλα όσα λες.
Βέβαια σε Ελληνικό ΚΤΕΟ θα τα έκοβαν γιατί έχουν 'κλουβί' και έχουν καταργήσει τις πίσω θέσεις
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
nassΑφελής ερώτηση Νο2
Τα αγωνιστικά δηλαδή έχουν και πράσινη κάρτα;Δεν ασφαλίζονται ατομικά ένα-ένα αλλά συνολικά από τον αγώνα για αστική ευθύνη προς τρίτους. Πράσινη κάρτα δεν έχουν...
Επρεπε να σταματήσουν το Loeb ?