-
Καλό Μήνα,
Θα ήθελα να εκφράσω την απορία μου, σχετικά με την πρωτοφανή απόφαση της FIA να αφαιρέσει το δικαίωμα ψήφου από την 2η ιστορικότερη ομάδα του θεσμού, από το 2008. Τα ερωτήματά μου είναι:
- Με ποια λογική μόνο 6 από τις 12 ομάδες που συμμετέχουν θα έχουν λόγο για να διαμορφώνουν τις εξελίξεις (οικονομία και εδώ; Rolling Eyes );
- Εάν δεχτούμε το απαράδεκτο 1), πως γίνεται - από τη στιγμή που ο Mosley είχε δηλώσει ότι θα συμμετέχουν οι πιο 'παλιοί' στο χώρο - να εμφανίζεται η Williams παλαιότερη της McLaren, τη στιγμή που η εμπλοκή της πρώτης ξεκίνησε το 1975 ενώ της δεύτερης από το 1965 (10 χρόνια παλαιότερη); Το ίδιο ισχύει και για την BAR/Honda η οποία εμφανίζεται παλαιότερη από την Toyota στο θεσμό, κάτι που δεν ισχύει (η εμπλοκή της Honda ήταν μετά την εμπλοκή της Toyota - πάντα σαν ΟΜΑΔΑ σασί+κινητήρας).
- Με ποια λογική - πέρα του πλάγιου ελέγχου από Ecclestone - συμμετέχουν οι διοργανωτές (υπεύθυνοι πίστας ουσιαστικά) στην συγγραφή κανόνων της F1 και τεχνικών ζητημάτων;
Τα παραπάνω ζητήματα δεν φαίνεται να είναι διατεθημένος ο Max Rufus Mosley να απαντήσει, κάτι που είναι - αν μη τι άλλο - δείγμα 'φασισμού' στο χώρο (διόλου τυχαίο, αφού ο πατέρας του ήταν αρχηγός φασιστικού κόμματος στην αγγλία).
Καλό θα ήταν να υπήρχε ενημέρωση για το πολύ σοβαρό αυτό θέμα και στην κεντρική σελίδα και να μην περιοριζόμαστε μόνο στα αγωνιστικά, μιας που εδώ καθορίζεται το μέλλον της F1 (το οποίο δεν δείχνει καλό και υπάρχουν πλέον ξεκάθαρες ενδείξεις για ενδεχόμενο στήσιμο αγώνων/πρωταθλημάτων).
Τροφή για σκέψη...
-
Καλό Μήνα,
Θα ήθελα να εκφράσω την απορία μου, σχετικά με την πρωτοφανή απόφαση της FIA να αφαιρέσει το δικαίωμα ψήφου από την 2η ιστορικότερη ομάδα του θεσμού, από το 2008. Τα ερωτήματά μου είναι:
- Με ποια λογική μόνο 6 από τις 12 ομάδες που συμμετέχουν θα έχουν λόγο για να διαμορφώνουν τις εξελίξεις (οικονομία και εδώ; Rolling Eyes );
- Εάν δεχτούμε το απαράδεκτο 1), πως γίνεται - από τη στιγμή που ο Mosley είχε δηλώσει ότι θα συμμετέχουν οι πιο 'παλιοί' στο χώρο - να εμφανίζεται η Williams παλαιότερη της McLaren, τη στιγμή που η εμπλοκή της πρώτης ξεκίνησε το 1975 ενώ της δεύτερης από το 1965 (10 χρόνια παλαιότερη); Το ίδιο ισχύει και για την BAR/Honda η οποία εμφανίζεται παλαιότερη από την Toyota στο θεσμό, κάτι που δεν ισχύει (η εμπλοκή της Honda ήταν μετά την εμπλοκή της Toyota - πάντα σαν ΟΜΑΔΑ σασί+κινητήρας).
- Με ποια λογική - πέρα του πλάγιου ελέγχου από Ecclestone - συμμετέχουν οι διοργανωτές (υπεύθυνοι πίστας ουσιαστικά) στην συγγραφή κανόνων της F1 και τεχνικών ζητημάτων;
Τα παραπάνω ζητήματα δεν φαίνεται να είναι διατεθημένος ο Max Rufus Mosley να απαντήσει, κάτι που είναι - αν μη τι άλλο - δείγμα 'φασισμού' στο χώρο (διόλου τυχαίο, αφού ο πατέρας του ήταν αρχηγός φασιστικού κόμματος στην αγγλία).
Καλό θα ήταν να υπήρχε ενημέρωση για το πολύ σοβαρό αυτό θέμα και στην κεντρική σελίδα και να μην περιοριζόμαστε μόνο στα αγωνιστικά, μιας που εδώ καθορίζεται το μέλλον της F1 (το οποίο δεν δείχνει καλό και υπάρχουν πλέον ξεκάθαρες ενδείξεις για ενδεχόμενο στήσιμο αγώνων/πρωταθλημάτων).
Τροφή για σκέψη...
-
Καλό Μήνα,
Θα ήθελα να εκφράσω την απορία μου, σχετικά με την πρωτοφανή απόφαση της FIA να αφαιρέσει το δικαίωμα ψήφου από την 2η ιστορικότερη ομάδα του θεσμού, από το 2008. Τα ερωτήματά μου είναι:
- Με ποια λογική μόνο 6 από τις 12 ομάδες που συμμετέχουν θα έχουν λόγο για να διαμορφώνουν τις εξελίξεις (οικονομία και εδώ; Rolling Eyes );
- Εάν δεχτούμε το απαράδεκτο 1), πως γίνεται - από τη στιγμή που ο Mosley είχε δηλώσει ότι θα συμμετέχουν οι πιο 'παλιοί' στο χώρο - να εμφανίζεται η Williams παλαιότερη της McLaren, τη στιγμή που η εμπλοκή της πρώτης ξεκίνησε το 1975 ενώ της δεύτερης από το 1965 (10 χρόνια παλαιότερη); Το ίδιο ισχύει και για την BAR/Honda η οποία εμφανίζεται παλαιότερη από την Toyota στο θεσμό, κάτι που δεν ισχύει (η εμπλοκή της Honda ήταν μετά την εμπλοκή της Toyota - πάντα σαν ΟΜΑΔΑ σασί+κινητήρας).
- Με ποια λογική - πέρα του πλάγιου ελέγχου από Ecclestone - συμμετέχουν οι διοργανωτές (υπεύθυνοι πίστας ουσιαστικά) στην συγγραφή κανόνων της F1 και τεχνικών ζητημάτων;
Τα παραπάνω ζητήματα δεν φαίνεται να είναι διατεθημένος ο Max Rufus Mosley να απαντήσει, κάτι που είναι - αν μη τι άλλο - δείγμα 'φασισμού' στο χώρο (διόλου τυχαίο, αφού ο πατέρας του ήταν αρχηγός φασιστικού κόμματος στην αγγλία).
Καλό θα ήταν να υπήρχε ενημέρωση για το πολύ σοβαρό αυτό θέμα και στην κεντρική σελίδα και να μην περιοριζόμαστε μόνο στα αγωνιστικά, μιας που εδώ καθορίζεται το μέλλον της F1 (το οποίο δεν δείχνει καλό και υπάρχουν πλέον ξεκάθαρες ενδείξεις για ενδεχόμενο στήσιμο αγώνων/πρωταθλημάτων).
Τροφή για σκέψη...
-
O Mosley εκανε απλα το αυτονοητο, διαλεξε αυτους που τον στηριξαν οταν το χρειαζονταν. Ας προσεχαν οι Dennis, o Haug και οι χαρτογιακαδες της Toyota.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
O Mosley εκανε απλα το αυτονοητο, διαλεξε αυτους που τον στηριξαν οταν το χρειαζονταν. Ας προσεχαν οι Dennis, o Haug και οι χαρτογιακαδες της Toyota.Υπάρχει όμως μια διαφορά: η FIA είναι - υποτίθεται - ένα ανεξάρτητο όργανο πέρα από ομάδες και 'στρατόπεδα' και προπάντων αμερόληπτο (ναι, καλά... ).
Και μόνο η κίνησή του να στερήσει την ψήφο απ'όλους τους εμπλεκομένους στην F1 (τις ομάδες κυρίως) και να κάνει μια 'ελιτίστικη' κλίκα, είναι κολάσιμη.
Kάτι τέτοια με κάνουν να αρχίσω να μην βλέπω το άθλημα όπως το έβλεπα στο παρελθόν, μιας που η πολιτική πρέπει να παραμένει ΕΚΤΟΣ αθλήματος.
Ούτε η ΕΠΟ να ήταν...
-
Ο χρήστης Frontier έγραψε:
Υπάρχει όμως μια διαφορά: η FIA είναι - υποτίθεται - ένα ανεξάρτητο όργανο πέρα από ομάδες και 'στρατόπεδα' και προπάντων αμερόληπτοΟταν βαζεις στο ιδιο τσουβαλι αυτους που σε στηριξαν με αυτους που πηγαν να σε φανε δεν εισαι αμεροληπτος, παρα βλακας.
-
Ο χρήστης Frontier έγραψε:
Kάτι τέτοια με κάνουν να αρχίσω να μην βλέπω το άθλημα όπως το έβλεπα στο παρελθόν, μιας που η πολιτική πρέπει να παραμένει ΕΚΤΟΣ αθλήματος.Η πολιτική έχει γίνει μέρος του αθλήματος εδώ και πολλά χρόνια. Χρειάζεται να θυμίσω τι γινόταν επί Balestre;
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Kάτι τέτοια με κάνουν να αρχίσω να μην βλέπω το άθλημα όπως το έβλεπα στο παρελθόν, μιας που η πολιτική πρέπει να παραμένει ΕΚΤΟΣ αθλήματος.
Η πολιτική έχει γίνει μέρος του αθλήματος εδώ και πολλά χρόνια. Χρειάζεται να θυμίσω τι γινόταν επί Balestre;
Εκείνες οι εποχές ήταν διαφορετικές - τυγχάνει να γνωρίζω καλά - και ουδέποτε την 'πλήρωναν' οι ομάδες. Τότε ήταν καθαρά για το χρήμα η όλη κόντρα.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Υπάρχει όμως μια διαφορά: η FIA είναι - υποτίθεται - ένα ανεξάρτητο όργανο πέρα από ομάδες και 'στρατόπεδα' και προπάντων αμερόληπτο
Οταν βαζεις στο ιδιο τσουβαλι αυτους που σε στηριξαν με αυτους που πηγαν να σε φανε δεν εισαι αμεροληπτος, παρα βλακας.
Με τη λογική σου τότε, θα πρέπει να καταργήσουμε τη δημοκρατία - και τον ελεύθερο λόγο απ'όλους (όπως μιλάμε και εμείς εδώ) - δεδομένου ότι όλοι δεν συμφωνούμε μεταξύ μας
Ας σοβαρευτούμε, δεν είναι αιτιολογία αυτή
Απλούστατα, κάποιες ομάδες είχαν τα κότσια να προτείνουν κάτι άλλο, αλλά ο 'δίκαιος' Mosley δεν ανέχεται τον αντίλογο.
Να τον/τους χαιρόμαστε ...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Υπάρχει όμως μια διαφορά: η FIA είναι - υποτίθεται - ένα ανεξάρτητο όργανο πέρα από ομάδες και 'στρατόπεδα' και προπάντων αμερόληπτο
Οταν βαζεις στο ιδιο τσουβαλι αυτους που σε στηριξαν με αυτους που πηγαν να σε φανε δεν εισαι αμεροληπτος, παρα βλακας.
Με τη λογική σου τότε, θα πρέπει να καταργήσουμε τη δημοκρατία - και τον ελεύθερο λόγο απ'όλους (όπως μιλάμε και εμείς εδώ) - δεδομένου ότι όλοι δεν συμφωνούμε μεταξύ μας Από πότε ο αντίλογος και η δίκαιη συμμετοχή κάποιων - έστω και αν διαφωνούν - στην κοινή λειτουργία του θεσμού, είναι βλακεία;
Ας σοβαρευτούμε, δεν είναι αιτιολογία αυτή που λες
Απλούστατα, κάποιες ομάδες είχαν τα κότσια να προτείνουν κάτι άλλο, αλλά ο 'δίκαιος' Mosley δεν ανέχεται τον αντίλογο.
Να τον/τους χαιρόμαστε ...
Υ.Γ: Από μια άποψη, ίσως είναι και καλύτερα, για να μη φέρει ευθύνη η ομάδα που υποστηρίζω για τα χάλια που έρχονται από το 2008.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
O Mosley εκανε απλα το αυτονοητο, διαλεξε αυτους που τον στηριξαν οταν το χρειαζονταν. Ας προσεχαν οι Dennis, o Haug και οι χαρτογιακαδες της Toyota.Ζήτω ο Γιώργος Παπαδόπουλος!
Το να στερείς το δικαίωμα ψήφου από όσους διαφωνούν μαζί σου, είναι αυτονόητο μόνο σε φασιστικά καθεστώτα.
Αυτό που πάει να κάνει ο Mosley είναι εύκολα το μεγαλύτερο σκάνδαλο στην ιστορία της FIA.
Στην ουσία όμως λίγα πράγματα αλλάζουν. Όποιος και να ψηφίζει ο Mosley κάνει πάντα ότι γουστάρει. Διαφωνούσαμε παλιότερα για αυτό το θέμα με τον Hellenic Tifosi αν θυμάμαι καλά.
Όπως πέρασε με το έτσι θέλω τo πάγωμα της εξέλιξης των κινητήρων με την -επίσης αυτονόητη- λογική ή υπογράφετε για το 2008 και έπειτα ή βάζω άλλους να τρέξουν, έτσι στερεί και το δικαίωμα ψήφου από τις μισές ομάδες του grid τσαμπουκά.Ο άνθρωπος είναι πολύ μπροστά. Λειτουργεί 100% φασιστικά, κρυμμένος από έναν δημοκρατικό μανδύα και αυτό είναι το χειρότερο.
Ό,τι θέλει κάνει . και - -
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Ο άνθρωπος είναι πολύ μπροστά. Λειτουργεί 100% φασιστικά, κρυμμένος από έναν δημοκρατικό μανδύα και αυτό είναι το χειρότερο.
Ό,τι θέλει κάνει . και -Χανεις κατι πολυ βασικο, η FIA ειναι Η υπευθυνη για το sporting κομματι, θα μπορουσε πολυ απλα να μην εχει ΚΑΜΙΑ επιτροπη και να αποφασιζει οπως θελει. Το οτι εχει επιτροπες με εκπροσωπηση απο ολους ειναι μια παραχωρηση δημοκρατιας την οποια ομως οι κατασκευαστες τα τελευταια χρονια εκμεταλλευτηκαν με τον χειροτερο τροπο για να εξυπηρετησουν τα συμφεροντα τους.
Το οτι αυτο κανει τον Mosley φασιστα και τους κατασκευαστες θυματα ειναι παραλογισμος.
-
Go_For_Pole αυτό λέω κι εγώ. Αντί να αποφασίζει μόνος του απλά, αποφασίζει μόνος του παρέχοντας μια ψευδαίσθηση δημοκρατίας. Δηλαδή μας δουλεύει.
Όταν λες ότι οι κατασκευαστές το εκμεταλλεύτηκαν με το χειρότερο τρόπο τι εννοείς; Τι θα μπορούσαν να κάνουν διαφορετικό; έτσι κι αλλιώς τα συμφέροντα τους είναι αντικρουόμενα.
-
Εγώ λέω ότι απλώς τα έχουν κάνει ΣΚΑΤΑ.
Αλλάγή κανονισμών στα δοκιμαστικά κάθε χρόνο, 2 βαθμοί αβαντάζ στο νικητή που κάνουν την 2η θέση σαν νίκη και καταργούν κάθε μάχη μετά από 7-8 αγώνες αν ο 2ος βολεύεται, σπάει κινητήρας την Παρασκευή -10 θέσεις κτλ κτλ κτλ.
Ελεος, έλεος, έλεος.
Δεν καταλαβαίνω γιατί άθλημα τόσο δημοφιλές σαν την Φ1 θέλει τόσες αλλαγές. Φανταστείτε η FIFA κάθε χρόνο να άλλαζε 2-3 κανονισμούς στην μπάλα.
ΟΥΣΤ ρε Mosley ξενέρωτε, πάνε να γίνεις μάνατζερ πουθενά αλλού.
-
Ο χρήστης afonic έγραψε:
Εγώ λέω ότι απλώς τα έχουν κάνει ΣΚΑΤΑ.Αλλάγή κανονισμών στα δοκιμαστικά κάθε χρόνο, 2 βαθμοί αβαντάζ στο νικητή που κάνουν την 2η θέση σαν νίκη και καταργούν κάθε μάχη μετά από 7-8 αγώνες αν ο 2ος βολεύεται, σπάει κινητήρας την Παρασκευή -10 θέσεις κτλ κτλ κτλ.
Ελεος, έλεος, έλεος.
Δεν καταλαβαίνω γιατί άθλημα τόσο δημοφιλές σαν την Φ1 θέλει τόσες αλλαγές. Φανταστείτε η FIFA κάθε χρόνο να άλλαζε 2-3 κανονισμούς στην μπάλα.
ΟΥΣΤ ρε Mosley ξενέρωτε, πάνε να γίνεις μάνατζερ πουθενά αλλού.
+1
Κάθε πέρισυ και καλύτερα....Αμάν πια με τις τόσες αλλαγές και αυτή τη μανια περιορισμού του κόστους...
Στο τέλος θα καταντήσουν την Φ1 ένα πρωταθληματάκι ακόμα....
-
Αυτο με τη βαθμολογια δεν το καταλαβαινω. Ο Alonso και περυσι αλλα και φετος εχτισε διαφορα κερδιζοντας αγωνες, αν το συστημα πριμοδοτουσε τον νικητη θα ειχε ακομη μεγαλυτερη.
Τουλαχιστον με αυτο το συστημα αν σπασει μια φορα ο Ισπανος θα εχει θεμα.
-
Ο χρήστης afonic έγραψε:
Αλλάγή κανονισμών στα δοκιμαστικά κάθε χρόνο, 2 βαθμοί αβαντάζ στο νικητή που κάνουν την 2η θέση σαν νίκη και καταργούν κάθε μάχη μετά από 7-8 αγώνες αν ο 2ος βολεύεται, σπάει κινητήρας την Παρασκευή -10 θέσεις κτλ κτλ κτλ.
δε ξέρω αν έχετε κάνει τους υπολογισμούς σας, αλλά πλέον ο Αλόνσο αν σε κάθε αγώνα τερματίζει 2ος, το πρωτάθλημα θα κριθεί στο τελευταίο αγώνα.... με άλλα λόγια αυτή τη στιγμή ο Αλόνσο δε χρειάζεται να ζοριστεί για τη νίκη από εδώ και πέρα..... Πλάκα πλάκα, δείχνει να έχουμε αντιγραφή του περσινού πρωταθλήματος, με τη Φεράρι τώρα στη θέση της περσυνής Μακλάρεν αν και η διαφορά Φεράρι-Ρενώ μέχρι στιγμής είναι στα ίδια επίπεδα...
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Go_For_Pole αυτό λέω κι εγώ. Αντί να αποφασίζει μόνος του απλά, αποφασίζει μόνος του παρέχοντας μια ψευδαίσθηση δημοκρατίας. Δηλαδή μας δουλεύει.Οχι δεν ισχυει αυτο που λες. Οι επιτροπες γενικα κανουν δουλεια και η FIA γενικα απλα επικυρωνει. Ομως πολλες φορες οι κατασκευαστες δεν αφηνουν για τους δικους τους λογους να φτασει η επιτροπη σε μια αποφαση και τοτε καλως ή κακως καποιος πρεπει να κανει κατι. Σωστο ή λαθος καποιος πρεπει να κανει δουλεια.
Όταν λες ότι οι κατασκευαστές το εκμεταλλεύτηκαν με το χειρότερο τρόπο τι εννοείς;
Με ολα τους τα διαπραγματευτικα κολπακια εφεραν το πρωταθλημα στα προθυρα νευρικης κρισης για κατι χρονια. Και αν δεν ηταν ο τσαμπουκας του Μπριατορε συμφωνια δε θα ειχαμε ακομη...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Αυτο με τη βαθμολογια δεν το καταλαβαινω. Ο Alonso και περυσι αλλα και φετος εχτισε διαφορα κερδιζοντας αγωνες, αν το συστημα πριμοδοτουσε τον νικητη θα ειχε ακομη μεγαλυτερη.Τουλαχιστον με αυτο το συστημα αν σπασει μια φορα ο Ισπανος θα εχει θεμα.
Ναι αλλά για δες που μόλις τον περάσει κάποιος πχ στο 2ο πιτ, κατεβάζει στροφές και κάνει βόλτα μέχρι να τελειώσει.
Πέρυσι κάποια στιγμή που ο Κίμι ήταν γρήγορος και κέρδιζε παραδεχόντουσαν ότι η στρατηγική τους ήταν για την 2η θέση.
Αυτό θα φέρει θέαμα και αγωνιστικό πνεύμα? Η νίκη έχει χάσει την αξία της αφού για 2 βαθμούς κανείς δεν ρισκάρει να πιέσει για να νικήσει.
H νέα maFIA;