-
Περιπου στα 4,5lt/100km με νορμαλ χρηση εντος πολης. Σε ανοιχτο δρομο με τερμα γκαζι (με ταχυτητες 110-130km/h), καιει λιγοτερο απο την πολη σε κανονικες συνθηκες. Να ξερεις οτι παιζει ρολο και η ρυθμιση του ρελαντι και του μειγματος. Το ειχαν ρυθμισει με πιο πλουσιο μειγμα λογω χειμωνα, αλλα τους ειπα να το ρυθμισουν στην κανονικη θεση περιπου, με ελαχιστα υψηλοτερο ρελαντι, δηλ η ενδειξη μπαταριας στο ρελαντι μου δειχνει 12.9-13.0 περιπου και καποιες φορες πεφτει στο 12.4, αναλογα μαλλον τη θερμοκρασια κινητηρα.
Παντως να μην το ματιασω δεν εχει βγαλει κανενα απολυτως προβλημα ακομα. -
Εγω εχω κανει μεχρι τωρα 2 μετρησεις και δειχνει να καιει γωρω στα 4.25λτ/100χλμ
Αλλα ειναι αρχη ακομη και δεν το πιεζω πολυ -
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Εγω εχω κανει μεχρι τωρα 2 μετρησεις και δειχνει να καιει γωρω στα 4.25λτ/100χλμ
Αλλα ειναι αρχη ακομη και δεν το πιεζω πολυΧθεσινή μέτρηση: 6λίτρα στα 153χλμ
-
έχω παρατηρήσει ότι όταν το γεμίζω βενζίνη από άδειο, ο δείκτης αργεί να ανέβει.
Ανεβαίνει στο ανώτατο σημείο μετά από κανά 2λεπτο...και στο δικό σου έτσι είναι?
-
Αλλες φορες ανεβαινει αμεσως, αλλες καθυστερει. Παλιοτερα καθυστερουσε καποιες φορες πιο πολυ. Περιεργο ετσι? Μαλλον εξαρταται απο το ποσο αδειο ηταν, ποιος ξερει.
Επισης στο δικο μου η ενδειξη της βενζινης ειναι ακριβως οπως στο κινητο Νοκια που ειχα. Δειχνει η ενδειξη οτι ειναι γεματο πολυ ωρα η για καμμια 80αρια χιλιομετρα. Οταν ομως πεσει μια γραμμη τοτε οι επομενες γραμμες φευγουν πιο γρηγορα ολες μαζι αποτι η πρωτη, ειτε στα 140-150χιλ αναβει λαμπακι -
Ακριβως το ιδιο κανει και σε μενα... Anyway... θα το συνηθισω
2 αλλα πραγματα που θελω να σε ρωτησω:
-
Πως εκανες το στρωσιμο και μεχρι ποσα χλμ?
-
Στο 1ο σερβις τι σου εκαναν, και ποσα χρεωσαν? Στα 1.000χλμ ειναι νομίζω, ε? (Σκέφτομαι να πάω κι εγώ εκε΄που πήγες κι εσύ - έχω ακούσει καλά λόγια)
-
-
Το εστρωσα μεχρι τα 1000 και μετα σιγα σιγα το ανοιγα. Μην κρατας σταθερη ταχυτητα για πολλη ωρα και μην το ζοριζεις πολυ. Αν θελεις να αποδωσει καλα μην το τερματισεις μεχρι τα 5000 χιλ., αλλα ποιος αντεχει μεχρι τοτε, εγω ηδη απο τα 2000χιλ. το πηγαινω τερμα στην Αττικη οδο.
Αν θυμαμαι καλα γυρω στα 70-75 ευρω ηταν το πρωτο σερβις, θα επανελθω μολις βρω την αποδειξη με τις εργασιες. -
Το πρωτο σερβις των 1000: Τα ανταλλακτικα κοστισαν 39 ευρω, δηλαδη 2 λιτρα λαδι (απ το ενα περισεψε αρκετο και το κρατησα για την επομενη φορα) και φιλτρο λαδιου.
Οι εργασιες κοστισαν 35 ευρω, δηλ. ολα μαζι 74 ευρω.
Καλο ειναι να βαλει κανεις στα 1000χιλ το ΜΟΤΟΡΚΟΤΕ το οποιο κανει καλο στον κινητηρα, αλλα μπορει να μπει και στις βαλβολινες. Κοστιζει 25 ευρω και μπαινει μια φορα για 80000 χιλιομετρα. -
NEO SPORTCITY 250cc
-
2πλό δίσκο εμπρός
και σε νέα χρώματα
-
Τι μου ειπες τωρα . Παιδια το πηρα μολις ερθει, γι αυτο οποιος θελει το 200αρι το δικο μου να εχει το νου του.
(Παραδοξως τωρα το καλοκαιρι η καταναλωση επεσε στα 3,7lt/100km και σε ανοιχτο δρομο πιο κατω ακομη.) -
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Τι μου ειπες τωρα . Παιδια το πηρα μολις ερθει, γι αυτο οποιος θελει το 200αρι το δικο μου να εχει το νου του.
(Παραδοξως τωρα το καλοκαιρι η καταναλωση επεσε στα 3,7lt/100km και σε ανοιχτο δρομο πιο κατω ακομη.)Δεν το θέλω το δικό σου... Δε μου αρέσει το χρώμα
-
Σήμερα παρουσιάστηκε!
http://www.aprilia.com/magazine_dettaglio.asp?id=1105
*Δεν πρόλαβε να παρουσιαστεί η είδηση και τη διαδώσαμε κιόλας μέσω του 4ΤΦ.... *
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Τι μου ειπες τωρα . Παιδια το πηρα μολις ερθει, γι αυτο οποιος θελει το 200αρι το δικο μου να εχει το νου του.
(Παραδοξως τωρα το καλοκαιρι η καταναλωση επεσε στα 3,7lt/100km και σε ανοιχτο δρομο πιο κατω ακομη.)Δεν το θέλω το δικό σου... Δε μου αρέσει το χρώμα
Θα το βαψω!
-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Θα το βαψω!Βαψτο μπορντώ!
-
ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ #1:
Πήρα τηλέφωνο την APRILIA HELLAS SA να τους ρωτήσω σχετικά με τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσω για να ενεργοποιηθει η εγγυηση.
Με παρεπεμψαν στην PIAGGIO όπου μίλησα με εναν ευγενικό κύριο: 'Μην κανεις τίποτα ακόμα. Η κατάσταση με την αντιπροσωπεια στην Ελλαδα, είναι ρευστή!. Σε κανα 2μηνο που θα ξεκαθαρισουν τα πραγματα...'Μιλώντας με υπεύθυνο κάποιου εξουσιοδοτημένου συνεργείου λίγες μέρες νωρίτερα, μου είχε πει τα εξής: 'Ακου φιλε, να κάνεις τη προσευχή σου να μην χρειαστείς κάτι εντός εγγύησης. Υπαρχει πρόβλημα...'
Εγώ που είμαι βλάκας, σας ρωτάω: Μήπως καταλαβαίνετε ότι κατάλαβα κι εγώ? Δηλαδή ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα? (Ή τουλάχιστον είναι ευνουχισμένη...ουπς έχει δεμένα χέρια ήθελα να πω )
-
Άπαξ και έμπλεξες με την Piaggio, τότε πράγματι κάνε την προσευχή σου ... Αυτό που εγώ γνωρίζω, είναι πως η Aprilia εξαγοράστηκε από τον όμιλο Piaggio, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το εξουσιοδοτημένο της δίκτυο. Η συμβουλή μου: βρες έναν μηχανικό που εμπιστεύεσαι και συντήρησε το μηχανάκι σου εκεί (η εγγύηση ισχύει δια νόμου, όπου και να κάνεις εσύ τα σέρβις σου!!) ...
-
Μην αγχωνεσαι αγαπητε φιλε Νασο. Μονο κανε τα σερβις σε εξουσιοδοτημενο και να κρατας το βιβλιαρακι. Μου εστειλε μετα απο τρεις μηνες η Απριλια το αυτοκολλητο της εγγυησης που το κολλαμε στο βιβλιαρακι. Τωρα ο καθενας λεει τα δικα του. Ας τους να λενε. Εμενα παντως με καλυψε η εγγυηση για ελατωματικο ελαστικο και μου το αντικατεστησαν. Μονο αν προκυψει καποιο προβλημα και δεν λυθει θα ενεργησουμε και ουτε τοτε αγχωνομαστε, θα κανουμε οτι χρειαζεται, οπως οταν μου εκανε τσαλιμακια μια ασφαλιστικη μαζι με μια αλλη εταιρεια, με εστελνε ο ενας στον αλλο εεεεε...... τα ψιλοπηρα και τωρα λεω θα δειτε που θα παει το μπαλακι (ειμαι και της δουλειας βλεπεις). Τα πληρωσε επιτοπου μαζι με τα εξοδα κ.λ.π. μολις εφαγε εντος της ιδιας εβδομαδος την αγωγη.
-
Ολα καλα απο την κουκλα μεχρι τωρα. Χθες το κοντερ εδειξε και κρατησε για λιγο εως οτου να με κοψουν, τα 140 σταθεροτατο ερχομενος απο εξοδο Κρυονεριου προς Αθηνα μεσω Εθνικης οδου. Αν δεν με εκοβαν ισως επιανε και παραπανω. Μαλλον λογω ευνοικου αερα, ψιλοκατηφορας και Shell racing φανταζομαι. Ανευ σημασιας για μενα βεβαια, αλλα ετσι το αναφερω.
-
Τι βενζινη βαζεις?
Aprilia Sportcity