-
iceman_angel
Υποθετω για αυτο εδω το ποστ λες?
Θα επιχειρησω να σου απαντησω...
-
Ναι, φυσικα ενημερωνονται οι οδηγοι για τους χρονους-splits που κανουν! Ενημερωνονται στο τιμονι οντως και για τα splits των αλλων πιλοτων ή μονο για την pole-position(ρωταω επειδη δεν πολυκαταλαβα, εχεις και βιντεακι?).
Συνεχιζω... Ο Schumacher οταν σταματησε στην Rascasse, ο Alonso δεν ειχε περασει το 2ο split. Επισης, στο 1ο split ηταν +0.1 απο την pole-position ενω ο Schumacher βελτιωνε την pole to 1o split και ηταν +0.1 στο 2ο split.
Βεβαια, αυτα πια δεν εχουν σημασια πια αφου μιας και εκανε το λαθος του το παρκαρε, ενα avoidable incident που λεει και η FIA! -
Αυτο ειναι για το Spa 1998 με τον Coulthard. Νομιζω πηρες την απαντηση σου και εχω δει οτι παραδεχτηκες το λαθος σου.
-
Αυτο ειναι το μεγαλο κομματι!
- Jerez 1997: Φυσικα εφταιγε ο Schumacher δεν νομιζω να διαφωνει κανεις! Και τιμωρηθηκε για αυτο. Δηλ. αν ο Villeneuve εγκατελειπε θα το επαιρνε το πρωταθλημα παλι γιατι απο την συνολικη καταταξη εκεινης της χρονιας του αφαιρεθηκαν οι βαθμοι.
- Adelaide 1994: Αυτη ειναι δυσκολοτερη περιπτωση... Η αληθεια(για μενα) ειναι οτι μαλλον φταινε και οι δυο, γιατι παροτι ο Hill ηταν λιγο πισω απο το κεντρο του μονοθεσιου του Schumacher, βιαστηκε λιγο... 'Τρυπωσε' εκει τελευταια στιγμη και εκτος την κριτικη που δεκτηκε ο Schumacher για αυτο το περιστατικο, δεκτηκε και ο Hill για αυτη τη κινηση(νομιζω καπου σε ενα βιντεακι BBC κατι δειχνει φασεις απο αυτο δεν θυμαμαι πολυ καλα ).
- Spa 2000: Μαλλον 8α μιλας για το κλεισιμο στον Mika στην μεγαλη ευθεια 5 γυρους πριν το τελος, σωστά?
Κοιτα, εγω πιστευω οτι ηταν καθαρο παρολο που κινουνταν πολυ γρηγορα σε εκεινο το σημειο επειδη δεν προλαβε να μπει διπλα του ο Mika... Αν πιστευεις το αντιθετο, να κατηγορησεις τοτε και αλλους οδηγους που το εχουν κανει αυτο... - Αυστρια 2001 και 2002: Αυτα τα 2 ηταν αποτελεσμα κακης εφαρμογης team-orders... Και ο Barrichello το τραβηξε παρα περα στον τερματισμο και τις δυο φορες!
Επισης, να μην ξεχναμε Jerez 1997 και Australia 1998... Οπως ειπε και ο Ikar καπου, μονο σε Schumacher/Ferrari γινονται αυτα? - Καναδας 1998: Για οταν εβγαινε απο τα πιτς λες και εβγαλε τον Frentzen εκτος? Λαθος του φυσικα και τιμωρηθηκε για αυτο(10secs-stop & go penalty)!
- Μακου 90? Μου εξηγας ποιο εννοεις?
- Αυστρια 2000: Το θυμασαι και εσυ αυτο?? Παλι καλα που δεν βαλανε το SC τοτε...
Συγνωμη αν κουρασα.
-
-
Ο Kimster... τι να πω... Για πρωτος δυσκολο να βγαινε.. αλλα και πάλι θα κάναμε το 2-3... Καταραμενη να σαι μερσεντες!!
Κοντεψα να πάθω εγκεφαλικο στην φαση με τον Φισικο.. Συνηλθα γρηγορα γιατι κάλυψε τη διαφορά αμέσως όμως.. Απαραδεχτη ενέργεια πάντως!!
Ο Αλόνσο δεν κουραστηκε και ιδιαιτερα, ειδικα αφου εγκατέλειψε ο Κιμι βολτιτσα έκανε.. Εγω που έφαγα την κίνηση της παραλιακης το πρωι πιο πολυ κουράστηκα!!
Ο Φισι μαρεσε που επιτεθηκε!! Αυτο μου δεν μαρεσε το είπα αλλά το κατά πόσο ήταν δική του πρωτοβουλία μόνο το αγνοώ...
Ο Μιχάλης μετά το χτεσινό απαραδεχτο συμβάν έδειξε την ικανότητα του και την κλάση του.. Αν έμενε σε αυτά του τα προσόντα όλα θα ήταν πανεμορφα!
Ο Κουλθαρντ-σουπερμαν- απίστευτη θέση.. Θα χει να το λέει.. Ευχαριστηθηκα την χαρά του μετά...
Ο Παυλίτο μιάααα χαράααααααααα!!
Ο Τρούλι άτυχος και καταραμένος... Τι να πω?
Ο Γουέμπερ επίσης άτυχος και ήταν πολλά υποσχόμενος αγωνας γιαυτον...Ο Μασσα.. Ο Μασσα... Ετρεχε κι ο Μάσσα??
Για Μονακό χάλια μαυρα ο αγωνας γενικότερα!! Βαρετος.. Με εξαίρεση μια εικόνα από ένα σκάφος (χωρίς μπλουζες και λοιπά περιττα.. )
Και του χρόνου...
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Κοντεψα να πάθω εγκεφαλικο στην φαση με τον Φισικο.. Συνηλθα γρηγορα γιατι κάλυψε τη διαφορά αμέσως όμως.. Απαραδεχτη ενέργεια πάντως!!Αν θελει καποιος ας μου πει τι εγινε?
-
Ο χρήστης alonso έγραψε:
Κοντεψα να πάθω εγκεφαλικο στην φαση με τον Φισικο.. Συνηλθα γρηγορα γιατι κάλυψε τη διαφορά αμέσως όμως.. Απαραδεχτη ενέργεια πάντως!!
Αν θελει καποιος ας μου πει τι εγινε?
Απλα εκοψε λιγο αποτομα τον Κιμι και καθυστερησε να τον αφησει... Συναδελφικη αλληλεγγυη!
-
Ο χρήστης alonso έγραψε:
Κοντεψα να πάθω εγκεφαλικο στην φαση με τον Φισικο.. Συνηλθα γρηγορα γιατι κάλυψε τη διαφορά αμέσως όμως.. Απαραδεχτη ενέργεια πάντως!!
Αν θελει καποιος ας μου πει τι εγινε?
Δεν άφησε να περάσει αμέσως ο Κίμι αν και τελούσε υπό καθεστώς μπλε σημαίας.
-
Ήταν να του ρίξουν γύρο ο δικός σου και ο κίμις (ο δικός της )..Άφησε μια χαρά τον Αλόνσο και τον κίμι τον κράτησε λιγάκι έτσι που να μην μπορείς να πεις ότι το έκανε επίτηδες...Και αμέσως ο Πουρναρακης..: 'πρέπει να την έχουν σίγουρη την ποινή στη Ρενώ μετά από αυτό'...
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Μα σημερα ο ms ηταν θεος, δεν αμφισβητησα ποτε την αξια του. 2 πραγματακια λεω:
-
Σε αποδοση το αμαξι αυτο το ΣΚ ηταν για 1η-2η θεση και οχι για 5η, και αντι να θεοποιειται ο ms επρεπε να κριτικαρεται που δεν αξιοποιησε τις δυνατοτητες του. Εκτος απο το οτι χαλασε τη φημη του, απογοητευσε οπαδους και μη κτλ κτλ.
-
Τοση αδικαιολογητη εμπαθεια προς τον Alonso πραγματικα με ξαφνιαζει... Φαινεται πολλοι Σουμαχερικοι βρηκαν αφορμη να βγαλουν τα κομπλεξ τους με οσους τοσα χρονια ειχαν εμπαθεια με το σαγονια...
διάβασε τα 2 σου ποστ αυτό και το προηγούμενο και θα καταλάβεις... τη διαφορά, όσο για το 2ο...είδες κάπου να λέω κάτι για τον Αλόνσο? Ο Αλόνσο δε πήρε θέση για το συμβάν αν και διάβασα, ότι του είπαν από την ομάδα να ΜΗΝ πάρει θέση... δε ξέρω γιατί.
-
-
Ο χρήστης alonso έγραψε:
Κοντεψα να πάθω εγκεφαλικο στην φαση με τον Φισικο.. Συνηλθα γρηγορα γιατι κάλυψε τη διαφορά αμέσως όμως.. Απαραδεχτη ενέργεια πάντως!!
Αν θελει καποιος ας μου πει τι εγινε?
Όταν οι Alonso και Raikonen ντουμπλάριζαν τον Fisichella, ο τελευταίος άνοιξε στον Alonso και στον Raikonen όχι. Μην φανταστείς όμως ότι έχασε χρόνο ο Raikonen αφού του άνοιξε στην αμέσως επόμενη στροφή.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Κοντεψα να πάθω εγκεφαλικο στην φαση με τον Φισικο.. Συνηλθα γρηγορα γιατι κάλυψε τη διαφορά αμέσως όμως.. Απαραδεχτη ενέργεια πάντως!!
Αν θελει καποιος ας μου πει τι εγινε?
Όταν οι Alonso και Raikonen ντουμπλάριζαν τον Fisichella, ο τελευταίος άνοιξε στον Alonso και στον Raikonen όχι. Μην φανταστείς όμως ότι έχασε χρόνο ο Raikonen αφού του άνοιξε στην αμέσως επόμενη στροφή.
Πάντως η ενέργεια του ήταν ολίγον αντιαθλητική.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Όταν οι Alonso και Raikonen ντουμπλάριζαν τον Fisichella, ο τελευταίος άνοιξε στον Alonso και στον Raikonen όχι. Μην φανταστείς όμως ότι έχασε χρόνο ο Raikonen αφού του άνοιξε στην αμέσως επόμενη στροφή.Ποια επομενη στροφη? Απο την Tabac(μετα το σικεην του λιμανιου) μεχρι την Rascasse(εκει που σταματησε ο Schumi χ8ες) τον κρατουσε...
-
ρε Funis.... τι κάνει εκεί ο δικός σου?????
-
Δροσιζεται το μαναρι μου!!!!!!!!!
-
Πραγματικά δεν ωφέλησε σε κάτι τον Αλόνσο. Του έδωσε στιγμιαία 1 δεύτερο το οποίο κάλυψεαμέσως ο Κίμι. Εκανε 2 φοβερές προσπεράσεις για να κερδίσει 2 θέσεις και με αυτή του την ενέργεια θα κατέστρεφε τα πάντα.
2 χειροκροτήματα εισέπραξε από μένα για τις προσπεράσεις και άλλα 2 φάσκελα για το τελευταίο.
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
iceman_angelΥποθετω για αυτο εδω το ποστ λες?
Θα επιχειρησω να σου απαντησω...
-
Ναι, φυσικα ενημερωνονται οι οδηγοι για τους χρονους-splits που κανουν! Ενημερωνονται στο τιμονι οντως και για τα splits των αλλων πιλοτων ή μονο για την pole-position(ρωταω επειδη δεν πολυκαταλαβα, εχεις και βιντεακι?).
Συνεχιζω... Ο Schumacher οταν σταματησε στην Rascasse, ο Alonso δεν ειχε περασει το 2ο split. Επισης, στο 1ο split ηταν +0.1 απο την pole-position ενω ο Schumacher βελτιωνε την pole to 1o split και ηταν +0.1 στο 2ο split.
Βεβαια, αυτα πια δεν εχουν σημασια πια αφου μιας και εκανε το λαθος του το παρκαρε, ενα avoidable incident που λεει και η FIA! -
Αυτο ειναι για το Spa 1998 με τον Coulthard. Νομιζω πηρες την απαντηση σου και εχω δει οτι παραδεχτηκες το λαθος σου.
-
Αυτο ειναι το μεγαλο κομματι!
- Jerez 1997: Φυσικα εφταιγε ο Schumacher δεν νομιζω να διαφωνει κανεις! Και τιμωρηθηκε για αυτο. Δηλ. αν ο Villeneuve εγκατελειπε θα το επαιρνε το πρωταθλημα παλι γιατι απο την συνολικη καταταξη εκεινης της χρονιας του αφαιρεθηκαν οι βαθμοι.
- Adelaide 1994: Αυτη ειναι δυσκολοτερη περιπτωση... Η αληθεια(για μενα) ειναι οτι μαλλον φταινε και οι δυο, γιατι παροτι ο Hill ηταν λιγο πισω απο το κεντρο του μονοθεσιου του Schumacher, βιαστηκε λιγο... 'Τρυπωσε' εκει τελευταια στιγμη και εκτος την κριτικη που δεκτηκε ο Schumacher για αυτο το περιστατικο, δεκτηκε και ο Hill για αυτη τη κινηση(νομιζω καπου σε ενα βιντεακι BBC κατι δειχνει φασεις απο αυτο δεν θυμαμαι πολυ καλα ).
- Spa 2000: Μαλλον 8α μιλας για το κλεισιμο στον Mika στην μεγαλη ευθεια 5 γυρους πριν το τελος, σωστά?
Κοιτα, εγω πιστευω οτι ηταν καθαρο παρολο που κινουνταν πολυ γρηγορα σε εκεινο το σημειο επειδη δεν προλαβε να μπει διπλα του ο Mika... Αν πιστευεις το αντιθετο, να κατηγορησεις τοτε και αλλους οδηγους που το εχουν κανει αυτο... - Αυστρια 2001 και 2002: Αυτα τα 2 ηταν αποτελεσμα κακης εφαρμογης team-orders... Και ο Barrichello το τραβηξε παρα περα στον τερματισμο και τις δυο φορες!
Επισης, να μην ξεχναμε Jerez 1997 και Australia 1998... Οπως ειπε και ο Ikar καπου, μονο σε Schumacher/Ferrari γινονται αυτα? - Καναδας 1998: Για οταν εβγαινε απο τα πιτς λες και εβγαλε τον Frentzen εκτος? Λαθος του φυσικα και τιμωρηθηκε για αυτο(10secs-stop & go penalty)!
- Μακου 90? Μου εξηγας ποιο εννοεις?
- Αυστρια 2000: Το θυμασαι και εσυ αυτο?? Παλι καλα που δεν βαλανε το SC τοτε...
Συγνωμη αν κουρασα.
Προφανως δε κουρασες.Επιτελους ενα σοβαρο ποστ.
Θα αναφερθω στα τελευταια καθοτι στα 2 πρωτα συμφωνουμε(ουτε εγω πιστευω οτι ηταν προσχεδιασμενο οπωσ ξαναπα αλλα εκβιασε την κατασταση στη συνεχεια.Για το Σπα αν το χει πει το παραδεχομαι.A θες videakia που ακουγεται ενημερωση σου στελνω pm ).Παμε στα 'καλα' τωρα:Jerez 97 και Αdelaide 94 για μενα ειναι τραγικες (μην τις χαρακτηρισω αλλιως) στιγμες....
Για Σπα.Προφανως κατηγορω και τους αλλους για κλεισιματα με 320 km/h,αλλα αν το δεις απο μεσα ξανα ισως αλλαξεις γνωμη για το¨'καθαρο',πιστεψε με
Αυστριες συμφωνουμε το καναδα τον ανεφερα για να δειξω τις 'κινησεις' εντος πιστας,φυσικα και τιμωρηκε αν ειναι δυνατον να μην ειχε τιμωρηθει και γι αυτο μετα και απο το περιστατικο με Wurz στο μονακο εκεινη τη χρονια.
Μακου 1990:Aπο τις πιο βρωμικες κινησεις σε πιστα για την εξασφαληση ενος champ κατ εμε.1990 παλευει με το Μικα για το τιτλο της F3...Εχει παραδεχτει στο Μικα οτι αφησε το γκαζι....
Σορυ για το
-
-
Τελικά όλα τα λεφτά ήταν οι προσπεράσεις του Φιζικέλα. Νόμιζα ότι θα συγκρούοταν με τον Κούλθαρντ! Ευτυχώς δεν έγινε αυτό και πήρε ένα (τελευταίο) βάθρο ο Ζουπερμαν
-
καταραμενο πρωταθλημα.... γιατι να εισαι ετσι????
αλλη μια νικη για εμας, ο ναντο τα πηγε περιφημα χωρις λαθη και ανοιξε αρκετα τη διαφορα απο τον μικαελ στο πρωταθλημα...η ομαδα τα πηγε πολυ καλα στο πσκ...
απο τον φιζικο ειμαστε οκ σε οτι αφορα τους βαθμους αλλα κρινω την εμφανιση του μετρια...1 λεπτο πισω απο ναντο, τον περασε ο μικαελ...ηταν ομως θεαματικος, κατι ηταν και αυτο...η μακλαρεν φανηκε δυνατη, ο μοντογια πηρε τη δευτερη θεση χωρις να απειλησει τον ναντο και η μηχανη εγκατελειψε τον ραικονεν ενω ηταν δευτερος...αμφιβαλω κατα ποσο θα μπορουσε να ειναι πρωτος ενω αλγεινη εντυπωση μου εκανε το γεγονος οτι ενω εξελισσοταν το γκραν πρι και αυτος ειχε εγκαταλειψει πριν ενα τεταρτο, τον εδειξε η καμερα με μαγιω να χαλαρωνει...οτι και να πω ειναι λιγο....
η ρεντ μπουλ τσιμπησε τη τριτη θεση με τον κουλθαρντ απο το πουθενα και μπραβο της που εμεινε στον αγωνα ως το τελος σε αντιθεση με αλλες ομαδες...ο πριγκηπας σουπερμαν κουλθαρντ εβαλε το μονοθεσιο σε θεση ποντιουμ...μπραβο τους...
η φερραρι καταφερε να τσιμπησει τη 5η θεση με τον μικαελ σε ενα απο κεινα τα συνηθισμενα ντεμαραζ που κανουν οσοι μενουν πισω...ευτυχως για αυτην γιατι αλλιως το πσκ θα ηταν καταστροφη...καλο θα ταν να βαλει το μονακο πισω και να ανασυνταχθει..
χοντα και τορο ροσσο δε τα πηγαν ασχημα, οι υπολοιποι....
-
Ε όχι και δύο χειροκροτήματα μόνο για το προσπέρασμα στον Coulthard! Με φίλερ πέρασε ανάμεσα από τις μπαριέρες!! Εγώ εκεί πραγματικά τον παραδέχτηκα, ήταν προσπέρασμα από αυτά που λείπουν από την F1 σήμερα!!
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Ε όχι και δύο χειροκροτήματα μόνο για το προσπέρασμα στον Coulthard! Με φίλερ πέρασε ανάμεσα από τις μπαριέρες!! Εγώ εκεί πραγματικά τον παραδέχτηκα, ήταν προσπέρασμα από αυτά που λείπουν από την F1 σήμερα!!2 γιατί έκανε 2 προσπεράσεις!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πραγματικά δεν ωφέλησε σε κάτι τον Αλόνσο. Του έδωσε στιγμιαία 1 δεύτερο το οποίο κάλυψεαμέσως ο Κίμι. Εκανε 2 φοβερές προσπεράσεις για να κερδίσει 2 θέσεις και με αυτή του την ενέργεια θα κατέστρεφε τα πάντα.2 χειροκροτήματα εισέπραξε από μένα για τις προσπεράσεις και άλλα 2 φάσκελα για το τελευταίο.
Ναι πες μας τώρα ότι το έκανε από μόνος του...
Ουυυ 666 Φιζικο καταραμένε!!! Να καει στο πυρ το εξώτερον!!!
Φωτοστέφανο στον Μπριατόρε -
Όσον αφορά τον Κίμι δεν ήταν πρόβλημα μηχανής αλλά αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα που είχε και στα ελεύθερα δοκιμαστικά. Υπερθέρμανση εξατμισης με αποτέλεσμα να πάρουν φωτιά τα καλώδια στο wiring room
Ron Dennis
'A good result for Juan Pablo whose challenge for the lead was hampered by the traffic between him and Fernando following his last stop which took place during the Safety Car period. After the first round of pitstops it was clear to us that Kimi had seven laps more fuel than Fernando. Kimi was just saving his tyres and engine but then the deployment of the Safety Car following Webber's on-track retirement caused us to lose this advantage. During Kimi's stop the exhaust temperature rose significantly and failed to cool sufficiently following his return to the track behind the Safety Car. The excessive heat burnt a wiring loom which finished his race. At least we were very competitive, and our target is to maintain the momentum into Silverstone.'
Επίσημο thread:GP Mονακό