-
Σήμερα παρέλαβα το 307 μου με αλλάγμένες κλειδαρίες!! πάλι καλά ουτε μήνα δεν κλεισαμε!!
Πάντος χωρίς να το δυναμομετρήσω πρέπει να έχει πάρει τουλάχιστον 8 με 10 άλογα λόγο των νέων κλειδαριών!
-
Το 'μαλλί' τελικά πήγε 230
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Σου ευχήθηκα καλορίζικο στο άλλο topic. Αλήθεια, τι τιμή έπιασε το 307;
Πώληση σε ιδιώτη ή ανταλλαγή;ΝΙΠΑ:
9.500 EURO ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ
-
[quote='TakisB']Το 'μαλλί' τελικά πήγε 230
-
Εξαρτάται από τον αντίπροσωπο...
-
Πω πω κατρακύλα!!!!!
-
Φιλε ΝΙΠΑ αν μας διαβαζεις ακομα μπορεις να μου θυμησεις αν ειχες το XS ή το XSI???
μαλλον στο ιδιο τοπικ με βλεπω να μετακομιζουμε(αδιορθωτος ο τυπος λεμεεε )
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Φιλε ΝΙΠΑ αν μας διαβαζεις ακομα μπορεις να μου θυμησεις αν ειχες το XS ή το XSI???
μαλλον στο ιδιο τοπικ με βλεπω να μετακομιζουμε(αδιορθωτος ο τυπος λεμεεε )
νάτα μααααας....
Άντε Μιχάλη, με το καλό!
Ο ΝΙΠΑ είχε το 'οικογενειακό'! (5πορτο ΧΤ)
Νά η αγγελία του.
-
Καλημερα Τακη,
δηλ το δικο μου 3 ετων με 25000 χλμ σε κατασταση βιτρινας ποσο λετε να πιασει???
Θα περιμενω βεβαια λιγο να περπατησει το 207 μπας και εχουμε ξανα τιποτα δυσαρεστες εκπληξεις, οπως 307, και σε λιγο θα το παρω.
Νομιζω οτι αυτη την φορα δεν τους παιρνει να κανουν τα ιδια λαθη.Θα καουν τελειως!!
Απο οτι ξερω το 407 ειναι αψογο.
Οψομεθα. -
Μιχάλη, θα ξεκίναγα με αγγελία για πώληση σε ιδιώτη στα 12.500-13.000...
Πιστεύω ότι το 207 θα είναι υπερ-αξιόπιστο, απλώς στη θέση σου θα περίμενα το 1.6Τ.
-
Θα βολευτείτε στο 207 βρε παίδες? Είναι κατά τι μικρότερο από το 307, μην ξεχνάτε.
-
έλα ντε ...είναι σαν να πηγαίνετε από το Stilo στο GPunto... ..χωροταξικά.
-
Φιλαρακια οσο πιο μεγαλο αυτοκινητο εχω τοσες πιο πολλες αποσκευες παιρνει η γυναικα μου!!
Ετσι φτασαμε στο σημειο με την φορα που εχει παρει να τις στελνουμε τελικα με πρακτορειο
Τρια ατομα ειμαστε οποτε δεν τιθεται θεμα.
Οποιος δεν βολευεται εκτος οικογενειας ας παιρνει ταξιειδαμε ρε παιδια και τα καζαντια μας με τα ευρυχωρα
δεν ειναι και 107!!!Μια χαρα θα μας χωραειΤασο θα ειναι ακριβο το Τουρμπο συν του οτι δεν εχουν καμμια σχεση τα ατμοσφαιρικα σε αντοχη με τα Τουρμπο.το πολυ να περιμενω το νεο μοτερ με τα 115.
Αμα θελω γκαζια εχω μοτοσυκλετα -
Nέο μοτέρ με τα 115?
Τώρα βγάζει 110...σιγά την διαφορά!
Τι αλλαγές θα έχει;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
NÝï ìïôÝñ ìå ôá 115?Ôþñá âãÜæåé 110...óéãÜ ôçí äéáöïñÜ!
Ôé áëëáãÝò èá Ý÷åé;
Må ôá 110 åßíáé ï ãíùóôüò 1600áñçò ôïõ ãêñïýð ...(106,206,C3,Xsara ,307 ....)
ìå ôá 115 åßíáé áõôüò ôçò óõíåñãáóßáò ìå ôçí bmw üðåñ óçìáßíåé
Ìåôáâëçôïß ÷ñïíéóìïß åêåíôñïöüñùí ,ìåôáâëçôü âýèéóìá âáëâßäùí áðïõóßá ðåôáëïýäáò êôë êôë
ÁõôÜ ôá 1288 êéëÜ .....
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Nέο μοτέρ με τα 115?
Τώρα βγάζει 110...σιγά την διαφορά!
Τι αλλαγές θα έχει;
Mε τα 110 είναι ο γνωστός 1600αρης του γκρούπ ...(106,206,C3,Xsara ,307 ....)
με τα 115 είναι αυτός της συνεργασίας με την bmw όπερ σημαίνει
Μεταβλητοί χρονισμοί εκεντροφόρων ,μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων απουσία πεταλούδας κτλ κτλ
Αυτά τα 1288 κιλά .....
πτου σου λάθος εποχή αγόρασα...αλλά από την άλλη είμαι ευχαριστημένος και συναισθηματικά δεμένος με τον ΤU 1.6L (8 χρόνια είμαι με δαύτους)
Σκύλια!
-
Σάββα, όντως, αυτός ο κινητήρας (και γενικά η ΤU σειρά) ήταν/παραμένουν πολύ καλοί σε αξιοπιστία.
-
Φιλάρακια ειναι και κατι αλλο που δεν το μετραει κανενα οργανο ..
ειναι η ευστροφια που εχουν τα μοτερ και αυτο κανει την διαφορα...ειδικα στα μηχανακια που εχουν σχεδον ολα την ιδια ιπποδυναμη την διαφορα την κανει ο τροπος που ανεβαζουν στροφες
Το λυσαγμα που λενε!!!
εγω αυτο που ζηταω απο το αυτοκινητο μου ειναι η αισθηση που μου δινει και οχι το απολυτο γκαζι....
Οδηγησα το νεο Φοκους που θεωρητικα ειναι πιο γρηγορο απο το 307 και κατα την γνωμη μου δεν μπορει να παρει τα ποδια του.
Και ομως τα νουμερα αλλα λενε...
Απο ολα στην κατηγορια του 307, το δικο μας σου δινει την αισθηση οτι ειναι ζωντανο.
Δεν εχω κανει ποτε κοντρα με αλλο για να δω αν με περναει γιατι μου ειναι παντελως αδιαφορο
Αν το 207 εχει την αισθηση 307,μια χαρα ειναι για μενα.
Πιος απο μας ρε παιδια 'ξεζουμιζει' το αυτοκινητο του για να πετυχει τα 2-3 δεκατα καλυτερο χρονο???
να σπασουμε δηλ το σαζμαν η κανενα ημιαξονιο μονο και μονο για να κατεβασουμε το χρονο μας???
Ειναι μια λογικη που δεν την ακολουθω ποτε γιαυτοκαι δεν ειναι κριτηριο οι απολυτες επιδοσεις και ειδικα σε αυτες τις κατηγορεις που κινουμαστε.Ισως να εχω κακομαθει και απο το απολυτο γκαζι που εχουν τα μηχανακια και οτιδηποτε αλλο το βλεπω ματαιοπονια να το κυνηγησω
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Καλημερα Τακη,
δηλ το δικο μου 3 ετων με 25000 χλμ σε κατασταση βιτρινας ποσο λετε να πιασει???
Θα περιμενω βεβαια λιγο να περπατησει το 207 μπας και εχουμε ξανα τιποτα δυσαρεστες εκπληξεις, οπως 307, και σε λιγο θα το παρω.
Νομιζω οτι αυτη την φορα δεν τους παιρνει να κανουν τα ιδια λαθη.Θα καουν τελειως!!
Απο οτι ξερω το 407 ειναι αψογο.
Οψομεθα.ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΩ.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΑ 12.500e. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΩ ΕΙΧΑ ΑΓΓΕΛΙΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ INTERNET SITES ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙ. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΨΟΓΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΑΦΟΥ Ο ΕΚΤΙΜΗΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΡΕΝΤΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΕΑΝ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΝΤΡΑΝ ΚΑΙ ΕΑΝ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ. ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΟΡΙΟ ΤΩΝ 100000ΚΜ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΑΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ ΝΑ ΔΙΑΝΥΣΕΙ 300000ΚΜ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗ CITROEN, ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 1.6 90ΗΡ ΜΕ 750.000 ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ, (ΕΝΝΟΩ ΡΕΚΤΙΦΙΕ).
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ 207 ΒΑΣΙΚΟΣ ΓΝΩΜΟΝΑΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ 307 ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ OΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΑ ΠΑΛΙ PEUGEOT, ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΑ, Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΜΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ 307 ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ (ΕΠΑΡΧΙΑ), ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΕΜΠΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΗ ΤΙΜΗ ΤΩΝ 6.000e!!!
ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΤΑΝ ΤΟ 407 ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΤΟ 207 ΑΛΛΑΞΑ ΓΝΩΜΗ, ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΓΙΑ ΑΘΗΝΑ ΤΟ 407, ΕΞΑΛΛΟΥ ΔΥΟ ΕΙΜΑΣΤΕ.
ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΑΝ ΑΓΟΡΑΖΑ ΤΟ 407 2.0 ΜΟΥ ΑΓΟΡΑΖΕ ΤΟ 307 ΣΤΑ 10.500e!!! (ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ, ΓΙΑ ΤΟ 207 ΤΟΥ ΔΕΙΝΟΥΝ 430e ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΟ 407 2.0 1700e ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΑΝ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ,ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ).
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! ΤΟ 307 ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΟ 207 ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗΣ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ 207 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ, ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΕΛΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ - ΑΡΧΕΣ ΙΟΥΛΙΟΥ, ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΥ, ΓΑΛΛΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ Η΄ΤΣΕΧΙΑ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΨΗΛΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΤΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ. ΣΤΟ 307 ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΟΥΤΕ ΣΤΑΓΟΝΑ ΛΑΔΙ, ΔΕΝ ΣΚΟΡΤΣΑΡΕΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΣΤΡΟΦΟΣ (ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΝΟΧΕΣ) ΑΠΟ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΤΑ 20.000ΚΜ.
ΑΥΤΑ, ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
NÝï ìïôÝñ ìå ôá 115?
Ôþñá âãÜæåé 110...óéãÜ ôçí äéáöïñÜ!
Ôé áëëáãÝò èá Ý÷åé;Må ôá 110 åßíáé ï ãíùóôüò 1600áñçò ôïõ ãêñïýð ...(106,206,C3,Xsara ,307 ....)
ìå ôá 115 åßíáé áõôüò ôçò óõíåñãáóßáò ìå ôçí bmw üðåñ óçìáßíåé
Ìåôáâëçôïß ÷ñïíéóìïß åêåíôñïöüñùí ,ìåôáâëçôü âýèéóìá âáëâßäùí áðïõóßá ðåôáëïýäáò êôë êôë
ÁõôÜ ôá 1288 êéëÜ .....ðôïõ óïõ ëÜèïò åðï÷Þ áãüñáóá...áëëÜ áðü ôçí Üëëç åßìáé åõ÷áñéóôçìÝíïò êáé óõíáéóèçìáôéêÜ äåìÝíïò ìå ôïí ÔU 1.6L (8 ÷ñüíéá åßìáé ìå äáýôïõò)
Óêýëéá!
êáé êáëÜ êÜíåéò ... ðüóï ìÜëëïí üôáí ç áðüäïóç ôùí 110 ßððùí ðñïÝñ÷åôáé êáôá êýñéï ëüãï áðï ôéò 'áóêÞóåéò ïéêïíïìßáò' ôùí ÃÜëëùí üóï áöïñÜ ôá ðåñéöåñåéáêÜ ôïõ êéíçôÞñá êáé ôá êéâþôéá ôá÷õôÞôùí .Ôï áêüìá êáëýôåñï åßíáé üôé ìðïñïýí Üíåôá êáé äïêéìáóìÝíá íá âñïýí áðï 20 åþò 100 åðéðëÝïí Üëïãá ìå ôçí áñùãÞ ôùí Ðåæþ êáé ÓéôñïÝí Óðüñ (ôé èá åßíáé ìåôÜ åßíáé áëïõíïý ðáðÜ åõáããÝëéï) .
PEUGEOT FORUM