-
Καλημέρα και από 'μένα! Η δική μου πρόταση και εφ' όσον, απ' ό,τι βλέπω, κατοικείς στα Γιαννιτσά, είναι να κοιτάξεις αν υπάρχουν πετρελαιοκίνητες εκδόσεις των μοντέλλων που προαναφέρθηκαν. Με μια γρήγορη έρευνα, βρήκα (από το site των 4Τ) την περίπτωση του Grand Scenic 1.5 dci confort expression. Με 22.400 ευρώ αγοράζεις 105 ίππους, 24,5 'κιλά' ( ) ροπής, 6άρι κιβώτιο ( ) και λογική κατανάλωση... Τα 'χαλάει' βέβαια αρκετά στο βάρος (περίπου 1,5 τόννος ) , αλλά όλα ξεπερνιούνται με τέτοια ροπή !!
-
Μωρέ, ενδιαφέρον και τέλειο μπορεί να είναι, αλλά πας να αγοράσεις εύκολα ένα αυτοκίνητο που δεν κυκλοφορεί - και ο λόγος που δεν κυκλοφορεί δεν είναι οικονομικός ή κάτι τέτοιο;
Αυτό με το μπρος-πίσω και τη κλίση της πλάτης δεν γίνεται και στα υπόλοιπα;
Από αυτά τα δυο που λες θα πήγαινα προς το Grand Scenic κυρίως λόγω 'δημοτικότητας'...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Καλημέρα και από 'μένα! Η δική μου πρόταση και εφ' όσον, απ' ό,τι βλέπω, κατοικείς στα Γιαννιτσά, είναι να κοιτάξεις αν υπάρχουν πετρελαιοκίνητες εκδόσεις των μοντέλλων που προαναφέρθηκαν. Με μια γρήγορη έρευνα, βρήκα (από το site των 4Τ) την περίπτωση του Grand Scenic 1.5 dci confort expression. Με 22.400 ευρώ αγοράζεις 105 ίππους, 24,5 'κιλά' ( ) ροπής, 6άρι κιβώτιο ( ) και λογική κατανάλωση... Τα 'χαλάει' βέβαια αρκετά στο βάρος (περίπου 1,5 τόννος ) , αλλά όλα ξεπερνιούνται με τέτοια ροπή !!Καλή σου μέρα!
Για diesel το έχω ψάξει ήδη. Το Grand δεν εισάγεται με τον 1.9 dci και το 1.5 μου φαίνεται υπερτιμημένο. Επίσης, με δεδομένο τον μέσο όρο χιλιομέτρων που διανύω κάθε χρόνο (περίπου 10.000) δεν νομίζω ότι θα έχω κάποιο όφελος από την χρήση του....
Και το 5 βγαίνει σε diesel (2.0 L, 143 PS) αλλά δυστυχώς δεν εισάγεται στην Ελλάδα. Η δε τιμή του (στη Γερμανία) είναι περίπου στα 24.5k πολύ λογική κατά την ταπεινή μου γνώμη -
Μήπως όμως αν αγοράσεις diesel αυξήσεις και τα χιλιόμετρα που θα το οδηγείς;
-
Απ' όσο ξέρω , την μείωση στον φόρο μπορείς να την χρησιμοποιήσεις μόνο μια φορά κάθε 5 χρόνια (αν πουλήσεις το προηγούμενο
Η μείωση θα είναι σημαντικά μεγαλύτερη σε αυτοκίνητο με μεγαλύτερο κινητήρα.
Γνώμη μου , εφόσον το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται ουσιαστικά με max φορτίο , οι επιλογές σου με 115 άλογα δεν είναι ικανοποιητικές.Το S-MAX όπως και το Galaxy είναι σαφώς μεγαλύτερα αμαξώματα με ισχυρότερους κινητήρες και πολύ καλές τιμές.
http://new.e-go.gr/auto/article.asp?cat ... bid=328677
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... tegory_id=
-
Ο χρήστης ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΑΜΠΑΝΗΣ έγραψε:
... το (Grand Scenic dci) 1.5 μου φαίνεται υπερτιμημένο...Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω!! Η αντίστοιχη έκδοση, κοστίζει στη Γαλλία περί τα 3.000 ευρώ περισσότερο (μια πραγματική πρωτοτυπία για μοντέλλο της Renault... ) !!
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Απ' όσο ξέρω , την μείωση στον φόρο μπορείς να την χρησιμοποιήσεις μόνο μια φορά κάθε 5 χρόνια (αν πουλήσεις το προηγούμενο
Η μείωση θα είναι σημαντικά μεγαλύτερη σε αυτοκίνητο με μεγαλύτερο κινητήρα.
Εννοείς την μείωση για πολυτέκνους? Αυτή ισχύει μόνο μια φορά (όχι κάθε 5 χρόνια) και φυσικά είναι μεγαλύτερη όσο ανεβαίνουν τα κυβικά. Στο 5 για παράδειγμα, στην έκδοση 1.8 η μείωση είναι 3.1k.Γνώμη μου , εφόσον το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται ουσιαστικά με max φορτίο , οι επιλογές σου με 115 άλογα δεν είναι ικανοποιητικές.
Και εμένα με απασχολεί αυτό.....
http://new.e-go.gr/auto/article.asp?cat ... bid=328677
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... tegory_id=
-
Ο χρήστης ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΑΜΠΑΝΗΣ έγραψε:
Απ' όσο ξέρω , την μείωση στον φόρο μπορείς να την χρησιμοποιήσεις μόνο μια φορά κάθε 5 χρόνια (αν πουλήσεις το προηγούμενο
Η μείωση θα είναι σημαντικά μεγαλύτερη σε αυτοκίνητο με μεγαλύτερο κινητήρα.
Εννοείς την μείωση για πολυτέκνους? Αυτή ισχύει μόνο μια φορά (όχι κάθε 5 χρόνια) και φυσικά είναι μεγαλύτερη όσο ανεβαίνουν τα κυβικά. Στο 5 για παράδειγμα, στην έκδοση 1.8 η μείωση είναι 3.1k.Γνώμη μου , εφόσον το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται ουσιαστικά με max φορτίο , οι επιλογές σου με 115 άλογα δεν είναι ικανοποιητικές.
Και εμένα με απασχολεί αυτό.....
http://new.e-go.gr/auto/article.asp?cat ... bid=328677
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... tegory_id=
Με τη μείωση λοιπόν , μπορεί , ένα 2λιτρο να έρθει πιο κοντά σε τιμή με τα 1.6 - 1.8
Και το 5 και το G.Scenic έχουν 2λιτρες εκδόσεις ...
Υπεροχή στις μεγάλες εκδόσεις έχει το G.Scenic 2.0 turbo
μετά βέβαια από το S-MAX 2.5 turbo με τον 5cyl της Volvo (και εξακολουθεί να είναι φθηνότερο !!! ) -
Βλέπω επιμένεις Ford. Ισως να ξέρεις κάτι παραπάνω. Μήπως ξέρεις που θα κατασκευάζεται το s-max? Για μένα προσωπικά, και όταν πρόκειται για ένα τέτοιο αυτοκίνητο (πολυτεκνικό) που το 'παντρεύεσαι', μετρά κυρίως η αξιοπιστία και η πρακτικότητα και μετά οι επιδόσεις. 'Αλλωστε θα υπάρχει και δεύτερο αυτοκίνητο στην οικογένεια πάνω στο οποίο θα βγαίνουν τα όποια απωθημένα.
Αλήθεια, ο ηλεκτρονικός πίνακας στο Grand scenic δουλεύει καλά? 'Εχει κανείς πρωσοπική εμπειρία? -
Ρε παιδιά το 5 είναι φοβερό αμάξι, γιατί δηλαδή να πάρει το Ford αφού του αρέσει το 5? Επειδή δεν κυκλοφορούν πολλά? Και τι έγινε? Μήπως έχει παραπάνω Grand Scenic? Εγώ μόνο το παλιό που μοιάζει με τζιπ βλέπω συχνά.
Πραγματικά άμα έπαιρνα MPV το 5 θα έπαιρνα, μου αρέσει πολύ παραπάνω εξωτερικά και γιατί είναι πιο εύχρηστο άμα κάθε φορά που το χρησιμοποιείς θέλεις να φορτώνεις 6 άτομα. Και είναι Mazda που ξέρεις ότι δεν θα χαλάσει, ενώ για τα άλλα δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος που θα πέσεις...
-
το RX4 εννοεις?
η ενσταση ειναι σε θεματα ανταλλακτικων...αν μας ελεγε καποιος και ποσα 5 εχουν πουληθει...και τα ντιζελ ειναι πολυ καλη φαση αν μπορεις να τα αγορασεις...
-
To Zafira είναι πολύ καλό αυτοκίνητο και ο 1.8 εξαιρετικός κινητήρας
Προσωπικά εγώ θα ήμουν μεταξύ Zafira, G.Scenic -
Ερώτηση:ο χώρος αποσκευών σου φτάνει;112 λίτρα με 3 σειρές καθισμάτων = ΤΙΠΟΤΑ!!! Και αφού υπάρχουν 4 πιτσιρίκια θα είναι πάντα ανοιχτή η 3η σειρά καθισμάτων,έτσι δεν πάει;Οπότε τι μένει για αποσκευές;Διακοπές πώς θα πάτε;Με 2 αυτοκίνητα;
Μήπως πρέπει να εστιάσεις εκεί περισσότερο και όχι σε ομορφιά και επιδόσεις;Δες πρώτα τους χώρους αυτούς και μετά πάμε και στα υπόλοιπα...Πολυμορφικό παίρνεις εξάλλου,όχι 2θέσιο roadster... -
Εμείς επειδή έχουμε MPV από τα πρώτα που πούλησε ελάχιστα (Daihatsu Gran Move) από μικρή εταιρία μπορώ να πω ότι ποτέ δεν υπήρχε ένα ανταλλακτικό.
Πόσο μάλλον στις μέρες μας και όχι πριν από 8 χρόνια, που τα μισά ανταλλακτικά της Mazda είναι τα ίδια με τις Ford και μπαίνουν σε πολλά οχήματα και όχι ειδικά σε ένα.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
To Zafira είναι πολύ καλό αυτοκίνητο και ο 1.8 εξαιρετικός κινητήρας
Προσωπικά εγώ θα ήμουν μεταξύ Zafira, G.ScenicΦίλοι
Παρατηρώ από τις απαντήσεις ότι δίνετε ιδιαίτερη βαρύτητα στους κινητήρες, και ειδικότερα στις ιπποδυνάμεις, και όχο στο όχημα σαν σύνολο που είναι και το ζητούμενο. Και όταν μάλιστα πρόκειται για MPV! Καλά και άγια τα opel, ford κλπ αλλά με την διάρκεια στο χρόνο τι γίνεται? Τα 140 ή τα 240 αλογάκια προσωπικά δεν μου λεν τίποτε για τον συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου. Από αξιοπιστία, ποια είναι η γνώμη σας?
Εγώ μεγάλωσα με γιαπωνέζικα, και τώρα που μιλάμε κατέχω δύο από δαύτα (starlet mod. 92 και terios 01). Ειδικά το starlet, σκύλος μαύρος! Και να φανταστείτε ότι για περίπου 10 χρόνια ήταν εκπαιδευτικό!!!
Γι αυτό τον λόγο έχω κολλήσει στο 5. Βέβαια και το grand scenic μου άρεσε φοβερά (υποκειμενικό?) και γι' αυτό το συζητάω τώρα. Είναι από άποψης σχεδιασμού πιστεύω από τα κορυφαία (άσε που με την ηλιοροφή είναι και πολύ ευχάριστο για τα παιδιά!). Κολλάω μόνο στο made in france και στους χώρους της τρίτης σειράς. -
φίλοι μου
Βλέπω ότι δίνετε μεγάλη βαρύτητα στους κινητήρες, και ειδικότερα στις ιπποδυνάμεις τους, ενώ δεν λαμβάνετε υπόψιν σας την διάρκεια. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν τόσο τα 140 ή τα 240 αλογάκια όσο η αξιοπιστία και η πρακτικότητα. Αυτό δεν είναι άλλωστε το ζητούμενο από ένα MPV? Να είναι πάντα 'εκεί' έτοιμο να σε υπηρετήσει!
Όσον αφορά στην 'προσκόλλησή' μου κατά κάποιο τρόπο στο 5, μπορώ να το εξηγήσω: Μεγάλωσα με γιαπωνέζικα και τώρα κατέχω δύο από δαύτα (starlet 92 και terios 01). Ειδικά το starlet είναι μέγας σκύλος! Και να φανταστείτε ότι για περίπου 10 χρόνια ήταν εκπαιδευτικό!
'Οσον αφορά στο grand scenic παραδέχομαι ότι είναι από τα κορυφαία σχεδιαστικά (ειδικά με την ηλιοροφή είναι και πολύ διασκεδαστικό για τα παιδιά) με μόνα μειονεκτήματα τον περιοριορισμένο χώρο της 3ης σειράς. Μου άρεσε πολύ αλλά κολλάω στο made in FRance! HEEEEELP!!!!!! -
φίλοι μου
Βλέπω ότι δίνετε μεγάλη βαρύτητα στους κινητήρες, και ειδικότερα στις ιπποδυνάμεις τους, ενώ δεν λαμβάνετε υπόψιν σας την διάρκεια. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν τόσο τα 140 ή τα 240 αλογάκια όσο η αξιοπιστία και η πρακτικότητα. Αυτό δεν είναι άλλωστε το ζητούμενο από ένα MPV? Να είναι πάντα 'εκεί' έτοιμο να σε υπηρετήσει!
Όσον αφορά στην 'προσκόλλησή' μου κατά κάποιο τρόπο στο 5, μπορώ να το εξηγήσω: Μεγάλωσα με γιαπωνέζικα και τώρα κατέχω δύο από δαύτα (starlet 92 και terios 01). Ειδικά το starlet είναι μέγας σκύλος! Και να φανταστείτε ότι για περίπου 10 χρόνια ήταν εκπαιδευτικό!
'Οσον αφορά στο grand scenic παραδέχομαι ότι είναι από τα κορυφαία σχεδιαστικά (ειδικά με την ηλιοροφή είναι και πολύ διασκεδαστικό για τα παιδιά) με μόνα μειονεκτήματα τον περιοριορισμένο χώρο της 3ης σειράς. Μου άρεσε πολύ αλλά κολλάω στο made in FRance! HEEEEELP!!!!!! -
Kαι εμένα μου αρέσει το 5 πάρα πολύ και το προτείνω ανάμεσα στα δύο της ψηφοφορίας. Ο λόγος που προτείνω το Ford είναι το μέγεθος άρα περισσότεροι χώροι και ο κινητήρας αφού θα έχει να επιτελέσει σκληρό έργο.
-
διαφήμιση 21ΜΒ
πράσινο δαγκωτό για όποιον την δει -
Ψάχνοντας τα διάφορα forum τα σχετικά με το mazda5 ανακάλυψα δύο θέματα που με προβληματίζουν ιδιαίτερα.
Το πρώτο αφορά την μπροστινή ανάρτηση η οποία παράγει διάφορους ήχους ειδικά όταν το αυτοκίνητο διέρχεται από εγκάρσιες ανωμαλίες (συγκεκριμένα από τα λεγόμενα speed bumps που συναντώνται πολύ συχνά στις ΗΠΑ)
Το δεύτερο είναι μάλλον σχεδιαστικό ατόπημα της mazda αφού 'ξέχασαν' να τοποθετήσουν αεραγωγούς στις πίσω σειρές καθισμάτων, με αποτέλεσμα οι επιβάτες, και ειδικά αυτοί της τρίτης σειράς, να δυσανασχετούν έντονα κατά τις ζεστές ημέρες!!!!
Έχει κάποιος υπόψιν του αν το GRand scenic διαθέτει αεραγωγούς για τους πίσω?
Θα μπορούσε να θεωρηθεί η παραπάνω έλλειψη ως λόγος μη επιλογής του 5?
ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ PLEASE!