-
στην αγγλική έκδοση της κάλυψης του αγώνα της Σαρδηνίας έγινε λόγος για ένα σύστημα που φοράνε τα focus μετά τις τελευταίες εξελίξεις τους όπου ο οδηγός μπορεί με ένα μπουτόν (το πράσινο στο τιμόνι) να αυξομειώσει το ύψος του αυτοκινήτου σε προκαθορισμένες, μάλλον, θέσεις ενώ κινείται, οπότε στα κατσαρά κομμάτια μπορεί κάλλιστα να το κάνει safari spec. και στις φλαταδούρες να το χαμηλώνει έτσι ώστε να μην πάει κανένα 10ο χαμένο και να μην υπάρχει compromise στησίματος στους σκληρούς χωμάτινους αγώνες (πιθανόν και σε ασφάλτινους με μπούκες).
Εάν πραγματικά ισχύει κάτι τέτοιο και το διαθέτει μόνο η Ford, τότε μπορεί να θεωρηθεί αρκετα μεγάλο προβάδισμα, τουλάχιστον στους προσεχείς αγώνες. Πάντως ο Malcolm δεν έκανε καμμία δήλωση, ίσως κιόλας θίχτηκε απο τη δημοσιοποίηση του θέματος απο το official covering του θεσμού. -
στην αγγλική έκδοση της κάλυψης του αγώνα της Σαρδηνίας έγινε λόγος για ένα σύστημα που φοράνε τα focus μετά τις τελευταίες εξελίξεις τους όπου ο οδηγός μπορεί με ένα μπουτόν (το πράσινο στο τιμόνι) να αυξομειώσει το ύψος του αυτοκινήτου σε προκαθορισμένες, μάλλον, θέσεις ενώ κινείται, οπότε στα κατσαρά κομμάτια μπορεί κάλλιστα να το κάνει safari spec. και στις φλαταδούρες να το χαμηλώνει έτσι ώστε να μην πάει κανένα 10ο χαμένο και να μην υπάρχει compromise στησίματος στους σκληρούς χωμάτινους αγώνες (πιθανόν και σε ασφάλτινους με μπούκες).
Εάν πραγματικά ισχύει κάτι τέτοιο και το διαθέτει μόνο η Ford, τότε μπορεί να θεωρηθεί αρκετα μεγάλο προβάδισμα, τουλάχιστον στους προσεχείς αγώνες. Πάντως ο Malcolm δεν έκανε καμμία δήλωση, ίσως κιόλας θίχτηκε απο τη δημοσιοποίηση του θέματος απο το official covering του θεσμού. -
στην αγγλική έκδοση της κάλυψης του αγώνα της Σαρδηνίας έγινε λόγος για ένα σύστημα που φοράνε τα focus μετά τις τελευταίες εξελίξεις τους όπου ο οδηγός μπορεί με ένα μπουτόν (το πράσινο στο τιμόνι) να αυξομειώσει το ύψος του αυτοκινήτου σε προκαθορισμένες, μάλλον, θέσεις ενώ κινείται, οπότε στα κατσαρά κομμάτια μπορεί κάλλιστα να το κάνει safari spec. και στις φλαταδούρες να το χαμηλώνει έτσι ώστε να μην πάει κανένα 10ο χαμένο και να μην υπάρχει compromise στησίματος στους σκληρούς χωμάτινους αγώνες (πιθανόν και σε ασφάλτινους με μπούκες).
Εάν πραγματικά ισχύει κάτι τέτοιο και το διαθέτει μόνο η Ford, τότε μπορεί να θεωρηθεί αρκετα μεγάλο προβάδισμα, τουλάχιστον στους προσεχείς αγώνες. Πάντως ο Malcolm δεν έκανε καμμία δήλωση, ίσως κιόλας θίχτηκε απο τη δημοσιοποίηση του θέματος απο το official covering του θεσμού. -
Κατι τέτοιο είναι εκτός κανονισμών εαν συμβαίνει, καθως απαγορεύεται οποιαδήποτε δυνατότητα ρύθμισης, μέσα απο το αυτοκίνητο, στα στοιχεία της ανάρτησης.
-
Απίστευτο! Όντως είναι παράνομο.
Μήπως δεν κατάλαβες κάτι καλά στην τηλεοπτική κάλυψη φίλε Papazent?
-
O PapaZent έχει απόλυτο δίκιο. Και γω το ίδιο ακριβώς κατάλαβα όταν το είδα και το άκουσα στο Eurosport!!!
Μπορεί ο οδηγός με το πράσινο αυτό κουμπάκι πάνω στο τιμόνι να ρυθμίσει το ύψος της ανάρτησης του Focus μέσα στην ειδική!!! Και μάλιστα το εξήγησαν αρκετά αναλυτικά και με γραφήματα κτλ... -
Εαν όντως η Ford έχει κάτι τέτοιο μόνο 2 πράγματα μπορεί να ισχύουν.... ή βρήκε κάποιο παραθυράκι στους κανονισμούς ή σύντομα θα ακούσουμε την καμπάνα της FIA
-
Φυσικα και δεν μπορει να ειναι παρανομοι, τοτε τιποτα δε θα εβγαινε στον αερα.
Επισης βαζω στοιχημα οτι ο Wilson δε διερευσε τυχαια το 'επιτευγμα', οταν δεν ερχονται αποτελεσματα πρεπει επειγοντως να βρεις ενα τροπο να δειξεις οτι οντως κανεις ΚΑΤΙ.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Φυσικα και δεν μπορει να ειναι παρανομοι, τοτε τιποτα δε θα εβγαινε στον αερα.Επισης βαζω στοιχημα οτι ο Wilson δε διερευσε τυχαια το 'επιτευγμα', οταν δεν ερχονται αποτελεσματα πρεπει επειγοντως να βρεις ενα τροπο να δειξεις οτι οντως κανεις ΚΑΤΙ.
+1
-
Πάντως από μόνο του δεν δείχνει να είναι παράνομο μιας και δεν πρόκειται για ρύθμιση της ανάρτησης αλλά αυξομείωση του ύψους! Αυτό συνεπάγεται ότι στην χαμηλή θέση δεν δουλεύουν 100% τα αμορτισέρ μιας και δεν υπάρχει εκτόνωση εκτός βέβαια εάν το κινούμενο μέρος αποτελεί η βάση στήριξης του αμορτισέρ (βλέπε αναρτήσεις D2) πράγμα το οποίο δεν συμβάλει στην αξιοπιστία του συνόλου και την στιβαρότητα! Άρα μάλλον το σήκωμα θα γίνεται για μικρό διάστημα και όχι για μόνιμα και θα πρόκειται προφανώς για εξωτερικό μηχανισμό εκτός της ανάρτησης....
-
O Nass μήπως έχει να πει κάτι?
-
Ο χρήστης malsot έγραψε:
Πάντως από μόνο του δεν δείχνει να είναι παράνομο μιας και δεν πρόκειται για ρύθμιση της ανάρτησης αλλά αυξομείωση του ύψους! Αυτό συνεπάγεται ότι στην χαμηλή θέση δεν δουλεύουν 100% τα αμορτισέρ μιας και δεν υπάρχει εκτόνωση εκτός βέβαια εάν το κινούμενο μέρος αποτελεί η βάση στήριξης του αμορτισέρ (βλέπε αναρτήσεις D2) πράγμα το οποίο δεν συμβάλει στην αξιοπιστία του συνόλου και την στιβαρότητα! Άρα μάλλον το σήκωμα θα γίνεται για μικρό διάστημα και όχι για μόνιμα και θα πρόκειται προφανώς για εξωτερικό μηχανισμό εκτός της ανάρτησης....Μα απαγορεύεται και οποιαδήποτε ρύθμιση στα ελατήρια! Εκτός αν στις ρυθμίσεις δε συγκαταλέγεται το ύψος...
Βέβαια επιτρέπεται ρύθμιση στα spring seats, οπότε ίσως εκεί να είναι η ιστορία
-
Να 'μαι και 'γω από την Αραπιά
Στο J.255 λέει τα ακόλουθα:
Κάθε σερβομηχανισμός που ενεργοποιεί ένα κύκλωμα ισχύος το οποίο ενεργεί άμεσα ή έμμεσα στα μέρη της ανάρτησης απαγορεύεται. Επιτρέπεται ένα σύστημα που επιτρέπει την ηλεκτρονική ρύθμιση των αμορτισέρ.
Απαγορεύεται οποιοδήποτε ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου των αμορτισέρ.(άλλο 'ρύθμιση' και άλλο 'έλεγχος', η ρύθμιση είναι μια φορά (υπάρχουν και κάποιες εξελιγμένες αναρτήσεις πολιτικών αυτοκινήτων που έχουν τέτοια συστήματα) ενώ ο έλεγχος συνεχής)
ενώ παραπάνω λέει:
(Από 1/1/2007) Το ύψος του αυτοκινήτου μπορεί να ρυθμιστεί μόνο με χρήση εργαλείων και μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι ακίνητο.
Οπότε ΤΩΡΑ δεν απαγορεύεται. Βέβαια είναι 'στην κόψη' του κανονισμού...
Ford Active Height Adjustment...