-
Γεια σου Ντάνη!
-
Και η ερώτηση: θα ήθελα info για το 206 GTI 2,0. Υπάρχει το ενδεχόμενο να το πάρει ξάδερφος μτχ. Τι να προσέξει περισσότερο, σαν ιδιαίτερο χαρακτηριστικό κλπ????
Εννοώ πέραν πιθανού τρακαρίσματος κλπ.
Επίσης υπάρχει τρόπος να τσεκάρει τα χλμ, ίσως από εγκέφαλο??? -
ΠΟΥΛιεται ενα στο Ps club σε φοβερη τιμη.......
αν ειναι μουλτιπλεξ ειναι πολυ δυσκολο να γυρισει χλμ...
περα απο το κοντερ τα κρατα και η bsi αν θυμαμαι καλα. οπτοε μια βολτα απο διαγνωστικο της πεζο θα δειξει τι παιζει...
απο τρακαρισμα θες καλο φαναρτζη.
ποσα χλμ εχει?
προσεξε φθορα στα καθισματα-αλκανταρα και τα πενταλ αλουμινιου απο εκει φαινεται καλα τι εχει το αμαξι.
προβληματα δεν εχει πολλα. κανα ac να τσεκαρει κυριως και ηλεκτρονικα οτι δουλευεουν ολα...τον ιορδανη ρε παιδια το ξερετε?
τι παιζει εδω?οεοε?οεοε? -
καλησπερα παιδια
Με νευριαζουν οι ανθρωποι που αγοράζουν πράγματα. και στην περίπτωσή μας αυτοκίνητα, και δεν ξέρουν γιατί τα παίρνουν.
Πέρασε μια κοπέλα νερή 18-20 ετών, με C2 VTR με σειρικό κιβώτιο, και με αυτάκια για αλλαγές απο το τιμόνι.Τη ρώτησα λοιπόν για την απόκριση του συστήματος και μου είπε 'ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ!ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΕΧΩ'.
Για να καταλάβετε τι οδηγοί κυκλοφορούν στο δρόμο! -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
ΠΟΥΛιεται ενα στο Ps club σε φοβερη τιμη.......
αν ειναι μουλτιπλεξ ειναι πολυ δυσκολο να γυρισει χλμ...
περα απο το κοντερ τα κρατα και η bsi αν θυμαμαι καλα. οπτοε μια βολτα απο διαγνωστικο της πεζο θα δειξει τι παιζει...
απο τρακαρισμα θες καλο φαναρτζη.
ποσα χλμ εχει?
προσεξε φθορα στα καθισματα-αλκανταρα και τα πενταλ αλουμινιου απο εκει φαινεται καλα τι εχει το αμαξι.
προβληματα δεν εχει πολλα. κανα ac να τσεκαρει κυριως και ηλεκτρονικα οτι δουλευεουν ολα...τον ιορδανη ρε παιδια το ξερετε?
τι παιζει εδω?οεοε?οεοε?Υπάρχει κάποιο πρόβλημα?Πρέπει να αναφέρω ποιος είμαι?
-
προφανως εισαι παλιος γνωστος το παιδιων αυτο εννοω........
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
προφανως εισαι παλιος γνωστος το παιδιων αυτο εννοω........ναι τους γνωριζω αρκετα χρωνια αλλα τωρα γραφτικα στο forum
-
κλικαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα
-
Γειά σου Ντάνη φίλε μου!
Ο Ιορδάνης είναι πολύ παλιός φίλος της πραγματικής οδήγησης. Του αρέσουν τα low prifile αυτοκίνητα και έχει ειδικότητα στο να πατάει με τα μισά άλογα κάτι 'γρήγορους' τύπους στις στροφές... Το 1ο πράγμα που τον ρωτάνε στο δρόμο: 'Τουρμπισμένο είναι; Τί ανάρτηση φοράς;' και η απάντηση: 'Όχι, τίποτα! Μαμά είναι!'. Κ@βλα σκέτη! -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
προφανως εισαι παλιος γνωστος το παιδιων αυτο εννοω........Εσένα μη σου φύγει καμά οξεία!
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
κλικααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααΕ;
Ποιός;
Εμείς; -
μιλτο δε κανεις ενα μικρο review τωρα που εχεις δοκιμασει και πιστα τα ακραξονια γιατι κατι μου λεει οτι προς σεπτεμβρη θα ψαχνω το ντινο παλι
κυριως αισθηση τιμονι και υποστροφης... -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
μιλτο δε κανεις ενα μικρο review τωρα που εχεις δοκιμασει και πιστα τα ακραξονια γιατι κατι μου λεει οτι προς σεπτεμβρη θα ψαχνω το ντινο παλι
κυριως αισθηση τιμονι και υποστροφης...Μεχρι το Σεπτεμβρη εχεις καιρο!
Παρε τωρα τη γυναικα να κανονισετε που θα [ατε διακοπες και ασε τα ακραξονια! -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
μιλτο δε κανεις ενα μικρο review τωρα που εχεις δοκιμασει και πιστα τα ακραξονια γιατι κατι μου λεει οτι προς σεπτεμβρη θα ψαχνω το ντινο παλι
κυριως αισθηση τιμονι και υποστροφης...Μεχρι το Σεπτεμβρη εχεις καιρο!
Παρε τωρα τη γυναικα να κανονισετε που θα [ατε διακοπες και ασε τα ακραξονια!Σωστός!Άσε τα φτιαξίματα για μετά το καλοκαίρι.....
-
Γεια σου Ντάνη καλώς ήρθες και εσύ στην παρέα μας...
Περιμένω να οδηγήσω το Fiat στις στροφές που μου είπες για να δω πόσο μπαίνει!!!Υ.Γ Θα πάρω και την κάμερά σου μαζί μου!
-
Καλησπέρα παιδιά. (Δε ξέρω αν έχει αναφερθεί ξανα;) Τα κοni τα ρυθμιζόμενα (σκληρότητας) τί λένε;
-
Δεν τα έχω δοκιμάσει. Η Koni είναι φημισμένη εταιρία όπως και η Bilstein. Μπορεί και φτιάχνει καλά αμορτισέρ αλλά κατά πόσο αποδοτικά θα είναι σε εμάς δεν ξέρω. Το θέμα είναι ότι από την στιγμή που προσεγγίζουν σε τιμή τα απλά της Peugeot Sport, για μένα δεν έχουν ελπίδες (εκτός κι αν έχεις άκρη για πολύ φτηνά - εσύ ξέρεις).
-
Παναγιώτη τα ακραξόνια είναι όλα τα λεφτά. Το τιμόνι γίνεται εξαιρετικό. Με λίγα χαω γλυστράς πιο εύκολα γιατί πρέπει να ζοριστεί λίγο η μούρη ώστε να δουλέψει λάστιχο και να πατήσει όλο το πέλμα. Μόλις όμως δουλέψεις πέλμα τότε είσαι αλλού. Στρίβεις με λιγότερο τιμόνι (όχι κάτι το ιδιαίτερο- για τέτοια γούστα μόνο με την κοντή PS κρεμαγιέρα). Στη ευθεία γίνεται πιο νευρικό-ευπαθές. Γενικά γίνεται σαφώς πιο στριφτερό και άμεσο (ετοιμοπόλεμο) αλλά πρέπει να είσαι περισσότερο παρών στο τιμόνι (που για μας είναι θετικό). Αν δώσεις ελαφρά απόκλιση (έως μισό χιλιοστό) θα χάσει λίγη στριφτερότητα υπέρ της ευθυβολίας και κατά τη γνώμη μου είναι προτιμότερο αυτό δεδομένου ότι ήδη λόγω κάμπερ θα έχεις πάρει περισσευούμενη στριφτερότητα και μη νομίζεις ότι θα χαλαρώνεις στις ευθείες, τις 200άρες με το ένα χέρι στο τιμόνι ξέχνα τες.
Από την στιγμή που δουλεύει σωστά η μούρη τότε το κράτημα εμπρός είναι υπέρ του δέοντος καλό. Πριν βάλω την εμπρός αντιστρεπτική η φάπα καραδοκούσε για πλάκα... Τώρα πια και σε συνδυασμό με λίγο έξτρα χαμήλωμα πίσω (κατσίκι τέλος) η κώλος ελέγχεται μια χαρά. Η πλάκα είναι ότι μετά την αντιστρεπτική εμπρός τον αισθάνομαι σχετικά μαλακό... Δεν με χαλάει, ας χαλαρώσω λίγο καιρό από τον ευαίσθητο κώλο και τις σφαλιάρες του!Τώρα σκέφτομαι για μπλοκέ μπροστά και 21 βία 22χιλ ράβδους πίσω. Όταν και αν βάλεις τα ακραξόνια θα μου πεις πώς δουλεύει με τις ράβδους σου για να αποφασίσω.
Α, για να μην παρεξηγηθώ το 206 μου είναι σαφέστατα υπερστροφικό απλά δεν είναι υπέρ-υπερστροφικό όπως ήταν με την 20,6 εμπρός αντιστρεπτική και το αρνητικό κάμπερ. Η 22άρα με έσωσε!
-
milto θες επειγοντως ραβδους πισω απο οτι σε κοβω...
εμενα το δικο μου με τις 22αρες αλλαξε τροπο στριψιματος....
πλεονν νιωθω το κωλο να σμπρωχνειιιιιιιιιιιι το αμαξι....
κατι σα ραλλυ σε πιο σκληρο.απο αυτα που λες μαλλον τα ακρα ειναι η λυση που θελω..
τα ακρα θα περιμενω ομως πρωτα να αλλαξω αμορτισερ-επισκευασω.
διοτι τωρα εχουν σουπιασει και τα νιωθω να μη δουλευουν σωστα.
πιστευω οτι με καινουργια αμορτισερ δε θα ειχα προβλημα....αν τα επισκευασω και συνεχισει η μουρη να μη μου αρεσει τοτε θα παω σε ακρα... -
Ο χρήστης giannos έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά. (Δε ξέρω αν έχει αναφερθεί ξανα;) Τα κοni τα ρυθμιζόμενα (σκληρότητας) τί λένε;koni εχω εγω αν θυμασαι:
Προκειται για ενα πολυ καλο αμορτισερ, οταν δουλευει σε καλο οδοστρωμα.
Το αμαξι γινεται τραπεζι ετσι και αλλιως.
Γενικα θεωρουνται σκληρα αμορτισερ.
Απο θεμα αποδοσης σου εγγυωμαι οτι ειναι απο τα καλυτερα.
Επισης οσο και να στριβεις δε χανουν την αποδοση τους.
Το μειονεκτημα ειναι η ανεση τους οπου μεσα στην πολη με τα σαμαρακια και τις λακουβες ειναι λιγο κουραστικα.
Παντως αυτο ισχυει για πιο χαμηλο ελατηριο.Με νορμαλ ελατηριο δεν κουραζουν.
Ειναι ισως ο ιδανικος συνδυασμος τα κονι-νορμαλ ελατηρια.Αν θες παντως εγω ειμαι διαθεσιμος να τα δωσω τα δικα μου σε καλη τιμη.
Εχουν 10.000 ΚΜ.
Αν ενδιαφερεσαι στειλε πμ να το συζητησουμε.
Τα πάντα για το Peugeot 206