-
http://www.mytempdir.com/668615
To replay του αγωνα...
-
Τελειος αγωνας!!!!!!!!!!!!!!!!!! ειναι μαλλον οτι ειμασταν 7
και πολυ μεγαλος συναγωνισμοςστα δοκιμαστικα εκανα ενα καλο χρονο ,αλλα μαζι με το ζεσταμα κουραστηκα και.......
στον αγωνα κανω μια καλη εκκινηση (ως συνηθως ) και περναω 2ος.αλλα ο iron ειναι πισω και με περναει γρηγορα,προσπαθω να κρατηθω πισω του αλλα μετα απο 1 γυρο εχει ξεμακρινει.ειναι προφανες οτι τα χερια μου εινα πολυ κουρασμενα απτη προθερμανση και δε μπορω να κινηθω γρηγορα.
αμεσως με περνα και ο pini.
πισω μου γινεται μαχη μεταξυ σπυρου και ms και στη τελευταια στροφη εχω υποστροφη με τον ms κολημενο πισω μου και βγαiνοντας στα χωμματα ο ms περνα μπροστα.
στο ιδιa ευθεια ο σπυρος εχει πολυ φορα και μου περνει το slip streaming . δεν εχω καμια ορεξη να τον κλεισω αλλα στη στροφη στριβω και ακουμπαμε λιγακι χωρις παρατραγουδα.
μενω 6ος με τον αλονσο πισω και ελπιζω σε ατυχιες των μπροστινων.
αρκετους γυρους αργοτερα ο αλονσο παθαινει το ιδιο που εγινε στην ιμολα (εξαφανιζεται) και οδηγω οσο πιο γρηγορα για να μη με περασει.λιγους γυρους απτο τελος βλεπω ασπρους καπνους μπροστα και ειμαι σιγουρος οτι καποιος εσκασε αλλα ειναι ο ms που ειχε σπρωχτει εξω,δεν προλαβαινω να τον περασω.
ο ιρον μενει απο καυσιμο.
στα τελευταια 20μετρα περναω τον vass που μαλλον εμεινε απο καυσιμο (Μικα Χακινεν) αλλα τερματιζει.fastest lap 1.14.237
πολυ ωραιος αγωνας και θα πηγαινα πολυ καλυτερα αν μπορουσα να εκμεταλευτω την ταχυτητα που ειχε σιγουρα το μονοθεσιο και το στησιμο.
στην πρωτη στροφη δεν μπορουσα να μπω σωστα δε φρεναρε καθολου -
**Σκατά! **:(
O MS νευρίασε τζάμπα και **εγώ κι ο pini **βρεθήκαμε να απολογούμαστε χωρίς λόγο...
Όσο για το αγωνιστικό μέρος... **θα γράψω μετά τις λεπτομέρειες.**Πάντως, 3 γύρους πριν το τέλος, είχα πρόβλημα με τα φρένα και τέλειωσαν και τα καύσιμα... ήμουν 2ος...
-
και γω ειχα τσαντιστει στην ιμολα αλλα μετα καταλαβα οτι δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα γιαυτο και δε φταιει κανενας.προχθες σε εναν αγωνα αλλου ο ιρον αλλου εγω να βλεπω το αμαξι του να φευγει σα να τοχω χτυπησει και να ειμαι 5 μετρα μακρια
παντως και ο ms δε νευριασε τσαμπα γιατι ειχε την ταχυτητα για πρωτη θεση (χωρις vass) και απλα δε μπορουσε να περασει καθαρα.
ειναι και αυτη η πιστα που δεν εχει τιποτα αλλο απο την αγωνιστικη γραμμη και πρεπει να περασεις πανω απο τον αλλο
-
http://www.mytempdir.com/669650
Στο παραπάνω Link είναι το replay από τη δική μου πλευρά και παρακαλώ να το δείτε, γιατί μόνο τότε θα καταλάβετε τους λόγους που νευρίασα τόσο πολύ και τελικά όπως αποδείχτηκε χωρίς να φταίτε (lag).Στα επίσημα με PB 1.12.8 δε κατάφερα να πάρω pole αφού δε κατάφερα να κατεβώ στο 1.12 με αποτέλεσμα να βρεθώ πίσω από τον Vasilaki για 10 χιλιοστά... Ωστόσο επειδή από δοκιμές είχα δει ότι δε κάνω καλή εκκίνηση, δε με πείραξε που την έχασα... αφού ήξερα ότι δε θα στρίψω 1ος...
Ωστόσο πριν τον αγώνα και σε δοκιμές βρήκα ένα κολπάκι που μου έδινε με λίγο spin σοτυς τροχούς λίγο καλύτερη εκκίνηση. Έτσι λοιπόν πάω στον αγώνα 2ος έχοντας την εσωτερική για τη 1η στροφή. Ήξερα στη εκκίνηση ότι ο iron που ήταν 1 θέση πίσω και δίπλα μου, θα ξεκινήσει καλύτερα. Ωστόσο με το νέο τρόπο που είχα βρει κατάφερα να βρεθώ μπροστά του μέχρι τη είσοδο της στροφής.... μπαίνω κανονικά μέσα και λίγο πριν την έξοδο, με χτυπάει από πίσω χάνοντας τη θέση μου όπως και πολλές άλλες. Παρά τρίχα γλύτωσα τετακέ....
Στη συνέχεια και λίγο τσαντισμένος, και ενώ είχα μπροστά μου ένα τρενάκι από patrox, pini, iron αν θυμάμαι καλά και πατώντας φρένο για τη είσοδο της αριστερής στροφής μετά το 2ο sector έρχετε με φόρα και με πετάει έξω ο spiros....
Τότε αρχίζουν τα βρισίδια
Καταφέρνω από λάθος του patrox να βρεθώ μπροστά και αρχίζω να φθάνω τον pini ο οποίος ήταν πολύ κοντά στον iron. Από τη στιγμή εκείνη και μετά έκανα τα απίστευτα για να τον προσπεράσω πάντα με νόμιμο τρόπο και με προσοχή για να μην έχουμε επαφή. Αν δείτε το replay ειλικρινά θα πορωθείτε από τις διαφορετικές αλλαγές που ακολουθούσαμε (επειδή ο pini είχε λιγότερο φτερό - μεγαλύτερη τελική από εμένα). Καθόλη τη διάρκεια του γύρου ήξερα πως υπήρχε μόνο ένα σημείο για να προσπεράσω και αυτό ήταν στη δεξιά καμπή μετά το 1ο S στα φρένα... σε όλη τη μάχη έφθασα 1 φορά και καλή αφού ήμουν όπως θα δείτε στο replay ακριβώς δίπλα του..... πέφτουμε στα φρένα μαζί και συνεχίζουμε για τη δεξιά αργή στροφή.... εκεί όμως ο pini ενώ ήμουν στα δεξιά του...... παίρνει τη αγωνιστική γραμμή σα να μην υπήρχα με αποτέλεσμα οι 2 τροχοί να ακουμπήσουν χορτάρι και ένας θεός ξέρει πως το γλύτωσα σε εκείνο το σημείο......
Βλέποντας τώρα το replay στη συνέχεια με χτύπησε ο iron και όχι ο Pininfarina που μόλις τον είχε περάσει.... στη δεξιά καμπή μετά το 1ο S όπου ενώ πάλι είμαι δίπλα του..... έρχεται πέφτει πάνω μου 1 φορά.... το διορθώνω και σα να μη έφθανε αυτό πέφτει πάλι 2η πάνω στα στη στροφή ενώ πάλι είμαι δίπλα του (πάντα στη εσωτερική) με αποτέλεσμα να το χάσω και να φύγω ευθεία....... σε εκείνο το σημείο κατέβαζα χριστοπαναγίες iron αφού φάνηκε από τη πλευρά μου ότι το έκανες επίτηδες....
Συνολικά λοιπόν 5 επαφές με τη τελυταία να είναι αυτή που με πέταξε στις μπαριέρες.......
και όλα αυτά σε ένα αγώνα που μπορούσα να κερδίσω αν κρίνω από το γυρολόγιο του Vas αφού έγραψα ταχύτερο γύρο με λάθη (αργές εξόδους στις στροφές) μόλις .200 από τον Vas.......
τι να πω..... μεγάλη γκαντεμιά..... ελπίζω να μη μου ξανασυμβεί.... κρίμα γιατί έκανα τεράστια προσπάθεια να περάσω τον pini παίζοντας καθαρά και αυτό σε πορώνει περισσότερο...
-
Πράγματι ήταν καλός αγώνας καθώς υπήρχε αρκετός συναγωνισμός!
Πριν κάνει ο Σπύρος-4 το 'δωμάτιο', αποφάσισα να πάρω Ferrari για να εχουμε πιο ενδιαφέρον αγώνα!
Στα προκριματικά, είχαμε ένα μικρό δείγμα της δύναμης του καθενός... Ο MS και εγώ στην κορυφή με ελάχιστη διαφορά μεταξύ μας, και από πίσω μας ο στόλος των McLaren και τελευταίος ο Alonso απογοητεύοντας το κοινό του...
Στον αγώνα, ήμουν διάφανος με όλους οπότε αν για παράδειγμα κάποιον τον έβλεπα 10 μέτρα πίσω μου στην πραγματικότητα ήτανε 5 μέτρα η διαφορά.
Τελοσπάντων, υποθέτω έκανα την ίδια εκκίνηση με τους άλλους και μετά το πέρας του 1ου γυρού ήμουν στην πρωτοπορία με τον Iron 2o και τον μεγάλο αντίπαλο μου MS στη 3η-4η... Σταδιακά άνοιγα την διαφορά από τον Iron(3-5 δέκατα τον γυρό?) και έτσι έχτισα μια καλή διαφορά(8-9 δεύτερα? δεν θυμάμαι)...
Έξι γυρούς πριν την καρώ σημαία, πρόσεξα ότι υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να μείνω από καύσιμα(μείωσα λανθασμένα ένα λίτρο τα καύσιμα πριν την εκκίνηση ) και έτσι ήμουν σε δίλημμα να κάνω στάση στα πιτς ή να συνεχίσω? Η αναποφασιστικότητα σε αυτό το διάστημα μου κόστισε(έκανα 2 αργούς γυρούς) και εντελεί το ρίσκαρα...
Στη νέα La Caixa ο V10 ρούφηξε την τελευταία σταγόνα και στην έξοδο της πολύ αργής Banc Sabadell(εκεί βρήκε ρε γμτ? ) έσβησε ο κινητήρας... Έβαλα νεκρά και εκμεταλλέυτηκα το τελευταίο κατηφορηρικό αυτό κομμάτι και μπήκα στην ευθεία τερματιασμού 1ος! Hurrah!!!!!!
Δεν πρόλαβα όμως και με περάσανε 4 μονοθέσια... Ο παλιο-εγκάθετος Alonso με κοροίδευε που έχασα την νίκη στη κεντρική εξέδρα του τερματισμού! πλάκα κάνω ρεBring on Monaco!
-
Αγαπητε** MS **πολυ ωραια τα περιγραφεις τα γεγονοτα...αλλα αφου θελεις να εισαι τοσο δικαιος οσο νομιζω .....μετα απο την φραση 'τοτε αρχιζουν τα βρισιδια' ......ξεχασες ...να δωσεις φιλε την ακριβη περιγραφη των γεγονοτων.......καταφερες οντως μετα το λαθος του patrox να βρεθεις μπροστα αλλα πριν περασεις τον patrox (ο οποιος ηταν εντος πιστας την ωρα που εκανε το πρωτο του λαθος το οποιο και ξεχασες να αναφερεις),καταφερες με χτυπημα απο πισω να περασεις και εμενα αφου με πεταξες δεξια εχοντας εγω ελλατωσει την φορα μου για να μην χτυπησω τον patrox και τον βγαλω εκτος πιστας.......
τα συμπερασματα και σχολια δικα σας.....P.S. οσο για το αν σε πεταξα εξω ..ζητω συγνωμη..αλλα στην στροφη εκεινη ειδα οτι ειχες ανοιξει πολυ την γραμμη σου και ειπα να δοκιμασω περνοντας απο την εσωτερικη , πραγμα το οποιο εκανα και δεν σε χτυπησα απο πισω αλλα απο το replay φενετε επαφη δικη σου με την δεξια πλευρα μου αφου ηδη ειχα παρει την εσωτερικη..τωρα αν ηταν λιγο παρακινδυνευμενο..οκ ηταν...sorry ξανα...αλλα το σε πεταξα μου πεφτει λιγο βαρυ..
P.S2.εγω παντως βρισιδια δεν αρχισα
-
Αν και Βαρκελωνη, χωρις αμφιβολια αυτος ηταν ο πιο συναρπαστικος αγωνας της χρονιας μεχρι τωρα (οχι λογω αποτελεσματος )
Ειδικα οι γυροι οπου iron εγω ms Spiros παμε τρενακι, εγω να πλησιαζω τον iron και οι πισω να πλησιαζουν εμενα δεν περιγραφονται!!! Σε καποια φαση μαλιστα κοντα στο τελος ειχαμε συγκλινει σχεδον στο ιδιο δευτερολεπτο
Συγχαρητηρια απο μενα στον iron για την αποδοση και τη μαχητικοτητα του του, τοσο στα επισημα οσο και στον αγωνα οπου αντεξε την ασφυκτικη πιεση καθ'ολη τη διαρκεια. Ομως 3 γυρους πριν το τελος οταν ειχα ηδη απελπιστει και το γυρισα σε αμυνα τα γκρεμισε ολα και εχασε μοναδικη ευκαιρια για ιστορικη νικη (λογω φρενων και οχι οδηγησης;) Μπραβο στον ms για το fair play αλλα και σε ολους τους συμμετεχοντες που ηταν ανταγωνιστικοι (εκτος απο εναν ξερει ποιος ειναι αυτος καλα καλα μη βαρας ειχες αγχος, βγηκες και 1ος στο warm-up...)
Απο πλευρας αποδοσης παντως ο ms αξιζε να με περασει και εγω μαλλον δεν αξιζα να περασω iron και φυσικα Vasilaki, οποτε κριμα που λογω ατυχιων δεν πηραν αυτο που επρεπε. Κι εγω παντως εκανα τελειο αγωνα, συνεχως στο οριο και χωρις σοβαρα λαθη εκμεταλλευομενος και τη δουλεια στο στησιμο, και απεδωσε με το παραπανω
ΥΓ1 Για την εκκινηση που ειπε ο ms, εγω απο τοτε που εφαγα αδικα κανα δυο ποινες jump start δεν ασχολουμαι πια και ξεκιναω αφου φυγουν ολοι, κανα δευτερολεπτο αφοτου σβησουν τα κοκκινα φωτα, και μεχρι την 1η στροφη με περνουν ολοι. Στα επισημα τα δινω ολα οχι για τη θεση αλλα για τον απολυτο χρονο.
ΥΓ2 Ο server παρα τα lags εμενα δε μου παρουσιασε ουτε ενα sync
Ας χαρω τωρα τη μοναδικη μαλλον νικη μου για φετος (ε τετοια κ@λ@φαρδια δεν ξαναγινεται...)
-
pini
Εγώ δεν φαίνομαι στις φωτο... Μα πού είμαι? -
Να πω κι εγώ την τραγική μου ιστορία.
Στα δοκιμαστικά κατάφερα να κάνω καλό πέρασμα στο τέλος και να βρεθώ 3ος!
Έτρεχε ο χρόνος του γύρου μου όταν ο MS φώναξε «ΤΕΛΟΣ».Στον αγώνα τώρα.
Εκκίνηση, περνάω τον MS και τον αφήνω πολύ πίσω! Στην πρώτη στροφή, περνάει από μέσα μου κι εγώ συνεχίζω κανονικά. Αυτός όμως τράκαρε. Δεν έφτανε αυτό, αλλά αυτός έβλεπε ότι με περνούσε πριν τη στροφή, ενώ εγώ έβλεπα ότι τον περνούσα και ήρθε και μου έκανε αυτό ακριβώς που έκανε ο Ralf στον Trulli στην Ισπανία. Δηλαδή, ΕΛΕΟΣ. Απαράδεκτο! Δεν ήξερα ότι μπορεί να έχει τέτοιες διαφορές το παιχνίδι!Επίσης, έβλεπα τα μονοθέσια μια να εξαφανίζονται και μια να εμφανίζονται. Είχα και κάτι μπλε σημαίες στην αρχή. Ευτυχώς δε πήρα ποινή!
Τον Vasilakis, στην αρχή τον έβλεπα μέσα στα χωράφια! Μετά δε ξέρω, γιατί δεν τον έβλεπα καθόλου, είχε φύγει μπροστά! Χαχα..Συνέχιζα 2ος με τον pininfarina συνεχώς πίσω μου. Όταν δεν πίεζα στο όριο ή/και έκανα λάθη, τότε με πλησίαζε! Θυμάμαι είχε φτάσει στο 0.500 και τρόμαξα! Ευτυχώς έκανα έναν αλάνθαστο και γρήγορο γύρο και πήγαμε πάλι στα 2sec!
**
ΌΜΩΣ,** μετά τον 12 γύρο, πάνε τα φρέναααα......
Έχανα τον έλεγχο στις στροφές... ήταν ένα δράμα!
Πήγαινα απλά για τερματισμό! Με πέρασε ο pininfarina!
Μετά ήρθε ο MS και εγώ ήμουν εκτός γραμμής, μετά πάτησα φρένο και πήγα αλλού για αλλού! Τρακάραμε και ο MS βγήκε έξω (όχι από το αμάξι )Εγώ δε κατάλαβα τίποτα γιατί ήμουν διάφανος! Στη συνέχεια, τον είδα πάλι να πλησιάζει και βγήκα έξω για να με περάσει, γιατί δε μπορούσα να το ελέγξω καθόλου!
Μετά, τέλειωσαν και τα καύσιμα.... ωραίαααα..! Τέλος αγώνα!
(όντως πολύ ωραία μάχη pini)
-
Καλά τόσα θύματα ούτε στον Ράμπο ΙΙΙ δεν είχε
Ελπίζω Μονακό να τρέξω
-
-
Ο χρήστης spiros-4 έγραψε:
Αγαπητε** MS **πολυ ωραια τα περιγραφεις τα γεγονοτα...αλλα αφου θελεις να εισαι τοσο δικαιος οσο νομιζω .....μετα απο την φραση 'τοτε αρχιζουν τα βρισιδια' ......ξεχασες ...να δωσεις φιλε την ακριβη περιγραφη των γεγονοτων.......καταφερες οντως μετα το λαθος του patrox να βρεθεις μπροστα αλλα πριν περασεις τον patrox (ο οποιος ηταν εντος πιστας την ωρα που εκανε το πρωτο του λαθος το οποιο και ξεχασες να αναφερεις),καταφερες με χτυπημα απο πισω να περασεις και εμενα αφου με πεταξες δεξια εχοντας εγω ελλατωσει την φορα μου για να μην χτυπησω τον patrox και τον βγαλω εκτος πιστας.......
τα συμπερασματα και σχολια δικα σας.....P.S. οσο για το αν σε πεταξα εξω ..ζητω συγνωμη..αλλα στην στροφη εκεινη ειδα οτι ειχες ανοιξει πολυ την γραμμη σου και ειπα να δοκιμασω περνοντας απο την εσωτερικη , πραγμα το οποιο εκανα και δεν σε χτυπησα απο πισω αλλα απο το replay φενετε επαφη δικη σου με την δεξια πλευρα μου αφου ηδη ειχα παρει την εσωτερικη..τωρα αν ηταν λιγο παρακινδυνευμενο..οκ ηταν...sorry ξανα...αλλα το σε πεταξα μου πεφτει λιγο βαρυ..
P.S2.εγω παντως βρισιδια δεν αρχισα
ρε αφού είπα δεν υπάρχει πρόβλημα επειδή υπήρχε lag και δε βλέπαμε που υπήρχε ο καθένας μας.... αυτό με τα βρισίδια ήταν κατά τη διάρκεια του αγώνα προφανώς... και ότι έγινε το έχω ήδη ξεχάσει επειδή δεν έφταιγε κανείς!!
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Απο πλευρας αποδοσης παντως ο ms αξιζε να με περασει και εγω μαλλον δεν αξιζα να περασω iron και φυσικα Vasilaki, οποτε κριμα που λογω ατυχιων δεν πηραν αυτο που επρεπε. Κι εγω παντως εκανα τελειο αγωνα, συνεχως στο οριο και χωρις σοβαρα λαθη εκμεταλλευομενος και τη δουλεια στο στησιμο, και απεδωσε με το παραπανω
ρε τι σημασία έχει αν άξιζε ή όχι η μαγκιά είναι να αντέχεις στη πίεση και να μη κάνεις λάθη και αυτό στο αναγνωρίζω (μιας και παλιότερα ήσουν ο πιο αγχώδης από όλους μας)
Ρώτα τον lula hakkinen σε μεταξύ μας αγώνες παλιότερα πόσα chops του έχω κάνει σε προσπάθεια να με προσπεράσει..... πάντα δίκαια.... έβλεπα μέσα από το δικό του μονοθέσιο και όταν έφθανε κοντά μου έκανα δεξιά και του... έκοβα τη φόρα -
Ο χρήστης iron_gr έγραψε:
Γυρολόγιο από τον Vasilaki:thanx! έχει ενδιαφέρον οι αυξομειώσεις στους χρόνους μας ανάλογα με τις μάχες που είχαμε!
edit: ενδιαφέρον έχει ότι στο 05 mode οι ταχύτεροι γύροι έγιναν μετά τη μέση του αγώνα όταν στο 04 mode κάναμε best lap στη αρχή και μετά δε μπορούσαμε να κατεβάσουμε επειδή τα ελαστικά δε την πάλευαν..... Καλά το δικό PB έγινε στο τελευταίο γύρο χωρίς καμία αξία αφού άρχισα να πιέζω όταν έβλεπα μπροστά ότι κάτι έτρεχε με τον vas που έχανε θέσεις.....Vas σε πιο αγώνα σου είχε τύχει ξανά το ίδιο? Εμένα στο Μονακό και από τότε έβαλα μυαλό.... εσύ ακόμα ?
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Αγαπητε** MS **πολυ ωραια τα περιγραφεις τα γεγονοτα...αλλα αφου θελεις να εισαι τοσο δικαιος οσο νομιζω .....μετα απο την φραση 'τοτε αρχιζουν τα βρισιδια' ......ξεχασες ...να δωσεις φιλε την ακριβη περιγραφη των γεγονοτων.......καταφερες οντως μετα το λαθος του patrox να βρεθεις μπροστα αλλα πριν περασεις τον patrox (ο οποιος ηταν εντος πιστας την ωρα που εκανε το πρωτο του λαθος το οποιο και ξεχασες να αναφερεις),καταφερες με χτυπημα απο πισω να περασεις και εμενα αφου με πεταξες δεξια εχοντας εγω ελλατωσει την φορα μου για να μην χτυπησω τον patrox και τον βγαλω εκτος πιστας.......
τα συμπερασματα και σχολια δικα σας.....P.S. οσο για το αν σε πεταξα εξω ..ζητω συγνωμη..αλλα στην στροφη εκεινη ειδα οτι ειχες ανοιξει πολυ την γραμμη σου και ειπα να δοκιμασω περνοντας απο την εσωτερικη , πραγμα το οποιο εκανα και δεν σε χτυπησα απο πισω αλλα απο το replay φενετε επαφη δικη σου με την δεξια πλευρα μου αφου ηδη ειχα παρει την εσωτερικη..τωρα αν ηταν λιγο παρακινδυνευμενο..οκ ηταν...sorry ξανα...αλλα το σε πεταξα μου πεφτει λιγο βαρυ..
P.S2.εγω παντως βρισιδια δεν αρχισα
ρε αφού είπα δεν υπάρχει πρόβλημα επειδή υπήρχε lag και δε βλέπαμε που υπήρχε ο καθένας μας.... αυτό με τα βρισίδια ήταν κατά τη διάρκεια του αγώνα προφανώς... και ότι έγινε το έχω ήδη ξεχάσει επειδή δεν έφταιγε κανείς!!
F1C Round 6-2005rh-SPAIN Δευτέρα 15/5/06