Ευτυχώς ήμασταν ομιλητική παρέα …
… γιατί αλλιώς θα με έπαιρνε ο ύπνος ( δεν κρύβω ότι κάπου εκεί 10-11 γύρους πριν από το τέλος ψιλό γλάρωσα.)
Το σενάριο-ελπίδα με τα 3 πιτ στοπ του FA δεν επαληθεύτηκε ποτέ …
η Renault ήταν «τρένο» στα χέρια του Ισπανού…
στην Ferrari κατάλαβαν σχετικά νωρίς ότι ο MS μπορεί να πάρει μόνο τον GF και ότι ο FM δεν μπορεί να απειλήσει ούτε να απειληθεί …
Αδιάφορες ( τουλάχιστον τηλεοπτικά ) οι McLaren …
και οι Honda σε αλλον αγωνα .... ουτε αυτο το φετινο 1ο καλό μερος .... αν και 1 γυρο πισω τελικα και οι 2 στην 8αδα .... αρχίζει να σταθεροποιειται ο Rubens ( που όμως πάλι έχασε από τον ομόσταυλό του που ξεκινούσε πιο πίσω στην εκκίνηση )
… και εάν δεν ήταν το γεγονός ότι ήταν η 1η νίκη Ισπανού μέσα στην Βαρκελώνη , με τίποτα δεν μπορούσα να θυμάμαι τον αγώνα αυτόν μετά από …15 μερες
Βαρετηκελώνη και πάλι Βαρετηκελώνη ….
Αυτά ως πρώτες εντυπώσεις …αν και δεν μπορώ να φανταστώ ότι μπορεί να κρύβεται ενδιαφέρον παρασκήνιο σε έναν τόσο βαρετό αγώνα .
ΥΓ…. το μόνο που θα μπορούσε να έχει ενδιαφέρων θα ήταν η δικαιολόγηση της επιλογής της Ferrari να έχει τόσο μεγαλύτερη τελική ( περίπου 13 Km/h περισσότερο¦nbsp; ) σε σχέση με τις Renault ( πάντα του FA …άλλωστε αυτή η Renault με ενδιαφέρει ) ενώ ήταν πιο αργές ( και όλα αυτά σε μια πίστα που το να αιφνιδιάσεις κάποιων με το Set up σου και την στρατηγική σου είναι μάλλον ανέκδοτο )
Τεσπα …πάω να διαβάσω και τα επίσημα