Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eπίσημο thread:GP Ισπανίας-Montmelo
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Eπίσημο thread:GP Ισπανίας-Montmelo
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 7 / 9
    Formula 1
    33
    175
    280
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      charmak66 last edited by

      Ο χρήστης Theofaman έγραψε:

      Ωραίος ο Τρούλι. Θα κάνει επαγγέλμα το να καθυστερεί τους άλλους

      'Οτι πρέπει για 2ος οδηγός στη Φερραρι!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mschumacher last edited by

        Ο χρήστης Mclaren-Queen έγραψε:
        Χωρις να το θελω πιθανον να γινω μιζερος αλλα μου εξηγει καποιος γιατι τον Μοντυ δεν τον εβαλαν στην πιστα??

        μπορώ να σκεφτώ το εξής:

        1. Νομίζω δε περίμενε ο Μόντυ στο μονοθέσιο (περιμένω incar πλάνο) για να τον σπρώξουν και δεν έκανε κίνηση με τα χέρια για να ζητήσει βοήθεια...

        2. Ίσως με τα κιλά που έχει ο Μοντόγια να μην έχουν τη δύναμη οι κριτές να το βάλουν πάλι μέσα (σχόλιο αλά Πουρναράκη ε? )

        3. Μπορεί αυτό που λες εσύ, ότι χέστηκαν οι κριτές (κακώς) να πάνε να βοηθήσουν

        4. Μάλλον όλοι περίμεναν safety car αλλά ποτέ δε εμφανίστηκε και βαρέθηκε να περιμένει ο Μόντυ

        Γιατί όμως δε μπήκε SC? Γιατί η διαφορά από τον ΜΣ θα μηδενιζόταν? δε θα μάθουμε ποτέ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pininfarina last edited by

          Αν και οι περισσοτεροι (ακομη και οι Ρενωικοι) περιμεναν μαχη αν οχι Ferrari μπροστα στον αγωνα κρινοντας απο τα long runs Παρασκευης και Σαββατου, οι Ferrari επαθαν μεγαλγη ηττα και υπο αυτη την εννοια απογοητευσαν. Βαθμολογικα παλι δεν αλλαζουν και πολλα αλλα οι Ferrari πρεπει καποια στιγμη να μειωσουν σημαντικα αν ειναι να μεινουν στο παιχνιδι.

          Ο Fisico δεν υπαρχει μεγαλη αμφιβολια οτι επαιξε καλα το ομαδικο παιχνιδι στο 1ο stint, αλλο που βεβαια δεν μπλοκαρε ουτε στιγμη τον ms αφοτου με εκπληξη ειδε η ομαδα οτι λογω διαφορας ρυθμου αυτο δε χρειαζοταν. Αλλωστε οταν κανεις γυρο ισοδυναμο με pole στα επισημα δεν υπαρχει περιπτωση να χανεις τοσο ξεκινωντας με ιδιο φορτιο καυσιμου.

          Ο Massa ταχυτερος γυρος -0.3s απο τον ms, οποτε ή ασταθης ειναι ή μαλλον δεν εχει κινητρο που λεει και ο GoForPole.

          αρκετα καλες μου φανηκαν οι Χοντα!

          Μα εφαγαν γυρο με τον Alonso να κανει βολτα!!!

          Ο Τρούλι απίστευτος.... κατάφερε να καθυστερεί τον αδερφό Σουμάχερ αυτή τη φορά..... τι να πω

          Αν δεν κανω λαθος παλι ειχε προβλημα, νομιζω ηταν ανοιχτο το καπακι ανεφοδιασμου.

          ο Αλόνσο γιατί μιλάει για 'γλώσσες' όταν ο ίδιος τις προκαλεί λέγοντας από πέρσι ότι δε χρειάζεται να κερδίζει για να πάρει το τίτλο?

          Αυτο δεν το καταλαβα, με ποια συγκεκριμενη δηλωση του Alonso διαφωνεις?

          Α και κατι αλλο, οι διαιτητες μαλλον επαιξαν εδρα που επνιξαν καραμπινατη περιπτωση sc...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            theofaman last edited by

            Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
            Α και κατι αλλο, οι διαιτητες μαλλον επαιξαν εδρα που επνιξαν καραμπινατη περιπτωση sc...

            Να δούμε τί έχει να πει και ο καθηγητής διαιτησίας Βαρούχας επί αυτού!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mschumacher last edited by

              Ο χρήστης Theofaman έγραψε:

              Α και κατι αλλο, οι διαιτητες μαλλον επαιξαν εδρα που επνιξαν καραμπινατη περιπτωση sc...

              Να δούμε τί έχει να πει και ο Βαρούχας επί αυτού!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mclaren-queen last edited by

                Ο χρήστης mschumacher έγραψε:

                Χωρις να το θελω πιθανον να γινω μιζερος αλλα μου εξηγει καποιος γιατι τον Μοντυ δεν τον εβαλαν στην πιστα??

                μπορώ να σκεφτώ το εξής:

                1. Νομίζω δε περίμενε ο Μόντυ στο μονοθέσιο (περιμένω incar πλάνο) για να τον σπρώξουν και δεν έκανε κίνηση με τα χέρια για να ζητήσει βοήθεια...

                2. Ίσως με τα κιλά που έχει ο Μοντόγια να μην έχουν τη δύναμη οι κριτές να το βάλουν πάλι μέσα (σχόλιο αλά Πουρναράκη ε? )

                3. Μπορεί αυτό που λες εσύ, ότι χέστηκαν οι κριτές (κακώς) να πάνε να βοηθήσουν

                4. Μάλλον όλοι περίμεναν safety car αλλά ποτέ δε εμφανίστηκε και βαρέθηκε να περιμένει ο Μόντυ

                Γιατί όμως δε μπήκε SC? Γιατί η διαφορά από τον ΜΣ θα μηδενιζόταν? δε θα μάθουμε ποτέ...

                Και τα 4 παιζουν σαν ενδεχομενα με περισσοτερες πιθανοτητες το 2ο
                Οσο για το SC περιμενω ν ακουσω καμια επισημη δικαιολογια!Αυτο με τον μηδενισμο διαφορας παιζει πολυ παντως!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iron_gr last edited by

                  Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                  κάτι τέτοια προσπεράσματα κάνει ο iron στο F1 Challenge και εκείνου δε του βγαίνουν...

                  Ναι, είδαμε κι εσένα..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mschumacher last edited by

                    Ο χρήστης iron_gr έγραψε:

                    κάτι τέτοια προσπεράσματα κάνει ο iron στο F1 Challenge και εκείνου δε του βγαίνουν...

                    Ναι, είδαμε κι εσένα..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mclaren-queen last edited by

                      Ο χρήστης pininfarina έγραψε:

                      αρκετα καλες μου φανηκαν οι Χοντα!

                      Αναφερομαι κυριως στις τελικες θεσεις γιατι πιστευω οτι δε μπορουν παραπανω ασχετα με τις φοβερες και τρομερες δηλωσεις το χειμωνα και πριν απο καποιους αγωνες(βλεπε αυστραλια-ιμολα)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mschumacher last edited by

                        Ο χρήστης mschumacher έγραψε:

                        • Ferrari also thinks that Alonso used one more set of tyres during 3rd free practice. But Flavio disagrees: 'Nonsense, both will be in at lap 16/17'

                        φανταστικό έτσι? Ο Μπριατόρε εχτές είπε σε πιο γύρο θα μπουν οι οδηγοί του και έτσι και έγινε..... 17/18 (για ένα γύρο)....!!! Μου κάνει εντύπωση που μίλησε τόσο ανοιχτά....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mschumacher last edited by

                          Ο χρήστης afonic έγραψε:
                          Αν έμπαινε το SC ο Σούμι θα ήταν χαμένος. Ο Alonso μόλις είχε ανεφοδιαστεί και η διαφορά ήταν +10sec για τον Γερμανό. Αν έμπαινε το SC ο Σούμι θα έχανε την διαφορά.

                          Αν και είμαι Ferrari έπρεπε να μπει το SC μάλλον.

                          O MS είχε τη πολυτέλεια να μπει τη στιγμή που θα έβγαινε το SC άρα λογικά δε θα έχανε... ή κάπου κάνω λάθος?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mclaren-queen last edited by

                            Ετσι ακριβως ειναι!Αν εμπαινε αμεσως ο ΜΣ -κατι που ειναι πολυ πιθανο- θα μηδενιζοταν η διαφορα ΜΣ-Ναντο καθως το αυτοκινητο ασφαλειας θα εβγαινε μολις θα εμπαινε στα πιτ ο Σουμι!Οποτε θα κολλαγε πισω του ο Ναντο και πισω απ αυτον ο ανεφοδιασμενος ΜΣ!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mschumacher last edited by

                              Ο χρήστης pininfarina έγραψε:

                              Ο Massa ταχυτερος γυρος -0.3s απο τον ms, οποτε ή ασταθης ειναι ή μαλλον δεν εχει κινητρο που λεει και ο GoForPole.

                              δε μπορώ να καταλάβω τι έγινε εδώ.... κάνει τέτοιο χρόνο αλλά δε μπορεί να περάσει ή να πλησιάσει τον φισικο στο 2ο στιντ όταν ο ΜΣ το έκανε στο 1ο.... ίσως τα ελαστικά του ΜΣ... ή ο ίδιος ήταν πιο σταθερός σε επίδοση αλλά αυτό το ξέραμε από πριν ότι συμβαίνει.... μήπως ο Μάσα είχε πιο μαλακά ελαστικά και ενώ κινήθηκε γρήγορα, δε μπορούσε να έχει σταθερό ρυθμό λόγο graining?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                theofaman last edited by

                                Ο χρήστης mschumacher έγραψε:

                                Ο Massa ταχυτερος γυρος -0.3s απο τον ms, οποτε ή ασταθης ειναι ή μαλλον δεν εχει κινητρο που λεει και ο GoForPole.

                                δε μπορώ να καταλάβω τι έγινε εδώ.... κάνει τέτοιο χρόνο αλλά δε μπορεί να περάσει ή να πλησιάσει τον φισικο στο 2ο στιντ όταν ο ΜΣ το έκανε στο 1ο.... ίσως τα ελαστικά του ΜΣ... ή ο ίδιος ήταν πιο σταθερός σε επίδοση αλλά αυτό το ξέραμε από πριν ότι συμβαίνει.... μήπως ο Μάσα είχε πιο μαλακά ελαστικά και ενώ κινήθηκε γρήγορα, δε μπορούσε να έχει σταθερό ρυθμό λόγο graining?

                                Graining το λέμε τώρα το ??

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mschumacher last edited by

                                  Ο χρήστης Theofaman έγραψε:

                                  Ο Massa ταχυτερος γυρος -0.3s απο τον ms, οποτε ή ασταθης ειναι ή μαλλον δεν εχει κινητρο που λεει και ο GoForPole.

                                  δε μπορώ να καταλάβω τι έγινε εδώ.... κάνει τέτοιο χρόνο αλλά δε μπορεί να περάσει ή να πλησιάσει τον φισικο στο 2ο στιντ όταν ο ΜΣ το έκανε στο 1ο.... ίσως τα ελαστικά του ΜΣ... ή ο ίδιος ήταν πιο σταθερός σε επίδοση αλλά αυτό το ξέραμε από πριν ότι συμβαίνει.... μήπως ο Μάσα είχε πιο μαλακά ελαστικά και ενώ κινήθηκε γρήγορα, δε μπορούσε να έχει σταθερό ρυθμό λόγο graining?

                                  Graining το λέμε τώρα το ??

                                  σωστά

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    ladaman11 last edited by

                                    ** Κοιμηηηηηηηησου Κοιμηηηησου**

                                    Οτι πιο βαρετο ειδαμε φετος και οχι μονο

                                    Μπραβο στον Αλονσο που φαινεται να διαθετει τα απαραιτητα cojones για την μαχη που θα επακολουθησει με τον Σουμαχερ για τον φετινο τιτλο.

                                    Επιβεβαιωθηκε αυτο που φαινοταν το χειμωνα στη ιδια πιστα οτι τα Ρενω δηλαδη ειναι απιαστα σε race pace παρολο που τα Φερραρι ηταν τελικα πιο γρηγορα σε ultimate pace οπως αποδειχτηκε απο το Σουμαχερ (+0.300 μονο απο την Πολ αλλα με 6 γυρους παρανω καυσιμο απο τον Αλονσο)

                                    Οσο για την Μακλαρεν Goodnight and good luck απο 'δω και μπρος.

                                    Αν και στο Μονακο ( η 'πιστα' οπου μετραει κυριως ο οδηγος με cojones) με κανενα σουπερ σοφτ Μισελεν ολα γινονται αλλα μονο μεχρι εκει και μετα εχει ο θεος ...απο Σεπτεμβριο μερια πια μονο για glory wins (χα εδω γελανε) και τιποτα αλλο.

                                    Πολυ ωραιος ο Τεμπ εκανε οτι μπορουσε για να δωσει μια ευχαριστη νοτα στον βαρετο αγωνα με τα ευστοχα σχολια του.
                                    Ο ΤΠ πρεπει να παραδειγματιστει απο τoν σημερινο σχολιασμο του Τεμπ για το πως πρεπει να κανει την μεταδοση απο 'δω και μπρος.

                                    Μακαρι το Παλ(ι)ομπαρινι να μην επιστρεψει ποτε στην F1
                                    ευσεβεις ποθοι θα μου πειτε...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mschumacher last edited by

                                      Michael, when Alonso made his first pit stop, the gap was about 12 seconds and when you came out, the gap was similar. At that point, did you still have hopes to win the race?

                                      MS: For me, I only start to give up when I see no sense. Most of the time that is on the last lap. Knowing the nature of the circuit where you have basically no chance to overtake, in particular if you are not quick enough. I had to give up after the last pit-stop. I drove home from then.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fanis-f1 last edited by

                                        Στο συμβαν με το τετακε του Μοntoya,ο Κολομβιανος ειχε ηδη βγει απο το μονοθεσιο μολις ειδε οτι ειχε κολλησει...
                                        Πρεπει να τον ξεχασει γρηγορα αυτον τον αγωνα ο Κολομβιανος,αλλα και γενικοτερα η McLaren μιας και κατα την γνωμη μου ουτε ο Kimi εσωσε τα προσχηματα με την 5η θεση...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          adis4gr last edited by

                                          επιτελους η τριτη ηταν και η φαρμακερη...τριτη σερι νικη της φερραρι θα εδειχνε οτι ειμαστε in serious trouble... το ανετο σχετικα 1-3 δεν ειναι 1-2 βεβαια αλλα το σκ μας πηγε παρα πολυ καλα και δε μπορουμε να χουμε παραπονο αν δει κανεις τη παρουσια μας στα 2 τελευταια γκραν πρι οπου ημασταν λιγο καφενειο...

                                          η ομαδα λειτουργησε σχεδον αψογα και σαν στρατηγικη και σαν πιτ στοπς μια βδομαδα μετα τη γερμανια που τα πηγαμε οσο καλα τα παει ο οσφπ στο τσαμπιονς λιγκ...

                                          ο ναντο ακολουθησε δαιμονισμενο ρυθμο και με βαση την πολ ποζισιον εφτασε ανετα στη νικη μπροστα στο πληθος των ισπανων...ηταν αλανθαστος και δεν τον απειλησε κανεις...πανηγυρισε και εξαλλα πριν και μετα τη γραμμη του τερματισμου...

                                          ο φιζικο απο 2ος στην εκκινηση βρεθηκε πισω απο τον μικαελ τελικα και δεν απειληθηκε απο τον μασα ιδιαιτερα...αναλογιζομενος την απδοση του γενικα τελευταια, η επιδοση ηταν πολυ καλη και το ποντιουμ μας βολεψε μια χαρα...ελπιζω να συνεχισει αναλογα....

                                          η φερραρι δεν εκανε το 3 στα 3....κατα τη γνωμη μου τα πηγε καλα παρολο που φανηκε να υπαρχει χασμα στην αποδοση των δυο ομαδων...ο μικαελ εφτασε 2ος και ο μασα εφτασε 4ος...καλη συγκομιδη βαθμων και εδειξε καθαρα πλεον οτι ειναι η μονη υποψηφια για τη 2η θεση...

                                          καλη η αποδοση της χοντα με βαθμους και απο τους 2 πιλοτους, βαθμολογηση και για τη ζαουμπερ...

                                          για τη μακλαρεν παλι καλα που τα καταφερε ο κιμι αλλα γενικα παραπαιει οπως και η τογιοτα...αυτες οι 2 δε ξερω που το πανε αλλα η μακλαρεν τεινει να γινει απαραδεκτη...

                                          η ατμοσφαιρα ηταν πολυ καλη, επιτελους ειδαμε και τα χρωματακια μας στις κερκιδες...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fanis-f1 last edited by

                                            Lap Chart

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 7 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr