Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eπίσημο thread:GP Ισπανίας-Montmelo
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Eπίσημο thread:GP Ισπανίας-Montmelo
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 6 / 9
    Formula 1
    33
    175
    280
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fanis-f1 last edited by

        Ηταν η πρωτη φορα που ηθελα να κερδισει τοσο πολυ ο Ισπανος...

        50 ευρω του ειχα ριξει πανω του...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          charmak66 last edited by

          Τον ήπιαμε στα ίσα, σήμερα!

          Στην καλύτερη περίπτωση ΜΣ και Αλόνσο γυρνούσαν στον ίδιο ρυθμό. Σε άλλες περιπτώσεις ο Ισπανός μας έριχνε στ' αυτιά...

          Κατά τ'άλλα ο αγώνας ήταν αισχρά και χυδαία βαρετός!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            technik last edited by

            Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

            Κατά τ'άλλα ο αγώνας ήταν αισχρά και χυδαία βαρετός!

            Θα μπορούσε να ήταν και χειρότερος,
            με τον Παλομπαρίνι σχολιαστή. ..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              ...τόσο όσο να με πάρει ο ύπνος μετά το 1ο πιτ στοπ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                go_for_pole last edited by

                Ετσι απλα η Michelin κερδισε την Bri στη Βαρκελωνη και χαρισε στον Ισπανο αυτο που ηθελε οσο τιποτα αλλο.

                Δικαιολογημενες ταριφιες απο Fisico, Massa αφου πλεον ειναι χρησιμοι στις ομαδες τους μονο για την εκκινηση και κατα περιπτωση αν καταφερουν να μπουν σφηνα αναμεσα στους δυο μονομαχους. Απο τη στιγμη που το δευτερο ειναι αδυνατο, το κιτρινο καπελακι μπαινει στην οροφη, το χερι κρεμεται σαν παραλητο απο το παραθυρο και το ραδιοφωνο παιζει Σπορ FM. Φυσιολογικη αντιδραση απο ανθρωπους που εξ ορισμου ειναι εγωιστες και δε βρισκουν ενδιαφερον στο δευτερο ρολο.

                Φυσικα ισχυρισμοι του τυπου 8 δεκατα στο γυρο ειναι η διαφορα ταλεντου αναμεσα σε πρωτο και δευτερο οδηγο ειναι ρηχοι, η λεξη κλειδι ειναι κινητρο.

                Αυτο που εχει ενδιαφερον ειναι οτι οι δευτερες ομαδες των Michelin και Bri ΔΕ δικαιωνουν τις προσδοκιες για νικες κατα περιπτωση. Συνεπως το πρωταθλημα μεταβαλλεται σε μαχη ελαχιστοποιησης λαθος και βλαβων για τους δυο μονομαχους. Με αυτο το δεδομενο οι βαθμοι της διαφορας ειναι πολλοι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iceman_angel last edited by

                  Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                  Απο τη στιγμη που το δευτερο ειναι αδυνατο, το κιτρινο καπελακι μπαινει στην οροφη, το χερι κρεμεται σαν παραλητο απο το παραθυρο και το ραδιοφωνο παιζει Σπορ FM

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hellenic-tifosi last edited by

                    Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:

                    Απο τη στιγμη που το δευτερο ειναι αδυνατο, το κιτρινο καπελακι μπαινει στην οροφη, το χερι κρεμεται σαν παραλητο απο το παραθυρο και το ραδιοφωνο παιζει Σπορ FM

                    Πιάνουνε Θπορτ FM στην Ιθπανία;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      theofaman last edited by

                      Τόσο μπορούσαμε σήμερα, τόσο κάναμε αλλα προφανώς δεν ήταν αρκετό για να κερδίσουμε τον Αλόνσο. Αναμενόμενο για εμένα όντας όμως αισιόδοξος για τους αγώνες που ακολουθούν.

                      Στο 1o και 2ο stint ο Schumi δεν μπόρεσε να κάνει τους χρόνους που έπρεπε και γενικά δεν είχαμε την απαραίτητη ταχύτητα παρά το fl του Μάσσα (άλλο και αυτό ). Είμαστε ευχαριστημένοι πιστεύω με το 2-4.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gilles_27 last edited by

                        Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
                        Είμαστε ευχαριστημένοι πιστεύω με το 2-4.

                        Σαν Ferrari-κός δεν μπορώ να είμαι ευχαριστημένος με το 2-4... Πάντα πρέπει να κυνηγάμε την πρωτιά.
                        Αυτό δεν ήταν και το πνεύμα του γέρου άλλωστε?...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mschumacher last edited by

                          Αν ο Φισικέλα δεν έκανε τόσο καλό χρόνο στα επίσημα δοκιμαστικά, θα μπορούσα να παραδεχτώ ότι ο Αλόνσο ήταν σε άλλο αγώνα. Ωστόσο το να τρώει .800 στο γύρο όταν στα δοκιμαστικά ήταν στα ίδια, απλά δε το χωράει ο νους μου. Ο Φισικέλα σήμερα απέδειξε μέσα στη πίστα ότι δε μπορεί να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής. Κρίμα για ένα οδηγό που θεωρήθηκε μεγάλο ταλέντο και φυσικά χρόνο με το χρόνο θα το παίρνει η κάτω βόλτα όσο περνάνε τα χρόνια......

                          ......σε αντίθεση με τον ΜΣ που δε καταλαβαίνει από ηλικία και συνεχίζει να τιμά το πολύ ακριβό συμβόλαιο που τον πληρώνει η ομάδα του. Γιατί όχι άλλωστε... από το αποτέλεσμα φάνηκε πως η Ρενώ ήταν πιο μπροστά αφού ο μετριότατος Φισικέλα τερμάτισε μπροστά από τον Μάσα χωρίς κανένα πρόβλημα.Ο ΜΣ έκανε ότι μπορούσε με την επιλογή των ελαστικών που δεν έδειξε να αποδίδει τα αναμενόμενα....

                          .... πως να εξηγηθεί άλλωστε ότι στα επίσημα ο ΜΣ ήταν μόνο .300 πιο αργός από τον Αλόνσο με 6 γύρους παραπάνω καύσιμα, όταν η Φεράρι έλεγε πως αυτά τα ελαστικά δεν αποδίδουν καλά στα δοκιμαστικά, αλλά στον αγώνα....

                          Μετά το τέλος του αγώνα φαίνεται πως έγινε το αντίθετο....

                          Αν ο Μάσα είχε τα πιο μαλακά ελαστικά... και έκανε best lap τότε ίσως αυτός να έκανε καλύτερη επιλογή αλλά δυστυχώς η θέση που τερμάτισε μου δημιουργεί αμφιβολίες για το τι θα δούλευε καλύτερα στα χέρια του ΜΣ....

                          ΥΓ: ο Αλόνσο γιατί μιλάει για 'γλώσσες' όταν ο ίδιος τις προκαλεί λέγοντας από πέρσι ότι δε χρειάζεται να κερδίζει για να πάρει το τίτλο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            theofaman last edited by

                            Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:

                            Είμαστε ευχαριστημένοι πιστεύω με το 2-4.

                            Σαν Ferrari-κός δεν μπορώ να είμαι ευχαριστημένος με το 2-4... Πάντα πρέπει να κυνηγάμε την πρωτιά.
                            Αυτό δεν ήταν και το πνεύμα του γέρου άλλωστε?...

                            Συμφωνώ με αυτό που λες απλά σήμερα πιστεύω πως δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι παραπάνω. Οπότε τέλος καλό, όλα καλά. Με αυτή την έννοια λέω ευχαριστημένοι

                            Αν ο Φισικέλα δεν έκανε τόσο καλό χρόνο στα επίσημα δοκιμαστικά, θα μπορούσα να παραδεχτώ ότι ο Αλόνσο ήταν σε άλλο αγώνα. Ωστόσο το να τρώει .800 στο γύρο όταν στα δοκιμαστικά ήταν στα ίδια, απλά δε το χωράει ο νους μου. Ο Φισικέλα σήμερα απέδειξε μέσα στη πίστα ότι δε μπορεί να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής. Κρίμα για ένα οδηγό που θεωρήθηκε μεγάλο ταλέντο και φυσικά χρόνο με το χρόνο θα το παίρνει η κάτω βόλτα όσο περνάνε τα χρόνια......

                            ΥΓ: ο Αλόνσο γιατί μιλάει για 'γλώσσες' όταν ο ίδιος τις προκαλεί λέγοντας από πέρσι ότι δε χρειάζεται να κερδίζει για να πάρει το τίτλο?

                            Στο 1ο stint αποκλείεται ο Φίσικο να ήταν επίτηδες +0.8 slower από τον Αλόνσο για να καθυστερήσει τον Σουμάχερ? Αν θυμάμαι καλά (ελπίζω να μην κάνω λάθος), στο 2o stint έιχε κάνει κάποιους γύρους αρκετά κοντά στους Αλόνσο και Σούμι
                            Γενικά πάντως με έχει απογοητεύσει και εμένα

                            Όσο για τους πανηγυρισμούς, μήπως έδειχνε την 10η νίκη του? **

                            EDIT** 11η νίκη του ήταν η σημερινή.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mschumacher last edited by

                              'MS says he wasn't blocked by Fisico. Even said at moments he couldn't even match his pace.'

                              WTF? τόσο χάλια ήμασταν τελικά?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mschumacher last edited by

                                νομίζω τελικά πως και χωρίς τον Φισικέλα μπροστά μας, δε θα βλέπαμε νίκη σήμερα... κρίμα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  theofaman last edited by

                                  Η κίνηση του Ραλφ μήπως ήταν υπεραισιόδοξη? Όταν ξεκίνησαν τα φρενάρουν και οι 2, δεν ήταν καν δίπλα στον Τρούλι

                                  Κάποιος θα χρειαστεί να βάλει μία τάξη σε αυτή την ομάδα. Τόσα χρήματα πηγαίνουν στον κουβά μου φαίνεται..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mschumacher last edited by

                                    Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
                                    Η κίνηση του Ραλφ μήπως ήταν υπεραισιόδοξη? Όταν ξεκίνησαν τα φρενάρουν και οι 2, δεν ήταν καν δίπλα στον Τρούλι

                                    Κάποιος θα χρειαστεί να βάλει μία τάξη σε αυτή την ομάδα. Τόσα χρήματα πηγαίνουν στον κουβά μου φαίνεται..

                                    κάτι τέτοια προσπεράσματα κάνει ο iron στο F1 Challenge και εκείνου δε του βγαίνουν...

                                    Ο Τρούλι απίστευτος.... κατάφερε να καθυστερεί τον αδερφό Σουμάχερ αυτή τη φορά..... τι να πω.... εγώ θα έπεφτα πολύ νωρίτερα πάνω του αλλά θα φρόντιζα τουλάχιστον να εγκαταλείψει....

                                    Είδες theo μετά το 1ο ανεφοδιασμό? Ο ΜΣ παρά τους 6 παραπάνω γύρους βγήκε ίσα ίσα μπροστά από τον Φισικέλα.... άπιαστη η Ρενώ...... πάλι καλά που κάναμε το 2-4

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kid last edited by

                                      Ούτε η McLaren δεν έχει τα χάλια σας Γιάννη..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mclaren-queen last edited by

                                        Χωρις να το θελω πιθανον να γινω μιζερος αλλα μου εξηγει καποιος γιατι τον Μοντυ δεν τον εβαλαν στην πιστα??Περιμενε παρα πολυ ωρα σε πολυ επικινδυνο σημειο και κανενας κριτης δε φανηκε πουθενα παρα μονο οταν εσκασε μυτη ο γερανος!Δε μου βγαζει κανεις απ το μυαλο οτι αν ηταν ο Ναντο στη θεση του θα χαν πλακωσει 20 κριτες να τον βαλουν μεσα!
                                        Επισης παρα πολυ επικινδυνο το να μη βγει το αυτοκινητο ασφαλειας στην πιστα και να αρκεστουν στην κιτρινη σημαια!Πισω απο αυτην την ενεργεια η δολος υπαρχει κατ εμε η απυθμενη ηλιθιοτητα(δινω ιδια ποσοστα και στις 2 επιλογες!)

                                        Στα ενδοαγωνηστικα τωραα!Η Ρενο ενα κλικ μπροστα απο τη Φερραρι πιθανοτατα λογω μισελεν η κακης επιλογης γομας απ τον ΜΣ!Προσωπικα πιστευω το 1ο γιατι το χειμωνα ολες οι ομαδες της γαλλικης εταιρειας βρισκονταν στην Ισπανια δοκιμες σε αντιθεση με την καλυτερη πελατισα των Ιαπονων Φερραρι να βρισκεται στην Ιταλια για δοκιμες.Συνεπως καλυτερα δεδομενα.Για τις Μακλαρεν τι να πω...Μιλανε απο μονες τους!Το μονο που αξιζε ηταν η εκκινηση του Κιμι.Απο κει και περα τα γνωστα...Τις τογιοτα τις περιμενα πιο γρηγορες ενω αρκετα καλες μου φανηκαν οι Χοντα!Αυτα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mschumacher last edited by

                                          Ο χρήστης Theofaman έγραψε:

                                          Στο 1ο stint αποκλείεται ο Φίσικο να ήταν επίτηδες +0.8 slower από τον Αλόνσο για να καθυστερήσει τον Σουμάχερ?

                                          ο μόνος λόγος που με κάνει να το πιστεύω είναι η επίδοσή του στα δοκιμαστικά. Αν για παράδειγμα στη αρχή ήταν γρήγορος και μετά έχανε ρυθμό θα έλεγα ΟΚ ίσως κάτι παίζει με τα ελαστικά..... αλλά 0.800 στο γύρο είναι παρά πολλά για να πιστέψω ότι ο Φισικέλα δε είχε τον περιοριστή ανοικτό...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            theofaman last edited by

                                            Ο χρήστης mschumacher έγραψε:

                                            Η κίνηση του Ραλφ μήπως ήταν υπεραισιόδοξη? Όταν ξεκίνησαν τα φρενάρουν και οι 2, δεν ήταν καν δίπλα στον Τρούλι

                                            Κάποιος θα χρειαστεί να βάλει μία τάξη σε αυτή την ομάδα. Τόσα χρήματα πηγαίνουν στον κουβά μου φαίνεται..

                                            κάτι τέτοια προσπεράσματα κάνει ο iron στο F1 Challenge και εκείνου δε του βγαίνουν...

                                            Ο Τρούλι απίστευτος.... κατάφερε να καθυστερεί τον αδερφό Σουμάχερ αυτή τη φορά..... τι να πω.... εγώ θα έπεφτα πολύ νωρίτερα πάνω του αλλά θα φρόντιζα τουλάχιστον να εγκαταλείψει....

                                            Είδες theo μετά το 1ο ανεφοδιασμό? Ο ΜΣ παρά τους 6 παραπάνω γύρους βγήκε ίσα ίσα μπροστά από τον Φισικέλα.... άπιαστη η Ρενώ...... πάλι καλά που κάναμε το 2-4

                                            Συμφωνώ...ειδικά για τον Iron
                                            Ωραίος ο Τρούλι. Θα κάνει επαγγέλμα το να καθυστερεί τους άλλους

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 6 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr