Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά SUV!
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Αγορά SUV!
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 21 / 26
    Εκτός Δρόμου
    73
    501
    1260
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      afonic last edited by

      Κάτσε να γίνει η απελευθέρωση πρώτα.

      Όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα μικρό καλάθι. Δεν έχει γίνει καμιά επίσημη ανακοίνωση ακόμα εκτός από φήμες και δηλώσεις (που ακούμε χρόνια).

      Με τους diesel θέλει αρκετό ψάξιμο, ποιοι αξίζουν, ποιοι δεν έχουν πρόβλημα με τα πετρέλαιά μας κτλ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        troll last edited by

        [quote='TRAVELLER'] Me 43.300

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          medst98 last edited by

          afonic, δεν έχεις άδικο. όμως με τις τιμές των καυσίμων στα ύψη η λύση του πετρελαίου μοιάζει ιδανική για τέτοιου έιδους αυτοκίνητο.
          μικρότερη κατανάλωση, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του κινητήρα,κλπ.

          και οι άτιμοι σουζουκάδες, ήταν ανάγκη να κοστολογήσουν το βιτάρα ντίζελ 3θ στα 31.000 (τελική τιμή με χρώμα,κλπ)
          Χάθηκε ο κόσμος να το φέρνουν και στην απλή έκδοση,να κοστίζει 2000-3000 λιγότερο?
          Η αλήθεια είναι ότι με 28.000 (βία τόσα μπορώ να δώσω) θα το έπαιρνα αύριο κιόλας!!!

          υ.γ.μένω σε περιοχή της θεσ/νικης εκτός της ντιζελοαπαγόρευσης. για την είσοδο στο κέντρο υπάρχει και η Golfω (IV 1,4)
          υ.γ.2. η λύση του βενζινοκίνητου βιτάρα με φοβίζει γιατί με 20-25.000χλμ/χρόνο θα δίνω τρελά ποσά στις βενζίνες! (13λίτρα/100χλμ είναι αυτά!)

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            nasos-abt last edited by

            αυτο που εχεις στην φωτογραφια σου φιλε traveller ειναι το νεο forester????? και το forester παιδια ειναι φοβερο!συνδυαζει τα παντα,εκτος,εντος, γκαζια,φαναρια,ρολλαριστες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              medst98 last edited by

              όχι, είναι το subaru outback (σωστά ; )

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                traveller last edited by

                Ο χρήστης medst98 έγραψε:
                όχι, είναι το subaru outback (σωστά ; )

                Ναι

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  afonic last edited by

                  Ο χρήστης medst98 έγραψε:

                  υ.γ.2. η λύση του βενζινοκίνητου βιτάρα με φοβίζει γιατί με 20-25.000χλμ/χρόνο θα δίνω τρελά ποσά στις βενζίνες! (13λίτρα/100χλμ είναι αυτά!)

                  Υπολόγιζε 11λιτ/100χμλ, ειδικά άμα χρησιμοποιείς αυτοκινητόδρομους. (μπορεί και πιο κάτω αν δεν μπλέκεις σε κίνηση). Που να κάνεις και 10-20,000 και να ανοίξει το μοτέρ. Δες και το topic του Vitara για την κατανάλωση.

                  Αλλιώς περίμενε να δεις πόσο θα έχουν τα Sedici/SX4.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stormold last edited by

                    Ρε παιδιά με τα λίγα που ξέρω περί ντίζελ, κατανάλωση κλπ...θα ήθελα να πω κάτι ...
                    Λοιπόν βάζω κάτω την τιμή π.χ. του Vitara 1600 βενζίνη που κάνει 23000euro και του αντίστοιχου Diesel που κάνει 30.000euro.
                    Διαφορά 7000euro δηλ. χονδρικά με τις σημερινές τιμές περίπου 7000λίτρα βενζίνης (με τιμή βενζίνης στο 1euro)
                    Με κατανάλωση μέσο όρο 11λίτρα ανά 100χιλιόμετρα έχουμε ότι με 7000λίτρα μπορούμε να διανύσουμε περίπου 64000χιλιόμετρα.

                    Δηλαδή με την διαφορά τιμής Vitara Βενζίνης από ντίζελ κερδίζουμε πληρωμένα σε βενζίνη 64000χιλιόμετρα...

                    Πως γίνεται να κερδίζουμε αν τυχόν πάρουμε αυτοκίνητο Diesel όταν έχουμε πληρώσει πολλά παραπάνω με ένα σεβαστό ποσό?
                    Kαι αν κερδίζουμε πότε ξεκινά η κατάσταση αυτή?

                    Μήπως κάπου κάνω λάθος?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      afonic last edited by

                      Δεν τα υπολόγισες 100% σωστά. Το diesel έχει:

                      1. την τετρακίνηση του 5θυρου (α ρε σουζούκι....)
                      2. τον εξοπλισμό της ακριβής έκδοσης (24,990) και όχι της φτήνης.
                      3. 1900 κυβικά, 129 όμορφα αλογάκια και ζεστή ροπούλα

                      Άρα η διαφορά καλύπτεται και μάλλον δικαιολογείται για όποιον μπορεί να διαθέσει τα έξτρα λεφτά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        stormold last edited by

                        Ο χρήστης afonic έγραψε:
                        ... για όποιον μπορεί να διαθέσει τα έξτρα λεφτά.

                        Με αυτή τη λογική τότε δεν υπάρχει πρόβλημα ... Εγώ απλά σκέφτηκα οικονομικά, επειδή παραπάνω αναφέρθηκε το χαμηλότερο κόστος λόγω diesel δηλ. οικονομικός παράγοντας ...

                        Εφόσον όμως μιλάμε για τεχνικά χαρακτηρηστικά τότε οκ ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          afonic last edited by

                          Μα έχεις ότι και το ακριβό βενζινοκίνητο + καλύτερη τετρακίνηση + καλύτερο κινητήρα + περισσότερη οικονομία!

                          Δεν είναι ακριβώς τα ίδια αμάξια (πχ παρόμοιος κινητήρας σε ισχύ / ροπή με της βενζίνης) με απλώς μικρότερη κατανάλωση για να συγκρίνεις με απόλυτα κριτήρια.

                          Οι diesel έχουν πλεονεκτήματα είναι όμως πιο ακριβοί. Για αυτό και τα έξτρα λεφτά!

                          Όσο για το κόστος, φοβάμαι ότι άμα γίνει η απελευθέρωση οι αιώνια κλέφτες θα ανεβάσουν τις τιμές του diesel μόλις δουν κίνηση... Εξάλλου οι πιο πολλοί πουλάνε ότι να 'ναι για diesel (αν στην βενζίνη θες μια φορά γνωστό βενζινά, εδώ θες δέκα....)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            troll last edited by

                            στα υπερ και ο χρονος ζωης ενος ντηζελοκινητηρα εναντι ενος βενζηνοκινητηρα... 'ζει' το διπλασιο... στα συν νομιζω οτι ειναι και τα εξοδα στα σερβις...
                            στα μειον ειναι το κοστος επισκευης ενος ντηζελοκινητηρα, ειναι πιο ακριβος απο βενζινα...
                            αν κανω λαθος, παρακαλω διορθωστε με

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tlg last edited by

                              Ο χρήστης medst98 έγραψε:
                              Δηλαδή η υπόθεση πετρελαιοκίνητο SUV με τιμή κάτω από 30.000 είναι χαμένη από χέρι,με τα μέχρι στιγμής δεδομένα...

                              ...

                              Για δες και το νεο 3θυρο 1.9diesel GV ,full extra και με το πληρες πακετο 4κινησης ...που ειναι ακριβως στο οριο των 30.000€ (λιγο παραπανω με το μεταλικο χρωμα)..

                              Απο το autotriti.gr

                              'Την έναρξη της διάθεσης του 3θυρου Grand Vitara με κινητήρα diesel και το σύστημα 4Mode 4x4, ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία. Η νέα έκδοση (1.9 DDiS) συμπληρώνει τη γκάμα του δημοφιλούς τετρακίνητου μοντέλου και διαθέτει και «κοντές» σχέσεις κιβωτίου.

                              Ο νέος κινητήρας ντήζελ είναι άμεσου ψεκασμού, υπερτροφοδοτούμενος, με ισχύ 129 ίππων στις 3.750 σ.α.λ. και ροπή 300 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 12,8 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 170 χλμ./ώρα. Το 3θυρο Grand Vitara 1.9 DDiS διαθέτει επιπλέον (σε σχέση με την αντίστοιχη 3θυρη έκδοση βενζίνης στα 1,6 λίτρα) το σύστημα τετρακίνησης 4Mode 4x4, το οποίο υπάρχει σε όλες τις 5θυρες εκδόσεις, και διαθέτει κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού και δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων μετάδοσης, αυξάνοντας τις δυνατότητές του εκτός δρόμου. Ο εξοπλισμός της ντήζελ έκδοσης του 3θυρου Grand Vitara είναι υπερπλήρης. Συγκεκριμένα διαθέτει: 6 αερόσακους (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικούς και οροφής τύπου «κουρτίνας, ABS με EBD, υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, εργοστασιακό ηχοσύστημα, με χειριστήρια στο τιμόνι και «6άδισκο» CD Changer, αυτόματο κλιματισμό, ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών και προβολείς ομίχλης. Η τιμή του Grand Vitara 1.9 DDiS είναι 29.990€. '

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                medst98 last edited by

                                29990 + 500 χρώμα + 440 πινακίδες = 31000 περίπου (αντιπροσωπεία νταλιάνης , θεσσαλονίκη.)

                                αν έφερναν το ντίζελ σε εκδοση εξοπλισμού αντιστοιχη της βενζινοκίνητης των 22990 θα ήταν καλύτερα.

                                Ή αν το έφερνε η autoprofit, με αντίστοιχη μείωση της τιμής όπως κάνει στο βενζινοκίνητο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  afonic last edited by

                                  Ναι έχεις δίκιο, έπρεπε να το φέρουν και στην πιο φτηνή καθώς πολλοί θα θέλουν (λόγω diesel και κοντών-κλειδώματος) να το πάρουν και να το σκίσουν.

                                  Τι να κάνουν τις 17 ζάντες, τους 6 αερόσακους και το 6απλό CD?

                                  Μεγάλη παράλειψη που στερεί πολλούς πελάτες. (όπως και να το κάνουμε, άλλο 30,000 και άλλο 28,000)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • F
                                    ferr-r1 last edited by

                                    νομίζω παραείναι τα 31000

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      ferr-r1 last edited by

                                      τι λόγο έχεις τότε να μην πάρεις το RAV4

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stormold last edited by

                                        Ο χρήστης ferr@r1 έγραψε:
                                        νομίζω παραείναι τα 31000

                                        31000x341=10.571.000δρχ ... ... είναι πολλά, θα συμφωνήσω ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tlg last edited by

                                          Ο χρήστης ferr@r1 έγραψε:
                                          τι λόγο έχεις τότε να μην πάρεις το RAV4

                                          Μηπως επειδη ειναι καλυτερο 4χ4 απο το RAV ???

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            meco last edited by

                                            Ο χρήστης TLG έγραψε:

                                            τι λόγο έχεις τότε να μην πάρεις το RAV4

                                            Μηπως επειδη ειναι καλυτερο 4χ4 απο το RAV ???

                                            Για βολτίτσες εκτός δρόμου φυσικά και είναι καλύτερο το 3θυρο GV πετρέλαιο. Για να το πάρεις όμως για ταξίδι και να οργώσεις την Ελλάδα δεν κάνει.
                                            Εκεί είναι καλύτερο το RAV4 και κακά τα ψέμματα γενικά το RAV4 είναι πολύ καλύτερο σαν αυτοκίνητο (χώροι, ποιότητα, επιδόσεις κ.λ.π.)
                                            Το 3θυρο GV πετρέλαιο δεν μπορώ να καταλάβω σε ποιους απευθύνεται. Είναι πάρα πολύ ακριβό και στην ουσία προσφέρει μόνο κορυφαίες επιδόσεις εκτός δρόμου και μειωμένη κατανάλωση.... Γιατί να μην αγοράσεις ένα Jimny τότε??:hmmm:
                                            Κάνει ακριβώς τα ίδια και μάλιστα με μειωμένο κόστος χρήσης και κτήσης προσφέροντας τους ίδιους σχεδόν χώρους.
                                            30Κ για ένα 3θυρο GV είναι κοροϊδία...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 21 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr