Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ρελαντί 3000 RPM
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ρελαντί 3000 RPM
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    17
    275
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      demetriades last edited by

      Συνφορουμίτες τα φώτα σας ,
      Ένας φίλος έχει μια alfa 145 1.6 TS. Από σήμερα το πρωί το αμάξι έχει ρελαντί στις 3000 στροφές λόγω πλούσιου μίγματος( η πεταλούδα είναι κλειστή και από την εξάτμιση βγάζει άκαυτη).
      Η πρώτη μου κίνηση ήταν να αλλάξω το λάμδα με ένα άλλο καινούργιο που είχα (γνήσιος αντιπροσωπείας )αλλά χωρίς αποτέλεσμα, ακολούθως καθαρίστηκε πεταλούδα γκαζιού, ΜΑΦ, μετρήθηκε πίεση βενζίνης και ελέγχθηκαν αισθητήρες θερμοκρασίας και γκαζιού χωρίς να βρεθεί κάτι.

      Περιττό να αναφέρω πως το διαγνωστικό δεν βγάζει τίποτα απολύτως.

      Κάθε ιδέα είναι δεκτή.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        demetriades last edited by

        Συνφορουμίτες τα φώτα σας ,
        Ένας φίλος έχει μια alfa 145 1.6 TS. Από σήμερα το πρωί το αμάξι έχει ρελαντί στις 3000 στροφές λόγω πλούσιου μίγματος( η πεταλούδα είναι κλειστή και από την εξάτμιση βγάζει άκαυτη).
        Η πρώτη μου κίνηση ήταν να αλλάξω το λάμδα με ένα άλλο καινούργιο που είχα (γνήσιος αντιπροσωπείας )αλλά χωρίς αποτέλεσμα, ακολούθως καθαρίστηκε πεταλούδα γκαζιού, ΜΑΦ, μετρήθηκε πίεση βενζίνης και ελέγχθηκαν αισθητήρες θερμοκρασίας και γκαζιού χωρίς να βρεθεί κάτι.

        Περιττό να αναφέρω πως το διαγνωστικό δεν βγάζει τίποτα απολύτως.

        Κάθε ιδέα είναι δεκτή.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          demetriades last edited by

          Συνφορουμίτες τα φώτα σας ,
          Ένας φίλος έχει μια alfa 145 1.6 TS. Από σήμερα το πρωί το αμάξι έχει ρελαντί στις 3000 στροφές λόγω πλούσιου μίγματος( η πεταλούδα είναι κλειστή και από την εξάτμιση βγάζει άκαυτη).
          Η πρώτη μου κίνηση ήταν να αλλάξω το λάμδα με ένα άλλο καινούργιο που είχα (γνήσιος αντιπροσωπείας )αλλά χωρίς αποτέλεσμα, ακολούθως καθαρίστηκε πεταλούδα γκαζιού, ΜΑΦ, μετρήθηκε πίεση βενζίνης και ελέγχθηκαν αισθητήρες θερμοκρασίας και γκαζιού χωρίς να βρεθεί κάτι.

          Περιττό να αναφέρω πως το διαγνωστικό δεν βγάζει τίποτα απολύτως.

          Κάθε ιδέα είναι δεκτή.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            manosk last edited by

            Αισθητήρας πεταλούδας γκαζιού;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              puntofato last edited by

              Ποιο σύστημα φοράει; Αυτό με το μοτέρ του ρελαντί τύπου Bypass ή αυτό που ρυθμίζει το ρελαντί με την ίδια την πεταλούδα(το μοτέρ σπρώχνει την πεταλούδα);
              Στην πρώτη περίπτωση δες το μοτέρ του bypass μήπως κόλλησε ανοιχτό.
              Στην δεύτερη περίπτωση κάνε βασική ρύθμιση από το διαγνωστικό.

              Πες μας λίγο οι παράμετροι που βλέπεις από το διαγνωστικό είναι σωστοί; Όχι το DTC.

              Επίσης δες και το ενδεχόμενο του 'φάλτσου' αέρα...

              Αυτά τα λίγα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                demetriades last edited by

                Φοράει το σύστημα που ρυθμίζει το ρελαντί με την ίδια την πεταλούδα.
                Βασική ρύθμιση έχω κάνει αλλά τίποτα δεν έγινε.

                Οι παράμετροι είναι σωστοί εκτός από το λάμδα που λέει για πλούσιο μίγμα.

                Όταν λες για φάλτσο αέρα τι θες να πεις???

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gyubrush last edited by

                  Μηπως καποιο σωληνακι υποπιεσης εχει τρυπησει η εστω τσακισει?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    argyrismm last edited by

                    rty

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Αισθητηρας πρωινης εκκινησης;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        demetriades last edited by

                        gyubrush

                        Τα έχω τσεκάρει και αυτά

                        BILL33

                        Είναι μια χαρά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Απο κάπου τραβάει αέρα στην εισαγωγή, πιθανά μετά την πετελούδα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            gyubrush last edited by

                            Παντως το ψηλο ρελαντι δειχνει στεγνωμα και οχι μπουκωμα..Οταν ειναι ετοιμο να σβησει,τρεμοπαιζει, και εχει πολυ χαμηλο ρελαντι ειναι σημαδι πλουσιου μειγματος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              ΜΕ κλειστη πεταλουδα και ψηλο ρελαντι μαλλον καπου εχεις εισροη αερα.Δεν δοκιμαζεις με λιγο WD 40 γυρω απο το σωμα της πεταλουδας αλλα και σε ολα τα σωληνακια υποπιεσης;Εκτος πια και αν ειναι 'εγκεφαλικο' το προβλημα.
                              Αν η πεταλουδα δεν ηταν κλειστη θα σου ελεγα να ελενξεις και την ντιζα του γκαζιου μηπως κολλαει καπου και κρατα ψηλα τις στροφες.Μηπως καποιο μπεκ τα εχει φτυσει και ψεκαζει αβερτα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                puntofato last edited by

                                Κάνε μια παλικαριά και άλλαξε το MAF με κάποιο άλλο. Όπως μπορεί να γνωρίζεις ένα από τα ενδεχόμενα βλαβών αυτού του εξαρτήματος είναι να καταλαβαίνει παραπάνω αέρα από την πραγματική ποσότητα. Μπορείς να το 'κοροϊδέψεις' όμως και να δεις την αντίδρασή του.Βγάλε το κέλυφος και κράτα το μισό πάνω στη ροή του αέρα και δες...

                                Αυτά βέβαια είναι όπως λέγεται 'να χαμε να λέγαμε' γιατί διάγνωση από μακρυά χωρίς να δεις και να ακούσεις πώς δουλεύει το αυτοκίνητο δεν μπορείς να κάνεις...
                                Φιλικά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  gyubrush last edited by

                                  Αν εξαντλησεις ολα τα παραπανω νομιζω οτι ειναι θεμα εγκεφαλου πλεον.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    demetriades last edited by

                                    Τελικά βρέθηκε το πρόβλημα.
                                    Ο αισθητήρας MAF είχε τρελαθεί και έδινε λανθασμένες ενδείξεις.
                                    Αντικαταστάθικε με καινούργιο και όλα επέστρεψαν στο κανονικό τους.

                                    Ευχαριστώ όλους όσους απάντησαν

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      Στα ελληνικά μαστορικά πώς μεταφράζεται ο αισθητήρας MAF (Mass Air Flow);

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        emmanoyhl last edited by

                                        Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                        Στα ελληνικά μαστορικά πώς μεταφράζεται ο αισθητήρας MAF (Mass Air Flow);

                                        Μαρσάρει Άμα Φυσάει!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr