-
Συνφορουμίτες τα φώτα σας ,
Ένας φίλος έχει μια alfa 145 1.6 TS. Από σήμερα το πρωί το αμάξι έχει ρελαντί στις 3000 στροφές λόγω πλούσιου μίγματος( η πεταλούδα είναι κλειστή και από την εξάτμιση βγάζει άκαυτη).
Η πρώτη μου κίνηση ήταν να αλλάξω το λάμδα με ένα άλλο καινούργιο που είχα (γνήσιος αντιπροσωπείας )αλλά χωρίς αποτέλεσμα, ακολούθως καθαρίστηκε πεταλούδα γκαζιού, ΜΑΦ, μετρήθηκε πίεση βενζίνης και ελέγχθηκαν αισθητήρες θερμοκρασίας και γκαζιού χωρίς να βρεθεί κάτι.Περιττό να αναφέρω πως το διαγνωστικό δεν βγάζει τίποτα απολύτως.
Κάθε ιδέα είναι δεκτή.
-
Συνφορουμίτες τα φώτα σας ,
Ένας φίλος έχει μια alfa 145 1.6 TS. Από σήμερα το πρωί το αμάξι έχει ρελαντί στις 3000 στροφές λόγω πλούσιου μίγματος( η πεταλούδα είναι κλειστή και από την εξάτμιση βγάζει άκαυτη).
Η πρώτη μου κίνηση ήταν να αλλάξω το λάμδα με ένα άλλο καινούργιο που είχα (γνήσιος αντιπροσωπείας )αλλά χωρίς αποτέλεσμα, ακολούθως καθαρίστηκε πεταλούδα γκαζιού, ΜΑΦ, μετρήθηκε πίεση βενζίνης και ελέγχθηκαν αισθητήρες θερμοκρασίας και γκαζιού χωρίς να βρεθεί κάτι.Περιττό να αναφέρω πως το διαγνωστικό δεν βγάζει τίποτα απολύτως.
Κάθε ιδέα είναι δεκτή.
-
Συνφορουμίτες τα φώτα σας ,
Ένας φίλος έχει μια alfa 145 1.6 TS. Από σήμερα το πρωί το αμάξι έχει ρελαντί στις 3000 στροφές λόγω πλούσιου μίγματος( η πεταλούδα είναι κλειστή και από την εξάτμιση βγάζει άκαυτη).
Η πρώτη μου κίνηση ήταν να αλλάξω το λάμδα με ένα άλλο καινούργιο που είχα (γνήσιος αντιπροσωπείας )αλλά χωρίς αποτέλεσμα, ακολούθως καθαρίστηκε πεταλούδα γκαζιού, ΜΑΦ, μετρήθηκε πίεση βενζίνης και ελέγχθηκαν αισθητήρες θερμοκρασίας και γκαζιού χωρίς να βρεθεί κάτι.Περιττό να αναφέρω πως το διαγνωστικό δεν βγάζει τίποτα απολύτως.
Κάθε ιδέα είναι δεκτή.
-
Αισθητήρας πεταλούδας γκαζιού;
-
Ποιο σύστημα φοράει; Αυτό με το μοτέρ του ρελαντί τύπου Bypass ή αυτό που ρυθμίζει το ρελαντί με την ίδια την πεταλούδα(το μοτέρ σπρώχνει την πεταλούδα);
Στην πρώτη περίπτωση δες το μοτέρ του bypass μήπως κόλλησε ανοιχτό.
Στην δεύτερη περίπτωση κάνε βασική ρύθμιση από το διαγνωστικό.Πες μας λίγο οι παράμετροι που βλέπεις από το διαγνωστικό είναι σωστοί; Όχι το DTC.
Επίσης δες και το ενδεχόμενο του 'φάλτσου' αέρα...
Αυτά τα λίγα...
-
Φοράει το σύστημα που ρυθμίζει το ρελαντί με την ίδια την πεταλούδα.
Βασική ρύθμιση έχω κάνει αλλά τίποτα δεν έγινε.Οι παράμετροι είναι σωστοί εκτός από το λάμδα που λέει για πλούσιο μίγμα.
Όταν λες για φάλτσο αέρα τι θες να πεις???
-
Μηπως καποιο σωληνακι υποπιεσης εχει τρυπησει η εστω τσακισει?
-
rty
-
Αισθητηρας πρωινης εκκινησης;
-
gyubrush
Τα έχω τσεκάρει και αυτά
BILL33
Είναι μια χαρά.
-
Απο κάπου τραβάει αέρα στην εισαγωγή, πιθανά μετά την πετελούδα.
-
Παντως το ψηλο ρελαντι δειχνει στεγνωμα και οχι μπουκωμα..Οταν ειναι ετοιμο να σβησει,τρεμοπαιζει, και εχει πολυ χαμηλο ρελαντι ειναι σημαδι πλουσιου μειγματος.
-
ΜΕ κλειστη πεταλουδα και ψηλο ρελαντι μαλλον καπου εχεις εισροη αερα.Δεν δοκιμαζεις με λιγο WD 40 γυρω απο το σωμα της πεταλουδας αλλα και σε ολα τα σωληνακια υποπιεσης;Εκτος πια και αν ειναι 'εγκεφαλικο' το προβλημα.
Αν η πεταλουδα δεν ηταν κλειστη θα σου ελεγα να ελενξεις και την ντιζα του γκαζιου μηπως κολλαει καπου και κρατα ψηλα τις στροφες.Μηπως καποιο μπεκ τα εχει φτυσει και ψεκαζει αβερτα; -
Κάνε μια παλικαριά και άλλαξε το MAF με κάποιο άλλο. Όπως μπορεί να γνωρίζεις ένα από τα ενδεχόμενα βλαβών αυτού του εξαρτήματος είναι να καταλαβαίνει παραπάνω αέρα από την πραγματική ποσότητα. Μπορείς να το 'κοροϊδέψεις' όμως και να δεις την αντίδρασή του.Βγάλε το κέλυφος και κράτα το μισό πάνω στη ροή του αέρα και δες...
Αυτά βέβαια είναι όπως λέγεται 'να χαμε να λέγαμε' γιατί διάγνωση από μακρυά χωρίς να δεις και να ακούσεις πώς δουλεύει το αυτοκίνητο δεν μπορείς να κάνεις...
Φιλικά -
Αν εξαντλησεις ολα τα παραπανω νομιζω οτι ειναι θεμα εγκεφαλου πλεον.
-
Τελικά βρέθηκε το πρόβλημα.
Ο αισθητήρας MAF είχε τρελαθεί και έδινε λανθασμένες ενδείξεις.
Αντικαταστάθικε με καινούργιο και όλα επέστρεψαν στο κανονικό τους.Ευχαριστώ όλους όσους απάντησαν
-
Στα ελληνικά μαστορικά πώς μεταφράζεται ο αισθητήρας MAF (Mass Air Flow);
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Στα ελληνικά μαστορικά πώς μεταφράζεται ο αισθητήρας MAF (Mass Air Flow);Μαρσάρει Άμα Φυσάει!!!
Ρελαντί 3000 RPM