-
Και το GTi με τα 240 ερχεται!!!!
-
Το 'γαμώτο' είναι ότι έχω ήδη χρήματα για να αγοράσω 2.
Έλα όμως που έχω και ένα στεγαστικό να ξεχρεώσω και προτιμάω
να το 'καθαρίσω' σε 7 (3 ακόμα) αντί για 20 χρόνια και κρατιέμαι
για να μαζέψω και άλλα και να τα σκάσω στην τράπεζα. Ευτυχώς
που δεν σκέφτομαι σαν κάτι φίλους που τα κάνουν φλούδες.Αυτό βέβαια που με παρηγορεί είναι ότι εχθρός του καλού είναι το
καλύτερο είτε αυτό λέγεται VI είτε 1.6 TSI είτε 2.0 TSI ....Ποιός ξέρει τι θα παίζει σε 2 χρονάκια αφήστε που θα έχει περάσει
το εν λόγο και τις παιδικές του ασθένειες. (αλήθεια πόσο άνετοι
είναι όσοι πάνε και το αγοράζουν με το καλημέρα χωρίς να τους
νοιάζει τι φράγκα θα σκάνε για τα πρώτα προβλήματα ...)Το σίγουρο είναι ότι μόλις βρω ευκαιρία θα πάω να κάνω ένα
test drive (από τα 60 στα 170 μάλλον θα πάθω πλάκα ε ...)Ας γράψει ρε παιδιά κάτι όποιος το αγόρασε ή το οδήγησε έστω ....
Έτσι για να μαθαίνουμε και να ονειρευόμαστε .... -
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Το 'γαμώτο' είναι ότι έχω ήδη χρήματα για να αγοράσω 2.
Έλα όμως που έχω και ένα στεγαστικό να ξεχρεώσω και προτιμάω
να το 'καθαρίσω' σε 7 (3 ακόμα) αντί για 20 χρόνια και κρατιέμαι
για να μαζέψω και άλλα και να τα σκάσω στην τράπεζα. Ευτυχώς
που δεν σκέφτομαι σαν κάτι φίλους που τα κάνουν φλούδες.Μπράβο παλικάρι μου...
Σου εύχομαι να αποκτήσεις όποιο επιθυμείς με τον τρόπο που επιθυμείς και όχι με τον τρόπο που μας 'μαθαίνουν'... -
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Σαββάτο απόγευμα και επιστρέφω από Ελ. Βενιζέλ. Το μελλοντικό μου
αμάξι (σε μαυράκι) με προσπερνά λίγο πριν από τα διόδια και εγώ
τρελαίνομαι. Ευτυχώς ο τύπος δεν το πατάει οπότε φτάνουμε μαζί στα διόδια.
Την ώρα που πληρώνω αυτός εξαφανίζεται και εγώ ξεκινάω όσο πιο
γρήγορα μου επιτρέπουν τα 60 ατίθασα άτια μου να τον 'κυνηγάω'.
Καταφέρνω να τον φτάσω λίγο πριν την Μεσσογείων και απλά τον
ακολουθώ θαυμάζοντας και προσπαθώντας να εξηγήσω στην σύζυγο
ότι δεν έχει επιλογή για το τι αμάξι θα αγοράσουμε (σε 2 χρόνια :-()
και ότι θα της δώσω δικαίωμα να διαλέξει τουλάχιστον χρώμα για τα
δέρματα. Ταυτοχρόνως εύχομαι από μέσα μου να βγεί στην Κύμης...Πραγματικά βγαίνει στην έξοδο προς Κύμης και εγώ παλεύω να τον
προφτάσω. Στο φανάρι πριν το άλσος τον έχω ακόμα μπροστά, αλλά
στις στροφές που ακολουθούν εξαφανίζεται πριν καν εγώ κάνω 50
μέτρα. Μετά από πολύ προσπάθεια καταφέρνω να τον 'πλευροκοπήσω'
στο φανάρι μετά τις καφετέριες και τον αρχίζω στις ερωτήσεις.Ο (προθυμότατος να απαντήσει) τυχερός μου είπε ότι ήταν δημοσιογράφος
σε περιοδικό του χώρου (έμοιαζε λιγάκι με αυτόν που είναι μεσα στο GT
στο τεστ των 4Τ) και ότι το αμάξι είναι πάρα πολύ καλό. Ενδεικτικά:'Μέχρι τα 160 GT και GTI πάνε μαζί, μετά τα 160 φαίνονται τα κυβικά
του GTI'Δεν πρόλαβα να τον ρωτήσω για καταναλώσεις και άλλα γιατί έπρεπε
να ξεκινήσουμεΑχχχχ πως θα περάσει ο καιρός ?!?!?
(Μήπως, λέω μήπως, έχω φάει χοντρό κόλλημα με το εργαλείο ?!?)
Ο φίλος μας απέδειξε ότι ένας καλός οδηγός με 60 άλογα μπορεί να ακολουθήσει έναν άτυχο (φανάρια... κλπ) με 170 στην ΑΘΗΝΑ
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Ποιός ξέρει τι θα παίζει σε 2 χρονάκια αφήστε που θα έχει περάσει
το εν λόγο και τις παιδικές του ασθένειες. (αλήθεια πόσο άνετοι
είναι όσοι πάνε και το αγοράζουν με το καλημέρα χωρίς να τους
νοιάζει τι φράγκα θα σκάνε για τα πρώτα προβλήματα ...)Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει τέτοια ανησυχία απο όλους για την αξιοπιστία του μοτέρ, στο κάτω κάτω ρε παιδιά έχει εγγύηση. Μια χαρά θα είναι το μοτέρ, δεν θα το κινδύνευε η VW να βγεί παρτάλι.
Οσο για την οδήγηση, το πήγα μια βόλτα (τίποτα σπουδαίο) και πάει αρκετά καλά. Δεν έχει ξεσπάσματα κτλπ. Ακριβώς οπως τα λένε τα περιοδικά, σαν να οδηγείς με 2+ λιτρα μοτερ. Πολύ δυνατά φρένα, καλό τιμόνι.
Απο όσα ακούω σε συνθήκες στρωσίματος το αυτοκίνητο καίει λίγο πιο κάτω απο 10 (τουλαχιστον τόσο γραφει στο υπολογιστή ταξιδιού) - GTi φίλου μου στο στρώσιμο του έβγαζε πάνω απο 12.5. -
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Ποιός ξέρει τι θα παίζει σε 2 χρονάκια αφήστε που θα έχει περάσει
το εν λόγο και τις παιδικές του ασθένειες. (αλήθεια πόσο άνετοι
είναι όσοι πάνε και το αγοράζουν με το καλημέρα χωρίς να τους
νοιάζει τι φράγκα θα σκάνε για τα πρώτα προβλήματα ...)Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει τέτοια ανησυχία απο όλους για την αξιοπιστία του μοτέρ, στο κάτω κάτω ρε παιδιά έχει εγγύηση.
έλα ντε.... γιατί άραγε... μήπως δεν εχει καλό όνομα η WV....
-
Coyote
Δεν τον ακολουθούσα (προφανώς), τον κυνηγούσα (χωρίς ταρζανιές
βέβαια). Όντως δεν θες πολλά άλογα για να κάνεις κάτι τέτοιο μέσα στην
Αθήνα ειδικά αν ξέρεις σε ποιες λωρίδες να κινηθείς ανά πάσα στιγμή.Πιθανότατα το γεγονός ότι έχω ένα τόσο αδύναμο αυτοκινητάκι να με
έχει αναγκάσει να μαθαίνω και να εκμεταλλεύομαι τα χαρακτηριστικά της
κίνησης σε διάφορες διαδρομές και ώρες ....Άλλωστε όπως έχω γράψει και στο παρελθόν τα άλογα δεν τα χρειάζομαι
τόσο πολύ για μέσα στην πόλη, αλλά περισσότερο για να μπορώ να
κάνω άνετα (και ασφαλέστερα) ταξίδια ....[/quote] -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
έλα ντε.... γιατί άραγε... μήπως δεν εχει καλό όνομα η WV....
Εντάξει έχεις δίκιο, και εγώ έχω κακή εμπειρία. Αλλα δεν πιστεύω αν βγάζει να είναι περισσότερα απο ότι βγάζει και ενα απλό 1.6.
Θέλω να πώ όταν σχεδιάστηκε, σίγουρα θά είχε τις ίδιες πιθανότητες αστοχίας με τα υπόλοιπα μοτέρ του group. -
UnHackAble
υπαρχουν πολλες εντυπωσεις αυτων που το εχουν οδηγησει, κοιτα και στις προηγουμενες σελιδες
-
Προφανώς τις έχω διαβάσει όλες ....
Για πιο φρέσκους λέω, άλλωστε δεν έχει 2 μήνες που κυκλοφορεί .... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
UnHackAbleυπαρχουν πολλες εντυπωσεις αυτων που το εχουν οδηγησει, κοιτα και στις προηγουμενες σελιδες
εσύ πήγες τελικά βόλτα με το type R... Τωρα που έχεις πάει με όλα τα αλλα τα γερμανικά
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Ποιός ξέρει τι θα παίζει σε 2 χρονάκια αφήστε που θα έχει περάσει
το εν λόγο και τις παιδικές του ασθένειες. (αλήθεια πόσο άνετοι
είναι όσοι πάνε και το αγοράζουν με το καλημέρα χωρίς να τους
νοιάζει τι φράγκα θα σκάνε για τα πρώτα προβλήματα ...)Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει τέτοια ανησυχία απο όλους για την αξιοπιστία του μοτέρ, στο κάτω κάτω ρε παιδιά έχει εγγύηση.
4 χρόνια
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ποιός ξέρει τι θα παίζει σε 2 χρονάκια αφήστε που θα έχει περάσει
το εν λόγο και τις παιδικές του ασθένειες. (αλήθεια πόσο άνετοι
είναι όσοι πάνε και το αγοράζουν με το καλημέρα χωρίς να τους
νοιάζει τι φράγκα θα σκάνε για τα πρώτα προβλήματα ...)Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει τέτοια ανησυχία απο όλους για την αξιοπιστία του μοτέρ, στο κάτω κάτω ρε παιδιά έχει εγγύηση.
4 χρόνια
Συμφωνοι αλλα η εγγυηση καποια στιγμη τελειωνει.
ΜΕΤΑ τα 4 χρονια ειναι το θεμα τι γινεται.... -
Για μετά τα 4 χρόνια, πάρε Κορόλλα του 90 με 80 άλογα και στα εξτρά το σταχτοδοχείο για να αντέξει...Εκτός και αν το συντηρείς με προσωπικό μεράκι το τούρμπο και αλλάζεις τύπο λιπαντικού αλλά και τη συχνότητα αλλαγής αυτού αντίθετα από τις οδηγίες της αντιπροσωπείας...
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Ποιός ξέρει τι θα παίζει σε 2 χρονάκια αφήστε που θα έχει περάσει
το εν λόγο και τις παιδικές του ασθένειες. (αλήθεια πόσο άνετοι
είναι όσοι πάνε και το αγοράζουν με το καλημέρα χωρίς να τους
νοιάζει τι φράγκα θα σκάνε για τα πρώτα προβλήματα ...)Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει τέτοια ανησυχία απο όλους για την αξιοπιστία του μοτέρ, στο κάτω κάτω ρε παιδιά έχει εγγύηση.
4 χρόνια
Συμφωνοι αλλα η εγγυηση καποια στιγμη τελειωνει.
ΜΕΤΑ τα 4 χρονια ειναι το θεμα τι γινεται....Στα 3 χρόνια το πουλάς, με το επιχειρήμα του 1 έτους ακόμα εγγύηση
-
και δε το παιρνει κανένας
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
και δε το παιρνει κανέναςΑν βγούνε όμως αξιόπιστα τα μοτέρ (όπως π.χ. το 1.8T) να δώ πως θα πουλιούνται τα μεταχειρισμένα 1.6 και 2.0 της κατηγορίας.
-
Δε θα πουλιούνται
Εγω που εχω το Type R τουλάχιστον δεν εχω ανταγωνιστή στα μεταχειρισμένα,...... (είμαι μόνος μου στα honda εννοω) -
http://www.ukintpress.com/engineoftheye ... ies04.html
Το γερμανικό κατεστημένο χτύπησε και πάλι -ξεπερνώντας και το ιαπωνικό- και πληρώνοντας τους 'αγνούς' δημοσιογράφους έβγαλε τον TSI κινητήρα της χρονιάς χωρίς να το αξίζει
-
http://www.ukintpress.com/engineoftheye ... /1_14.html
παρα τρίχα να χάσετε από το civic!!!!! to IMA
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)