-
U know ISO?
-
Ναι, ψιλοαπάτη. Ένας έλεγχος, μια πιστοποίηση και θεωρείσαι πρώτος. Εντάξει, δεν θα κλάψω για τα διαφυγόντα κέρδη των εταιρειών, αλλά κανονικά θα έπρεπε αυτός που συντηρεί μια συσκευή να υποχρεώνεται να τη φτιάξει αν χαλάσει.
-
Luke, καλοταξιδο να ειναι! Περιμενουμε σιγουρα εντυπωσεις στο Fiat Forum η στο thread του νεου Punto. Αν μαλιστα οδηγησεις και το 95αρι βενζινης να μας το κανεις και μια μινι-συγκριση... θα ειχε πολυ ενδιαφερον.
@Georgetabs: ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ ΕΝΑ REVIEW ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΣΤ DRIVE? 30 ΜΕΡΕΣ ΦΥΛΑΚΗ...
Το οτι θα περισσευει δεν το συζηταμε... 90 αλογα σε συνδυασμο με την μεγαλη ροπη... λογικα θα πρεπει να εχει πολυ καλο και γρηγορο ανοιγμα μεχρι την τελικη του. -
Επειδή θα αργήσω να οδηγήσω το δικό μου Ελλάδα, θα σας ενημερώσω σε λίγες μέρες απο ένα test drive που θα το κάνω Αγγλία..
-
Τι έγινε παιδιά κανένα νέο από εντυπώσεις οδήγησης , γιατί με ενδιαφέρει και εμένα το 90 άρι
-
Το 90άρι φαίνεται μια χαρά, ήσυχο και με καλό τράβηγμα απο τον κινητήρα.
Περισσότερα είπα στο Clio Vs Punto θέμα.
-
με γεια το γκραντε πουντο, αφου ειναι και μουλτιτζετ...
-
Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
Ευχαριστώ, καταλήξαμε στο Fiat Grande Punto 1.3 Multijet 90.Μόλις το οδηγήσω (σε 1,5 μήνα περιπού που επιστρέφω απο αγγλία) θα σας πώ τις εντύπωσεις μου.
Luke... τι εγινε με το Punto? Ακομα περιμενοουμε τις εντυπωσεις που μας εταξες...
Αντε... ξεθαψα και το τοπικ...
-
Sorry παίδες, πριν μια βδομαδα γύρισα αγγλία και είμαι απασχολημένος με την εξεταστική
Βέβαια το καιρό που ήμουν Ελλάδα έκανα αρκετά χλμ με το Punto...
Ο κινητήρας έχει πολύ καλό τράβηγμα, αλλά η πρώτη και η δευτέτα μου φαίνονται λίγο κομμένες. Σε σημείο να έχω την εντύπωση ότι η τρίτη τραβάει καλύτερα.
Οι προσπεράσεις γίνονται αρκετά άνετα και το αυτοκίνητο είναι πολύ ήσυχο (πάντα για πετρέλαιο και σε σχεσή με το Rav4 diesel που έχω οδηγήσει).Αυτό που δεν μου άρεσε τόσο είναι, το ότι είναι ψιλοευάισθητο σε πλευρικούς ανέμους.
Τα φρένα είναι πολύ καλά και σου εμπνέουν εμπιστοσύνη.
Οι αναρτήσεις του μου έχουν φανεί λίγο μαλακές, αν και έχουν καλό κράτημα. Φαντάζομαι οτι στον τομεά του κρατήματος θα ήταν πολύ καλύτερο με άλλα λάστιχα.
Το κιβώτιο μου άρεσε αρκετά τόσο για την ακρίβεια όσο και για την ευκολία χρήσης του, αρκετά μαλακό, ιδανικό για μέσα στην πόλη.
Επίσης ευχαριστήθηκα το ηχοσύστημα με τα 6 ηχεία +subwoofer με mp3
Άμα κάποιος θελήσει παραπάνω πληροφορίες μπορεί να μου στείλει PM
-
Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
Sorry παίδες, πριν μια βδομαδα γύρισα αγγλία και είμαι απασχολημένος με την εξεταστικήΒέβαια το καιρό που ήμουν Ελλάδα έκανα αρκετά χλμ με το Punto...
Ο κινητήρας έχει πολύ καλό τράβηγμα, αλλά η πρώτη και η δευτέτα μου φαίνονται λίγο κομμένες. Σε σημείο να έχω την εντύπωση ότι η τρίτη τραβάει καλύτερα.
Οι προσπεράσεις γίνονται αρκετά άνετα και το αυτοκίνητο είναι πολύ ήσυχο (πάντα για πετρέλαιο και σε σχεσή με το Rav4 diesel που έχω οδηγήσει).Αυτό που δεν μου άρεσε τόσο είναι, το ότι είναι ψιλοευάισθητο σε πλευρικούς ανέμους.
Τα φρένα είναι πολύ καλά και σου εμπνέουν εμπιστοσύνη.
Οι αναρτήσεις του μου έχουν φανεί λίγο μαλακές, αν και έχουν καλό κράτημα. Φαντάζομαι οτι στον τομεά του κρατήματος θα ήταν πολύ καλύτερο με άλλα λάστιχα.
Το κιβώτιο μου άρεσε αρκετά τόσο για την ακρίβεια όσο και για την ευκολία χρήσης του, αρκετά μαλακό, ιδανικό για μέσα στην πόλη.
Επίσης ευχαριστήθηκα το ηχοσύστημα με τα 6 ηχεία +subwoofer με mp3
Άμα κάποιος θελήσει παραπάνω πληροφορίες μπορεί να μου στείλει PM
Μπραβο βρε Luke... καλοριζικο λοιπον. Τωρα το περι κομμενων 1-2 δεν ξερω... αλλα για πες περι ενδιαμεσων επιταχυνσεων... τι γινεται πχ σε συγκριση με ενα 1600αρι η ενα 1800αρι βενζινοκινητο? Φτανει τις αντιστοιχες ρεπριζ ? (λογικα πρεπει λογω μεγαλης ροπης)
Ενδιαφερομαι και γω για το Diesel, ξερω πως ισως χανω σε απολυτο 0-100 αλλα θελω σιγουρα καλυτερα ανοιγματα απο 40 εως 160 σε σχεση με ενα 1600αρι βενζινης... Γενικα, εχει ισχυ ετσι ωστε να μην καταφευγεις στο κιβωτιο συνεχως? Μπορεις να κινεισαι με σχετικη ανεση με μια ταχυτητα πανω?
Aααα, το subwoofer ειναι κατι ευκολως αφαιρουμενο να υποθεσω εεε? Οχι τιποτα αλλο αλλα δεν λεει να σου πιανει συνεχως χωρο στις αποσκευες.
-
Δεν μπορώ να το συγκρίνω με 1600 η 1800, αλλά σε σχέση με 1400αρια είσαι πολυ πιο άνετος. Πάντως σε σχέση με το Rav4 D4D 2.0 115hp, μου φαίνεται πως τραβάει καλύτερα.
Ξέχασα να αναφέρω πριν για την κατανάλωση. Η χειρότερη που είδα (μετά απο εθνική, αρκετα χλμ στην Αθήνα και σε ορείνες διαδρομένες, με αρκετά σβέλτους ρυθμόυς ήταν στα 6λτ. Σε πιο νορμάλ ρυθμούς είναι κάπου 5λτ.
Βγάζει άνετα 750 χλμ με ένα ντεπόζιτο.
Το κιβώτιο έχει αρκετά καλή κλιμάκωση και σου επιτρέπει να κινήσαι με ταχύτητα πάνω. Όχι ότι με χαλάει να ανεβοκατεβάζω ταχύτητες
Επίσης ο ήχος του κινητήρα μου άρεσε
Α, το subwoofer δεν πιάνει ιδιαίτερο χώρο, είναι τοποθετημένο πάνω απο το θόλο της πισω δεξιάς ρόδας, άρα δεν θα έχεις πρόβλημα χώρου
-
@ solar energy:
Μααααλιστα.... ωστε νομιζεις πως το Yaris καιει 5 λιτρα (προφανως σε πτωση προς τον γκρεμο) και το συγκρινεις μαλιστα και με ενα TURBOdiesel με διπλασια δυναμη απο το Yaris...
Ειπαμε πως μερικοι μπορει να μην ξεκολλατε απο την βενζινη αλλα λιγη αντικειμενικοτητα δεν βλαπτει.
-
Ο χρήστης ÊRÉÅÆÁ έγραψε:
Fabia 1.4 diesel ãéá ïéêïíïìéáÃéá íá êáíïõìå ìéá óýãêñéóç: Ôß êáôáíÜëùóç Ý÷åé;
Å÷ù ôï yaris 1.3L ìå 7000+ ÷ëì óôá 5.5ë/100êì. (âåíæßíç) -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
@ solar energy:Ìááááëéóôá.... ùóôå íïìéæåéò ðùò ôï Yaris êáéåé 5 ëéôñá
Åßðá ïôé 5.5ë êáßåé ôï äéêü ìïõ. Ðéóôåýù ïôé å÷åé 42 ëßôñá ôåðüæéôï (Ýôóé ëÝåé ôï åã÷åéñßäéï).Ôùñá åÜí åßíáé ðáñáðÜíù óôï äéêü ìïõ äÝí îÝñù...
Ïïðò ÷áèçêå ôï ðñùôï ðïóô.
-
το ΣΕπτεμβριο λένε ... οτι ο Κωστάκης στην εκθεση Θεσσαλονίκης θα επιτρέψει τα Diesel σε αθήνα και θεσσαλινικη ....
για να δούμε !!!
-
Multijet και ξερο ψωμι καλε!!!ΚΑλοριζικο και καλοταξιδο!!!
Καλυτερα που δεν πηρες fabia,αν και καλο μοτερ,ειναι αρκετα θορυβωδες γιατι δεν ειναι common rail αλλα ακους το τουρμπο ακομα και οταν παρκαρεις -
Σας ευχαριστώ παίδες.
Όσο για το θόρυβο δεν μπορώ να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα γιατι τα τελευταία δυο χρόνια οδηγούσα μόνο αυτοκόκίνητα με πετρέλαιοκινητήρες (Rav 4 D-4D 2.0 115hp - Citroen Saxo 1.5d).
Μικρό και Diesel