-
Αυτό λύνεται αν έχεις 5 ιατρικά συνεργεία γύρω γύρω. Το θέμα είναι ότι για να γίνει ασφαλές το ring, θα το πετσοκόψουν και τότε καταστραφήκαμε!!!
ΜΑΚΡΙΑ Η F1 ΑΠΟ ΤΟ NORDSCHLEIFE
-
Ο χρήστης antony baltz έγραψε:
.... να κανω αφαιρεση για να δω ποιες 'αφηνεις' ή εννοεις οτι δεν υπαρχει ( ή μπορει να αναβαθμιστει σε ) αλλη πιστα προδιαγραφων F1 στην ευρώπη ?Ουσιαστικα αυτο που μιλαμε ειναι να περασει μια πιστα απο Grade 4 σε Grade 5. Αυτο σε μερικες περιπτωσεις ειναι εφικτο (βλεπε Brands, Zandvoort), σε αλλες οχι (βλεπε Zolder), παντως σε ολες ειναι πανακριβο. Το αν γινει τελικα η αναβαθμιση ή οχι ειναι ζητημα ιδιοκτησιας απο τη στιγμη που ειναι πραγματοποιησιμο.
-
Καλά έτσι το πα...
Το βασικότερο κατα τη γνώμη μου είναι οτι οι μπαριέρες πρέπει να ανοίξουν κατα πολύ... Όλα τ' αλλα πιο απλά... Δύσκολα όμως....Θα χε ενδιαφέρον η στρατηγική με τόσο μεγάλο γύρο, επίσης απ' οτι την κόβω είναι και στενή...
ΑΑΧΧΧΧ Nordschleifee....
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Θα χε ενδιαφέρον η στρατηγική με τόσο μεγάλο γύρο, επίσης απ' οτι την κόβω είναι και στενή...Μια σύγχρονη F1 πρέπει να γυρνά περίπου στα 5μιση λεπτά το Nordschleife. Δεν είναι τόσο στενή όσο φαίνεται πάντως. Ξεγελά το landscape. Η Suzuka και το Hungaroring πχ είναι πολύ στενότερα.
-
Δε θα χαμε θέαμα;;;; Και τις 2 στροφές με τη μεγάλη κλίση θα θέλανα τροοποποίηση...
-
Δεν ξέρω αν θα είχαμε θέαμα με την F1, με τα άλλα που τρέχουν εκεί πάντως...έχουμε
-
Όλοι οι οδηγοί στα επίσημα preview των ομάδων λένε τις γνωστές PR-ανοησίες. Όλοι; Όχι όλοι! Δείτε τι λέει ο Ζακ, που ποτέ δε μάσησε τα λόγια του.
Jacques Villeneuve: 'The Nurburgring is not one of my favourite tracks, although in the past I have done well there [....]Since they put the new layout in the first part of the circuit, I really don't like the Nurburgring any more, so it is probably my least favourite Formula One track.'
Μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε για τον Ζακ και να διαφωνούμε μέχρι το 2020 για το τι αξίζει πραγματικά, αλλά παραμένει αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι είναι ίσως ο μοναδικός οδηγός της γενιάς του που λέει τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη.
-
Εντυπωσεις απο τα practice:
Οι χρονοι ηταν πιο αργοι οσο περναγε η ωρα, οποτε η καταταξη της ημερας ειναι
Wurz 1:32.079
Davidson 1:32.399
Kubica 1:32.852
MS 1:32.858
Doornbos 1:32.944
Alonso 1:33.579
Button 1:33.635Απο αυτους Wurz και MS ηταν αδειοι, οι αλλοι τους εκαναν σε μικρα σετ.
Ο ms εκανε καλα sectors και σε σετακι, στο ιδιο επιπεδο με τον Alonso, που παντως δε βελτιωσε στις 2 τελευταιες βολτες του. Ακολουθουν fisi, Button, και πιο πισω ο Massa και οι Williams που δειχνουν ανεβασμενες. Οι McLaren φαινονται προς το παρον στα ιδια τη Williams και παλι δεν εδειξαν τιποτα την Παρασκευη. Τα long runs του Wurz ηταν παρομοια ή ελαχιστα καλυτερα απο του Davidson, ενω οι bmw ηταν πιο αργες.
-
Ο χρήστης iron_gr έγραψε:
Από δήλωση του Michael Schumacher, κρατάω μόνο αυτό:
'Δεν μπορώ να περιμένω για τη μάχη'Μ' αρέσει... έχει ακόμα την τρέλα στο full!!!!
Νομίζω αυτό φάνηκε και στην Ίμολα, όταν ο Μιχάλης, 37χρονος πια, θεωρητικά 'κορεσμένος και χωρίς κίνητρο', κρατούσε πίσω του τον πολύ Alonso... για πλάκα για μισό αγώνα!!!
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Όλοι οι οδηγοί στα επίσημα preview των ομάδων λένε τις γνωστές PR-ανοησίες. Όλοι; Όχι όλοι! Δείτε τι λέει ο Ζακ, που ποτέ δε μάσησε τα λόγια του.Jacques Villeneuve: 'The Nurburgring is not one of my favourite tracks, although in the past I have done well there [....]Since they put the new layout in the first part of the circuit, I really don't like the Nurburgring any more, so it is probably my least favourite Formula One track.'
Μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε για τον Ζακ και να διαφωνούμε μέχρι το 2020 για το τι αξίζει πραγματικά, αλλά παραμένει αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι είναι ίσως ο μοναδικός οδηγός της γενιάς του που λέει τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη.
ή ότι απλά έχει ιδιαίτερο χαρακτήρα... δε πιστεύω ότι όλο το υπόλοιπο grid μασάει τα λόγια του....
-
το ειδικο ρενωμετρο αναφερει απο τη πιστα ουριο ανεμο και ευνοικες συνθηκες για 1-2 της ρενω στη γερμανια...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
το ειδικο ρενωμετρο αναφερει απο τη πιστα ουριο ανεμο και ευνοικες συνθηκες για 1-2 της ρενω στη γερμανια...Κράτα και μια πισινή, λέμεεεεε.....
-
New spy scandal to rock F1
Renault monitoring FerrariA spying war has broken out at the Nurburgring, according to German reports.
It is claimed that a communications specialist at F1 championship leader Renault has successfully tapped into Ferrari's encrypted radio systems - and Ferrari know about it.
Bild newspaper said the Flavio Briatore-led camp 'monitored every word' spoken by Ferrari's engineers and drivers throughout Friday, including secret technical and race strategy information.
The Renault specialist is reportedly using a high-tech piece of equipment to do the spying, whose efforts could not be thwarted even by Ferrari changing its radio frequency several times.
F1's governing body is apparently aware of the alleged saga, with an 'insider' at the FIA telling Bild: 'It is not a secret that the top teams invest a lot to obtain the information of other teams. But without strong evidence, we cannot intervene.'
-
Υποθέτω ότι και να συμβαίνει κάτι τέτοιο μόνο ποινικές επιπτώσεις μπορεί να έχει, δε νομίζω πως υπάρχει σχετικός κανονισμός. Άλλωστε σίγουρα όλοι προσπαθούν με κάθε τρόπο να κατασκοπεύουν τους άλλους.
-
Ή το Live timing χάλασε, ή ο Liuzzi είναι 1ος 10 λεπτα πριν τελειώσουν τα πρωινά ελεύθερα
-
1-2
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
1-2Και με διαφορά 6 δέκατα ο Σούμι από τον 3ο
-
ακούστηκε ότι έχουμε και τα σκληρά ελαστικά και επίσης ο ΜΣ ήταν ταχύτερος σε ταχύτητα σε όλα τα σέκτορς ενώ σε χρόνο ο Μάσσα καλύτερος στο 2ο Top speed 291 by MS
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
ακούστηκε ότι έχουμε και τα σκληρά ελαστικά και επίσης ο ΜΣ ήταν ταχύτερος σε ταχύτητα σε όλα τα σέκτορς ενώ σε χρόνο ο Μάσσα καλύτερος στο 2ο Top speed 291 by MSFlex it baabbeeeyyy (αλα Austin Powers)
-
Επίσημο thread:GP Ευρώπης-Nurburgring