-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
υγ2. κιμι χου?
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Αχ αυτοί οι ξανθομπάμπουρες....!!! Μαγνήτη έχουν βρε Ηλέκτρα;;;Πασχάλη... Ωραία τα λεγόμενα του εννοούσα!! Γενικότερα, ο τύπος δεν βλέπεται!!
Ο κίμι είναι άλλο πράγμα!
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
υγ2. κιμι χου?
-
adis4gr
Όπως το περίφημο και διάσημο 'Schumacher who?' από κάποιους δημόσιους πέρσι?
-
Να πω την απορια μου εδω;
Αυτο το παλικαρι ο Eddie Irvine, ο παραλιγο πρωταθλητης, τί εχει γινει;
Σταματησε να τρεχει; -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Να πω την απορια μου εδω;
Αυτο το παλικαρι ο Eddie Irvine, ο παραλιγο πρωταθλητης, τί εχει γινει;
Σταματησε να τρεχει;Ευτυχώς εδώ και αρκετό καιρό
-
IDE ΤΕΛΟΣ
Ο Franck Montagny στην θεση του
Για να δουμε αυτος ξερει να βαζει οπισθεν?
-
Ως οδηγός σε αυτόν τον αγώνα??
Ο Montagny διάβασα χτες θα είχε το τρίτο μονοθέσιο. Αλλαξε κάτι από χτες?? -
Από πριν 2 ώρες άλλαξε
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Από πριν 2 ώρες άλλαξεΣωστα! Τωρα το είδα!!
*“We accept the advice offered by the FIA to allow Yuji to accrue the mileage he requires to improve in Formula One during our testing days only,' stated Team Principal Aguri Suzuki. 'The team has made every effort to ensure that Yuji settled into his new F1 surroundings and I think that he has coped incredibly well under the circumstances.'
'I wish that I could have given Yuji more time in the car before the start of the season, but with the team being put together so rapidly we were unable to allow him the proper testing that he should have experienced,' Suzuki continued. 'I will continue to look after Yuji's interests and support his continuing efforts within the team, including his path back to a Formula One race seat.
As a result, Franck Montagny will drive for us in the second race seat at the European Grand Prix.”*
Λες να διαβάζουν το φόρουμ??
-
Στη Renault λενε οτι δεν υπολογιζουν τοσο τις Ferrari ως αντιπαλους αλλα τις McLaren + Honda.
Στη McLaren παραδεχονται οτι ειναι ακομη μερικα δεκατα πισω.
Στη Honda μπορουν να ειναι το ιδιο γρηγοροι μονο με τακτικη 3 pitstops (και να ριχνουν την ευθυνη στις αντλιες)
Η κυριαρχια της Renault εδραιωνεται...
ΥΓ Προβλεπω σε αυτο τον αγωνα ο Sato να διαλυσει το νεο teammate του (οχι στην κυριολεξια )
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
adis4grΌπως το περίφημο και διάσημο 'Schumacher who?' από κάποιους δημόσιους πέρσι?
δε καταλαβαινω τι εννοεις...you have no idea what you are talking about..
-
καλη επιλογη ο φρανκ...δυστυχως δε τον βλεπουμε στη ρενω...
-
Επιτέλους .... Πάει ο Ίντε !!!!!!
Άντε να δούμε αν ο Μοντανί θα είναι ανταγωνιστικός σε σχέση με τον Σάτο .... -
γιατι οτι και να κάνει ο Μοντανί , μέχρι την 21η θέση μπορεί ..... και ο Σουμάχερ το ίδιο !!!!
-
Τις 600 συμμετοχές σε Grand Prix συμπληρώνει η McLaren την Κυριακή! Σίγουρα όλοι οι φίλοι της Φόρμουλα Ένα εύχονται να τις χιλιάσει!!! Η πρώτη συμμετοχή ήταν το 1966 (πριν από 40 χρόνια) όταν ο Bruce McLaren οδήγησε για πρώτη φορά ένα σασί κατασκευής Ford για την δική του ομάδα στο Grand Prix του Monaco.
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Τις 600 συμμετοχές σε Grand Prix συμπληρώνει η McLaren την Κυριακή! Σίγουρα όλοι οι φίλοι της Φόρμουλα Ένα εύχονται να τις χιλιάσει!!! Η πρώτη συμμετοχή ήταν το 1966 (πριν από 40 χρόνια) όταν ο Bruce McLaren οδήγησε για πρώτη φορά ένα σασί κατασκευής Ford για την δική του ομάδα στο Grand Prix του Monaco.600 χωρίς όμως την Ιντιανάπολη 2005
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Τις 600 συμμετοχές σε Grand Prix συμπληρώνει η McLaren την Κυριακή! Σίγουρα όλοι οι φίλοι της Φόρμουλα Ένα εύχονται να τις χιλιάσει!!! Η πρώτη συμμετοχή ήταν το 1966 (πριν από 40 χρόνια) όταν ο Bruce McLaren οδήγησε για πρώτη φορά ένα σασί κατασκευής Ford για την δική του ομάδα στο Grand Prix του Monaco.
600 χωρίς όμως την Ιντιανάπολη 2005
Ναι και με κινητήρα Ford - όχι σασί όπως λαθεμένα προέγραψα
-
Στο Γραν Πρι του Μονακο θα γιορτασει η Mclaren τα 40 χρονια παρουσιας της στο χωρο. Ηταν το 1966 στο GP του Μονακο οταν ολα ξεκινησαν....
-
Massa fired his race engineer and replace him by the test engineer
They didn't get on. Massa said two latin temperaments was never going to work. I think they probably had a bust up after Imola qualifying, when Massa claims his lap was compromised by the positions he was released in
F1-ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ-ΜΑΙΟΣ 2006