-
Και άλλο ένα θέμα: Το 307 μου είναι παντελώς 'μαμά'.
Το ότι πέρυσι άλλαξα αμορτισέρ και αντί της Peugeot έβαλα Sachs Advantage δεν το θεωρώ βελτίωση. Επίσης δεν θεωρώ τον εαυτό μου 'χερά'.
Άκουγα ταχύτητες 160+ χλμ. στις στροφές της Υλίκης και έλεγα ότι ή έχουν κάποιο πολύ καλό αυτοκίνητο, ή καλά χέρια. Δεν τις είχα πάρει ποτέ πάνω από 130...
Το Σάββατο του Λαζάρου πήγα Λαμία και στην Υλίκη ακολουθούσα με 140-150 ένα Α4 1.8Τ χαμηλωμένο. Του κόλλαγα στις στροφές, μου έφευγε (φυσιολογικά, όσο κουλός και να ήταν) στις ευθείες. Με εντυπωσίασε το ότι το Α4 'κούναγε' πολύ στις στροφές ενώ το 307 έμπαινε, έγερνε αλλά παρέμενε ακλόνητο. Στο γυρισμό, τις πήρα όλες με 165-170, χωρίς αλλαγή λωρίδων για να 'ανοίξω' τις στροφές, και πάλι τα ίδια: Το 'βανάκι' σταθερότατο και ακλόνητο, ούτε κουνήματα, ούτε γλυστρίματα, ούτε νευρικότητες, παρά το σλάλομ που χρειάστηκε πάνω σε μια από τις στροφές για τον κλασσικό Μερκεντέ που μπήκε με 105 και φρενάρησε...
Αυτά από ένα 'αδιάφορο' 307... Μόνο σε τελική υστερεί από τον Nakata-307άκια: μόνο 210... -
Το δικό σου είναι μπλε. Κανονικό μπλε. Μπλε που όλοι συμφωνούν ότι είναι μπλε και έτσι πρέπει να γίνεται καθώς είναι μπλε.
Οι υπόλοιποι την πατάνε γιατί παίζουν με τα χρώματα.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εγώ θα το άφηνα μονίμως πάνω το κλειδί και απλώς θα ξεκλείδωνα με το άλλο για να μπω μέσα.Με την ελπίδα ότι θα το κλέψουν για να πάρω την αποζημίωση και να το ξεφορτωθώ ταυτόχρονα.
Το έκανα τις αργίες του Πάσχα, αλλά δεν έδειξε κανείς ενδιαφέρον!!!!
Επίσης εμένα είναι ασημί, λέτε ένα βαψιματάκι να με σώσει?????
-
Oλες οι στροφες στην Υλικη ειναι με τελικες (οσο πιανει του καθενος)
το δικο μου τις εχει στριψει ολες με 200 και καμμια φορα 200+
εχω δει μια φορα 205+ αλλα ΜΙΑ μονο.οχι σε γκρεμο αλλα σε ΒΑΡΑΘΡΟ
α.. και μιλαγα και στο κινητο αναβοντας τσιγαρο αφου ειχα πιει και μια τζουρα καφε διαβαζοντας κλεφτα και μια εφημεριδα. -
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Oλες οι στροφες στην Υλικη ειναι με τελικες (οσο πιανει του καθενος)
το δικο μου τις εχει στριψει ολες με 200 και καμμια φορα 200+
εχω δει μια φορα 205+ αλλα ΜΙΑ μονο.οχι σε γκρεμο αλλα σε ΒΑΡΑΘΡΟ
α.. και μιλαγα και στο κινητο αναβοντας τσιγαρο αφου ειχα πιει και μια τζουρα καφε διαβαζοντας κλεφτα και μια εφημεριδα.Και στη αρχή σε πήρα στα σοβαρά
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Oλες οι στροφες στην Υλικη ειναι με τελικες (οσο πιανει του καθενος)
το δικο μου τις εχει στριψει ολες με 200 και καμμια φορα 200+
εχω δει μια φορα 205+ αλλα ΜΙΑ μονο.οχι σε γκρεμο αλλα σε ΒΑΡΑΘΡΟ
α.. και μιλαγα και στο κινητο αναβοντας τσιγαρο αφου ειχα πιει και μια τζουρα καφε διαβαζοντας κλεφτα και μια εφημεριδα.Μιχάλη λες για τότε που είχες κρεμάσει και το αριστερό πόδι έξω;
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Και στη αρχή σε πήρα στα σοβαρά
:
Χωρις πλακα ολες ειναι με τερμα γκαζι σχεδον ολες με 200+ και κανα δυο στην αρχη που δεν εχεις χλμ απο το 90 που ερχεσαι (υπερβολη να περασεις μπροστα απο τις καφετεριες γρηγορα)
-
Έχεις άφτερ-μάρκετ αλεξίπτωτο;
-
Έχει τύχει σε κανέναν σας το κάθισμα του οδηγού να κάνει ένα αρκετά δυνατό τακ όταν ακουμπάτε στην πλάτη του καθίσματος; Υποπτεύομαι ότι είναι από τον μηχανισμό των ενεργών προσκεφάλων. Σημείωση, τον θόρυβο αυτόν δεν τον κάνει το κάθισμα του συνοδηγού.
Ερώτηση: πόσα ζουάν έχετε αλλάξει;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ερώτηση: πόσα ζουάν έχετε αλλάξει;Τρία-τέσσαερα στα πρώτα δυο χρόνια της εγγύησης. Από τότε μόνο το ψεκάζω αραιά και πού, κι έχω ησυχάσει.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Έχεις άφτερ-μάρκετ αλεξίπτωτο;Μανο το οτι δεν εχεις το καταληλο αυτοκινητο για να στριψεις με τοσα την Υλικη αυτο δεν σημαινει οτι δεν γινεται!!
Απλα εμεις εχουμε το καταληλο -
-
παιδια ευχαριστω για τις συμβουλες σας. τελικα ο ερωτας της πρωτης ματιας δεν υπερνικηθηκε απο τιποτε αλλο κι ετσι μετα απο αρκετη αναζητηση και συζητηση ο ερωτας με το c4 οδηγηθηκε σε γαμο.(καλα ε πολυ μελοδραμα λεμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
ευχαριστω πολυ παιδες τα λεμε
-
Ο χρήστης palman έγραψε:
παιδια ευχαριστω για τις συμβουλες σας. τελικα ο ερωτας της πρωτης ματιας δεν υπερνικηθηκε απο τιποτε αλλο κι ετσι μετα απο αρκετη αναζητηση και συζητηση ο ερωτας με το c4 οδηγηθηκε σε γαμο.(καλα ε πολυ μελοδραμα λεμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)ευχαριστω πολυ παιδες τα λεμε
Καλορίζικο καλοτάξιδο και 'βίον ανθόσπαρτον' που λέγανε και στους γάμους . Σίγουρα θα το ευχαριστηθείς περισσότερο από μια 'βαρετή' corolla.. Τελικά διάλεξεις 1,4 ή 1,6?
-
Ο χρήστης palman έγραψε:
παιδια ευχαριστω για τις συμβουλες σας. τελικα ο ερωτας της πρωτης ματιας δεν υπερνικηθηκε απο τιποτε αλλο κι ετσι μετα απο αρκετη αναζητηση και συζητηση ο ερωτας με το c4 οδηγηθηκε σε γαμο.(καλα ε πολυ μελοδραμα λεμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)ευχαριστω πολυ παιδες τα λεμε
Mπράβο και εύγε!
Ευτυχής κάτοχος μίας 1600 ενός έτους τώρα...πρώτης φουρνιάς
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ερώτηση: πόσα ζουάν έχετε αλλάξει;
Πάμω από 5(βασικά σε κάθε service αλλάζω και από ένα) Το τελευταιο έχει αντέξει 6,000 χλμ αλλά δεν νομίζω να την γλυτώσει και αυτό...
(BTW Διαβάζω τώρα στα αθλητικά ότι ' Θετικός στο ενδεχόμενο να συνεχίσει τη καριέρα του στον Ολυμπιακό ο 27χρονος αμυντικός, Ζουάν..' Λέτε να την γλυτώσουμε οριστικά και να το φορτωθεί ο Κόκκαλης το πρόβλημα?
-
Ο χρήστης pkst έγραψε:
Ερώτηση: πόσα ζουάν έχετε αλλάξει;
Πάμω από 5(βασικά σε κάθε service αλλάζω και από ένα) Το τελευταιο έχει αντέξει 6,000 χλμ αλλά δεν νομίζω να την γλυτώσει και αυτό...
(BTW Διαβάζω τώρα στα αθλητικά ότι ' Θετικός στο ενδεχόμενο να συνεχίσει τη καριέρα του στον Ολυμπιακό ο 27χρονος αμυντικός, Ζουάν..' Λέτε να την γλυτώσουμε οριστικά και να το φορτωθεί ο Κόκκαλης το πρόβλημα?
Μακάρι, μακάρι... τώρα τι θα τρίζει, δεν ξέρω... Η καρέκλα του ίσως;
-
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ,
ΣΑΣ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΩ,
ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥΛΗΣΑ ΤΟ 307.
ΑΝΑΜΕΝΩ ΤΟ 207 ΤΕΛΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ!!!
ΠΑΛΙ PEUGEOT!!!
EYXOMAI ΚΑΛΑ & ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΟΠΩΣ ΕΙΧΑ & ΕΓΩ ΜΕ ΤΟ 307 ΜΟΥ ΓΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ, (135.000Κμ)
ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ 207.
-
Σου ευχήθηκα καλορίζικο στο άλλο topic. Αλήθεια, τι τιμή έπιασε το 307;
Πώληση σε ιδιώτη ή ανταλλαγή;
PEUGEOT FORUM