-
Παίδες πιστέυω πως μέχρι εδώ καλά ήταν. Άν έχετε πλέον κάτι να πείτε για την Brera (κυρίως την Spider) χωρίς κόμπλεξ και όχι σε ποιόν ΠΡΕΠΕΙ να αρέσει και σε ΠΟΙΟΝ όχι (που μόνο άτοπες και άσκοπες είναι αυτές οι συζητήσεις) γράψτε το. Αλλιώς αφήσετε καθαρό το θέμα.
Moderator
-
Αχχχχ...Η Αλφα GT & Brera ειναι κουκλαρες ρε παιδια!Δεν παιζονται!
-
Ο χρήστης kasper έγραψε:
Αχχχχ...Η Αλφα GT & Brera ειναι κουκλαρες ρε παιδια!Δεν παιζονται!Είναι αλλά είναι και λίγο βαριές ρε γαμώτο (ειδικά η brera) δεν είναι σαν το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο που ζυγίζει μόλις... 2 τόννους
Υγ. Ναι, αυτό με την μούρη από octavia!
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Ισπανικό Car & Driver
1)Brera 3.2,Cayman 161βαθμούς
2)Nissan 350z 156 βαθμούςAναλυτικά η βαθμολόγιση
http://www.supercars.net/pitlane/pics/2390010d.jpgΒρήκα την ρίζα του κακού...
Όντως δεν ενθουσιάζει η βαθμολογία της Brera σε ότι αφορά την οδηγική ευχαρίστηση άλλα περίμενα ειδικά για την 3.2...
Απ'ότι φαίνεται ο ανταγωνισμός της είναι οι αντίστοιχες Mercedes και όχι τα πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα.
Υγ. Τα παραπάνω με επιφύλαξη αφού δεν την έχω οδηγήσει.
Υγ2. Που είναι η Brera GTA οεο? -
Εγω ενα Μιτσο IX θελω τωρα αλλα ποιος εχει 50 χιλιαρικα
ΥΓ:Πο*στιδες αμερικανοι 30.000 $ εχει εκει!!!!
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Ισπανικό Car & Driver
1)Brera 3.2,Cayman 161βαθμούς
2)Nissan 350z 156 βαθμούςAναλυτικά η βαθμολόγιση
http://www.supercars.net/pitlane/pics/2390010d.jpgΒρήκα την ρίζα του κακού...
Όντως δεν ενθουσιάζει η βαθμολογία της Brera σε ότι αφορά την οδηγική ευχαρίστηση άλλα περίμενα ειδικά για την 3.2...
Απ'ότι φαίνεται ο ανταγωνισμός της είναι οι αντίστοιχες Mercedes και όχι τα πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα.
Υγ. Τα παραπάνω με επιφύλαξη αφού δεν την έχω οδηγήσει.
Υγ2. Που είναι η Brera GTA οεο?Πιστεύω πως όντως η 3.2 θα πρέπει να συγκρίνεται με τις αντίστοιχες Mercedes κτλ όπως λες κ πως με την Caymeni κ το 350Ζ θα 'ασχοληθεί' η Brera GTA
-
Ο χρήστης JohnnyWalker έγραψε:
Ισπανικό Car & Driver
1)Brera 3.2,Cayman 161βαθμούς
2)Nissan 350z 156 βαθμούςAναλυτικά η βαθμολόγιση
http://www.supercars.net/pitlane/pics/2390010d.jpgΒρήκα την ρίζα του κακού...
Όντως δεν ενθουσιάζει η βαθμολογία της Brera σε ότι αφορά την οδηγική ευχαρίστηση άλλα περίμενα ειδικά για την 3.2...
Απ'ότι φαίνεται ο ανταγωνισμός της είναι οι αντίστοιχες Mercedes και όχι τα πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα.
Υγ. Τα παραπάνω με επιφύλαξη αφού δεν την έχω οδηγήσει.
Υγ2. Που είναι η Brera GTA οεο?Πιστεύω πως όντως η 3.2 θα πρέπει να συγκρίνεται με τις αντίστοιχες Mercedes κτλ όπως λες κ πως με την Caymeni κ το 350Ζ θα 'ασχοληθεί' η Brera GTA
Και με την Carrera 4S ποιος θα ασχοληθεί μετά?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Και με την Carrera 4S ποιος θα ασχοληθεί μετά?
kατι αμαξακια συνηθως κοκκινα ειναι και εχουν ενα μαυρο αλογακη για σημα
-
Δεν νομίζω ότι η 4S είναι στην ίδια κατηγορία με την 430.. Η turbo ίσως αλλά η 4S σίγουρα όχι..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Δεν νομίζω ότι η 4S είναι στην ίδια κατηγορία με την 430.. Η turbo ίσως αλλά η 4S σίγουρα όχι..ναι εχεις δικιο μασερατι τοτε..
αν και η brera GTA θα χρησημοποιη τον ιδιο κινητηρα στο μεγαλο σκαλι του
τοτε πιστευω να ειναι καλη αναμετρησηκαι αν χρησημοποιησουν και στην πραξη το νοημα της G.T.Allegerita.
λογικα θα δουμε μια μπρερα μετα απο διαιτα.. -
Μακάρι..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Μακάρι..περιμενε σιγα σιγα... λαθος των ιταλων που δεν εβγαλαν το αμαξη ..
κατευθειαν με το 2ο στεπ των κινητηρων αλλα ο ανταγωνισμος ..τρεχει..παραδειγμα οτι εδω ιταλια οι πωλησεις της τωρα .. παιζουν στην 3.2 και την 2.4 jtdM--200--ΗΡ
-
Ποσοστιαία οι πωλήσεις της AR πόσο ανέβηκαν με την έλευση 159 & Brera?
-
Δεν νομίζω πάντως να ανέβηκαν πολύ....τουλάχιστον όχι στη Ελλάδα....Δεν γνωρίζω όμως κ σίγουρα
-
Για την Ιταλία ρωτάω, στην Ελλάδα σίγουρα δεν ανέβηκαν, κάποιος είχε παραθέσει και στοιχεία..
-
Θα παρακαλέσω να με ανεχτούν λίγο οι mods και να κάνω μια εισαγωγή:
Για μια άλλη φορά αποδείχτηκε ότι κάποιοι άνθρωποι μη έχοντας ίσως τίποτε άλλο να κάνουν στην ζωή τους, είτε επειδή φέρονται ως 'παιδιά' είτε ίσως έχουν συμφέροντα οικονομικά (πχ σχετίζονται άμεσα-έμμεσα με την δημοσιογραφία) ψάχνουν ευκαιρία να 'κριτικάρουν-χλευάσουν-ειρωνευτούν-υποβιβάσουν' μια μάρκα αυτοκινήτων.
Αυτό φαίνεται από την στάση τους όχι μόνο στην brera αλλά σε κάθε thread της AR.
Mάλιστα προκαλούν με την ειρωνία τους, που καλύπτεται από τους κανονισμούς, τους φίλους της εταιρίας κάποιοι από τους οποίους 'δυστυχώς' δεν μπορούν να συγκρατηθούν και έτσι γίνονται κακοί και με αυτό τορν τρόπο έχει δημιουργηθεί ένα 'αντι-Ιταλικό' μένος ακόμα και από τους 'ουδέτερους'.
Η αγάπη για μία μάρκα όπω έχω πει στο παρελθόν είναι 'λογική' όσο λογική είναι η αγάπη για μια ομάδα και αποτελεί προέκταση της αγάπης προς την αυτοκίνηση. Αντίθετα το μίσος προς μια εταιρία είναι δείγμα ανωριμότητας και πρέπει να καταδικάζεται όπως και έγινε από τον 'kouk'.
Επί του θέματος τώρα:
Δεν αμφισβητώ την σύγκριση , καθώς είναι μοντέλα ίδιας κατηγορίας (περίπου) αλλά το συμπέρασμα που βγήκε από τους διάφορους καλοθελητές του φόρουμ Και αυτό γιατί:
-
Όταν λέγανε κάποιοι ότι η brera θα συγκρίνεται με caymann κάποιοι κοροιδεύανε. Τώρα όμως έγινε η σύγκριση από κάποιο περιοδικό. Αν θυμούνται οι πιο παλιοί όταν έλεγα ότι η Alfa Romeo ανήκει στο Premium Segment με δούλεύανε όλοι και να σου μόλις βγήκε η 159 πλάκωσαν τα συγκριτικά με 3άρα Α4 volvo, saab και όχι με primera, vectra, C5, laguna κλπ.
-
O Sakiss εβγαλε ένα συγκριτικό. Το συγκριτικό μάλλον 'αρνητικό' είναι για την Brera παρά θετικό. Παρ'όλα αυτά υπέστει για μια άλλη φορά την ειρωνία. Ο άνθρωπος έδσε και link. Αν έδινε μόνο το τελικό νούμερο και όχι το link θα έιχανε κάθε δίκιο να ποστάρουν το link και να κοροιδεψουν τον sakiss.
-
Είδαμε μια σύγκριση σε ένα περιοδικό όπου
Α] Σύγκρινε την Caymann S 300PS, 350Z 300PS με την Brera 26OPS.
Xαίρω πολύ δηλαδή. Φυσικά τα επιπλέον 40 άλογα και 4 κιλά ροπής θα δώσουν καλύτερες επιδόσεις στα άλλα δύο.
Μην ξεχνάμε ότι έρχεται το επόμενο step του 3.2 με 290 άλογα, όπως επίσης ότι η Cayman με 260 άλογα (που αναμένεται) είναι απεθείας αντίπαλος της brera και όχι η Spor έκδοσή της που προφανώς και πιο σφικτές αναρτήσεις έχει, και καλύτερα φρένα έχει, κάτ σαν να λέμε Golf GTi vs Golf GT!!
Β] Είδαμε 7 στο performance/ engine έναντι 9-10 και 8-9 ενώ δώσανε μόνο 0-100 που μάλλον είναι εργοστασιακό χωρίς να δώσουνε ρεπριζ, 0-400, 0-1000.
Γ]. Είδαμε μια βαθμολογία 7 στην Brera στα φρένα χωρίς να μας δώσουν επιδόσεις στο φρενάρισμα όπως δείχνει ο πίνακας!!! Αντίθετα στα άλλα δώσαν 9, 10!!!!!!!!΄και παρόλο που οι εμπρός δίσκοι της brera είναι μεγαλύτεροι
Δ]. Είδαμε 8 για την brera σε agility/direction ενώ τα άλλα έχουν 9.10 παρόλο που έχει μικρότερη διάμετρο στροφής 10,3 vs 11,1-11,3
Ε] Δίνουν 8 στο stability χωρίς να παραθέσουν κάποιο γύρο πίστας η ανάλογο τεστ ενώ στα άλλα δίνουν 9-10. Το περίεργο εδώ είναι ότι ένα αμάξι με 4κίνηση και μάλιστα 3ης γενιας torsen χάνει σε σταθερότητα Ούτε τόσο πιο βαριά είναι από το Ζ αλλά και το μειονέκτημα του βάρους αντισταθμίζεται από την 4 κίνηση
ΣΤ]. Τέλος είναι άδικο να συγκρίνουμε με τα ίδια κριτίρια ένα σαφώς πιο 'grand-tourismo' αυτοκίνητο με δυο σαφώς πιο 'όπλα'.
**Μάλιστα το ύφος των επικριτών στο φόρουμ είναι τέτοιο λες και H Alfa Romeo είναι ανίκανη να φτιάξει ένα καθαρόαιμο αυτοκίνητο. **Απλά για λόγους που οι ίδιοι στην Alfa Romeo έχουν και τους οποίους δεν γνωρίζω έχουν αποφασίσει να βγάζουν περισσότερο 'κυριλέ, άνετα, όμρφα' αυτοκίνητα με χαρακτήρα κάπου ανάμεσα στα 'πλαδαρά CLK, 407 coupe, 93 aero , slκ, και στα πιο 'όπλα' rx8, 350z, caymann, evo, impreza, s2000.
Και προσωπικά εμένα με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο καθώς προτιμώ πιο all-around αυτοκίνητα όπως η GT/Brera παρά αυτοκίνητα για μια χρήση(πίστα) και φτωχότερα σε καθημερινή χρήση. Χωρίς βέβαια να χάνεται η παράδοση που απαιτεί 'εξελιγμένες' αναρτήσεις, δυνατά φρένα, κοφτερά τιμόνια κρατήματα και κινητήρες με σαγηνευτικό ήχο.
Κάπου λοιπόν ανάμεσα στην CLK και στο EVO τοποθετέιται η brera( όπως και η 3coupe, TT) και αυτό μόνο θετικό μπορεί να ληφθεί από τους τυχερούς ιδιοκτήτες των σύγχρονων κουπέ της Alfa!!
Φυσικά αυτοί που 'παιδια-ρίζουν' ή έχουν συμφέροντα λόγω δουλειάς βιάστηκαν να πανιγυρίσουν, και να δημιουργήσουν για μια άλλη φορά αναταρραχή.
[/b][/list] -
-
Αλήτες ρουφιάνοι δημοσιογράφοι
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αλήτες ρουφιάνοι δημοσιογράφοιΑν αυτό έχεις μόνο να πεις για το κατεβατό που έγραψα και την επιχειρηματολογία μου (έστω αν σφάλλω, ουδείς αλάνθαστός) τότε με τιμάει το γεγονός ότι δεν είσαι και δεν θα γίνεις πελάτης της Alfa Romeo, αλλά και το ότι δεν την συμπαθείς.
-
Άντε πάλι τα ίδια. Δε βαριέστε βρε παιδιά;
Όλο τα ίδια και τα ίδια.
-
Ελα ντε!
Και να'λεγα οτι είναι καμιά μούφα αυτοκίνητο! Μια χαρά κούκλα είναι!
Γιατι πρέπει -ντε και καλά- να αναμασάμε τα ιδια και τα ίδια, δεν μπορώ να το καταλάβω (Μπάμπη δεν αναφέρομαι σε εσενα).Προσπεράστε επιτέλους.
Αφήστε μια άλλη γνωμη που διαφέρει από την δική σας.
Αν έγινε κάτι, με κάποιους,κάποτε, στην Αγρια Δύση, μην συνεχίζουμε να το παίζουμε 'αντε γ#$^%$^ κι εσυ, κι ο γρύλος σου'!ΦΤΑΝΕΙ!!!!
Συνεχίστε την συζήτηση. Το αμάξι κυκλοφόρησε. Απαντήσεις του στυλ 'ναι, αλλά τότε είπες ετσι κι αλλοιώς και αλλοιώτικα και Πασαλιμανιώτικα' τι προσφέρουν!?!!
Αlfa Romeo Brera/Spider