Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορα 206cc!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορα 206cc!
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    23
    96
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stormold last edited by

      Είχα το 206/1600 με την μεγάλη ηλιοροφή ... μοντέλο 2002 ... Το αγόρασα καινούριο Απρίλιος 2002 (περίμενα και 4 μήνες!).

      Στους 3 μήνες (Ιούνιος - Καλοκαίρι) η ηλιοροφή έβγαλε τριγμούς και το πλαίσιο αλλά και ο μηχανισμός λειτουργίας. Βλέπεις είπα να την χαρώ λίγο, λόγω του καλού καιρού. Μάλιστα θυμάμαι ότι οι πρώτοι τριγμοί εμφανίστηκαν στην 2η συνάντηση 206 που κάναμε τότε στο Σείριο καθώς πήγαινα με ανοιχτή οροφή στην Εθνική με ταχύτητα περίπου 140χλμ. Οταν πήγα να την κλείσω στο πάρκινγκ έτριξε δυνατά.Δηλ. κάπως το πλαίσιο επηρεάστηκε από τις ανωμαλίες του δρόμου. Από εκείνη την μέρα η ηλιοροφή όταν ήταν κλειστή ή ανοικτή κοπάναγε και έτριζε στο άνοιξε-κλείσε. Μου την έσπαγε που όποιος έμπαινε μέσα αμέσως άκουγε τον τριγμό και μου την έλεγε για το νέο μου τουτού!!!...
      Φυσικά μπήκαν τα απαραίτητα 'λαδάκια' και 'κατσαβιδάκια' αλλά μάταιο ... τζίφος!

      Εγγύηση δεν το έβαζαν γιατί (απίστευτο) δεν υπήρχε ηλιοροφή/ανταλλακτικό στην Ελλάδα και θα έπρεπε να περιμένω 4 μήνες ...
      Επίσης για να με αποτελειώσουν εντελώς μου είπαν ότι για να γίνει η εργασία θα έπρεπε να σφάξουν όλη την οροφή αφού η ηλιοροφή ήταν εσωτερική. Αντε να εμπιστευτείς και Ελληνικά χέρια ... να στο σφάξουν ...

      Στους 7 μήνες το πούλησα με 7.500χιλιόμετρα γιατί έβγαλε και άλλα κουφά προβλήματα ! ! !

      Τι άλλο να πω? Μάλλον τίποτα ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • W
        winmik last edited by

        Πραγματικά κρίμα... φαντάζομαι την απογοήτευσή σου φίλε...

        Από περιέργεια η οροφή του 307cc τι λέει? Παρουσιάζει ανάλογα προβλήματα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • S
          stormold last edited by

          Ο χρήστης WinMik έγραψε:
          Πραγματικά κρίμα... φαντάζομαι την απογοήτευσή σου φίλε...

          Η απογοήτευση ήταν προσωρινή. περισσότερο εκνευρισμένος που είχα σκάσει 16000euro χωρίς να μπορώ να χαρώ το αυτοκίνητο...
          Μετά την απογοήτευση και τον εκνευρισμό ήρθε η χαρά αφού το έκανα ανταλλαγή στην Opel και πήρα το ASTRA και όλα καλά ...

          Και τώρα πάμε για άλλα!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • J
            jacob last edited by

            Μετά από 4 χρόνια και 120.000 χλμ. με 206CC (1600 κυβικά) αναφέρω κυρίως σχετικά με ποιότητα κατασκευής, προβλήματα.
            Η οροφή πάντοτε άψογη στη λειτουργία της. Εισροές νερού ανύπαρκτες, ακόμη και στο πλύσιμο.
            Τριγμοί ανάλογα με την εποχή / καιρό.
            Τριγμοί το καλοκαίρι, ή με ζεστό, ξηρό καιρό σχεδόν ανύπαρκτοι.
            Το χειμώνα με υγρασία αρκετοί τριγμοί, οι οποίοι εξαλείφονται σε μεγάλο βαθμό με λίπανση. Αν το λιπαίνεις, ή βάζεις σιλικόνη μία φορά τον μήνα, οι τριγμοί είναι πολύ περιορισμένοι. Επίσης καθαρό τρίζει πολύ λιγότερο από ότι βρώμικο.
            Δύο βλάβες. Αλλαγή κρεμαγιέρας στα 65.00 χλμ. Επίσης αντικατάσταση δωρεάν, ελέω εγγύησης, του μέτριου εργαστασιακού ηχοσυστήματος του οποίου το ραδιόφωνο χάλασε. Τίποτα άλλο, ούτε λαμπάκι καμμένο.
            Αν το οδηγήσεις ένα ζεστό καλοκαιρινό βράδυ σε έναν επαρχιακό δρόμο χαλαρά, με τα αστέρια πάνω από το κεφάλι σου και την κοπέλα σου δίπλα, λέει πάρα πολύ... του συγχωρείς σχεδόν τα πάντα.
            Jacob

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • First post
              Last post
            • 1
            • 2
            • 2 / 2
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr