-
Αυτοί που ενδιαφέρονται πρωτίστως για την οδηγοκεντρικότητα των αυτοκινήτων που αγοράζουν και μετά για την ηχομόνωση/design/πολυτέλεια του αυτοκινήτου..
Όταν στα ίδια λεφτά με τη brera μπορείς να αγοράσεις τα Ζ350/S2K πως γίνεται να θεωρούμε ότι η brera είναι - αξιοκρατικά - για πραγματικούς οδηγούς?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Σε κανένα κριτήριο. Εδώ μίλησα για το αμάξι, όχι για τους αγοραστές του.και πως το βγαλες αυτο το συμπερασμα?
Αν και δεν έχω παρακολουθήσει και πολύ τη συζήτηση, υπάρχουν αξιοκρατικά επιχειρήματα για το ότι η brera δεν είναι για πραγματικούς οδηγούς;
Τι σημαίνει πραγματικός οδηγός, αλήθεια;
ελα ντε? ποιος ειναι ο αρμοδιος να καθορισει τον ορο πραγματικος οδηγος..
που ειναι οι πραγματικοι οδηγοι οεο ??
-
δεν μιλαμε για καλυτερο και χειροτερο μιλαμε για κριτιρια αγορας ..
αν εσενα σου αρεσει περισσοτερο το σου 2000 η το 350 πας και το περνεις
αλλα δηλωσεις τετοιου στυλ περι οδηγων που εκανες ειναι απλα περιτες
γιατι πολυ απλα οπως ειπες ο καθενας εχει τα δικα του κριτιρια αγορας .. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η Brera είναι ένα αυτοκίνητο που ποντάρει καθαρά στο design και μετά σε πραγματικούς οδηγούς..
Αν και δεν έχω παρακολουθήσει και πολύ τη συζήτηση, υπάρχουν αξιοκρατικά επιχειρήματα για το ότι η brera δεν είναι για πραγματικούς οδηγούς;
Τι σημαίνει πραγματικός οδηγός, αλήθεια;
Το βάρος και κατ' επέκταση κιλά/ίππο, είναι αρκετά;
Το σίγουρο είναι πως η ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ εμφάνιση δεν αποτελεί κριτήριο καλύτερου αυτοκινήτου
δλδ ενα καλυτερο αμαξη κιλα/ιππο κανει πραγματικους οδηγους
αμα ηταν ετσι ολοι με λιζες και ατομ θα πρεπει να ειμασταν ......
για να θεωρουμαστε πραγματικι οδηγοι...οχι αλλα βοηθαει στο συνολο μιας εικονας και να ολοκληρωσης την αποψη σου για ενα μοντελο
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Αυτοί που ενδιαφέρονται πρωτίστως για την οδηγοκεντρικότητα των αυτοκινήτων που αγοράζουν και μετά για την ηχομόνωση/design/πολυτέλεια του αυτοκινήτου..Όταν στα ίδια λεφτά με τη brera μπορείς να αγοράσεις τα Ζ350/S2K πως γίνεται να θεωρούμε ότι η brera είναι - αξιοκρατικά - για πραγματικούς οδηγούς?
τι σημαινει πραγματικος οδηγος ακομα δεν καταλαβα.. δλδ αυτος που κανει μπαντες και σφηνες ειναι πραγματικος οδηγος..??
11 χρονια οδηγαω και εχουν περασει απο τα χερια μου μπολικα αμαξια
αλλα τον ορο του πραγματικου οδηγου... δεν μπορω να τον ενοησω..δλδ αυτος που διαλεξη τα παραπανω αμαξια που αναφερες γινεται πραγματικος οδηγος
και ο αλλος με την μπρερα.. ειναι ψευτικος οδηγος...τα πραγματα ειναι απλα Kid ο καθενας εχει καποια στανταρ αγορας...
απο την στιγμη που βλεπει οτι καλυπτεται οδηγηκα .. με αυτο το πακετο..
το παιρνει .. και τελειωσε η υποθεση..
τα κριτιρια επιλογης ειναι προσωπικα και υπαρχουν ατομα που
δεν δινουν βαση στα συγκριτικα μαρκετινγκ τεστ... -
Αυτό που καταλαβαίνω ότι θέλουν να που τα παιδιά είναι ότι η Brera πλασάρεται ως ένα sport αυτοκίνητο οδηγικής απόλαυσης, κάτι που δεν μπορεί να ισχύει από τη στιγμή που ήδη από τα specs ο sport χαρακτήρας πάει περίπατο.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Αυτό που καταλαβαίνω ότι θέλουν να που τα παιδιά είναι ότι η Brera πλασάρεται ως ένα sport αυτοκίνητο οδηγικής απόλαυσης, κάτι που δεν μπορεί να ισχύει από τη στιγμή που ήδη από τα specs ο sport χαρακτήρας πάει περίπατο.δλδ .. επειδη ειναι αργη καποια δευτερολεπτα απο καποια αλλα αμαξια
αυτοματος χανει τελειος το σπορ χαρακτηρα της..?...παιδια δεν ξερω με ποια κριτιρια ΚΑΤΑκρινεται ενα μοντελο αλλο κρινο και αλλα κατακρινο .. μετα απο 1 ωρα τεστ μιας 3.2 ειναι αμαξη οδηγηκης απολαυσης.. το να ειναι πιο αργο απο καποια αλλα μοντελα εμενα δεν μου λεει και τιποτα.. με καλυπτη σαν συνολο και αμα γουσταρω περνω και μια
και στο φαναρι ας με περνανε και τα σ 2000 και τα 350 και και και ...
πραγματικος οδηγος δεν σημαινει να περνεις ενα γρηγορο για να μην σε περνανε οι αλλοι...τι να κανουμε δεν μπορουν ολοι να εχουμε την ιδια γνωμη αλλα...
δεν μπορεις να κατακρινης ενα αμαξη ουτε να γραφεις διαφορα περι πραγματικης οδηγησης.. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ενώ να βρίσκουμε το χ περιοδικό οποιασδήποτε χώρας και να ποστάρουμε κάποιο συγκριτικό που τυχαία 'νίκησε' η Brera δεν είναι σπάσιμο;
αν δε στο οποιοδήποτε συγκριτικό 'χάσει' η Brera ή δεν το αναφέρουμε ή βρίζουμε το περιοδικό που το έγραψε (πχ 4 Τροχοί)Ναι, ωραία... και; Μην τα διαβάζετε, αν σας ενοχλούν...
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει σώνει και καλά να δημιουργούνται εντάσεις και να πέφτουν 'μπηχτές' για την άποψη των άλλων για τον κόσμο.
Τελοσπάντων, ξεχάστε το και πάμε παρακάτω! -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η Brera είναι ένα αυτοκίνητο που ποντάρει καθαρά στο design και μετά σε πραγματικούς οδηγούς..
Αν και δεν έχω παρακολουθήσει και πολύ τη συζήτηση, υπάρχουν αξιοκρατικά επιχειρήματα για το ότι η brera δεν είναι για πραγματικούς οδηγούς;
Τι σημαίνει πραγματικός οδηγός, αλήθεια;
Το βάρος και κατ' επέκταση κιλά/ίππο, είναι αρκετά;
Μπαίνοντας να διαβάσω μετά από καιρό το φόρουμ περίμενα κάτι καλύτερο από σένα lkar. Αστείο αυτό που γράφεις δεν είναι, ενώ η ορθότητα του κι εσύ καταλαβαίνεις ότι μπάζει από παντού. Για ξαναπροσπάθησε.
Υ.Γ. Ήθελα να ήξερα ποιο μυαλό μπορεί να πιστεύει ότι η καθόλου κολακευτκή δοκιμή που πόσταρε ο sakis μπήκε επειδή brera βγήκε πρώτη. Αν ήταν έτσι θα σου βαζε μόνο το τελικό συμπέρασμα και όχι τις επιμέρους βαθμολογίες. Μια φορά να δω να λείπει αρνητικό πνεύμα εδώ μέσα και τι στον κόσμο!!!
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Μπαίνοντας να διαβάσω μετά από καιρό το φόρουμ περίμενα κάτι καλύτερο από σένα lkar. Αστείο αυτό που γράφεις δεν είναι, ενώ η ορθότητα του κι εσύ καταλαβαίνεις ότι μπάζει από παντού. Για ξαναπροσπάθησε.
Υ.Γ. Ήθελα να ήξερα ποιο μυαλό μπορεί να πιστεύει ότι η καθόλου κολακευτκή δοκιμή που πόσταρε ο sakis μπήκε επειδή brera βγήκε πρώτη. Αν ήταν έτσι θα σου βαζε μόνο το τελικό συμπέρασμα και όχι τις επιμέρους βαθμολογίες. Μια φορά να δω να λείπει αρνητικό πνεύμα εδώ μέσα και τι στον κόσμο!!!
αστείο ε; είδες για να μην μπαίνεις πιο συχνά; χάνεις ευκαιρίες να σε διασκεδάζω τότε. Δεν ενδιαφέρουν οι επιδόσεις ή το βάρος;
'Οσο για το link, όταν το μόνο που ξέρεις να κάνεις είναι copy-paste, τελικά βγαίνει σε βάρος. Να θυμήσω τα σχόλια για το AMS όταν έβγαζε σε άσχημη θέση την 159 σε ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ βαθμολογίες; τότε ήταν πουλημένοι Γερμανοί που δεν εκτιμούν την οδική συμπεριφορά μπλα μπλα μπλα και τολμουν και βγάζουν το καλύτερο της κατηγορίας σε άσχημη θέση επειδή δεν έχει χώρους
Τώρα που έτυχε συνολικά η Brera να έχει 'καλύτερη' βαθμολογία, αμέσως να το ποστάρουμε, άσχετα αν επί μέρους κερδίζει σε... ορατότητα
Άλλη σύμπτωση ήταν το link από άλλο συγκριτικό του Autocar με R32 κι εντελώς τυχαία το συμπέρασμα του δημοσιογράφου ήταν υπέρ της Brera. Συμπτώσεις
-
Ο χρήστης Biscione έγραψε:
δλδ ενα καλυτερο αμαξη κιλα/ιππο κανει πραγματικους οδηγους
αμα ηταν ετσι ολοι με λιζες και ατομ θα πρεπει να ειμασταν ......
για να θεωρουμαστε πραγματικι οδηγοι...οχι αλλα βοηθαει στο συνολο μιας εικονας και να ολοκληρωσης την αποψη σου για ενα μοντελο
Η αναλογία κιλών/ίππο ΒΟΗΘΑΕΙ και σίγουρα όταν έχεις έλλειψη δύναμης, μόνο μειονέκτημα είναι -ή υψηλό βάρος-
Από τη στιγμή που η εμφάνιση δεν βοηθάει σε τίποτα την ενεργητική ασφάλεια, για μένα είναι άχρηστη στην οδήγηση. Αν τώρα τη θέλω για να πουλάω μούρη, υπάρχουν πολλοί τρόποι. Σίγουρα αν κοιτούσα την εμφάνιση σ'ένα αυτοκίνητο δεν θα παιρνα Golf
Βέβαια όσοι δεν επιλέγουν ιταλικά δεν έχουν γούστο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μπαίνοντας να διαβάσω μετά από καιρό το φόρουμ περίμενα κάτι καλύτερο από σένα lkar. Αστείο αυτό που γράφεις δεν είναι, ενώ η ορθότητα του κι εσύ καταλαβαίνεις ότι μπάζει από παντού. Για ξαναπροσπάθησε.
Υ.Γ. Ήθελα να ήξερα ποιο μυαλό μπορεί να πιστεύει ότι η καθόλου κολακευτκή δοκιμή που πόσταρε ο sakis μπήκε επειδή brera βγήκε πρώτη. Αν ήταν έτσι θα σου βαζε μόνο το τελικό συμπέρασμα και όχι τις επιμέρους βαθμολογίες. Μια φορά να δω να λείπει αρνητικό πνεύμα εδώ μέσα και τι στον κόσμο!!!
αστείο ε; είδες για να μην μπαίνεις πιο συχνά; χάνεις ευκαιρίες να σε διασκεδάζω τότε. Δεν ενδιαφέρουν οι επιδόσεις ή το βάρος;
'Οσο για το link, όταν το μόνο που ξέρεις να κάνεις είναι copy-paste, τελικά βγαίνει σε βάρος. Να θυμήσω τα σχόλια για το AMS όταν έβγαζε σε άσχημη θέση την 159 σε ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ βαθμολογίες; τότε ήταν πουλημένοι Γερμανοί που δεν εκτιμούν την οδική συμπεριφορά μπλα μπλα μπλα και τολμουν και βγάζουν το καλύτερο της κατηγορίας σε άσχημη θέση επειδή δεν έχει χώρους
Τώρα που έτυχε συνολικά η Brera να έχει 'καλύτερη' βαθμολογία, αμέσως να το ποστάρουμε, άσχετα αν επί μέρους κερδίζει σε... ορατότητα
Άλλη σύμπτωση ήταν το link από άλλο συγκριτικό του Autocar με R32 κι εντελώς τυχαία το συμπέρασμα του δημοσιογράφου ήταν υπέρ της Brera. Συμπτώσεις
Συμπαθητική η υπογραφή σου....
-
Ο χρήστης Biscione έγραψε:
Συγνώμη κι όλας αλλά αφού παίζει στο ίδιο γήπεδο από άποψη επιδόσεων και με τα 3 και τιμής με το 350 δεν πρέπει να την συγκρίνουμε. Και δλδ τι είναι η Alfa και δεν πρέπει να συγκρίνεται με 350 και Porsche ποιος είναι κατά την γνώμη σου/σας o ανταγωνισμός της? Οτι θυμόμαστε χαιρόμαστε...από εκεί και πέρα το συγκριτικό είπε τα αυτόνοητα, η Cayman top ( και με top τιμή ) το 350 πιο ενδιαφέρον οδηγικά και η Brera πιο ενδιαφέρουσα αισθητικά και πιο πολυτελής, αυτό δεν την κάνει απαραίτητα κακό αυτοκίνητο και ίσως η Spider τελικά να είναι η καλύτερη εκδοχή της.[/img]
με τα τοσα εμοτικον ελπιζω να καταλαβαις οτι εν μερη το γραψα περισοτερο ος χιουμιριστικο σχολιο γιατι .. ομως..
γιατι πολυ απλα εγω προσωπικα εχω χασει την μπαλα με τις οσες ως τωρα συγκρισεις που εχω διαβασει για την μπρερα.. ( καταλαβες ποιες ενοο )
προσωπικα ... δεν τιθετε θεμα συγκρισης.. δεν ειναι ενα 1400 ωστε να καθησουμε να το συγκρινουμε με αλλα για να δουμε πιο μας συμφερει καλυτερα. ..
σε αυτα τα αμαξια υψηλου κυβισμου και χρηματικης αξιας η καθε εταιρια
προσπαθει να κανει κατι διαφορετικο και ξεχωριστο το οποιο θα αρεσει στο ταργκετ γρουπ που απευθυνεται.. ετσι λογικο ειναι το καθε αμαξη να χει το δικο του στυλ τα δικα του πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα..
γιαυτο πολυ απλα αυτος που θα θελει να παρει την μπρερα..
δεν θα κατσει να δωσει βαση σε ολαα αυτα τα μαρκετινγκ τεστ που γινονται
ετσι απλα και ο αντοιστιχος αουντακιας θα παει να παρει το καινουριο ττ
και ο αντοιστιχος πορσακιας την κλαινμανΘεμιτά τα όσα γράφεις και προσπερνάω τα περι πραγματικών οδηγών κλπ διοτί ακόμα και αν υπάρχουν αυτοί εγώ δεν ανήκω σε αυτή την κατηγορία. Τώρα για μένα το test του C&D έχει γίνει με τα σωστά αυτοκίνητα δλδ με τον πραγματικό ανταγωνισμό της Brera, sport coupe με ίδια πάνω κάτω ιπποδύναμη και ίδιους στόχους δλδ επιδόσεις και οδηγική απόλαυση. Δυστυχώς ( για μας τους πελάτες ) η ακριβότερη Cayman είναι και η πιο ολοκληρωμένη συνδυάζοντας υψηλές επιδόσεις, άψογο στήσιμο και στοιχεία πολυτέλειας. Η Brera και το 350 έχουν το ίδιο πάνω κάτω βάρος αλλά η Alfa είναι πιο βαριά και πιο αδύναμη οπότε μοιραία χάνει στον τομέα επιδόσεις αλλά κερδίζει στον τομέα πολυτέλεια και εξοπλισμός...Αν υπήρχαν τα λεφτά η επιλογή για μένα θα ήταν μονόδρομος Cayman με τα χίλια αν όχι δεν είμαι τόσο σίγουρος... προς το Datsun γέρνω για κλειστό αν ήταν cabrio Brera σίγουρα.
-
Και γω με την εμπειρία που έχω αν οδηγήσω SLK mk1 θα την βρω τρομερά sport..
Αν δεν οδηγήσεις τα αντίστοιχα αυτοκίνητα, είναι αδύνατον να ξέρεις - εσύ, εγώ και ο οποιοσδήποτε - ποιο είναι πιο sport. Μέχρι να τα οδηγήσω όλα, προτιμώ να εμπιστεύομαι τους δημοσιογράφους..
BTW όταν η brera καταφέρει να συγκριθεί σε βουνό με EVO τότε να την συγκρίνεται με την cayman..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Και γω με την εμπειρία που έχω αν οδηγήσω SLK mk1 θα την βρω τρομερά sport..Αν δεν οδηγήσεις τα αντίστοιχα αυτοκίνητα, είναι αδύνατον να ξέρεις - εσύ, εγώ και ο οποιοσδήποτε - ποιο είναι πιο sport. Μέχρι να τα οδηγήσω όλα, προτιμώ να εμπιστεύομαι τους δημοσιογράφους..
BTW όταν η brera καταφέρει να συγκριθεί σε βουνό με EVO τότε να την συγκρίνεται με την cayman..
Μα τι λες Kid?!?!
Τι σχέση έχει το EVO με την Cayman κ τη Brera?
Άλλο το ένα κ άλλο το άλλο! Παντελώς διαφορετικά τουτού!Κ γενικά:
Το αν η Brera έχει 0-100 μερικά δέκατα ή κ δευτερόλεπτο ακόμα (δεν ξέρω πόσο ακριβώς) περισσότερο από τα Cayman κ 350Z αυτό σημαίνει πως δεν είναι sport? Αυτό είναι αστείο!
Κ τα περί 'πραγματικών οδηγών' τα ακούω κ εγώ αλλά κ οι περισσότεροι σοβαροί φαντάζομαι, βερεσέ! Ο 'αληθινός οδηγός' ας πάρει την Cayman κ ας με αφήσει εμένα να 'παιδεύομαι' με τη Brera!
Ας είμαστε λίγο σοβαροί κ ας μην γινόμαστε αφοριστικοί κ είρωνες μόνο κ μόνο για να ικανοποιήσουμε το 'εγώ' μας!Λες κ αν καταφέρουν μερικοί να την πουν στους alfisti (ή κ αντίστροφα) θα πέσουν οι μετοχές της εταιρείας κ το αμάξι τους την επομένη θα τρέχει πιο γρήγορα
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
μπουρμπουληθρα..Μπουρμπουλήθρες!!
-
Και γω με την εμπειρία που έχω αν οδηγήσω SLK mk1 θα την βρω τρομερά sport..
Αν δεν οδηγήσεις τα αντίστοιχα αυτοκίνητα, είναι αδύνατον να ξέρεις - εσύ, εγώ και ο οποιοσδήποτε - ποιο είναι πιο sport. Μέχρι να τα οδηγήσω όλα, προτιμώ να εμπιστεύομαι τους δημοσιογράφους..
ποιους??? αυτους που τους δινεις ενα τετρακινητο και ειναι πεπεισμενοι οτι οδηγουν μπροστηοκινητο...
καλυτερη κριση απο την δικια σου πρωσοπικη δεν υπαρχει πιστεψε με
αν καμια μερα.. αλλαξει πολιτικη P.R. kai to groupo fiat μην ξαφνιαστης αν δεις στα υπολοιπα τεστ.. μπροστα .. σε ολους τους τομεις τα ιταλικα..BTW όταν η brera καταφέρει να συγκριθεί σε βουνό με EVO τότε να την συγκρίνεται με την cayman..
στο ανεβα η κατεβα...
τσαγιασες μπρερα 3.2 με εβα? σε βουνο ? για πες μας το σκηνηκο πως εγινε...
BTW ενω η κλαινμαν την εβα θα την ετρωγε? χαλαρα..εεε??
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μπαίνοντας να διαβάσω μετά από καιρό το φόρουμ περίμενα κάτι καλύτερο από σένα lkar. Αστείο αυτό που γράφεις δεν είναι, ενώ η ορθότητα του κι εσύ καταλαβαίνεις ότι μπάζει από παντού. Για ξαναπροσπάθησε.
Υ.Γ. Ήθελα να ήξερα ποιο μυαλό μπορεί να πιστεύει ότι η καθόλου κολακευτκή δοκιμή που πόσταρε ο sakis μπήκε επειδή brera βγήκε πρώτη. Αν ήταν έτσι θα σου βαζε μόνο το τελικό συμπέρασμα και όχι τις επιμέρους βαθμολογίες. Μια φορά να δω να λείπει αρνητικό πνεύμα εδώ μέσα και τι στον κόσμο!!!
αστείο ε; είδες για να μην μπαίνεις πιο συχνά; χάνεις ευκαιρίες να σε διασκεδάζω τότε. Δεν ενδιαφέρουν οι επιδόσεις ή το βάρος;
'Οσο για το link, όταν το μόνο που ξέρεις να κάνεις είναι copy-paste, τελικά βγαίνει σε βάρος. Να θυμήσω τα σχόλια για το AMS όταν έβγαζε σε άσχημη θέση την 159 σε ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ βαθμολογίες; τότε ήταν πουλημένοι Γερμανοί που δεν εκτιμούν την οδική συμπεριφορά μπλα μπλα μπλα και τολμουν και βγάζουν το καλύτερο της κατηγορίας σε άσχημη θέση επειδή δεν έχει χώρους
Τώρα που έτυχε συνολικά η Brera να έχει 'καλύτερη' βαθμολογία, αμέσως να το ποστάρουμε, άσχετα αν επί μέρους κερδίζει σε... ορατότητα
Άλλη σύμπτωση ήταν το link από άλλο συγκριτικό του Autocar με R32 κι εντελώς τυχαία το συμπέρασμα του δημοσιογράφου ήταν υπέρ της Brera. Συμπτώσεις
Ναι ρε γμτ δεν μπαίνω συχνά αλλά μην στενοχωριέσαι. Γράφε εσύ και θα τα βλέπω μαζεμένα όταν μπαίνω.
Στο ζουμί για να μην μπερδευόμαστε ας βάλω και το υπόλοιπο κομματάκι που θεώρησες περιττό.Τι σημαίνει πραγματικός οδηγός, αλήθεια;
Το βάρος και κατ' επέκταση κιλά/ίππο, είναι αρκετά;
Αυτό λοιπόν ήταν το ερώτημα και όχι αν γενικά θέλουμε ένα βαρύ και αργό αυτοκίνητο. Μην το πας αλλού, κανείς δεν είπε τέτοιο πράγμα. Δηλαδή ο πραγματικός οδηγός αυτό που πρώτα κοιτάει είναι το βάρος και κατ' επέκταση τα κιλά/ίππο; Δηλαδή εκείνος με το τουρμπισμένο yugo στο καρφούρ φαντάζομαι ήταν Ο πραγματικός οδηγός!!! Να πάρει. Ξέχασα να ζητήσω και αυτόγραφο!
Όσο για τα τεστ, όπως μπήκε του AMS που η 159 δεν έβγαινε συνολικά πρώτη, έτσι μπήκε και το τελευταίο. Τονίζω μάλιστα ότι παρά την τελική κατάταξη, ουσιαστικό το τελευταίο τεστ δεν είναι καθόλου κολακευτικό για μια alfa, οπότε μόνο ένας αφελής θα θεωρούσε ότι μπήκε για σπάσιμο προς τους άλλους. Ας βλέπουμε την ουσία με λιγότερη προκατάληψη.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Μπαίνοντας να διαβάσω μετά από καιρό το φόρουμ περίμενα κάτι καλύτερο από σένα lkar. Αστείο αυτό που γράφεις δεν είναι, ενώ η ορθότητα του κι εσύ καταλαβαίνεις ότι μπάζει από παντού. Για ξαναπροσπάθησε.
Υ.Γ. Ήθελα να ήξερα ποιο μυαλό μπορεί να πιστεύει ότι η καθόλου κολακευτκή δοκιμή που πόσταρε ο sakis μπήκε επειδή brera βγήκε πρώτη. Αν ήταν έτσι θα σου βαζε μόνο το τελικό συμπέρασμα και όχι τις επιμέρους βαθμολογίες. Μια φορά να δω να λείπει αρνητικό πνεύμα εδώ μέσα και τι στον κόσμο!!!
αστείο ε; είδες για να μην μπαίνεις πιο συχνά; χάνεις ευκαιρίες να σε διασκεδάζω τότε. Δεν ενδιαφέρουν οι επιδόσεις ή το βάρος;
'Οσο για το link, όταν το μόνο που ξέρεις να κάνεις είναι copy-paste, τελικά βγαίνει σε βάρος. Να θυμήσω τα σχόλια για το AMS όταν έβγαζε σε άσχημη θέση την 159 σε ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ βαθμολογίες; τότε ήταν πουλημένοι Γερμανοί που δεν εκτιμούν την οδική συμπεριφορά μπλα μπλα μπλα και τολμουν και βγάζουν το καλύτερο της κατηγορίας σε άσχημη θέση επειδή δεν έχει χώρους
Τώρα που έτυχε συνολικά η Brera να έχει 'καλύτερη' βαθμολογία, αμέσως να το ποστάρουμε, άσχετα αν επί μέρους κερδίζει σε... ορατότητα
Άλλη σύμπτωση ήταν το link από άλλο συγκριτικό του Autocar με R32 κι εντελώς τυχαία το συμπέρασμα του δημοσιογράφου ήταν υπέρ της Brera. Συμπτώσεις
Ναι ρε γμτ δεν μπαίνω συχνά αλλά μην στενοχωριέσαι. Γράφε εσύ και θα τα βλέπω μαζεμένα όταν μπαίνω.
Στο ζουμί για να μην μπερδευόμαστε ας βάλω και το υπόλοιπο κομματάκι που θεώρησες περιττό.Τι σημαίνει πραγματικός οδηγός, αλήθεια;
Το βάρος και κατ' επέκταση κιλά/ίππο, είναι αρκετά;
Αυτό λοιπόν ήταν το ερώτημα και όχι αν γενικά θέλουμε ένα βαρύ και αργό αυτοκίνητο. Μην το πας αλλού, κανείς δεν είπε τέτοιο πράγμα. Δηλαδή ο πραγματικός οδηγός αυτό που πρώτα κοιτάει είναι το βάρος και κατ' επέκταση τα κιλά/ίππο; Δηλαδή εκείνος με το τουρμπισμένο yugo στο καρφούρ φαντάζομαι ήταν Ο πραγματικός οδηγός!!! Να πάρει. Ξέχασα να ζητήσω και αυτόγραφο!
Όσο για τα τεστ, όπως μπήκε του AMS που η 159 δεν έβγαινε συνολικά πρώτη, έτσι μπήκε και το τελευταίο. Τονίζω μάλιστα ότι παρά την τελική κατάταξη, ουσιαστικό το τελευταίο τεστ δεν είναι καθόλου κολακευτικό για μια alfa, οπότε μόνο ένας αφελής θα θεωρούσε ότι μπήκε για σπάσιμο προς τους άλλους. Ας βλέπουμε την ουσία με λιγότερη προκατάληψη.
Χρυσόστομε!!!!
Είναι εκπληκτικό το πως μερικοί 'παλεύουν' να βρουν αφορμή να κράξουν! Πραγματικά εκπληκτικό!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
δλδ ενα καλυτερο αμαξη κιλα/ιππο κανει πραγματικους οδηγους
αμα ηταν ετσι ολοι με λιζες και ατομ θα πρεπει να ειμασταν ......
για να θεωρουμαστε πραγματικι οδηγοι...οχι αλλα βοηθαει στο συνολο μιας εικονας και να ολοκληρωσης την αποψη σου για ενα μοντελο
Η αναλογία κιλών/ίππο ΒΟΗΘΑΕΙ και σίγουρα όταν έχεις έλλειψη δύναμης, μόνο μειονέκτημα είναι -ή υψηλό βάρος-
Από τη στιγμή που η εμφάνιση δεν βοηθάει σε τίποτα την ενεργητική ασφάλεια, για μένα είναι άχρηστη στην οδήγηση. Αν τώρα τη θέλω για να πουλάω μούρη, υπάρχουν πολλοί τρόποι. Σίγουρα αν κοιτούσα την εμφάνιση σ'ένα αυτοκίνητο δεν θα παιρνα Golf
Βέβαια όσοι δεν επιλέγουν ιταλικά δεν έχουν γούστο
διαβασε καλυτερα τη εγραψα για την εμφανηση ..
για το τελαιαυταιο περι επιλογης και γουστου.. μονο σου τα γραφεις μονος του τα πιστευεις?
του καθενος η επιλογη αυτοκινητου ειναι υποκημενικη ...
Αlfa Romeo Brera/Spider