Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα πάντα για το Peugeot 206
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Τα πάντα για το Peugeot 206
    • 1
    • 2
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 121
    • 122
    • 27 / 122
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    2435
    9299
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      miltellas last edited by

      Ο χρήστης pskarm έγραψε:
      μιλτο το σετ με τα 2 κομπλερ 1-2 και 3-4η +τα ελατηριακια τους εχει στο κονδωρα που ειχα ρωτησει κανα 100αρι...
      νομιζω οτι αφου ανοιγεις επιβαλλεται.

      Έχω αγορασμένα από πέρυσι τα γνήσια από την αντιπροσωπεία.

      Δυστυχώς, θα το αναβάλλω το εγχείρημα μάλλον για Παρασκευή. Προέκυψαν τρεχάματα σε γιατρούς, όχι τίποτα σοβαρό ευτυχώς.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannis206 last edited by

        Ο χρήστης Miltellas έγραψε:

        μιλτο το σετ με τα 2 κομπλερ 1-2 και 3-4η +τα ελατηριακια τους εχει στο κονδωρα που ειχα ρωτησει κανα 100αρι...
        νομιζω οτι αφου ανοιγεις επιβαλλεται.

        Έχω αγορασμένα από πέρυσι τα γνήσια από την αντιπροσωπεία.

        Δυστυχώς, θα το αναβάλλω το εγχείρημα μάλλον για Παρασκευή. Προέκυψαν τρεχάματα σε γιατρούς, όχι τίποτα σοβαρό ευτυχώς.

        Με το καλό...... οι γιατροί

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          miltellas last edited by

          ...πάμε για Δευτέρα τώρα...
          Όχι τίποτα άλλο, αλλά θα φάω και τα λεφτά που μάζεψα για την εργασία στο σασμάν...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nidosan last edited by

            Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
            ...πάμε για Δευτέρα τώρα...
            Όχι τίποτα άλλο, αλλά θα φάω και τα λεφτά που μάζεψα για την εργασία στο σασμάν...

            Άσε, κι εμένα μου έφυγε ένα 280άρι για πλάκα στον οδοντογιατρό (είχα να πάω χρόνια). Tα μάζευα κι εγώ για άνοιγμα σασμάν (μου έχει καρφωθεί η ιδέα να φορέσω μπλοκέ)...

            Δε βαριέσαι, εμείς καλά να είμαστε κι ας περιμένουν τα 'παιχνίδια' μας...
            Καλά ξεμπερδέματα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              miltellas last edited by

              Ο χρήστης nidosan έγραψε:

              Άσε, κι εμένα μου έφυγε ένα 280άρι για πλάκα στον οδοντογιατρό (είχα να πάω χρόνια)...

              Ωχ! Έχουμε και τέτοια. Πράγματι ώρες-ώρες συζητάμε λες και δεν έχουμε να ασχοληθούμε και με άλλα έξοδα... Ένα έκτακτο και πάπαλα τα λεφτά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giannis206 last edited by

                Με τους γιατρούς είναι πονεμένη ιστορία από όλες τις πλευρές!
                Αλλά τους χρειαζόμαστε!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  miltellas last edited by

                  Σήριαλ έγινε το σασμάν μου... Η δουλειά αναβλήθηκε για την άλλη βδομάδα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giannis206 last edited by

                    Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
                    Σήριαλ έγινε το σασμάν μου... Η δουλειά αναβλήθηκε για την άλλη βδομάδα...

                    Δεν περιμένεις να γυρίσω και εγώ πίσω
                    Όχι τίποτα άλλο αλλά κάποιος πρέπει να τρέχει!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pappaki last edited by

                      Ερώτηση προς τους γνώστες,είμαστε σίγουροι ότι όλα τα 206 gti(και καλά!!!) 1.6 16ν έχουν πίσω αντιστρεπτική-ζαμφόρ 19χιλ(18,κάτι μου φαίνεται είναι).Ακόμα ισχύει ότι ο κωδικός 5170-Α9 αντιστοιχεί στην 21χιλ απο 2.0 gti(+πλακάκια).Από εκεί λέω να αρχίσω μπας και έλλειψης ρευστού(φοιτητής γαρ... ) λέω να αφήσω τα απορτισέρ να βγάλουν το καλοκαίρι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pskarm last edited by

                        αν θες 21 να βαλεις αγγελια στο psclub.σιγουρα θα βρεις καποια μεταχειρισμενη.
                        καλο παντως ειναι να πας σε 22αρα αν θυμαμαι εχει c9 κωδικο στο τελος.
                        θα χρειαστεις κατα 90% το ενα πλακακι που ειναι κολλητο. οσο πιο καινουργιο το αμαξι τοσο πιο πιθανο να ξεκολλησει το μαμα σου.
                        πισω τα 206 1.6 εχουν ολα 19αρα. ισως ειναι 18.κατι με παχυμετρο.τωρα που το λες θυμαμαι οτι ειχα μετρησει και δικια μου και η πισω ηταν σκαρτο 19 και η εμπρος 20 και κατι...

                        συμβουλη-μη πουλησεις τη μαμα σου
                        α. δε τη θελει κανεις
                        β. τη ξαναβαζεις πανω και πουλας την 21-22.
                        γ.προσεξε τη τοποθετηση ειναι ψιλομανικι.
                        δ. βαλε και 22εμπρος θα αλλαξει ολο το αμαξι συμπεριφορα. με την 22πισω θα γινει ενα ατσαλο ραλλυ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pappaki last edited by

                          Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                          αν θες 21 να βαλεις αγγελια στο psclub.σιγουρα θα βρεις καποια μεταχειρισμενη.
                          καλο παντως ειναι να πας σε 22αρα αν θυμαμαι εχει c9 κωδικο στο τελος.
                          θα χρειαστεις κατα 90% το ενα πλακακι που ειναι κολλητο. οσο πιο καινουργιο το αμαξι τοσο πιο πιθανο να ξεκολλησει το μαμα σου.
                          πισω τα 206 1.6 εχουν ολα 19αρα. ισως ειναι 18.κατι με παχυμετρο.τωρα που το λες θυμαμαι οτι ειχα μετρησει και δικια μου και η πισω ηταν σκαρτο 19 και η εμπρος 20 και κατι...

                          συμβουλη-μη πουλησεις τη μαμα σου
                          α. δε τη θελει κανεις
                          β. τη ξαναβαζεις πανω και πουλας την 21-22.
                          γ.προσεξε τη τοποθετηση ειναι ψιλομανικι.
                          δ. βαλε και 22εμπρος θα αλλαξει ολο το αμαξι συμπεριφορα. με την 22πισω θα γινει ενα ατσαλο ραλλυ.

                          Ευχαριστώ για τις πληροφορίες,την μπροστά λέω να μην την αλλάξω αφου πρέπει να είναι 20+.Γι αυτό προσανατολίζομαι σε αυτήν του 2.0.Φοβάμαι πως με την 22μπρος πίσω θα γίνει πιο ουδέτερο(κάτι που δεν θέλω).Το αμάξι έχει σχεδόν 50.000χμ είναι μοντέλο τέλος 2003,κανονίκα το πράμα θέλει και αμορτισέρ,αλλά τα νιώθω να έχουν λίγο ψωμί ακόμα και εγώ δεν έχω λεφτά. Θα πειραματιστώ και θα δω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pskarm last edited by

                            αυτα ειναι μπουρδες στο ειπα και με πμ.
                            αν βαλεις 21 πισω θα εισαι 20.6(αν θυμαμαι)εμπρος - 21 πισω.

                            αν βαλεις 22 εμπρος πισω δεν προκειται να αλλαξει ο οδικη συμπεριφορα. θα τονιστουν οι αντιδρασεις.θα γινει ισως πιο αποτομο για τον αδαη ισως γλυστρα σε γλυτσα παραπανω αλλα η συμπεριφορα θα ειναι ιδια αφου η αυξηση +1 θα ειναι και εμπρος και πισω.

                            καποια στιγμη θα γραψω 2-3 πραματα για τις αντιστρεπτικες και το τροπο λειτουργιας τους για να καταλαβετε οτι ολα ειναι ενας μυθος και εξαρταται η κατασταση αποκλειστικα απο το καθ αμαξι και το τροπο συνδεσμολογιας της αντιστρεπτικης πανω σε αυτο...

                            με δυο λογια αλλη επιδραση(αρνητικη και επικινδυνη σε γλυτσα) ειχε η μεγαλυτερη αντιστρεπτικη στο κορσα μου που επιανε πανω στη κοντρα μπαρα σε 2 σημεια και ηταν σαν ενισχυση της μπαρας αυτης(περα απο μειωση κλισεως) αλλαζοντας τη συναρτηση που καθοριζει το βαθμο ελευθεριας και κινησης αυτης της μπαρας της αναρτησης του κορσα και αλλη η λειτουργια της αντιστρεπτικης στο 206 που πιανει με μπαρακι πανω στο αμορτισερ και ουσιαστικα λειτουργει σαν εξτρα ενισχυση του αμορτισερ χωρις να αλλαζει την ελευθερια αρθρωσης-κινησης της υπολοιπης αναρτησης. ολα αυτα σε συσχετισμο με την ενδοτικοτητα που πρεπει να εχει το εμπρος συστημα ενος σπορτ αυτοκινητου καθοριζουν πανω κατω τη γαλλικη σχολη
                            εν αντιθεσει με αγγλικη σχολη που θελει μπετον αρμε σασι ελαχιστη κινηση ελατηριου αρα μειωμενες κλισεις και αχρηστη εντελει τη αντιστρεπτικη ...

                            για δεστε π.χ το μεγκαν που λενε τα ζωντοβολα στα περιοδικα οτι ο γαλλος ανακαλυψε το συμπαν επειδη μειωσε την εμπρος αντιστρεπτικη.μα ρε ουφα αφου το αμαξι ειναι εντελως ακαμπτο το εμπρος μερος ελεω 5αστερων και με ελαχιστη διαδρομη αναρτησης πλεον. ασε που αν θυμαμαι καλα η αντιστρεπτικη του πιανει με ενα μπαρακι πανω στο ακρο!!!!αρα και εντελως να την εβγαζαν μονο καλο θα εκαναν οι κρυφοαγγλιδουλες!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosk last edited by

                              Η PSA αποφάσισε τη διακοπή της παραγωγής στο Ραϊτον

                              *Την Τρίτη 18/4, ο διευθύνων σύμβουλος της PSA (Peugeot Citroen), Jean Martin Folz, ανακοίνωσε στο προσωπικό και στα σωματεία των εργαζομένων την πρόθεση του γκρουπ να τερματίσει τη λειτουργία της μονάδας του Ραϊτον (Ryton), που βρίσκεται κοντά στο Κόβεντρυ (Coventry) στη Μ. Βρετανία. Η μονάδα αναμένεται να κλείσει μέχρι τα μέσα του 2007, αφού προηγουμένως θα μειωθεί σταδιακά η παραγωγή, αρχής γενομένης από το ερχόμενο καλοκαίρι.

                              Η απόφαση για κλείσιμο της μονάδας, ήρθε ως αποτέλεσμα μιας λεπτομερούς μελέτης που διεξήχθη κατά το πρώτο τρίμηνο του 2006, προκειμένου να διαπιστωθεί το κόστος λειτουργίας του εργοστασίου στο Ραϊτον. Η μελέτη ανέδειξε το υψηλό κόστος παραγωγής και το επίσης υψηλό λογιστικό κόστος, γεγονός που σημαίνει πως το γκρουπ PSA δεν θα μπορούσε να καλύψει την επένδυση που θα απαιτούσε η παραγωγή μελλοντικών μοντέλων εκεί. Να θυμίσουμε πως στο συγκεκριμένο εργοστάσιο παράγεται το Peugeot 206.

                              Αυτοί οι -εσωτερικοί- παράγοντες, σε συνδυασμό με την πτωτική τάση της αγοράς και τον σκληρό ανταγωνισμό στην Ευρώπη οδήγησαν την PSA στη δύσκολη αυτή απόφαση, μετά και από τη μείωση της παραγωγής σε διάφορες άλλες μονάδες της από το 2005. Σε κάθε περίπτωση, το κλείσιμο της μονάδας στο Ραϊτον αναμένεται να αφήσει στο δρόμο περίπου 2.300 εργαζομένους. Η ανακοίνωση της πρόθεσης κλεισίματος από την πλευρά της PSA, την έχει οδηγήσει ήδη στο τραπέζι των συζητήσεων με τις ενώσεις των εργαζομένων, απ' ότι φαίνεται όμως, όχι με σκοπό ανάκλησης της απόφασης, αλλά με στόχο την καταβολή ενός πακέτου ενίσχυσης και της ανεύρεσης εργασίας σε όσο το δυνατόν περισσότερους εργαζόμενους.*

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                miltellas last edited by

                                Ο χρήστης pappaki έγραψε:

                                Ευχαριστώ για τις πληροφορίες,την μπροστά λέω να μην την αλλάξω αφου πρέπει να είναι 20+.Γι αυτό προσανατολίζομαι σε αυτήν του 2.0.

                                Η εμπρός του 2.0 δεν μπαίνει στο 1.6. Θα βάλεις την 22άρα από το 1.6SW.

                                Φοβάμαι πως με την 22μπρος πίσω θα γίνει πιο ουδέτερο(κάτι που δεν θέλω).

                                Υπόψιν όμως ότι καί εγώ καί ο Παναγιώτης καί ο Γιάννης έχουμε επιπλέον και 20άρες ράβδους πίσω, κάτι που αυξάνει τις υπερστροφικές τάσεις.
                                Όταν είχα την 21 πίσω δούλευε τέλεια με την 20,6 εμπρός. Αυτό το setup το έχει και ο Γιάννης και το πηγαίνει κομμάτια... χαλαρά!
                                Όταν έβαλα την 22 πίσω ο κώλος γύριζε και δάγκωνε ενοχλητικά και ειδικά στην βροχή αρκετά απότομα, αλλά ακόμη δεν έγιναν επικίνδυνα τα πράγματα, δεδομένου ότι κατέχω το σπορ. Τότε άρχισα να σκέφτομαι την 22εμπρός που ήδη ο Παναγιώτης φώναζε από καιρό να το κάνω.
                                Όταν έβαλα και τα ακραξόνια PS με αρνητικό κάμπερ τα πράγματα πλέον έγιναν πραγματικά επικίνδυνα! Γύριζε ο κώλος και δεν ερχόταν ούτε με το γκάζι! Και σε συνδυασμό με τα ADVAN, από 'χεράς' έγινα 'κουλός'... έχασα την αυτοπεποίθησή μου... 'ξέχασα' να οδηγάω... μέχρι που νόμιζα ότι έφταιγε και η ηλικία μου γιατί όσο νάναι έχουν πέσει αρκετά οι τόνοι πλέον...
                                Όμως -ευτυχώς για τον κλονισμένο μου εγωισμό- με την 22άρα εμπρός όλα έστρωσαν. Παραμένω σαφώς υπερστροφικός αλλά ελεγχόμενος πλέον (η λιγοστή υποστροφή είναι απαραίτητη για την ελεγχόμενη υπερστροφή). Και το πιο ωραίο είναι ότι η μούρη έγινε ακόμη καλύτερη παντού (αμεσότερη-σαφέστερη). Αν σου ακούγεται παράδοξο το 'ελαφρά υποστροφική' και το 'αμεσότερη'... δεν είναι!! Έχεις ακούσει για 'υπερκράτημα'; Αυτό μου συνέβη εμπρός όταν έβαλα τα ακραξόνια PS χωρίς να αλλάξω την 20,6 με την 22άρα...

                                Εάν βάλεις 22άρα πίσω και δεν αλλάξεις ράβδους στρέψης (κρατήσεις τις 19άρες) δεν επείγεσαι για 22άρα εμπρός δεδομένου ότι έχεις ήδη την 20,6ε. Το 2.0 GTi έχει 21ε-21π και 20άρες ράβδους (κυκλοφόρησαν πάρα πολλά μοντέλα με 19,5 ράβδους).

                                Εφόσον είσαι ανήσυχος σου προτείνω ανεπιφύλακτα το πολύ φιλικό setup του GTi, δηλαδή να βάλεις την 21π και τις 20άρες ράβδους (ξεκίνα με την αντιστρεπτική και μετά με τις ράβδους, αφού λες ότι δεν έχεις όλα τα λεφτά ακόμη). Αν αισθάνεσαι ότι το κατέχεις καλά το σπορ τότε μπορείς να 'αγριέψεις' λίγο ακόμη φορώντας τις 22άρες ε-π. Το ότι θα είναι πιο απόλυτο θα το αντιμετωπίσεις με την κατάλληλη οδήγηση (θα οδηγάς 'παρών' και όχι 'απών' και φυσικά με περισσότερη προσοχή στην βροχή και στο γλυστερό οδόστρωμα).

                                Εγώ ήδη σκέφτομαι τις 21 ράβδους. Αλλά δεν θα το σκέφτομαι για καιρό γιατί ευτυχώς για μένα θα προηγηθεί καλό τεστ από τον Παναγιώτη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pskarm last edited by

                                  ola ta gti eixan 19.5rabdoys...
                                  mono ta rc eixan 20...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    miltellas last edited by

                                    Οι τελευταίες εκδόσεις του GTi είχαν 20άρες. Το είχα δει όταν τις παρήγγειλα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pappaki last edited by

                                      Ο χρήστης Miltellas έγραψε:

                                      Ευχαριστώ για τις πληροφορίες,την μπροστά λέω να μην την αλλάξω αφου πρέπει να είναι 20+.Γι αυτό προσανατολίζομαι σε αυτήν του 2.0.

                                      Η εμπρός του 2.0 δεν μπαίνει στο 1.6. Θα βάλεις την 22άρα από το 1.6SW.

                                      Aυτο που λες ,έλεγα και εγώ,να αφήσω την μπροστά και να αλλάξω μόνο την πίσω με την 21χιλ του 2.0.Λέω να αρχίσω από εκεί να αλλάξω και απορτισέρ και μετά να προχωρήσω.Το θέμα είναι ότι φίλος ο pskarm μου βάζει ιδέες για 22 μπρος-πίσω.Αυτες τις μέρες πρέπει να αποφασίσω,γιαί θα το πάω συνεργείο για ζουμιά,και κάτι θα αλλάξω.Η εμπρός αντιστρεπτική έχει ευκολή ή δυσκολή τοποθέτηση?Ξέρεις κανείς καμιά peugeot ή μαγαζί με ανταλλακτικά(Αθήνα πάντα) που μπορώ να πάω και να τις πάρω κατευθείαν χωρίς παραγγελίες και τέτοια?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pskarm last edited by

                                        το θεμα ειναι να αρκεστεις στην 21 πισω και μετα να μη ψαχνεσαι για κατι παραπανω γιατι τοτε θα κλαις τα λεφτα σου.
                                        προσεξε κωδικους τι θα σου δωσουν.
                                        ειναι γραμμενοι αλλου...

                                        η εμπρος μπαινει πολυ ευκολα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          miltellas last edited by

                                          Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                          το θεμα ειναι να αρκεστεις στην 21 πισω και μετα να μη ψαχνεσαι για κατι παραπανω γιατι τοτε θα κλαις τα λεφτα σου.

                                          Είναι και αυτό που λες, αλλά σκέψου ότι και ο Γιάννης με τις 21 μια χαρά ευχαριστημένος είναι...
                                          Βέβαια και πάλι σαν λεφτά δεν θα βγουνε πολλά. Μιλάμε για καμιά 80Ε παραπάνω εάν ξαναλλάξεις τις 21 με 22 (την 1η φορά αλλάζεται μόνο η πίσω). Και σίγουρα θα φάει τουλάχιστον 6μηνο μέχρι να του έρθει να βάλει τις 22άρες. Με την δική μου οπτκή είναι η πιο φτηνή και ασφαλής ταυτόχρονα διαδικασία βελτίωσης βήμα-βήμα. Χώρια που την 21πίσω την πουλάει μισοτιμής άνετα και σε παλιά 16άρια όπως το δικό μου (με 19άρα εμπρός!!) ή σε ένα από τα άπειρα 14άρια, πουλάει πακέτο 2σε1 και την εμπρός 20,6 και του βγαίνει τζάμπα η 22άρα.

                                          Μιλάμε ότι το 16άρι, αν κινηθείς ελάχιστα έξυπνα σου βγάζει βελτιώσεις μισοτιμής... Πόσο χαίρομαι που πήρα αυτοκίνητο που με ελάχιστα χρήματα του έκανα ανάρτηση για ακριβά γούστα!! (και αναβαθμίζεται ή τροποποιείται πολύ ακόμα -PS rules- αλλά είναι πλέον και ζήτημα προτεραιοτήτων ή γούστου)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pskarm last edited by

                                            eεγω παντως τις εχω κρατησει τις μαμα και οταν το πουλησω θα τις ξαναβαλω πανω. και τα λεφτα μου θα παρω εν μερει πισω και δε θα ακουω το καθε εξυπνακια οτι το εχω πειραξει και το εχω κανει ετσι και αλλιως κλπ κλπ...

                                            παππακι αν επιμενεις παντως για 21 νομιζω οτι εχει ο frapeole μια απο οταν εβαλε ΚΑΙ αυτος 22 πισω

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 27 / 122
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr