-
Και εγώ το πιστεύω οτι ένα μέρος της νίκης ανήκει στον Ρος Μπρόουν !!!!!!
Όταν είδε οτι , ετοιμαζόταν για πιτ στοπ , δεν έβαλε τον Μίκαελ μέσα , αλλά τον κράτησε ένα γύρο , εξω και αμέσως μετά άλλαξε μόνο τα πίσω λάστιχα , που είχαν πάθει graining (φυτίλιασμα) δηλαδή , τοπική υπερθέρμανση , και με λάστιχα μπροστά που ήταν ήδη σε κατάσταση λειτουργιας πέτυχε μια σημαντική νίκη για την συνέχεια της σεζόν , της Φεράρι !!!!!!!!!! -
Γιατί όμως έπεσε τόσο η απόδοση της Ferrari; Μιλάμε για τραγική διαφορά!
Αν συνεχιστεί αυτό, θα χάσουν!
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
η Μακλάρεν πάλι φορτωμένη με καύσιμα για να πάει όσο πιο μακριά το 1ο της ανεφοδιασμό, γνωρίζοντας φυσικά ότι στο 1ο κομμάτι κάποιος θα τους καθυστερεί και θα πάει άδοξα χαμένος και αυτός ο αγώνας..... έχουν γρήγορους οδηγούς, αξιόπιστο μονοθέσιο.... αλλά 'χέστα' στρατηγική που δε προτιμούν την απ'ευθείας κόντρα με τους αντιπάλους τους....Έλα ντε, τι βιολί είναι τώρα τούτο το φετινό;;; Μιλάμε όσο με ανέβασαν πέρυσι με τη νοοτροπία τους στο 2ο μισό του πρωταθλήματος, τόσο με έχουν ξενερώσει με τη φετινή τους
ΥΓ. Ακούγονται όντως φήμες πως θα πουλήσει τις μετοχές του στη Μερτσέντες ο Ντένις;;;;;;; Γιατί κάτι τέτοιο πήρε το αυτί μου και δεν ξέρω αν έχει βάση ή αν είναι (πάλι) ραδιο-αρβύλα.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Παλι τα ιδια, ο Massa ειχε κινηση γι'αυτο εφαγε το δευτερολεπτο
καλά τον είδα Παρασκευή και Σάββατο πρωί πόσο γρήγορος ήταν και του έφταιξε η κίνηση.... whatever και φυσικά τον είδα και στον αγώνα.... 1 δευτ. πάνω ο ταχύτερος γύρος του από του ΜΣ.... πάλι η κίνηση έφταιξε?
-
Ο χρήστης antsakalis έγραψε:
Και εγώ το πιστεύω οτι ένα μέρος της νίκης ανήκει στον Ρος Μπρόουν !!!!!!
Όταν είδε οτι , ετοιμαζόταν για πιτ στοπ , δεν έβαλε τον Μίκαελ μέσα , αλλά τον κράτησε ένα γύρο , εξω και αμέσως μετά **άλλαξε μόνο τα πίσω λάστιχα , που είχαν πάθει graining **(φυτίλιασμα) δηλαδή , τοπική υπερθέρμανση , και με λάστιχα μπροστά που ήταν ήδη σε κατάσταση λειτουργιας πέτυχε μια σημαντική νίκη για την συνέχεια της σεζόν , της Φεράρι !!!!!!!!!!αυτό δε το πρόσεξα! Το έδειξε στη TV ή το διάβασες κάπου? Πάντως σίγουρα είχαμε πάρα πολύ καιρό να δούμε τόσο καλή στρατηγική από την Φεράρι... Να θυμήσω ωστόσο ότι το ίδιο πήγαν να κάνουν και πέρσι στην Ουγγαρία με τον Κίμι αλλά τελικά ο Φιλανδός είχε να κάνει ένα παραπάνω γύρο από τον ΜΣ και δεν 'έπιασε'...
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
η Μακλάρεν πάλι φορτωμένη με καύσιμα για να πάει όσο πιο μακριά το 1ο της ανεφοδιασμό, γνωρίζοντας φυσικά ότι στο 1ο κομμάτι κάποιος θα τους καθυστερεί και θα πάει άδοξα χαμένος και αυτός ο αγώνας..... έχουν γρήγορους οδηγούς, αξιόπιστο μονοθέσιο.... αλλά 'χέστα' στρατηγική που δε προτιμούν την απ'ευθείας κόντρα με τους αντιπάλους τους....
Έλα ντε, τι βιολί είναι τώρα τούτο το φετινό;;; Μιλάμε όσο με ανέβασαν πέρυσι με τη νοοτροπία τους στο 2ο μισό του πρωταθλήματος, τόσο με έχουν ξενερώσει με τη φετινή τους
ΥΓ. Ακούγονται όντως φήμες πως θα πουλήσει τις μετοχές του στη Μερτσέντες ο Ντένις;;;;;;; Γιατί κάτι τέτοιο πήρε το αυτί μου και δεν ξέρω αν έχει βάση ή αν είναι (πάλι) ραδιο-αρβύλα.
Ίδια στρατηγική νομίζω ακολουθούσαν και πέρσι σε λιγότερο ίσως βαθμό... πάντως είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει στη Μακλάρεν.... είναι μεγάλο λάθος γνωρίζοντας το ρυθμό των αντιπάλων σου, να επιλέγεις να ξεκινάς πιο πίσω αυξάνοντας σε πολύ μεγάλο βαθμό το ρίσκο για κάποιο τρακάρισμα και φυσικά χάνοντας πολύτιμο χρόνο στο 1ο κομμάτι του αγώνα από τους πρωτοπόρους.... Για το 2ο κομμάτι της ερώτησής σου, νομίζω πως είναι ράδιο-αρβύλα...
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Παλι τα ιδια, ο Massa ειχε κινηση γι'αυτο εφαγε το δευτερολεπτο
καλά τον είδα Παρασκευή και Σάββατο πρωί πόσο γρήγορος ήταν και του έφταιξε η κίνηση.... whatever και φυσικά τον είδα και στον αγώνα.... 1 δευτ. πάνω ο ταχύτερος γύρος του από του ΜΣ.... πάλι η κίνηση έφταιξε?
Συνολικα ο Massa τερματισε +17s πισω απο τον ms, δηλαδη +0.25s το γυρο. Απο αυτα 4-5 φανηκε οτι τα εχασε κοβοντας στο τελος του 1ου stint (αν πραγματι αυτο συνεβη). Καθολου ασχημα, αν και να ειμαι ειλικρινης τον περιμενα ακομα πιο κοντα! Ο ms ειχε και το νεο κινητηρα.
Οσον αφορα τον +0.9s ταχυτερο γυρο, o ms τον εκανε στον 19ο γυρο και ο Massa στον 12ο, απο τον 12ο μεχρι τον 19ο μαλλον ειχε αλλη αποστολη, να προστατεψει τον master...
Τελικα αυτα τα ελαχιστα δευτερολεπτα πριν το 1ο stop, αν και αφησαν το Massa εκτος podium, ηταν αρκετα να τους δωσουν και τη μεγαλειωδη νικη. Hats off στη Ferrari!!!
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Παλι τα ιδια, ο Massa ειχε κινηση γι'αυτο εφαγε το δευτερολεπτο
καλά τον είδα Παρασκευή και Σάββατο πρωί πόσο γρήγορος ήταν και του έφταιξε η κίνηση.... whatever και φυσικά τον είδα και στον αγώνα.... 1 δευτ. πάνω ο ταχύτερος γύρος του από του ΜΣ.... πάλι η κίνηση έφταιξε?
Συνολικα ο Massa τερματισε +17s πισω απο τον ms, δηλαδη +0.25s το γυρο. Απο αυτα 4-5 φανηκε οτι τα εχασε κοβοντας στο τελος του 1ου stint (αν πραγματι αυτο συνεβη). Καθολου ασχημα, αν και να ειμαι ειλικρινης τον περιμενα ακομα πιο κοντα! Ο ms ειχε και το νεο κινητηρα.
Οσον αφορα τον +0.9s ταχυτερο γυρο, o ms τον εκανε στον 19ο γυρο και ο Massa στον 12ο, απο τον 12ο μεχρι τον 19ο μαλλον ειχε αλλη αποστολη, να προστατεψει τον master...
Τελικα αυτα τα ελαχιστα δευτερολεπτα πριν το 1ο stop, αν και αφησαν το Massa εκτος podium, ηταν αρκετα να τους δωσουν και τη μεγαλειωδη νικη. Hats off στη Ferrari!!!
Είναι ντροπή να κατηγορείς την ομάδα με αυτό το τρόπο όταν δε μπορείς να το αποδείξεις. Ο ΜΣ ακόμα και με πρόβλημα στα ελαστικά κατάφερε να φτιάξει 17 δευτ. διαφορά από τον Μάσσα, όταν ο Βραζιλιάνος έχανε τις θέσεις του τη μια μετά την άλλη... Μέχρι το 1ο ανεφοδιασμό όπου ο ΜΣ δεν είχε πρόβλημα, ο Μάσσα κατάφερε να χάσει 11 δευτ. (φαντάσου δηλ. να μην είχε πρόβλημα ο ΜΣ μετά το 1ο ανεφοδιασμό....)!
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Ο αχώνευτος πήρε ένα μάθημα από τον δάσκαλο για να μη νομίζει ότι όλα είναι ρόδινα...του χρόνου στη μακλάρεν θα επιβεβαιώσει το ότι είναι ένας μετριότατος οδηγός,πολύ κωλόφαρδος,που απλά έτυχε να είναι στη σωστή ομάδα την σωστή στιγμή (περίοδο)...Ο Alonso εκανε αψογο αγωνα, για το μονο που επιφυλασσομαι ειναι ο γυρος του μετα το 2ο stop.
Σίγουρα μεγαλύτερης αξίας από την αντίστοιχη περσυνή του Αλόνσο στην ίδια πίστα για 2 λόγους. 1) Διότι ο ΜΣ πολύ έξυπνα κράτησε τον Αλόνσο πίσω του κάνοντας οικονομία και στα καύσιμα πριν τον ανεφοδιασμό (πέρσι ο Αλόνσο είχε ολοκληρώσει τους ανεφοδιασμούς του όταν τον πίεζε ο ΜΣ) και 2) μετά τον 2ο ανεφοδιασμό δεν έκανε κανένα λάθος - άντεξε τη πίεση του Αλόνσο, σε αντίθεση με τον Ισπανό που έκανε αρκετά λαθάκια και στο τέλος τα παράτησε.... όταν ο ΜΣ ένα χρόνο πριν όχι μόνο δεν έκανε λάθος στην ίδια φάση του αγώνα, αλλά έφτασε πιο 'κοντά' να διεκδηκήσει προσπέρασμα, ενώ φυσικά δε τα παράτησε μέχρι τη τελευταία στροφή μπλοκάροντας τροχούς όταν όλα για ... τους 'άλλους' είχαν ήδη τελειώσει.....
Γνωμη μου οτι ουτε το (1) ουτε το (2) καθιστουν τη νικη μεγαλυτερης αξιας απο την περσινη. Παντως εκει που σερνοταν εκανε το μαγικο του οταν μπηκε ο fa στα πιτς και χασαμε την μπαλα...
η Μακλάρεν πάλι φορτωμένη με καύσιμα για να πάει όσο πιο μακριά το 1ο της ανεφοδιασμό, γνωρίζοντας φυσικά ότι στο 1ο κομμάτι κάποιος θα τους καθυστερεί και θα πάει άδοξα χαμένος και αυτός ο αγώνας..... έχουν γρήγορους οδηγούς, αξιόπιστο μονοθέσιο.... αλλά 'χέστα' στρατηγική που δε προτιμούν την απ'ευθείας κόντρα με τους αντιπάλους τους....
Λαθος, αυτη τη φορα η McLaren μπηκαν νωρις στα πιτς (πριν απο 11 αλλα αμαξια και μολις 2 γυρους μετα απο τις Ferrari που και καλα θα εμπαιναν νωρις...)
χαρήκαμε πολύ για το ηλίθιο στυλάκι του όταν ο ΜΣ έμεινε μπροστά και μετά τον 2ο ανεφοδιασμό
Πιστευω οτι στη Renault χαρηκαν το αποτελεσμα το ιδιο με τη Ferrari, καθως η 2η θεση τους χαλαει μονο απο θεμα γοητρου και οχι βαθμολογικα.
Και εγώ το πιστεύω οτι ένα μέρος της νίκης ανήκει στον Ρος Μπρόουν !!!!!!
Εγω πιστευω πως στρατηγικα η Renault εχασε εναν αγωνα που ειχε στο τσεπακι, παρα τον κερδισε η Ferrari. Στη Ferrari απλα ακολουθησαν το αρχικο σχεδιο χωρις να αλλαξουν κατι. Στη Renault αντιθετα στο τελος χαραμισαν ολη τη στρατηγικη να ξεκινησουν πιο γεματοι. Τωρα κατι ακουσα τον Symonds να λεει οτι ο κομπιουτορας τους εδειξε οτι ο Alonso θα επρεπε να μπει το πολυ 2 γυρους μετα τον ms. Απο που το συμπερανε αυτο ουτε ξερω, ο Alonso εκανε 1ο stop 5 γυρους μετα και μαλιστα μεγαλυτερης διαρκειας...
-
Τελικά δεν είναι ομάδα ικανή για νίκη η Honda... Δεν έφτανε που πέταξαν, όπως δυστυχώς καταδεικνύει η σημερινή εμφάνιση, σίγουρους βαθμούς στον προηγούμενο αγώνα στον τερματισμό - έγιναν και ρεζίλι των σκυλιών με τους χειρισμούς του lollipop man στον ανεφοδιασμό
Πάλι καλά που δεν χτύπησε κανείς σοβαρά...
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Είναι ντροπή να κατηγορείς την ομάδα με αυτό το τρόπο όταν δε μπορείς να το αποδείξεις. Ο ΜΣ ακόμα και με πρόβλημα στα ελαστικά κατάφερε να φτιάξει 17 δευτ. διαφορά από τον Μάσσα, όταν ο Βραζιλιάνος έχανε τις θέσεις του τη μια μετά την άλλη... Μέχρι το 1ο ανεφοδιασμό όπου ο ΜΣ δεν είχε πρόβλημα, ο Μάσσα κατάφερε να χάσει 11 δευτ. (φαντάσου δηλ. να μην είχε πρόβλημα ο ΜΣ μετά το 1ο ανεφοδιασμό....)!Κατ'αρχας δεν κατηγορησα την ομαδα, την επαινεσα!!!!!
2ον, και ο Massa ειχε το ιδιο ακριβως προβλημα στο 2ο stint.
3ον, ειπαμε οτι αν δεις το γυρολογιο, πριν το 1ο stop ο Massa εκει ακριβως που εκανε τους ταχυτερους γυρους του, αρχισε να χανει 2 δευτερολεπτα το γυρο. Φυσικα δεν μπορω να το αποδειξω, αλλα φως φαναρι μαλλον οτι του σφυριξαν απο τα πιτς.
-
Τίτλος: Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση
τώρα αν ήταν βεγγαλικό η όχι θα δέιξειψιλο βαρετό το βρήκα σε σχέση με άλλα φετινά GP. Δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε αλλα αυτό που μου την έσπασε ήταν ο κυρ-σκηνοθέτας που κατα 90% (και λίγο λέω) έδειχνε MS-FA ακόμη και όταν ο ΜS είχε φύγει εκτός κινδύνου. Πραγματικά δεν είδαμε ΤΙΠΟΤΑ απο τις πίσω θέσεις οπου πάντα υπάρχει θέαμα και προσπεράσεις. Εμ να μου πείς είδαν άσπρη μέρα μέρα φέτος οι Ιταλοί και είπαν να το χαρούν.
Τι μάγικα έκαναν οι κόκκινοι και απο εκεί που ήταν μια μετριότητα φέτος ξαφνικά Pole και νίκη? Γιατί κάτι μου λέει οτι η Ανάσταση έρχεται μια φορά τον χρόνο?
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Είναι ντροπή να κατηγορείς την ομάδα με αυτό το τρόπο όταν δε μπορείς να το αποδείξεις. Ο ΜΣ ακόμα και με πρόβλημα στα ελαστικά κατάφερε να φτιάξει 17 δευτ. διαφορά από τον Μάσσα, όταν ο Βραζιλιάνος έχανε τις θέσεις του τη μια μετά την άλλη... Μέχρι το 1ο ανεφοδιασμό όπου ο ΜΣ δεν είχε πρόβλημα, ο Μάσσα κατάφερε να χάσει 11 δευτ. (φαντάσου δηλ. να μην είχε πρόβλημα ο ΜΣ μετά το 1ο ανεφοδιασμό....)!
Κατ'αρχας δεν κατηγορησα την ομαδα, την επαινεσα!!!!!
2ον, και ο Massa ειχε το ιδιο ακριβως προβλημα στο 2ο stint.
3ον, ειπαμε οτι αν δεις το γυρολογιο, πριν το 1ο stop ο Massa εκει ακριβως που εκανε τους ταχυτερους γυρους του, αρχισε να χανει 2 δευτερολεπτα το γυρο. Φυσικα δεν μπορω να το αποδειξω, αλλα φως φαναρι μαλλον οτι του σφυριξαν απο τα πιτς.
δε ξέρω πως εννοείς εσύ τον έπαινο αλλά όταν λες ότι ο Μάσσα πήρε εντολή από την Φεράρι να κόψει ρυθμό για να προστατέψει τον 'master' όπως είπες τότε μόνο έπαινος δεν είναι.... πρακτικά αυτό που λες δε μπορεί να συμβεί διότι απαγορεύεται να δοθεί εντολή.... Ο μάσσα δήλωσε ευχαριστημένος απο το αποτέλεσμα. Το πρόβλημα του Μάσσα δεν ήταν σε καμία περίπτωση στον ίδιο βαθμό με αυτό του ΜΣ και όσον αφορά το 3ο.... θα μπορούσα να χτυπιέμαι από τα γέλια για το 'φως φανάρι ότι του σφύριξαν' αλλά θέλω να κρατήσω τη συζήτηση σε ένα καλύτερο επίπεδο... προσωπικά πιστεύω ότι η άποψή σου είναι εντελώς λανθασμένη και ενώ φυσικά εκφράζεις την άποψή σου, πιστεύω σε μεγάλο βαθμό ότι δεν είναι καθόλου αντικειμενική αφού δε στηρίζεται σε στοιχεία...
-
μα και αυτός ο Αλόνσο με το σημερινό δείχνει πάλι τσουκου-τσουκου-γκόλ (ποντάκια).. πιστεύω αν ήταν στην θέση του ενας απο τα ασημένια βέλη, ο Σουμάχερ θα τα έβρισκε μπαστούνια σήμερα.
-
Ο χρήστης antsakalis έγραψε:
Και εγώ το πιστεύω οτι ένα μέρος της νίκης ανήκει στον Ρος Μπρόουν !!!!!!'With all my years of experience, I knew that what I wanted to do was keep Alonso behind me, but at my pace, not pushing flat out and that�s what I did.' ωστόσο το να σώζεις καύσιμα και να ακοολουθείς ένα ρυθμό το οποίο θα σε οδηγήσει στη νίκη στο προσφέρει μόνο ο οδηγός
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
δε ξέρω πως εννοείς εσύ τον έπαινο αλλά όταν λες ότι ο Μάσσα πήρε εντολή από την Φεράρι να κόψει ρυθμό για να προστατέψει τον 'master' όπως είπες τότε μόνο έπαινος δεν είναι....Αφου τους βγηκε, αυτα τα κρισιμα 2-3 δευτερολεπτα που εχασε ο Alonso ηταν που του στερησαν τη νικη!!!
πρακτικά αυτό που λες δε μπορεί να συμβεί διότι απαγορεύεται να δοθεί εντολή....
Εχουμε ξαναπει, καθε λεπτομερεια κανονιζεται πριν τον αγωνα...
Ο μάσσα δήλωσε ευχαριστημένος απο το αποτέλεσμα.
Οπως δηλωνε και ο rb τοσα χρονια!!!
Το πρόβλημα του Μάσσα δεν ήταν σε καμία περίπτωση στον ίδιο βαθμό με αυτό του ΜΣ
Αυτο πως το ξερεις, εχεις στοιχεια να το αποδειξεις?
Εγω πηρα την εντυπωση οτι ο Massa εχανε το ιδιο με τον ms, εκει που ειχε τεραστια διαφορα απο τους αλλους, μεχρι κι ο Montoya τον εφτασε στο χαλαρο... Αν ειχαμε τα ακριβη γυρολογια θα παιρναμε πιο ακριβη εικονα.
και όσον αφορά το 3ο.... θα μπορούσα να χτυπιέμαι από τα γέλια για το 'φως φανάρι ότι του σφύριξαν' αλλά θέλω να κρατήσω τη συζήτηση σε ένα καλύτερο επίπεδο... προσωπικά πιστεύω ότι η άποψή σου είναι εντελώς λανθασμένη και ενώ φυσικά εκφράζεις την άποψή σου, πιστεύω σε μεγάλο βαθμό ότι δεν είναι καθόλου αντικειμενική αφού δε στηρίζεται σε στοιχεία...
Απο τη στιγμη που στο 1ο stint δεν ανεφερε καποιο προβλημα, αν εχεις καποια εξηγηση γιατι ξαφνικα εχανε 2s το γυρο να την ακουσουμε! Ακομα και στο itv ειπαν οτι χωρις αμφιβολια πηρε εντολη, αν εσενα σου φαινεται χαμηλο το επιπεδο και χτυπιεσαι απο τα γελια, γνωμη σου...
-
για αρχη μπραβο στη φερραρι και στον σουμαχερ για τη νικη που εκαναν μετα απο τοσο καιρο...αν λαβουμε υποψη τη συναισθηματικη φορτιση της πιστας και
το ψυχολογικο ντοπαρισμα της πολ ποζισιον δε μου φανηκε περιεργο που καταφερε να παρει τη νικη...εχει δειξει φετος οτι θα ειναι υπολογισιμος αντιπαλος σε ορισμενες πιστες και φροντιζει να το επιβεβαιωνει...στενοχωρωντας τους φερραριστι θα πω οτι η χαρα θα ειναι ως εκει...η ομαδα δειχνει καλα στοιχεια ανακαμψης μετα το περσινο καζο χωρις ομως να βαζει φωτια στο δρομο και νομιζω οτι η μακλαρεν τελικα δε θα χει προβλημα σε οτι αφορα τη δευτερη θεση...
πολυ καλη κουρσα απο τον μικαελ, αλανθαστη προιον εμπειριας και αξια νικη!δε καταλαβαινω γιατι τα βαζουν με τον μασα...για το 'βαρος' που εχει και για το μονοθεσιο νομιζω οτι δε τα πηγαινει και ασχημα...σε οτι αφορα τη ρενω τωρα...
μετριοτατο πσκ κατα την αποψη μου...στα προκριματικα δε καταφεραμε να βρεθουμε οσο πιο μπροστα θα πρεπε απ'οτι φανηκε αναλογιζομενοι τη χαραξη της πιστας...ο ναντο εκανε μια καλη εκκινηση αλλα αυτη δεν ηταν αρκετη...το οτι βρεθηκαν 2 χοντα μπροστα μας εγω το θεωρω αποτυχια...
και οι 2 πιλοτοι ειχαν παραπονα σχετικα με τις ρυθμισεις των μονοθεσιων, στον αγωνα φανηκε οτι ο ναντο πετουσε σε αντιθεση με τον φιζικο που βολοδερνε....ο αλονσο κοντραρε τον μικαελ, του εφαγε τα 11 δευτερα και τα κανε 0.3, αλλα πολυ απλα δεν ειχε χωρο να περασει, κατι πολυ δυσκολο οταν εχεις μπροστα σου εναν τοσο εμπειρο οδηγο με ενα αρκετα καλο μονοθεσιο οπως ηταν σημερα η φερραρι...περιοριστηκε, εκανε και λαθος, κατι λογικο αφου ειτε ο ενας ειτε ο αλλος κατι θα παθαιναν...τωρα το παθαμε εμεις...ο ναντο εκανε γενικα μια καλη κουρσα, πηρε και τη 2η θεση και συνεχιζουμε...
με τον φιζικο επισης τα σκατωσαμε σημερα και γενικα ολο το πσκ...κακη καταταξη, κακες ρυθμισεις, κακη στρατηγικη....παλι καλα που εφτασε σωος ως την 8η θεση...ελπιζω στη γερμανια να παρει το αιμα του πισω, δε μπορω να του χρεωσω τη σημερινη αποτυχια καλης καταταξης...
γενικα μετριο πσκ για εμας!καλη κουρσα για τον μοντογια και ποντιουμ για τη μακλαρεν, ο κιμις εμφανιστηκε κανα 2 φορες στη τηλεοραση....δε ξερω ποσο ευχαριστημενοι ειναι οι μακλαρενικοι απο τις επιδοσεις της ομαδας αλλα εγω ειμαι πολυ!!!
που ειναι εκεινοι που υποστηριζαν τη χοντα στις αποφασεις της? 2η και 3η θεση στα προκριματικα, στον αγωνα φροντισε να μας κανει να πεθανουμε στο γελιο....θελουν και νικη?δε γινονται ετσι οι ομαδες παιδια!!!!
τογιοτα και ζαουμπερ δε δειξανε και τιποτα το ιδιαιτερο...
τα λεμε στη γερμανια!!!
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Ο αχώνευτος πήρε ένα μάθημα από τον δάσκαλο για να μη νομίζει ότι όλα είναι ρόδινα...του χρόνου στη μακλάρεν θα επιβεβαιώσει το ότι είναι ένας μετριότατος οδηγός,πολύ κωλόφαρδος,που απλά έτυχε να είναι στη σωστή ομάδα την σωστή στιγμή (περίοδο)...
Ο Alonso εκανε αψογο αγωνα, για το μονο που επιφυλασσομαι ειναι ο γυρος του μετα το 2ο stop.
μα και αυτός ο Αλόνσο με το σημερινό δείχνει πάλι τσουκου-τσουκου-γκόλ (ποντάκια).. πιστεύω αν ήταν στην θέση του ενας απο τα ασημένια βέλη, ο Σουμάχερ θα τα έβρισκε μπαστούνια σήμερα.
Όπως βλέπεις δεν είμαι ο μόνος που πιστεύει ότι ο αλόνσο δεν είναι δα και κανα φαινόμενο...Απλά έχει μια σταθερότητα στο να παίρνει βαθμούς χωρίς να είναι ιδιαίτερα τολμηρός και αποφασιστικός όπως πχ ο κίμι..Για μένα δεν κάνει για πρωταθλητής..Εύχομαι μόνο να παρουσιαστούν δυσκολίες του χρόνου στη μακλάρεν για να δεις και εσύ και όλοι μας πως θα πατώσει...
-
Επιτέλους νίκη που θα χαιρόμαστε να τη θυμόμαστε!
Για τον Σουμάχερ τι να πω, μιλάει ακόμη ο ίδιος, ο... παππούς (πιο πολύ για 'έλα στον παππού' μου κάνει). Ο εθισμός του με τη νίκη είναι μοναδικός στο grid. Σήμερα κέρδισε ενώ υπήρχαν πιο γρήγοροι συνδυασμοί στην πίστα. ΝΑΙ, με τη βοήθεια στρατηγικής σε οριακό βαθμό, αλλά όπως προαναφέρθηκε ήταν από τις στρατηγικές που πρέπει να έχεις έναν τέτοιο τύπο (με απόδοση ρομπότ και κίνητρο παθιασμένου ανθρώπου) για να τις εκτελέσει. Σαφώς η Ferrari δεν μπορεί μετά το σημερινό να λέει ότι 'παίζει' για το πρωτάθλημα.
Αλόνσο-Σουμάχερ ισοπαλία. Ο καθ' ένας άντεξε το τεστ νεύρων του άλλου (πέρσι και φέτος). Βεβαία, φέτος ήταν απίστευτο που ο Αλόνσο δεν κατάφερε να περάσει, ενώ είχε στη διάθεσή του ανεφοδιασμό. Πέρσι, ο Σουμάχερ στο τελευταίο stint παρέσυρε σε λαθάκι και προσπέρασε τον Μπάτον, και μετά σε μια φάση παραλίγο να κάνει το ίδιο και σε ένα γλίστρημα του Αλόνσο. Πάντως ο Ισπανός έχει αυτό που χρειάζεται... Για μένα δεν είναι κότα, απλά ξέρει ΚΑΙ να μαζεύει βαθμούς ΚΑΙ να παίρνει σταθμισμένα ρίσκα. Το να 'τρως' 1-2 σε κάθε εκκίνηση που ξεκινάς από σχετικά πίσω, κάθε άλλο παρά κότα σε κάνει... Και στριμώχνεται κιόλας ο κερατάς! Καλή φάση η σημερινή μονομαχία γενικώς. Ελπίζουμε σε περισσότερες!
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Αφου τους βγηκε, αυτα τα κρισιμα 2-3 δευτερολεπτα που εχασε ο Alonso ηταν που του στερησαν τη νικη!!!
μόνο που η διαφορά μετά τον ανεφοδιασμό ήταν 11 δευτ. οπότε δε ισχύει κάτι τέτοιο
Εχουμε ξαναπει, καθε λεπτομερεια κανονιζεται πριν τον αγωνα...
μα είμαστε σοβαροί? αν ο Μάσσα είχε λόγους να καθυστερεί τον Αλόνσο, δε θα το έκανε 2-3 γύρους πριν τον ανεφοδιασμό του, αλλά από την αρχή του αγώνα...
Οπως δηλωνε και ο rb τοσα χρονια!!!
μη συγκρίνεις καταστάσεις, πάρε παράδειγμα την Μαλαισία
Αυτο πως το ξερεις, εχεις στοιχεια να το αποδειξεις?
Δε μπορώ να το αποδείξω αλλά μπορώ να πω ότι 'φάνηκε' μέσα στη πίστα από το ρυθμό που ακολούθησαν οι 2 οδηγοί... Στο 2ο στιντ μάλιστα σε κάποια φάση ο Μάσα έκανε χρόνους πολύ κοντά στον ΜΣ, ενώ πριν έτρωγε δευτερόλεπτα....
Απο τη στιγμη που στο 1ο stint δεν ανεφερε καποιο προβλημα, αν εχεις καποια εξηγηση γιατι ξαφνικα εχανε 2s το γυρο να την ακουσουμε! Ακομα και στο itv ειπαν οτι χωρις αμφιβολια πηρε εντολη, αν εσενα σου φαινεται χαμηλο το επιπεδο και χτυπιεσαι απο τα γελια, γνωμη σου..
απάντησα παραπάνω για πιο λόγο δε το πιστεύω
Επίσημο thread:GP IMOLA