Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αμορτισέρ σε 206
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αμορτισέρ σε 206
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 14 / 15
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    286
    2067
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pskarm last edited by

      μανθο συμφωνω 1000000% μαζι σου. ενα αμαξι της σειρας εχουμε με λιγο πιο σποτριφ καταβολες. ουτε αγωνιστικο ειναι ουτε μπροσθιοκινητος δολοφονος...
      τα ψαλιδια ηταν too Much για τις λακουβες της αθηνας.

      υ.γ αν και καποιος καραγκιοζης μου ειπε πως μπορει να ταφτιαξει να μην ακουγονται....βλεπω να μη κανει τιποτα και να τον τρωω ζωντανο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        miltellas last edited by

        Ο χρήστης pskarm έγραψε:

        υ.γ αν και καποιος καραγκιοζης μου ειπε πως μπορει να ταφτιαξει να μην ακουγονται....βλεπω να μη κανει τιποτα και να τον τρωω ζωντανο

        Πώς βρε; Σινεμπλόκ θα τους βάλει;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannis206 last edited by

          Μάλλον Μίλτο είσαι τρομερά κωλόφαρδος με τα ψαλίδια και δεν ακούς τους θορύβους!!!Διαφορετικά μάλλον θες τον γιατρό σου!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pskarm last edited by

            εμενα για να πω και την αληθεια τρελαθηκαν στο θορυβο οταν αναγκαστηκα να περασω 3-4φορες στο καπακι μεσα απο το μαρουσι με τα που εχουν κατω...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nidosan last edited by

              Χθες έκανα μια βόλτα με το 206 GTi 2.0 του αδερφού ενός φίλου - είχε 20.000 χλμ με μόνη 'προίκα' τη λίγο πιο σφιχτή ανάρτηση (όχι τίποτα υπερβολικό, όπως διαπίστωσα, ούτε σε κοπάνημα ούτε σε χαμήλωμα). Το περίεργο ήταν στο 'καλημέρα' (κρυο), όπου περνώντας πολύ αργά (~10 km/h) επάνω από τα μπαλώματα και τις λοιπές ανωμαλίες της ταλαίπωρης ασφάλτου της γειτονιάς μου, η ανάρτηση έτριζε σαν παλιό ντιβάνι (ή σαν μεντεσέ που θέλει λάδωμα!) - χωρίς πάντως να δίνει την εντύπωση ότι είναι 'χαλαρή'. Μόλις 'ζεστάθηκε' λίγο σταμάτησε... Ο φίλος λέει ότι το τρίξιμο πρωτοεμφανίστηκε (ή τουλάχιστον ο ίδιος το πρόσεξε) μετά από ένα πλύσιμο που έκανε ο αδερφός του με πίεση κάτω από τους θόλους!

              Τι λέτε?...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giannis206 last edited by

                Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                Χθες έκανα μια βόλτα με το 206 GTi 2.0 του αδερφού ενός φίλου - είχε 20.000 χλμ με μόνη 'προίκα' τη λίγο πιο σφιχτή ανάρτηση (όχι τίποτα υπερβολικό, όπως διαπίστωσα, ούτε σε κοπάνημα ούτε σε χαμήλωμα). Το περίεργο ήταν στο 'καλημέρα' (κρυο), όπου περνώντας πολύ αργά (~10 km/h) επάνω από τα μπαλώματα και τις λοιπές ανωμαλίες της ταλαίπωρης ασφάλτου της γειτονιάς μου, η ανάρτηση έτριζε σαν παλιό ντιβάνι (ή σαν μεντεσέ που θέλει λάδωμα!) - χωρίς πάντως να δίνει την εντύπωση ότι είναι 'χαλαρή'. Μόλις 'ζεστάθηκε' λίγο σταμάτησε... Ο φίλος λέει ότι το τρίξιμο πρωτοεμφανίστηκε (ή τουλάχιστον ο ίδιος το πρόσεξε) μετά από ένα πλύσιμο που έκανε ο αδερφός του με πίεση κάτω από τους θόλους!

                Τι λέτε?...

                Γεια δες χτες έπλυνα και εγώ το αυτοκίνητο και είχα με το ξεκίνημα τέτοιους ήχους!Δεν ξέρω τι ακριβώς είναι αλλά μετά από λίγο και εμένα σταμάτησε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  s3 last edited by

                  Aυτο με το θορυβο που λετε μετα το πλυσιμο, το εχω παρατηρησει οταν βρεχει.
                  Και εχω καταληξει στο συμπερασμα οτι ειναι το νερο ή η υγρασια που κατακρατειται στο πιατελο αναμεσα σε ελατηριο και αμορτισερ.
                  Επισης ισως καποια πετραδακια που μπορουν να πανε πανω στο πιατελο, και τριβονται με το ελατηριο.
                  Αλλη εξηγηση δεν μπορω να βρω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nidosan last edited by

                    Ο χρήστης S3 έγραψε:
                    Aυτο με το θορυβο που λετε μετα το πλυσιμο, το εχω παρατηρησει οταν βρεχει.
                    Και εχω καταληξει στο συμπερασμα οτι ειναι το νερο ή η υγρασια που κατακρατειται στο πιατελο αναμεσα σε ελατηριο και αμορτισερ.
                    Επισης ισως καποια πετραδακια που μπορουν να πανε πανω στο πιατελο, και τριβονται με το ελατηριο.
                    Αλλη εξηγηση δεν μπορω να βρω.

                    Λες να σταματάει με κανένα 'φσσσσστ' με WD-40?...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pskarm last edited by

                      Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                      Χθες έκανα μια βόλτα με το 206 GTi 2.0 του αδερφού ενός φίλου - είχε 20.000 χλμ με μόνη 'προίκα' τη λίγο πιο σφιχτή ανάρτηση (όχι τίποτα υπερβολικό, όπως διαπίστωσα, ούτε σε κοπάνημα ούτε σε χαμήλωμα). Το περίεργο ήταν στο 'καλημέρα' (κρυο), όπου περνώντας πολύ αργά (~10 km/h) επάνω από τα μπαλώματα και τις λοιπές ανωμαλίες της ταλαίπωρης ασφάλτου της γειτονιάς μου, η ανάρτηση έτριζε σαν παλιό ντιβάνι (ή σαν μεντεσέ που θέλει λάδωμα!) - χωρίς πάντως να δίνει την εντύπωση ότι είναι 'χαλαρή'. Μόλις 'ζεστάθηκε' λίγο σταμάτησε... Ο φίλος λέει ότι το τρίξιμο πρωτοεμφανίστηκε (ή τουλάχιστον ο ίδιος το πρόσεξε) μετά από ένα πλύσιμο που έκανε ο αδερφός του με πίεση κάτω από τους θόλους!

                      Τι λέτε?...

                      Aστα αυτα και πες μας διαφορες με δικο σου -ρουσου- τι ειδες?
                      τι αναρτηση φοραγε πανω το 2.0?
                      εντυπωσεις.λεγε τωραααααααααα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nidosan last edited by

                        Το μόνο σίγουρο είναι ότι ζήλεψα το πώς περνούσε τα σαμαράκια μέσα στην πόλη (λέτε να έχουν να κάνουν μ' αυτό τα τριξίματα?) !!...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pskarm last edited by

                          φιλος μηχανικος μου ελεγε οτι οδηγησε rc με 16 και επαθε πλακα. του αρεσε πολυ και σε φιλικοτητα και σε κοπανημα!
                          ο κωλος πως σου φανηκε ή δε το ζορισατε?
                          τι ειχε πανω αναρτηση?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nidosan last edited by

                            Απλή βόλτα ήταν, εντός πόλης. Δεν το πιέσαμε. Αμορτισέρ φορούσε της Μονρόε (Ριφλεξ), ελατήρια/ράβδους δεν έχω ιδέα (δεν ήξερε να μου πει). Ήταν αρκετά πιο μαλακό από το δικό μου πάντως. Περισσότερα εφόσον ακολουθήσει βόλτα εκτός 'τειχών'...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giannis206 last edited by

                              Περιμένουμε να ακούσουμε!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sifounas last edited by

                                Καλημέρα !:oops:
                                Έχω ερωτήσεις σχετικά το αναρτησιακο

                                1.Όταν έχουμε πλεύσεις στο αμάξι τι μπορεί να φταίει?
                                Τα Αμορτησερ ή τα ελατηρια ;
                                Εχω καινούρια αμορτισέρ , και ελατήρια σχετικά σκληρά 3 πόντων
                                Αν το χαμηλώσω περισσότερο θα έχω κάτι +?
                                Όσο αφορά τις πλεύσεις , το ότι θα χαλάσει η γεωμετρία το διάβασα στο forum αλλά έχω οδηγήσει με χαμήλωμα 4 πόντων και μου άρεσε πολύ η συμπεριφορά του αμαξιου.

                                2.γιατι όταν μπαίνω στο αμάξι αυτό γέρνει αριστερά (καλά είμαι και 95 κιλά δίαιτα μετά το Πάσχα ) συμβαίνει αυτό και στα δικά σας ? Στα μαμά δεν το έκανε , είναι φυσιολογικό ;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης sifounas έγραψε:
                                  Εχω καινούρια αμορτισέρ , και ελατήρια σχετικά σκληρά 3 πόντων
                                  Αν το χαμηλώσω περισσότερο θα έχω κάτι +?
                                  Όσο αφορά τις πλεύσεις , το ότι θα χαλάσει η γεωμετρία το διάβασα στο forum αλλά έχω οδηγήσει με χαμήλωμα 4 πόντων και μου άρεσε πολύ η συμπεριφορά του αμαξιου.

                                  Η αλλαγή στο κάμπερ θα σου τρώει τα λάστιχα ΓΡΗΓΟΡΑ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    giannis206 last edited by

                                    Αν το αυτοκίνητο χαμηλώσει παραπάνω από 3 άντε 3,5 πόντους τότε η ανάρτηση του βγαίνει από τα όρια λειτουργίας που έχει ορίσει ο κατασκευαστής του.
                                    Εκτός από το εμπρός μέρος είναι και το πίσω...δηλαδή πίσω δεν έχει ελατήρια αλλά ράβδους στρέψεως.
                                    Το πρέπον είναι ότι αφού το σκλήρυνες εμπρός το ίδιο θα πρέπει να γίνει και πίσω.Η λύση είναι παχύτερες ράβδοι και αντιστρεπτικές.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      miltellas last edited by

                                      Ο χρήστης sifounas έγραψε:
                                      Καλημέρα !:oops:
                                      Έχω ερωτήσεις σχετικά το αναρτησιακο

                                      1.Όταν έχουμε πλεύσεις στο αμάξι τι μπορεί να φταίει?
                                      Τα Αμορτησερ ή τα ελατηρια ;
                                      Εχω καινούρια αμορτισέρ , και ελατήρια σχετικά σκληρά 3 πόντων
                                      Αν το χαμηλώσω περισσότερο θα έχω κάτι +?
                                      Όσο αφορά τις πλεύσεις , το ότι θα χαλάσει η γεωμετρία το διάβασα στο forum αλλά έχω οδηγήσει με χαμήλωμα 4 πόντων και μου άρεσε πολύ η συμπεριφορά του αμαξιου.

                                      2.γιατι όταν μπαίνω στο αμάξι αυτό γέρνει αριστερά (καλά είμαι και 95 κιλά δίαιτα μετά το Πάσχα ) συμβαίνει αυτό και στα δικά σας ? Στα μαμά δεν το έκανε , είναι φυσιολογικό ;

                                      Από αυτά που αναφέρεις κατάλαβα ότι τα αμορτισέρ σου δεν μπορούν να αποσβέσουν τις ταλαντώσεις των ελατηρίων. Χρειάζεσαι δυνατότερα αμορτισέρ.
                                      Από κει και πέρα είναι μεγίστης σημασίας τα σωστά που ανέφερε ο Γιάννης προηγουμένως και αφορούν ειδικά το 206. Εάν αλλάξεις απλώς τα δύο εμπρός ελατήρια με χαμηλώματος δεν καλυτερεύεις το κράτημα αλλά το χαλάς. Μην σε γελάει η αμεσότερη απόκριση στο τιμόνι...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sifounas last edited by

                                        Κάτι άλλο πως θα μπορούσα να μειώσω τις κλίσεις που παίρνει το αμάξι στις στροφές? Σε τι οφείλεται ?
                                        Και οι παχύτεροι ράβδοι ποσό θα μου κοστίσουν(στο περίπου) ? αντιστρεπτικές δεν θα ήθελα να αλλάξω (ή πρέπει για να μειωθούν οι κλίσεις? )
                                        Ευχαριστώ πολύ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pskarm last edited by

                                          ΟΙ αντιστρεπτικες ειναι για κλισεις...
                                          οι ραβδοι ειναι τα πισω ελατηρια ...

                                          αρα για κλισεις θες αντιστρεπτικες ή ζανφορ ή οπως τις λεει το καθε μαστορι...εμενα το δικο μουυ ταλεει αναποδα...οταν εννοει αντιστρεπτικες λεει ραβδους

                                          τι αμαξι εχεις?1.4 ή 1.6?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gskarmou last edited by

                                            Ο χρήστης sifounas έγραψε:
                                            ÊáëçìÝñá !:oops:
                                            ¸÷ù åñùôÞóåéò ó÷åôéêÜ ôï áíáñôçóéáêï

                                            1.¼ôáí Ý÷ïõìå ðëåýóåéò óôï áìÜîé ôé ìðïñåß íá öôáßåé?
                                            Ôá Áìïñôçóåñ Þ ôá åëáôçñéá ;
                                            Å÷ù êáéíïýñéá áìïñôéóÝñ , êáé åëáôÞñéá ó÷åôéêÜ óêëçñÜ 3 ðüíôùí
                                            Áí ôï ÷áìçëþóù ðåñéóóüôåñï èá Ý÷ù êÜôé +?
                                            ¼óï áöïñÜ ôéò ðëåýóåéò , ôï üôé èá ÷áëÜóåé ç ãåùìåôñßá ôï äéÜâáóá óôï forum áëëÜ Ý÷ù ïäçãÞóåé ìå ÷áìÞëùìá 4 ðüíôùí êáé ìïõ Üñåóå ðïëý ç óõìðåñéöïñÜ ôïõ áìáîéïõ.

                                            2.ãéáôé üôáí ìðáßíù óôï áìÜîé áõôü ãÝñíåé áñéóôåñÜ (êáëÜ åßìáé êáé 95 êéëÜ äßáéôá ìåôÜ ôï ÐÜó÷á ) óõìâáßíåé áõôü êáé óôá äéêÜ óáò ? Óôá ìáìÜ äåí ôï Ýêáíå , åßíáé öõóéïëïãéêü ;

                                            1.Mðïñåß íá åßìáóôå êáé óå êáñÜâé
                                            Ôþñá áí ïé ðëåýóåéò åßíáé ðßóù áðï ðïéá ÷ëì êáé ìåôÜ ôéò êáôáëáâáßíåéò êáé ãßíïíôáé óå ó÷åôéêÜ êáëü äñüìï Þ ðåñíþíôáò óáìáñÜêéá äÞìïõ óáí óßöïõíáò ?
                                            Ïðüôå üðùò áíáöÝñïõí êáé ïé õðüëïéðïé ôá áìïñôéóÝñ óïõ åßíáé êïììáôÜêé áäýíáìá Þ ðéèáíþí êáé ìïýöá (áëÞèåéá ôé Ý÷åé ôïðïèåôçèåß?)
                                            ÊÜíå ìéá áìïñôéóåñïìÝôñçóç .....
                                            2.Óôá ìáìÜ äåí ãßíåôáé .äåí åßìáé êáé 95 áëëÜ ïõê ïëßãåò öïñÝò Ý÷ù áñêåôü âÜñïò ðßóù åíßïôå ðéï ðïëý áðï ôçí ðëåõñÜ ôïõ ïäçãïý ...äåí õðÜñ÷åé ôÝôïéá äéáöïñÜ êëßóçò ...ïðüôå ãéá ôóåêáñÝ ôá áìïñôéóåñÜêéá ......

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 14 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr