-
Εχει και σχετικά καλή τιμή αλλα στην Ελλάδα θέλουν OPC σαν το coupe. Να πουλας και περισσότερη μουρη
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
:lol: Δεν το είπε και τέλειο, ούτε ότι βάζει σωστά τη δύναμη στο δρόμο. Είπε όμως ότι είναι πάρα πολύ δυνατό, μακράν από τα υπόλοιπα (Focus, Golf, που τα έχει οδηγήσει επίσης), ότι έχει τρομερό ήχο και ότι έχει σωστό τιμόνι και κιβώτιο. Επίσης μου είπε ότι στη φωτογράφιση τους έκοψε ημιαξόνιο σε ψιλοαπότομη εκκίνηση...Σε πολλά κείμενα εγώ διάβασα πολύ καλά λόγια για την πρόσφυσή του...ίσως υστερεί στους ελληνικούς δρόμους, αλλά γενικότερα δεν έχει πρόβλημα, αυτά κατάλαβα εγώ από το περι-διάβασμα...
Γενικά νομίζω πάντως ότι οποιοδήποτε τούρμπο 2.000 κυβικών και >180 ίππων έχει πρόβλημα πρόσφυσης...
-
ρε παιδια....μια χαρα είναι το astra...σε test drive μάλιστα μου έκανε εντύπωση η προσφυση, η απουσία 'μούτρων' και το πλαισιο βράχος...
εκτός πια αν είμαστε τόσο απαιτητικοί που βγάζουμε χάρακα να μετρήσουμε το σπινιάρισμα και απίσης αν δεν καταλαβεις τι εφαγε η γατα που πατησες τότε είναι μάπα το καρπούζι [ (c)clarkson ]
-
Ο χρήστης rallye έγραψε:
Φίλε GTI λες αρκετά πράγματα που στηρίζονται σε μία αντίφαση.Ξεκινάς μην θέλοντας να συγκρίνεις αυτοκίνητα των 90s όπως χαρακτηριστικά αναφέρεις με το δικό σου αμάξι σχετικά με την τιμή και όλο το υπόλοιπο post είναι μία κόντρα ραλλί-φιέστα!Διαπιστώσεις είναι,όχι κόντρα. Δεν είπα για παράδειγμα πουθενά ότι το rallye είναι χειρότερο από το fiesta.Ούτε πρόκειται να το πω.
Κάποιες σημειώσεις θα κάνω μόνο:τα τελευταία σαξόραλλα έχουν άδεια κυκλοφορίας αρχές 2004, άρα δεν μιλάμε για αυτοκίητα άλλης εποχής.
Σωστός.
Ωστόσο μια παρατήρηση όσον αφορά τις τιμές του rallye(σχετικά με όσα έγραψε και ο screwdriver):Σε κατάλογο τιμών του 1999 το rallye χωρίς αρκουδίσιον και υδραυλικό τιμόνι έκανε μόλις 4200000εκ.Επειδή θεωρώ όμως τόσο το αιρκοντισιον όσο και το υδραυλικό στοιχειώδεις κατακτήσεις του παγκοσμιου πολιτισμού μας να ανεβάσω την τιμή στα 4740000εκ.
Τέλος υπήρχε το λεγόμενο GTi,το οποίο προσέφερε κι έναν αερόσακο οδηγού και ίσως κάποιο δέρμα,μπάκετ κάθισμα και η τιμή εκτοξευόταν στα 5740000εκ,δηλ. με μεταλλικό,τέλη σούπα μούπες περνάγαμε τα 6000000εκ.
Και όλα αυτά όταν το 1.0αρι τότε πεζό(αντίστοιχα το φιεστα,κορσα,206 1.2αρι τωρινό κλπ)ξεκινούσε από 2800000εκ
Μιλάμε δηλ.για 2-3 εκατομύρια πάνω από την αρχική τιμή.Το ίδιο συμβαίνει τώρα και με το φιεστα.12000Ε το 1.25,18000Ε το ST.Με λίγα λόγια δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα αν συγκρίνουμε αναλογικά και όχι απόλυτα τις λογικές του τότε και του σήμερα.
Και δεν ξέρω αν υποθέσουμε ότι το rallye έβγαινε ακόμα και τώρα στα 12000Ε χωρίς υδραυλικό τιμόνι,χωρίς αιρκοντισιον χωρίς αεροσάκους χωρίς abs ποιος θα τα έδινε και αν θεωρούνταν ακριβό ή όχι...Το ότι το 206 gti είναι απόγονος του ραλλί είναι δικό σου συμπέρασμα.
Δεν είναι δικό μου συμπέρασμα αλλά της πεζό.Απόγονοι βγαίνουν αναγκαστικά,όταν ένα αμάξι διαδέχεται ένα άλλο στην παραγωγή.Αν αυτό βγαίνει κατώτερο των περιστάσεων ή των επιθυμιών μας δεν σημαίνει ότι δεν αποτελεί απόγονο.Σημαίνει ότι ο απόγονος δεν είναι αντάξιος του προγόνου.
Όσον αφορά την ωραιοποίηση που λες, κανείς μα κανείς δεν δόξασε τα ραλλί για την παθητική τους ασφάλεια(η ενεργητική είναι άλλο θέμα που εσφαλμένα το θίγεις), αλλά για το στήσιμό τους, τρίπτυχο κινητήρας-πλαίσιο-ανάρτηση.
Οκ.Απλά ανέφερα μερικά από τα μειονεκτήματά τους,τα οποία στα σύγχρονα αμάξια δεν υφίστανται με τίμημα όμως την αυξημένη τιμή,βάρος κλπ
Τι σχέση μπορεί να έχει το ότι όλοι χώνουμε λεφτά στο αμάξι μας με το ότι εσύ δεν βρήκες μαμά ραλλί ομολογώ πως δεν καταλαβαίνω.
Ό,τι έγραψα αφορούσε σχόλιο του screwdriver,ο οποίος έγραψε ότι αν είναι να βάζεις κι άλλα χρήματα από την αρχική τιμή κλπ τότε δεν έχει νόημα να μιλάμε για γνήσιο GTi.Κι αυτό όταν ΟΛΑ σχεδόν τα rallye είναι βελτιωμένα με χρήματα που σκάνε οι ιδιοκτήτες τους.
Το ότι δεν βρήκα μαμά ραλύ το έγραψα για να επιβεβαιώσω τα παραπάνω.Ελπίζω να βοήθησα κάπως τώρα.Σχετικά με τον κινητήρα η σύγκριση που παραθέτεις μάλλον είναι περιττή.Σέβομαι το αμάξι σου όπως και όλα τα αυτοκίνητα(ε, καλά σε λογικά πλαίσια), αλλά δεν μπορείς με σκοπό να εξυψώσεις το δικό σου να θάβεις άλλα.
Ώπα εδώ ξεφεύγουμε...ούτε το δικό μου έχω όρεξη να εξυψώσω(αν δεν πετύχαινα την έκπτωση που το έριξε σε επίπεδα rallye δεν θα το αγόραζα)ούτε τα ραλύ να θάψω.
Τα νούμερα που έγραψα ήταν απάντηση στον scredriver ο οποίος έγραψε ότι ο κινητήρας του fiesta είναι χλιαρός όταν σημειώνει τους ίδιους χρόνους με τα σαξόραλα.
Διαφωνείς με τους αριθμούς που έδωσα;Της πεζό είναι δεν είναι δικοί μου(μην ξεχνάς ότι αναφέρομαι σε μαμά ραλακια )Αν παρεξήγησα κάτι απ'ότι είπες sorry.Γενικά μιλώντας είμαι της άποψης πως ο όρος Gti ήλθε από το παρελθόν, άρα δεν μπορείς να κρίνεις σημερινά Gti χωρίς να τα συγκρίνεις με παλαιότερα.Και μιας και αναφέρομαι σε αυτά τα παλαιότερα πιστεύω πως τέτοια αμάξια δεν πρόκειται να ξαναβγούν διότι δεν έχουν θέση στην σημερινή εποχή.Έχει αλλάξει η νοοτροπία του κόσμου.Οι περισσότεροι θέλουν ένα αμάξι για να κάνουν τη δουλειά τους, ενώ όσοι γουστάρουν τα γρήγορα αυτοκίνητα δεν τα θέλουν για να ξεκινάνε μεσάνυχτα για ορεινές διαδρομές ψάχνοντας την τελειότερη γραμμή στην κατηφορική αριστερή ή το πλασάρισμα στη φουρκέτα, αλλά για να κάνουν επίδειξη στους φίλους τους για τα παραπανίσια άλογα και να γαμάνε τους πάντες.Σκεφτείτε...όσοι από εσάς πάτε σε βουνά πόσους βλέπετε να στρίβουν;Ειδικά αν πετύχεις κανέναν με S3 ή EVO θα σου κολλήσει με τη μία προφυλακτήρα και μετά τη στροφή θα αναρωτιέσαι γιατί αργεί τόσο ενώ θα έπρεπε να σε έχει περάσει από πάνω!Στη σημερινή εποχή ξεκινάς στη 1:00 για Ριτσώνα και οι αυτοκινητόκαβλοι φίλοι σου είναι Λιμανάκια ή Βούτα.Βλέπεις dvd με τον Ragniotti, ενώ το Τέζα Power έχει dvd με μουνάκια και τον Μπάμπη τον Κόφτη να περνάει με 230 όλα τα κόκκινα φανάρια της Αττικής;E, είσαι χαζός!Αυτά λοιπόν κατά την ταπεινή μου άποψη ισχύουν σήμερα και γι'αυτό τα αυτοκίνητα της ψηφοφορίας και της κάθε ψηφοφορίας είναι αυτά που μας αξίζουν.Βγάλ'τε ρε μάγκες 1ο το miata να μπούμε στο βιβλίο Guiness...
Είδες;Αυτό εννοώ όταν μιλάω για ωραιοποίηση.Δηλαδή θες να πεις ότι όσοι παίρνουμε τώρα hot hatch τα παίρνουμε για να εντυπωσιάζουμε τις γκόμενες ενώ τότε όσοι έπαιρναν τα ραλύ όργωναν τα βουνά;
Μια βόλτα στα λιμανάκια,στο ΣΕΦ,στην ποσειδώνος και ΣΕ ΟΛΟΥΣ τους δρόμους της αθήνας θα σου δείξει διαφορετική εικόνα από αυτή που έχεις.Πρώτοι και με διαφορά σε κόντρες μέσα στα στενάκια,σφήνες σε τράφικ και και και...είναι τα σαξόραλα(ίσως γιατί οι πρώτοι ιδιοκτήτες τα έχουν δώσει και τα έχουν πλέον ως μεταχ. πιτσιρικάδες 18 και 19 χρονών.Θέμα οδηγού είναι φίλε μου όχι αυτοκινήτου.
Τώρα αν εσύ είσαι συνειδητοποιημένος οδηγός δεν το οφείλεις στο ότι αγόρασες αυτοκίνητο στα μέσα του 90 και λεγόταν rallye,αλλά στο ότι έχεις πάρει πρέφα κάποια πράγματα για τα οποία άλλοι έχουν μαύρα μεσάνυχτα. -
Εμένα πάντως, θα μου επιτρέψετε να επιμείνω στο χαβά μου: Καλοστημένο (aftermarket), δυνατό (stock) μπροστοκούνι, με προσεγμένη (aftermarket) μετάδοση, είναι σε θέση να παιχνιδίσει με μαμά Φτερούγα σε δεδομένη στριφτερή διαδρομή.
Πέρα από το αν στέκει θεωρητικά αυτό, είναι και θέμα να το έχεις ζήσει και στην πράξη.
Όσο για την ψηφοφορία μας, συνεχίζω να επιμένω ότι:
α). Το επετειακό ΜΧ-5 είναι το πιο GTI (συμπεριφορικά) από τα υπόλοιπα.
β). Το CZT δεν είχε καμία δουλειά να συμπεριληφθεί στα, έστω και κατ'επίφασιν, GTI της χρονιάς.
γ). Κακίστως τα RS & TFSI έχουν 'φτυστεί' έτσι ψηφοφορικά.
δ). Why, **oh why ** το GT προηγείται στους ψήφους;; -
Strifter
GTi και οτιδήποτε άλλο εκτός από χατσμπακ φίλε στριφτερέ δεν γίνεται.ΣΑΝ GTi ναι,GTi όχι.-
δ). Why, oh why το GT προηγείται στους ψήφους;;
VAGέλης ενωμένος ποτέ ηττημένος.
-
Σωστό κι αυτό...
-
GTI θα ήθελα να σχολιάσω μερικά πράγματα, έτσι για την ιστορία και τίποτε παραπέρα, γιατί μέσω ενός φόρουμ ίσως να μην βγάλουμε άκρη.Το ραλλί σταμάτησε να πωλείται με 12.350 ευρώ, τιμή που περιελάμβανε υδραυλικό, αερόσακο, ηλεκτρικά και air condition.Αυτό το ποσό σύγκρινε και όχι του '99.Το 206 Gti ξαναλέω δεν είναι απόγονος του ραλλί καθώς υπήρχε όσο το ραλλί ήταν στην παραγωγή, δεν το διαδέχτηκε όπως λες και τελοσπάντων μιλάμε για αυτοκίνητα άλλης κατηγορίας.Το σχόλιο για τα λεφτά που βάζει ο καθένας στο αμάξι του ήταν δικό μου και όχι του screwdriver και επιμένω στη θέση μου πως το αληθινό Gti είναι τέτοιο από το εργοστάσιο.Βρες μου εσύ βελτιωμένο ραλλί που με τις μετατροπές του ιδιοκτήτη του έγινε καλύτερο απ'ότι ήταν μαμά.Αλλάζω θέμα και πάω στον κινητήρα:Το αν είναι πιο γρήγορο το ραλλί ή το φιέστα πίστεψέ με δεν με νοιάζει καθόλου(οι αριθμοί μπορεί να είναι τέτοιοι, αλλά νομίζω ότι η πράξη θα διαφέρει).Δεν είπα πως όσοι παίρνουν τώρα hatchback τα έχουν για εφέ, ενώ οι ραλλάκιδες τα είχαν για τα βουνά.Είπα πως όλοι πλέον, ραλλάκιδες και μη, βλέπουν και δρουν με διαφορετική ματιά γύρω απ'το αυτοκίνητο.Κλείνοντας να πω πως πριν 3 χρόνια ενηλικιώθηκα και δεν είμαι κανένας παππούς που με το ραλλί του αναπολεί ένδοξες στιγμές του παρελθόντος(και το ραλλί μου δεν είναι απ'τα μέσα του 90... είναι νινί ακόμα)
-
ok.Δεν είχα(ούτε έχω)πρόθεση να καταλήξει σε κόντρα ανάμεσα στα ραλύ και το ST.
Δύο μόνο σημεία:
Λες,
Το 206 Gti ξαναλέω δεν είναι απόγονος του ραλλί καθώς υπήρχε όσο το ραλλί ήταν στην παραγωγή, δεν το διαδέχτηκε όπως λες κ
Το grande punto είναι διάδοχος του punto;Το punto συνεχίζει να παράγεται παράλληλα.
Το grand vitara είναι διάδοχος του vitara;Το vitara συνεχίζει να παράγεται παράλληλα.
Το octavia5 είναι διάδοχος του octavia;Τo octavia συνεχίζει να παράγεται παράλληλα.
Όσο για τις διαφορετικές κατηγορίες,το clio I ήταν στις ίδιες διαστάσεις με το 106.Το clio II μεγάλωσε αισθητά.Το clio III τώρα ακόμα περισσότερο.Εγώ για διαδόχους τα ξέρω.
Βρες μου εσύ βελτιωμένο ραλλί που με τις μετατροπές του ιδιοκτήτη του έγινε καλύτερο απ'ότι ήταν μαμά
Τα ''βελτιωμένα''ραλύ είναι χειρότερα από τα μαμά;
-
Έχει να κάνει και με το τι εννοούμε 'χειρότερο' ή 'καλύτερο'. Έτσι όπως εγώ το εννοώ πάντως, το δικό μου ραλάκι ήταν σίγουρα 'αλλού' σε σχέση με ό,τι ήταν μαμά.
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Το grande punto είναι διάδοχος του punto;Το punto συνεχίζει να παράγεται παράλληλα.
Το grand vitara είναι διάδοχος του vitara;Το vitara συνεχίζει να παράγεται παράλληλα.
Το octavia5 είναι διάδοχος του octavia;Τo octavia συνεχίζει να παράγεται παράλληλα.
Όσο για τις διαφορετικές κατηγορίες,το clio I ήταν στις ίδιες διαστάσεις με το 106.Το clio II μεγάλωσε αισθητά.Το clio III τώρα ακόμα περισσότερο.Εγώ για διαδόχους τα ξέρω.
Το 206 GTi ποτέ δε θυμάμαι να είχε παρουσιαστεί ως διάδοχος του rallye. Σε φιλοσοφία δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο. Τα πραδείγματα που αναφέρεις πιο πάνω είναι λίγο άσχετα μιας και εδώ μιλάμε για εξειδικευμένες εκδόσεις και όχι για μοντέλα γενικότερα. Δεν είναι ούτε θέμα διαστάσεων, ούτε χρονολογίας. Θέμα φιλοσοφίας είναι (φθηνό,γυμνό κ.λ.π.).
Τα ''βελτιωμένα''ραλύ είναι χειρότερα από τα μαμά;
Το ‘‘μαμά’’ rallye, προσπαθώντας να βελτιώσεις ένα τομέα δύσκολα δε θα χαλάσεις κάποιον άλλο. Ξέρω πολλά άτομα που γύρισαν στα ‘‘μαμά’’ ελατήρια και αμορτισέρ και ας ακούγεται παράξενο.
-
Φιλε GTI οι τιμες που αναφερεις δεν εχουν καμια βαση. Το τελειως γυμνο 16V Rallye ξεκιναγε στα 3.700.000 δρ (με αεροσακο)
Με υδραυλικο και αιρκοντισιον πηγαινε στα 3.900.000 και με ABS στα 4.100.000. Το 106 GTI εκανε 4.940.000 και ειχε 2 αεροσακους και δερματινα.
Το πιο φτωχο Saxo VTS 16V (sport εκδοση)εκανε 4.000.000 με αεροσακο, A/C, υδραυλικο και το 'Full' 2 αεροσακους ABS και πολλα ηλεκτρικα καλουδια.
Τωρα το πως εχρισες το 206 GTI διαδοχο του 106 Ralllye μονο εσυ το ξερεις. Πολυ απλα δεν διαδεχτηκε κανενα το 106 Rallye.Επισης, οταν αναφερεις οτι ειπα εγω κατι καλο θα ηταν να το εχω πει κιολας...
-
pavlos23
Άσχετα και ατυχή τα παραπάνω παραδείγματα που ανέφερα.Να σου θέσω ακόμα μερικά μπας και βρούμε άκρη;
α)το golf IV GTi ήταν απόγονος του golf I GTi;Ρωτάω,γιατί το πρώτο ήταν το απόλυτο,το γυμνό,το..το..το...,ενώ το IV ξενέρωσε απίστευτα όλους τους golfaκηδες και σχολιάσθηκε από πολλούς ότι δεν αρμόζει να φέρει το λογότυπο gti.Εδώ τί ισχύει;
β)Το clio II sport ήταν απόγονος του clio I williams;
To πρώτο ήταν το απόλυτο,το γυμνό,το μικρότερο σε διαστάσεις.γ)Το C2 VTS είναι απόγονος του saxo VTS;
Το 106 ήταν για την πεζό η πρότασή της για την μικρή κατηγορία.Όταν έβγαλαν το 206,το έκαναν για να αντικαταστήσουν το παλιό 106.Λάθος θυμάμαι;**Απλά επειδή το 206 ήταν από τα πρώτα μικρά που άρχισαν να ''μεγαλώνουν''επικίνδυνα(αυξημένες διαστάσεις,αυξημένος εξοπλισμός,μεγαλύτερο κόστος αγοράς)και λόγω της άκρως πετυχημένης πορείας του 106 στην Ελλαδα,το διατήρησαν για 2 -3 χρονάκια ακόμα σε τιμές κάτω από το 206.Μετά όμως το 106 αναπαύθηκε εν ειρήνη γιατί ακριβώς υπήρχε το 206 για την μικρή κατηγορία.**Όπως κάνει και η φιατ τώρα με το πούντο,όπως έχουν κάνει κι άλλες εταιρείες.
Το ότι το 206gti δεν είναι ά ξ ι ο ς διάδοχος του 106gti δεν σημαίνει ότι ξεφύτρωσε από μόνο του.Μικρό gti ήταν το 106,μικρό gti είναι το 206.Η πεζό το χαρακτηρίζει έτσι.
screwdriver
Φιλε GTI οι τιμες που αναφερεις δεν εχουν καμια βαση.
Οι τιμές που ανέφερα τις βρήκα σε περιοδικό αυτοκινήτου του 1999.Το έχω γράψει ήδη.Επιμένεις;
Το ότι άλλαξαν το 2003 το έμαθα από τον rallye.Επισης, οταν αναφερεις οτι ειπα εγω κατι καλο θα ηταν να το εχω πει κιολας...
Πες μου τί,πού,πότε και γιατί και θα επανορθώσω,δεν έχω πρόβλημα.
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Το 106 ήταν για την πεζό η πρότασή της για την μικρή κατηγορία. Όταν έβγαλαν το 206,το έκαναν για να αντικαταστήσουν το παλιό 106.Λάθος θυμάμαι; Απλά επειδή το 206 ήταν από τα πρώτα μικρά που άρχισαν να ''μεγαλώνουν''επικίνδυνα (αυξημένες διαστάσεις,αυξημένος εξοπλισμός,μεγαλύτερο κόστος αγοράς) και λόγω της άκρως πετυχημένης πορείας του 106 στην Ελλαδα,το διατήρησαν για 2 -3 χρονάκια
To 106 σταμάτησε να παράγεται στα τέλη του 2003. Το 206 είχε βγεί από το 1998, όχι για να αντικαταστήσει το μικρότερο αδερφάκι του αλλά για να καλύψει το κενό που είχε αφήσει το 205.
http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_206
http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_205*During the early to mid-1990s Peugeot decided not to directly replace the iconic Peugeot 205, citing the reason that superminis were no longer profitable or worthwhile. Instead, Peugeot followed a unique strategy and decided that its new, much smaller, supermini, the Peugeot 106 launched in 1991, would take sales from the lower end of the 205 range while the lowlier models of the Peugeot 306 range, launched in 1993 to replace the Peugeot 309, would take sales from the top-end 205s. Between the 106 and 306 Peugeot hoped that the 205 would not need to be replaced, and could be phased out slowly, while customers who would normally plump for the 205 would continue to have a choice with either a smaller or larger car.
Unfortunately for Peugeot, this strategy did not work. With the 205 slowly phased out sales of rival's superminis continued to sell well and even increased, and without a direct competitor to these rivals Peugeot was losing sales fast. A new supermini was required, and the 206 was launched in 1998 as a somewhat belated replacement to the 205.*
-
106 ραλλυ 12300eyro
106 gti 14950eyro
206 xs 14400eyro
206 gti 15500eyro...αυτες ειναι οι τιμες οταν σταματησε να βγαινει το 106 9/03......
μιλατε σε καποιον που πηγε ενα μηνα μετα στη πεζο να τα παραγγειλειτελικα πηρα το 206gti τον 4ο του 2004 στα 15500
και με 1100 στην αναρτηση που εχω ριξει
και 1000 στο μοτερ εχω ενα αμαξι που αν το οδηγουσαν οι 4τ θα το βγαζανε χαλαρα gti του 06.................................................. -
Φίλε GTI_ εγώ έχω λίγο διαφορετικά τα πράγματα στο μυαλό μου,όπως και οι περισσότεροι εδώ απο οτι βλέπω, για αυτό και κρίνω πως είναι ανώφελο να προσπαθούμε να πείσουμε ο ένας τον άλλο διαδικτυακά. Άκρη δε θα βγάλουμε
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Φίλε GTI_ εγώ έχω λίγο διαφορετικά τα πράγματα στο μυαλό μου,όπως και οι περισσότεροι εδώ απο οτι βλέπω, για αυτό και κρίνω πως είναι ανώφελο να προσπαθούμε να πείσουμε ο ένας τον άλλο διαδικτυακά. **Άκρη δε θα βγάλουμε **:)Το 206 είχε βγεί από το 1998
. A new supermini was required, and the 206 was launched in 1998 as a somewhat belated replacement to the 205.
Κι όμως βγάλαμε.
Απ'οτι φαίνεται αυτός που κάνει λάθος είμαι εγώ.Νόμιζα ότι το 206 βγήκε το 2000,μέχρι που βρήκα φωτο με την αγωνιστική έκδοση του το 98...
Αφού το λύσαμε το θέμα με το 106,μια καλή ερώτηση είναι αν το 206GTi αποτελεί διαδοχο του 205GTi;
Pskarm κι εγώ παθών είμαι.Το 2001 πήρα το clio II **1.2 **και έδωσα 11000Ε.Με 1000Ε+ έπαιρνα το 106 rallye.
Όσο το σκέφτομαι... -
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΕΙΡΗΝΗ!!!!!!
-
Ευτυχώς θα τσουγκρίσουμε μόνο αυγά...
Οι συνειδητοποιημένοι στροφάκιδες δε μαλώνουν ποτέ βρε... -
FIESTA ST
Σαν κατοχος 5gt turbo,309 m16, rallye 1.3 αγωνηστικου και για λιγο ακομα μιατα πρωτης γενιας, ΣΤ δαγκωτο. Το ειχα για κανα 3 ωρο το προηγουμενο ΣΚ
και περασα απο ολα τα κλασσικα μερη (Μερκουρη,Διονυσο,Αγ Πετρο).Τι και αν δεν εχει την δυναμη του ταπερ η το πουλ μουρ του του γκολφ.Εχει ενα τιμονι ονειρο και εναν επιλογεα ο οποιος και σαν σχεσεις και σαν αισθηση ειναι πολυ αλλου.Η δυναμη δεν μου φανηκε και τοσο να λειπει (ειχε βεβαια 21.000 χλμ με λιωμενα εντελως τα P Zero..)οποτε υποθετω πως ειχε ανοιξει εντελως το μοτερακι του..Το ιδιο φιεστα το ειχα οδηγησει με 800 χλμ και ειχα ξενερωσει απο το μοτερ του. Λυπαμαι αλλα ναι ολα πλεον στριβουν και τα περισσοτερα πανε τον κωλο τους. Το τι σου αφηνουν μετα ειναι.Προτιμω να με περνανε στην ευθεια παρα να μιλαω με τους τροχους με τηλεβοα.Θελω να αλλαζω ταχητητα και οχι να ανακατευω τον χειλο του Οβελιξ..
Το φιεστακι για μενα ειναι το 106 gti του ωρημου. Σχετικα φτηνο και επικοινωνιακο. Με μια αναρτησουλα ειμαι μια χαρα .
Το GTi της χρονιάς - Μέγαρα 7/5