-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Για πες για την 2λιτρη 147 τι να πουμε? Εχει καλη τιμη παντως. Το μοτερ θα ηθελα να ειναι λιγο πιο δυνατο...
Πόσο πιο δυνατό? Στα λεφτά της, είναι καλή αγορά η δίλιτρη πλέον. Το μοτεράκι είναι ψυχωμένο και τραβάει καλά τα κιλά του αυτοκινήτου, από αρκετά χαμηλά (εντάξει, δεν είναι ...Golf GT σε ροπή) και ψηλά μέχρι το θεό. Και ήχος καταπληκτικός: Είναι ο παλιός καλός TS της Alfa Romeo
Το εσωτερικό της είναι ομορφότερο από οτιδήποτε άλλο στην κατηγορία, ακόμα και μετά από τόσα χρόνια. Υστερεί σε χώρους λιγάκι βέβαια.
Στο δρόμο είναι καλή, καλύτερη από όλους τους ανταγωνιστές που μου έρχονται τώρα στο μυαλό. Υποδεέστερη της 156 πάντως.
Αυτό το facelift να μην είχαν κάνει...
Κοιταξε να δεις, οταν πλεον εχεις επιλογες οπως τον διλιτρο του C4 VTS πανω κατω στα ιδια λεφτα, και το εκπληκτικο μοτερ του GT (δε μου ερχεται καποιο αλλο στο μυαλο τωρα) τοτε τα πραγματα δυσκολευουν για την διλιτρη Alfa...Επισης, αν θυμαμαι καλα, η ονομαστικη τιμη της ροπης ειναι μικρη.
Και μην ξεχνας οτι σχεδιαστικα το μοτερ ειναι πολυ ξεπερασμενο πλεον. Θα μπορουσαν τουλαχιστον να βαλουν τον 2.0 JTS της 156
Για τον ηχο συμφωνω και επαυξανω (αν και δεν ειναι boxer ρε γαμωτο )Οι χωροι πλεον ειναι μικροι για την κατηγορια αλλα δεν αγοραζει κανεις Alfa για τους χωρους της.
Η παθητικη ασφαλεια ειναι ισως το μεγαλυτερο προβλημα. Και ειναι πραγματικα κριμα γιατι κατα τα αλλα ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο...
-
απο τις λιγες περιπτωσεις οπου η 1.6 ειναι τοσο κοντα στο διλιτρο μοντελο...
εγω δε θα την επαιρνα με τιποτα τη διλιτρη...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
P.S. Ξέχασα να αναφέρα ότι με ενδιαφέρει κ η μετα-πωλητική του αξία γιατί με τον τρέχον προγραμματισμό σε 4-5 χρονάκια με βλέπω να το αλλάζω
με τη renault ψώνισες από σβέρκο.
ΠαντρευτηκεςΣτα ελληνικά?
-
Δεν θα το ξεφορτώνεσαι με τίποτα (γιατί δύσκολα φεύγουν ως μεταχειρισμένα τα renault) και θα σε ψήνει.
-
θελει να πει 'μην ελπιζεις οτι θα το πουλησεις οσο θα πουλουσες ενα γκολφ η κατι τετοιο πχ. μια αλφα 147...'
να σου πω τη γνωμη μου? το μεγκαν 1600 ειναι καλη επιλογη αρκει να μη το παραφορτωσεις με εξτρα που υπο λογικες συνθηκες θα πανε τη τιμη σε υψηλα επιπεδα...20 χιλιαρικα για μεγκαν 1,6 ειναι πολλα λεφτα....
εχει δυνατο κινητηρα, αναρτηση που δε θα σε στειλει στον ορθοπεδικο αλλα θα σε κρατησει στο δρομο ανετα, ντιζαιν μεγκαν (για οποιον δεν εχει προβλημα), νομιζω οτι ειναι τιμιο αυτοκινητο...το φεις λιφτ που ειδα ειναι σαφως καλυτερο εμφανισιακα απο το παλιοτερο...η οροφη να ξερεις θελει λιγη προσοχη γιατι γενικα αυτου του ειδους οι οροφες ψιλοτριζουν μετα απο καιρο...
μπες στο greekrenaultclub.gr, πολλοι εχουν μεγκαν εκει, μπορει να σου πουν τις δικες τους εμπειριες....εγω θα το παιρνα, απλως δε θα του βαζα υπερβολικα πραγματα... -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
απο τις λιγες περιπτωσεις οπου η 1.6 ειναι τοσο κοντα στο διλιτρο μοντελο...εγω δε θα την επαιρνα με τιποτα τη διλιτρη...
Αναφερεσαι στις επιδοσεις ή στα υπολοιπα μηχανικα μερη?
Αναρτηση, φρενα ειναι τα ιδια και στις 2 εκδοσεις?
-
σαν επιδοσεις...αμαρτια και απο το θεο 2λιτρη και 150 ιππους και να μη ξεχωριζει...δε θυμαμαι καν τεστ που να εβγαινε πρωτη επιλογη..
για αναρτησεις φρενα και τιμονια, η 1,6 ηδη ειναι πολυ καλη... -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
σαν επιδοσεις...αμαρτια και απο το θεο 2λιτρη και 150 ιππους και να μη ξεχωριζει...δε θυμαμαι καν τεστ που να εβγαινε πρωτη επιλογη..
για αναρτησεις φρενα και τιμονια, η 1,6 ηδη ειναι πολυ καλη...+1..
θα το ξαναπω και ας γίνω κουραστικός.
η 147 1.6 με τα 120 μαμάει..
είναι το καλύτερο που έχω οδηγήσει μέχρι τώρα στην κατηγορία του ( και στα κυβικά του εννοώ ) και με έχει συναρπάσει περισσότερο απ'οποιοδήποτε άλλο 1600άρι. -
Seat Ibiza Cupra 180ps! Ή και FR!
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Υστερεί και σε παθητική ασφάλεια τουλάχιστον τα pre-facelift μοντέλα.
Όσο για το facelift επειδή είδα αρκετές στην Ιταλιά...κατέληξα οτι μου αρέσει πιο πολύ από την παλιά.
Θα ήταν στα υποψήφια πάντως αν σκεφτόμουν αγορά αυτοκινήτου αυτή την στιγμή...Να προσθέσω κατά προτιμήση σε Diesel αλλά στην Ελληνική μπανανία....
-
Υπάρχει ένα συγκριτικό μεταξύ alfa 147 2.0 - a3 2.0fsi -merc 200 coupe απο 4τροχους ΙΟΥΝΙΟΣ 2003 εδώ αρκετα ενδιαφέρον :
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=321&article=8960
-
Ο χρήστης ZeTOv έγραψε:
... μου λεει ο αλλος οτι το α3 ειναι επιπλο και του απανταω.... για τα 1600αρια...!!!!!!Και για τα 1200αρια.
Ενταξει ρε παιδιά πλάκα κανω, μια χαρά είναι το αυτοκίνητο. Εγω προσωπικά θα ήθελα κάτι πιο δυνατό για αυτό και δεν θα το πάρω, για άλλους είναι μια χαρά αυτοκίνητο. Υπάρχουν και πολλοί που βγαίνουν πολύ σπάνια να κάνουν ταξίδι με το αυτοκίνητο και δεν βρίσκονται ποτε στην ανηφόρα με τα 4 ατομα και τις νταλίκες τους παπάδες κτλπ, θέλουν απλως ένα άνετο αυτοκίνητο με ποιοτικό εσωτερίκο.
Πιστεύω οτι η έκδοση ambition είναι η χειρότερη περίπτωση, του φορτώνουν βαρίες 17αρες ζάντες και 225αρια λάστιχα (ότι φοραει το S3 που έχει διπλάσια δύναμη) και το γονατίζει εντελώς. Με 16αρουλα με 195 η 205 θα του έδινε χαλαρά ενα 10.5 0-100. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν θα το ξεφορτώνεσαι με τίποτα (γιατί δύσκολα φεύγουν ως μεταχειρισμένα τα renault) και θα σε ψήνει.Απο πλευρά μεταπωλητικής αξίας ποιες εταιρείες/μοντέλα υπερτερούν? Έχω ακούσει ότι τα κούπερ είναι πρώτα σε αυτή την κατηγορία..
-
Τα Toyota μακράν στη συγκεκριμένη κατηγορία τιμών. Από την εποχή των starlet μέχρι σήμερα είναι από τα ακριβότερα μεταχειρισμένα σε σχέση με την αρχική τους αξία.
-
Δε θα το έλεγα.
Πλεόν κάνουν μεγάλες εκτπώσεις και εχουν παρει την κατηφόρα
Οταν δίνεις το avensis και το corolla με εκπτωση τότε πέφτουν τα μεταχειρισμένα πολυ.Στην ουσία αυτοί που ήχαν αμάξι 2-3 χρόνια χάσανε πολλά.
-
Δεν είναι σημαντικές εκπτώσεις στην ουσία. Βλέπω πχ ότι το Corolla SOL κοστίζει σήμερα όσο κόστιζε πριν 2 χρόνια, δηλ. ~17.500 με πινακίδες/τέλη/χρώμα. Οι εκπτώσεις είναι αστείες για την ηλικία του μοντέλου.
-
που το βλέπεις... αυτό... Πηγαινε στην εκθεση να αγοράσεις
Αλλα λέει αυτη την εποχή η τηλεόραση (δες για παραδειγμα το αβενσις) -
παιζει μια εκπτωση 2000 ευρω για το αβενσις...αλλα δε ξερω η αρχικη τιμη ποσο παει τωρα..
-
από πλευράς μeταπωλητικής αξίας, προγούνται τα COUPER και τα wragler
-
Ο χρήστης baz έγραψε:
από πλευράς μeταπωλητικής αξίας, προγούνται τα COUPER και τα wraglerΤο Cooper θα πέσει γρήγορα αφου αναμένεται το καινούργιο τον Νοέμβριο.
Αγορα hatchback μεχρι 25.000