-
Aν το σνιτσελ δεν ειναι γεμιστό με μαρμελαδα δαμασκηνο και σαλτσα μεντας δε λεει.
-
WINDSOR'S WISDOM
Who has been your driver of the year?
This is another thing I’ve never really understood. What does this mean?
I began asking myself this question in 1966, when, magically after winning the 1965 F1 World Championship and the Indy 500, Jim Clark in 1966 slipped to something like second or third in the Autocourse rankings. That was ridiculous.
Were Jim’s drives at Zandvoort and Brands Hatch in an under-powered Lotus worth anything less than his wins the previous year at the same circuits? Of course not. He was the same driver – perhaps a better driver, given the benefits of experience.
And so it is with Michael Schumacher. Is Michael a worse driver than he was in 2005? Definitely not – and anyone who thinks otherwise in my view has no understanding whatsoever of the art of driving.
On the contrary, you could argue that Michael again broke new ground this year.
Here he was, a seven-times world champion with nothing to prove, driving an uncompetitive car with as much speed and aggression as anyone on the grid.
Name another driver from the past with a similar record who showed the same enthusiasm for racing in the midfield this late in their career.
Of course Fernando drove brilliantly – as did Kimi – but their results are accurately reflected, I think, in the points standings.
If anything, then, accolades like “Driver of the Year” should include a sub-clause which says something like “Awarded to the driver who, for reasons beyond his direct control, has not been acknowledged by F1’s point system”.
I’m not trying to avoid the question here; I’m trying to clear up something that over the years has become a cliché.
Oh yes – and under these conditions my winner of the title (unquestionably) would be Michael Schumacher.
full article here: http://www.itv-f1.com/Feature.aspx?Type=Windsors_Wisdom
-
Ωραίος ο Schumi! Η φωτιά καίει ακόμη μέσα του!
Τον θαυμάζω!
-
Αυτο μας έλειπε... Να την ψωνίσει τελείως...
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Αυτο μας έλειπε... Να την ψωνίσει τελείως...δε μας νοιαζει funis μου...του χρονου λελε ο αλονσο απο τη ρενω, παει σε αλλη ομαδα!
-
Ε εγω το λέω για αυτους της 'άλλης ομάδας' που μπορεί να τους νοιάζει..
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Ε εγω το λέω για αυτους της 'άλλης ομάδας' που μπορεί να τους νοιάζει..Ζήτω που καήκαμε αν την δεί (ακόμα περισσότερο) diva..
-
Unofficial Friday times from Paul Ricard:
- Ricardo Zonta, Toyota (Bridgestone), 1:04.157
- Giancarlo Fisichella, Renault (Michelin), 1:04.327
- Pedro de la Rosa, McLaren (Michelin), 1:04.591
- Gary Paffett, McLaren (Michelin), 1:04.899
- Robert Kubica, BMW Sauber (Michelin), 1:04.944
- Nick Heidfeld, BMW Sauber (Michelin), 1:05.673
- Olivier Panis, Toyota (Bridgestone), 1:06.741
Και αναλυτικά:
http://www.formula1.com/news/4213.html -
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Unofficial Friday times from Paul Ricard:- Ricardo Zonta, Toyota (Bridgestone), 1:04.157
... - Olivier Panis, Toyota (Bridgestone), 1:06.741
Κι αν δεν κάνω λάθος, ο Zonta έτρεχε με σασί που φορά ακόμα το παλιό αεροδυναμικό πακέτο (αυτό περίπου του περσινού τελευταίου αγώνα), ενώ μόνο στου Panis το σασί φόρεσαν το καινούριο (το φετινό).
Από την Toyota δηλώνουν ότι έχουν κάνει τρομερή βελτίωση σε σχέση με το προηγούμενο τεστ και ελπίζουν σε γενική ανάκαμψη στα ευρωπαϊκά GP. Μήπως είναι επειδή έφυγε ο Gascoyne??? - Ricardo Zonta, Toyota (Bridgestone), 1:04.157
-
Μίντλαντ για Γκασκόιν
Για τις υπηρεσίες του Μάικ Γκασκόιν ο οποίος έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα από την Τογιότα και αποτελεί ουσιαστικά παρελθόν από την ιαπωνική ομάδα ενδιαφέρεται η Μίντλαντ. 'Η Μίντλαντ ενδιαφέρεται πολύ για τον Μάικ Γκασκόιν και θέλει να τον δει να επιστρέφει στο Σίλβερστοουν', ανέφερε πηγή από την ομάδα και όλοι στους Ρώσους ευελπιστούν να τον δουν στην Αγγλία.
Ο Γκασκόιν προσέφερε τις υπηρεσίες του στην Τζόρνταν από το 1998 και την οδήγησε σε μεγάλες επιτυχίες. Όλοι μιλούν για επιστροφή καθώς η Μίντλαντ αποτελεί στην ουσία συνέχεια της Τζόρνταν που έχει τις βάσεις της στην Αγγλία. Αυτό ήταν και το θέμα που ταλαιπωρούσε τον Γκασκόιν και ένας από τους λόγους που θέλει να φύγει από την ομάδα.
Η οικογένειά του βρίσκεται στην Αγγλία και σε περίπτωση που η Τογιότα τον παραχωρήσει ως δανεικό ή ως... ελεύθερη μετεγγραφή, σίγουρα δεν θα πει όχι. Παράλληλα με τη δουλειά, θα μπορεί να βλέπει και την οικογένειά του καθώς όταν βρισκόταν στην Κολονία, οι στιγμές ευτυχίας αναφορικά με τα αγαπημένα του πρόσωπα ήταν ελάχιστες.
sportime
-
http://aplicacions.circuitcat.com/temps ... p?Idioma=2
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
http://aplicacions.circuitcat.com/tempsonline/pagines/EntrenamentsF1_applet.asp?Idioma=2Στην κεντρικη σελιδα εχει και links σε 2 webcams στο pitlane
-
Πολυ κοντα στο να διοργανωσει GP απο το 2009,βρισκεται η πιστα Ricardo Tormo στην Valencia...
-
Αντί της Βαρκελώνης...;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αντί της Βαρκελώνης...;Αυτο δεν διευκρινηστηκε,μιας και αυτο της Βαρκελωνης εχει συμβολαιο μεχρι και το 2011...
Μπορει να μπει ως GP Ευρωπης... -
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Αντί της Βαρκελώνης...;
Αυτο δεν διευκρινηστηκε,μιας και αυτο της Βαρκελωνης εχει συμβολαιο μεχρι και το 2011...
Μπορει να μπει ως GP Ευρωπης...Εκτός η Σουζούκα, το Σπα για φέτος, αν βγεί και το Nurburgring...
-
Το Nurburgring μενει μαλλον theo,μιας και το Ηοckenheim αντιμετωπιζει οικονομικα προβληματα,ενω και η Suzuka θα μεινει και μαλλον θα ειναι το παλιο Pacific GP...
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Το Nurburgring μενει μαλλον theo,μιας και το Ηοckenheim αντιμετωπιζει οικονομικα προβληματα,ενω και η Suzuka θα μεινει και μαλλον θα ειναι το παλιο Pacific GP...Πάλι καλά..
-
Μετα τη Βαρκελωνη, αλλη μια αδιαφορη βαρετη ισπανικη πιστα στο καλενταρι. Αντε να μπει και η Χερεθ να μας φυγουν τα σαγωνια απο το χασμουρητο
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Μετα τη Βαρκελωνη, αλλη μια αδιαφορη βαρετη ισπανικη πιστα στο καλενταρι. Αντε να μπει και η Χερεθ να μας φυγουν τα σαγωνια απο το χασμουρητοΣε πληροφορω οτι τουλαχιστον η Valencia ειναι σχετικα πολυ καλυτερη στην χαραξη απο αυτη της Βαρκελωνης...
FORMULA 1 - Διαφορα ΝΕΑ - ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2006