-
To A3 θα φοράει 1.4/125 (από τα 1.6/102 & 115 σίγουρα καλύτερα)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
To A3 θα φοράει **1.4/125 ** (από τα 1.6/102 & 115 σίγουρα καλύτερα)γιατί ?
-
και δεν θα εχει τον 170αρη?
-
Ωχ κατάλαβα θα γίνει πασπαρτού ο 1.4 ΤSi...125, 140, 170 για όλα τα γούστα!
-
Γιατί ο TSI είναι της VW κι όπου θέλει τον δίνει (τον κινητήρα εγκάθετοι ) αντίστοιχα και το quattro
κι από την άλλη η Audi δεν θέλει να καταστρέψει το δίλιτρο FSI και να έχει ομαλότερη κλιμάκωση ισχύων
-
Μήπως βάζουν τον 125αρη, για να μην πάρουν τα μυαλά του Α3 αέρα; Είναι μεγάλο βήμα από τους 102...
-
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα καλό...
-
Τελικα παιδια αρχισε να πωλειται;;;
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Τελικα παιδια αρχισε να πωλειται;;;κανονικά
-
ειδα το tsi 5θυρο που δινει μια αντιπροσωπεια εδω στη θεσσαλονικη...ημουν με το λεον, ανοιξα λιγο γρηγορα μπας και ακολουθησει, αλλα τζιφος!!!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ειδα το tsi 5θυρο που δινει μια αντιπροσωπεια εδω στη θεσσαλονικη...ημουν με το λεον, ανοιξα λιγο γρηγορα μπας και ακολουθησει, αλλα τζιφος!!!Mάλλον μπερδεύτηκε στην εναλλαγή κομπρέσσορα σε τούρμπο
-
κυκλοφορεί κανονικά το βρήκα στην μαρίνα του αλίμου σήμερα με ολοκαίνουρια πινακίδα ΙΕΡ.....
Υπάρχει κάποιος εδω μέσα που να προχώρησε σε αγορά να μας πεί εντυπώσεις; Καλό το test drive αλλά λίγο για να βγούν συμπεράσματα.... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
ειδα το tsi 5θυρο που δινει μια αντιπροσωπεια εδω στη θεσσαλονικη...ημουν με το λεον, ανοιξα λιγο γρηγορα μπας και ακολουθησει, αλλα τζιφος!!!
Mάλλον μπερδεύτηκε στην εναλλαγή κομπρέσσορα σε τούρμπο
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
ειδα το tsi 5θυρο που δινει μια αντιπροσωπεια εδω στη θεσσαλονικη...ημουν με το λεον, ανοιξα λιγο γρηγορα μπας και ακολουθησει, αλλα τζιφος!!!
Mάλλον μπερδεύτηκε στην εναλλαγή κομπρέσσορα σε τούρμπο
δε ξερω που μπερδευτηκε αλλα εγω αμα σε τεστ ντραιβ tsi πετυχαινα λεον τουρμπο, θα 'ανοιγα' σιγουρα εστω και λιγο...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ειδα το tsi 5θυρο που δινει μια αντιπροσωπεια εδω στη θεσσαλονικη...ημουν με το λεον, ανοιξα λιγο γρηγορα μπας και ακολουθησει, αλλα τζιφος!!!
Mάλλον μπερδεύτηκε στην εναλλαγή κομπρέσσορα σε τούρμπο
δε ξερω που μπερδευτηκε αλλα εγω αμα σε τεστ ντραιβ tsi πετυχαινα λεον τουρμπο, θα 'ανοιγα' σιγουρα εστω και λιγο...
Πάντως σχετικά με κατανάλωση κτλπ. Το 12 πού λένε μέση σε τέστ (η σε κατι άλλα αυτοκινητα με turbo και μεγάλη ιπποδύναμη) εμενα μου φαίνονται σκέτη κοροϊδία. Δεν υπάρχει αυτοκίνητο turbo με περισσότερα απο 150 άλογα που να μην καίει 20+ λίτρα στην γρήγορη οδήγηση και λιγότερο απο 12 σε συνθήκες οδήγησης taxi.
Οι δυνατές εκδόσεις του 1.8T (σε ΤΤ, S3, Cupra κτλπ) σε γρήγορη οδήγηση αδειάζανε τα 55 λίτρα του ρεζερβούαρ σε 250 περίπου χιλιόμετρα, κάνω λαθός;Εγω πιστεύω οτι σε κανόνικα οδήγηση (χαλαρα δηλαδή στην κίνηση και που και πού να ανοιγείς και λίγο θα μετράει γύρω στα 14), μην ψαρώνεται με το board computer και την μέση κατανάλωση, γράφει οτι να'ναι.
-
το board computer δεν γραφει οτι να'ναι. Μπορεις ευκολα να μετρησεις την ακριβεια του, και τουλαχιστον εγω σε διαφορα αυτοκινητα που εχω μετρησει, η ακριβεια του ειναι απο καλη εως πολυ καλη...
αυτο σαν γενικη παρατηρηση.
-
Πάντως και μια φορά ηταν αρκέτη για να μας πείσει.
Σε αυτοκίνητα που δεν εχουν μεγάλες διαφορές στην κατανάλωση όντως εχω την εντυπωση οτι λειτουργούν σωστα, το εχω δεί σε citroen C2 και τα νουμερα που δίνει φαινονται ρεαλιστικά. Αλλα εκεί βέβαια η χαμήλη ειναι 7 η μέγιστη ειναι καμιά 14αρα και η μέση επόμενο είναι να βγέι στο περίπου σωστά.
Τα γρήγορα αυτοκίνητα 200+ αλογα σε γρήγορη οδήγηση πέρνανε τα 20 λίτρα/100χλμ. Οταν ενα μικρό (950 κιλα) και σχετικά γρήγορο ( 100 αλογα) στην γρηγορη οδηγηση καιει 10 (που δεν καιει αλλα λεμε) ειναι δυνατον ενα με 200 αλογα και 1400 κιλα (π.χ. Golf GTI) να καίει 13 ;;
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Πάντως και μια φορά ηταν αρκέτη για να μας πείσει.Σε αυτοκίνητα που δεν εχουν μεγάλες διαφορές στην κατανάλωση όντως εχω την εντυπωση οτι λειτουργούν σωστα, το εχω δεί σε citroen C2 και τα νουμερα που δίνει φαινονται ρεαλιστικά. Αλλα εκεί βέβαια η χαμήλη ειναι 7 η μέγιστη ειναι καμιά 14αρα και η μέση επόμενο είναι να βγέι στο περίπου σωστά.
Τα γρήγορα αυτοκίνητα 200+ αλογα σε γρήγορη οδήγηση πέρνανε τα 20 λίτρα/100χλμ. Οταν ενα μικρό (950 κιλα) και σχετικά γρήγορο ( 100 αλογα) στην γρηγορη οδηγηση καιει 10 (που δεν καιει αλλα λεμε) ειναι δυνατον ενα με 200 αλογα και 1400 κιλα (π.χ. Golf GTI) να καίει 13 ;;
φυσικά και είναι δυνατό και λιγότερο από 13. Τώρα αν σε κάθε φανάρι θες να μπαίνουν οι κόφτες, προφανώς και θα κάψει
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Πάντως και μια φορά ηταν αρκέτη για να μας πείσει.
Σε αυτοκίνητα που δεν εχουν μεγάλες διαφορές στην κατανάλωση όντως εχω την εντυπωση οτι λειτουργούν σωστα, το εχω δεί σε citroen C2 και τα νουμερα που δίνει φαινονται ρεαλιστικά. Αλλα εκεί βέβαια η χαμήλη ειναι 7 η μέγιστη ειναι καμιά 14αρα και η μέση επόμενο είναι να βγέι στο περίπου σωστά.
Τα γρήγορα αυτοκίνητα 200+ αλογα σε γρήγορη οδήγηση πέρνανε τα 20 λίτρα/100χλμ. Οταν ενα μικρό (950 κιλα) και σχετικά γρήγορο ( 100 αλογα) στην γρηγορη οδηγηση καιει 10 (που δεν καιει αλλα λεμε) ειναι δυνατον ενα με 200 αλογα και 1400 κιλα (π.χ. Golf GTI) να καίει 13 ;;
φυσικά και είναι δυνατό και λιγότερο από 13. Τώρα αν σε κάθε φανάρι θες να μπαίνουν οι κόφτες, προφανώς και θα κάψει
Μεχρι τα 120 ΚΜ/Η ολα τα αυτοκινητα καινε λιγο. Απο κει και πανω καινε αναλογα την ιπποδυναμη, τη σχεδιαση, το βαρος κλπ. Ολα παιζουν το ρολο τους.
-
Δηλαδή δεν πάω πάνω από 120;
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)