-
μια ατελειωτα μεγαλη μαμακια...αστο παμε τριτη γιατι εχω και δουλειαααα και το αφεντικο απεναντι εχει αρχισει και στραβωνει....
πολυ κωλοβαρεμα σημερααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Σήμερα αλλάχτηκαν ψαλίδια, ζαμφοράκια και τσιμούχες ημιαξονίων και βαλβολίνες με κόστος 350. Σε 206 1.4 με 90.000 χλμ
Καλά είναι ή μουν τον πιάσανε?180Ε τα δύο ψαλίδια, 45Ε τα δύο μπαράκια αντιστρεπτικής, βαλβολίνες μάπα 10-14Ε τα 2 λίτρα, τσιμούχες κλπ δεν ξέρω (να πούμε κανά 20άρικο; ).
Ένα ποσό των 100Ε για την εργασία δεν είναι και παράλογο, εσένα σου πήρανε μάλλον λιγότερα (κανά 80άρι υπολογίζω), οπότε τα 350Ε για όλα λογικό ακούγεται.Τhanks Μίλτο
-
Βασικά η τρίτη ρώτηση ήταν ποσο κοστίζει το μεσαίο κομμάτι της εξάτμισης που δίνει η supersprint (για 206 1.6 gti πάντα).?
- Το 2001 έβγαινε 206 xs 1.6 8ν;
γιατί η supersprint για 206 xs 1.6 του -01 δίνει χταπόδι απο τη μια 4-1 κι απ'την άλλη 4-2-1.... και η μόνη διαφορά που μπορεί να έχουν είναι το 16V που έχει στο ενα...
Αυτά προς το παρόν, Thank you very much... και ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ>>>>
- Το 2001 έβγαινε 206 xs 1.6 8ν;
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
εχω και δουλειαααα και το αφεντικο απεναντι εχει αρχισει και στραβωνει....
πολυ κωλοβαρεμα σημεραααααααααααααααααααααααααααααααααααααααΕλπίζω το αφετικό να μήν υπολογιστή μπροστά του ....ποτέ δε ξέρεις....
-
Ο χρήστης giannos έγραψε:
Βασικά η τρίτη ρώτηση ήταν ποσο κοστίζει το μεσαίο κομμάτι της εξάτμισης που δίνει η supersprint (για 206 1.6 gti πάντα).?- Το 2001 έβγαινε 206 xs 1.6 8ν;
γιατί η supersprint για 206 xs 1.6 του -01 δίνει χταπόδι απο τη μια 4-1 κι απ'την άλλη 4-2-1.... και η μόνη διαφορά που μπορεί να έχουν είναι το 16V που έχει στο ενα...
Αυτά προς το παρόν, Thank you very much... και ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ>>>>
Σορυ, αλλα τι ειμαστε για να ξερουμε και ποσο κοστιζει το μεσαιο κομματι της supersprint?
Δλδ αμα αυριο σου ερθει να ρωτησεις ποσο κανει το σινεμπλοκ του μεσαιου σωληνα της ρεμους, θα πρεπει να το ξερουμε και αυτο?Επισης, γιατι θες να μαθεις τι χταποδι βγαζει για το 8ν?
Αφουυ εχεις 16ν, και το ενα με το αλλο δεν ταιριαζουν, αν αυτο εννοεις.
Αυτα προς το παρον...
supersprint 210 4179186 - Το 2001 έβγαινε 206 xs 1.6 8ν;
-
βασικα ειναι πισω μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
απλα μεσολαβει ενας τοιχος..........
αλλιως θα ειχα τρελαθει τοσες ωρες στο γραφειο...απο οτι θυμαμαι χταποδι-μεσαιο-τελικο ολα σουπερσπριντ εβγαινε κανα 900αρι.500χταποδι 250 μεσαιο 300τελικο κατι τετοια...
πολλα λεφτα για το τιποτα.ειπες τιτοτα σπυρο?
επισης το χταποδι της σουπερσπριντ ειναι 4-1 και εχω ακουσει απο καναδυο παιδια οτι κουφωνε το αμαξι στις μεσαιες κοινως αδειαζε.ο ενας μαλιστα σε c2 το εβγαλε εβαλε απο ραλλυ και το αμαξι μεταμορφωθηκε...
στο δυναμομετρο ειδε 134 με σουπερσπριντ και 135 με ραλλυ αλλα και +1κιιλο ροπη παντου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(vts ηταν εεεε μη ψαχωνετε) -
και τωρα που το συζηταμε σπυρο μπες στο σαιτ της σουπερσπριντ και δες κατι.
στο 206 λεει +15 χωρις καταλυτη αλλα αμα δεις στα διαγραμματα εχει 2 νουμερα Prad νομιζω που υποπτευομαι οτι ειναι η ισχυς στο τροχο και στην οποια το αμαξι πηρε μονο 6κιλβατ (απο 66σε72)δηλαδη καπου 8αλογα.
οσα πηρε και το αντιστοιχο c2 vtr με τα 110 αλογα οσα πηραν και οσοι εκανα αυτη τη μετατροπη σε 206 βαζοντας χταποδι 106 που πανω κατω ειναι τα ιδια........
αρα μιλαμε αν ειναι ετσι εχουμε σκετη παραπλανηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
Η εξαγωγή του Rallye θέλει σοβαρή δουλειά για να ξεπεραστεί και όχι πρόχειρα σχέδια. Εδώ φαίνεται η 'μαγκιά' του κάθε οίκου και όχι όταν φτιάχνει χταπόδια που αντικαθιστούν τις γνωστές απλές φιμωμένες εξαγωγές...
-
Βασικά για να μπει η πολλαπλη εξαγωγής του rallye πρεπει να γινει μοντιφα στο φιλτρο λαδιου, αλλιως δεν μπαινει.Ξερει κανεις τιποτα περισσοτερο?
Ξερει κανεις που μπορω να βρω** ΣΚΛΗΡΑ **λαστιχα αυτα που κραταν το τελικο της εξατμισης?? -
Ο χρήστης αλεξανδρος έγραψε:
Βασικά για να μπει η πολλαπλη εξαγωγής του rallye πρεπει να γινει μοντιφα στο φιλτρο λαδιου, αλλιως δεν μπαινει.Ξερει κανεις τιποτα περισσοτερο?
Ξερει κανεις που μπορω να βρω** ΣΚΛΗΡΑ **λαστιχα αυτα που κραταν το τελικο της εξατμισης??Για τέτοια λάστιχα που ζητάς μπορείς να βρεις σε οποιοωδήποτε εξατμισά και να πας!
Όσο για την πατέντα που χρειάζεται να γίνει είναι η εξής:μπαίνει το μεταλλικό φίλτρο που φοράει το 106 και χρειάζεται ακόμα μία βίδα(ρακόρ) για να μπορεί να βιδώσει.Για να καταλάβεις καλύτερα θα φύγει όλο το υπάρχον σύστημα του μαμά φίλτρου λαδιού.
-
Ο χρήστης αλεξανδρος έγραψε:
Βασικά για να μπει η πολλαπλη εξαγωγής του rallye πρεπει να γινει μοντιφα στο φιλτρο λαδιου, αλλιως δεν μπαινει.Ξερει κανεις τιποτα περισσοτερο?
Ξερει κανεις που μπορω να βρω** ΣΚΛΗΡΑ **λαστιχα αυτα που κραταν το τελικο της εξατμισης??Τη μοντιφα την εχουν κανει πολλοι, και δεν ειναι τιποτα.
Απλα βαζεις φιλτρο απο 106, αυτο θα βιδωνει.Σκληρα σινεμπλοκ εξατμισεις βρισκεις σε οποιδηποτε εξατμισαδικο σεβεται τον εαυτο του.
Δυστυχως δεν εχω καποιον να σου προτεινω στην Αθηνα, στην Πατρα ευχαριστως. -
Giannh 206 απιστευτο, γραψαμε ταυροχρονα ιδια απαντηση.
Αυτο σημαινει οτι δινουμε σωστες πληροφοριες! -
Επειδή το ρουλεμάν στο σασμάν μου σπάει πλεόν τα νεύρα, αναβάλλω το ραλλοχτάποδο και κατεβάζω σασμάν το συντομότερο που θα βρω ελεύθερο χρόνο.
-
Παναγιώτηηηη! Να είσαι καλά που επέμεινες!
Η 22άρα εμπρός έφερε ισορροπία σε όλο το στήσιμό μου. Το αρνητικό κάμπερ θέλει οπωσδήποτε την 22άρα του γιατί αλλιώς παρουσιάζει η μούρη υπερκράτημα και ο κώλος φεύγει με λιγότερα χαω από ότι χωρίς τα PS ακραξόνια!! Άλλη μία επιβεβαίωση ότι δεν μπορείς να κάνεις ό,τι νάναι με τις βελτιώσεις και χωρίς μελέτη και κατανόηση.Και μην με ανάβεις φυτίλια για τις 21χιλ πίσω...
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Giannh 206 απιστευτο, γραψαμε ταυροχρονα ιδια απαντηση.
Αυτο σημαινει οτι δινουμε σωστες πληροφοριες!Ναι, και όσο μπορούμε αυτό θα κάνουμε!
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Επειδή το ρουλεμάν στο σασμάν μου σπάει πλεόν τα νεύρα, αναβάλλω το ραλλοχτάποδο και κατεβάζω σασμάν το συντομότερο που θα βρω ελεύθερο χρόνο.Μάλιστα!Χειροτέρεψε δηλαδή η κατάσταση...
Όταν θα το κάνεις ενημέρωσε να είμαι standby! -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Παναγιώτηηηη! Να είσαι καλά που επέμεινες!
Η 22άρα εμπρός έφερε ισορροπία σε όλο το στήσιμό μου. Το αρνητικό κάμπερ θέλει οπωσδήποτε την 22άρα του γιατί αλλιώς παρουσιάζει η μούρη υπερκράτημα και ο κώλος φεύγει με λιγότερα χαω από ότι χωρίς τα PS ακραξόνια!! Άλλη μία επιβεβαίωση ότι δεν μπορείς να κάνεις ό,τι νάναι με τις βελτιώσεις και χωρίς μελέτη και κατανόηση.Και μην με ανάβεις φυτίλια για τις 21χιλ πίσω...
Εγώ έβαλα μπροστά την αντιστρεπτική που έβγαλε ο Μίλτος. 20,6mm.Από ότι μέχρι τώρα έχω δει είναι ότι πατάει ακόμα πιο καλά και το πίσω μέρος δεν φεύγει τόσο εύκολα!
-
Αύριο μπαίνω για κατέβασμα σασμάν τελικά. Όλα δείχνουν ότι θα αλλαχτούν ένα ή δύο ρουλεμάν. Θα βάλω να δοκιμάσω και την Group IV βαλβολίνη της AMSOIL 75W90 για να μου φύγει και η περιέργεια... Έχω την πεποίθηση ότι θα βγει κάτι καλό!
-
μιλτο το σετ με τα 2 κομπλερ 1-2 και 3-4η +τα ελατηριακια τους εχει στο κονδωρα που ειχα ρωτησει κανα 100αρι...
νομιζω οτι αφου ανοιγεις επιβαλλεται. -
Οπότε αύριο θα έχει πρωινό ξύπνημα και μπουγάτσα Μιλτελλάκο!!!ΟΕΟ?
Τα πάντα για το Peugeot 206